![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, ik bedoelde het niet verkeerd.. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dat is het moeilijke... iedereen lijkt mooiere, leukere, betere levens te leiden, terwijl toch iedereen onder de oppervlakte problemen heeft. niemand is altijd gelukkig, want dan kun je op een gegeven moment gewoon geen geluk meer voelen. zo werkt het toch ook met pijn? als alles altijd maar kut gaat wordt je vanzalf apathisch en numb... iedereen moet gewoon in zijn achterhoofd hebben dat wat perfect lijkt, niet zo hoeft te zijn. maar al zeg ik dat, ik voel me toch altijd een kneuzerige, lompe sukkel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zie je het als opgeven? Niemand kan alles, laat staan alles heel goed, waarom zou jij daar anders in zijn dan de gemiddelde mens? Op korte termijn lijkt het misschien goed te komen, maar het is wel een steeds terugkomend iets... |
![]() |
||
Citaat:
over 1.5 week een (eenmalig?) gesprek bij de psych binnen de luchtmacht ik probeer dus echt een oplossing te zoeken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @HaWaHaai: ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Alleen afgelopen donderdag was een uitzondering. <33333333 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet je, mensen rouwen allemaal op hun eigen manier. Natuurlijk vinden ze het erg wanneer er iemand overlijdt, maar voor sommige mensen is "doorgaan" de manier om het een plekje te geven. Dat wil echt niet zeggen dat ze er nooit meer bij stilstaan. Neem jouw tijd en gun anderen ook hun tijd om te rouwen.. ![]() En verder inderdaad wat Sterrenmeisje zegt. Iedereen zit wel eens ergens mee. Ik vond het in mijn vroege tienerjaren een schok toen ik er achterkwam dat volwassenen ook wel eens huilen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
kus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ook een idee als je je verhaal kwijt moet en dit topic niet genoeg is: sos telefonische hulpdienst . Je krijgt dan gewoon iemand aan de lijn die naar je verhaal luistert en die je zonodig troost of met je meedenkt.
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat wel goed met me geloof iik
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik werd middenin een droom geschokt wakker. Ik droomde dat mijn moeder mijn tas had ingepakt met allemaal verkeerde kleren, waaronder mijn zwarte vest. En toen werd ik dus wakker en realiseerde ik me dat ik heel dat vest vergeten was en het liefst wilde ik meteen mijn bed uit om te kijken waar dat dan was gebleven, hoe kon het dat ik dat heel de winter niet aan heb gehad enz. En toen zei ik tegen mezelf dat ik rustig moet blijven en dat het helemaal niet erg is dat ik dat vest niet aan heb gehad want hij is helemaal gepild of hoe heet dat en het was ook heel de winter erg warm terwijl dat vest juist voor koude dagen is en zo. Maar ik vind het gewoon zo raar dat ik dat hele vest vergeten was, dat is echt niets voor mij, ik onthoud altijd precies welke kleren ik wanneer aan heb gehad en wat ik dan de komende week aan moet trekken en zo. Waar een mens zich al niet druk over kan maken ![]()
||
Citaat:
![]() je wil al delen.. das al goed ![]() tis ook een van de redenen waarom ik gestopt ben met de gesprekken.. andere hebben t harder nodig dan ik ![]() (ow en je krijgt een giga hug van mij) ![]()
||
Citaat:
![]() Het probleem bij mij is alleen, dat ik van de hulp af wil (het aan anderen wil geven), terwijl ik het zelf ook zo hard nodig heb. Over twee dagen ga ik naar de Langdurige Zorg. Nooit gedacht dat ik daar ooit terecht zou komen. En als je mijn toekomstige afdelingsgenoten zag...dan...dan...dan...hmmz ![]() ![]() ![]() Blugh, wat heb ik er zin in. Dus wie hulp nodig heeft...ik wil graag ruilen! En thnx voor de Hug. *hug* terug ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |