Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2002, 08:40
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:
ik denk dat die straf helemaal niet laag word:
eerst brengen ze haar ongewilt drugs toe,
dan verkrachten ze haar,
om haar vervolgens te vermoorden.

ik denk dat die jongens een aardig deel van hun leven kwijt zijn.
de starffen zijn hier sowieso veel te laag en daar komt bij dat het hier ook nog eens om minderjarige knapen gaat. dus al met al zal het wel meevallen denk ik.

(hoe eerder hoe beter, blijft er meer voor mij over!)
Oud 07-10-2002, 08:49
zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
Sebastian31 schreef:
Ik kan hier inderdaad ook heel boos over worden. Maar veel Nederlandse jongens hebben ook heel platte (voor)oordelen over meisjes, dat ze er alleen maar zijn om te neuken. En een groepsverkrachting vindt op Nederlandse kermissen door Nederlandse jongens (met hun achterlijke dronken kop) ook vaak plaats...

Sebas.
ik heb anders nog nooit iets gehoord over groepsverkrachtingen op kermissen en dat terwijl ik nog uit tilburg kom ook.

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 16:01.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 12:46
nickyikke
nickyikke is offline
Als ik dit lees, voel ik me gewoon onveilig, dat voelde ik me al als ik alleen s'avonds over straat loop, maar het idee dat je zelfs niet meer veilig in je eigen huis kan zijn, dat is echt erg.
Oud 07-10-2002, 14:10
Verwijderd
Ik begin anders hoe langer hoe meer twijfels te krijgen over het waarheidsgehalte van dit verhaal...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 14:31
BARON
BARON is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik begin anders hoe langer hoe meer twijfels te krijgen over het waarheidsgehalte van dit verhaal...
twijfel maar niet; het is echt waar
de vriendin van een klasgenoot van me woont in de straat waar het gebeurd is en die kan het afgebrande huis zien staan

ook kan zij bevestigen dat ook Hoogezand geteisterd wordt door de plaag Islamitische hangjongeren

Moet ik soms het telefoonnummer geven?!

Dus stop nu maar weer met relativeren, want de problemen met moslims vallen niet mee en zo'n verkracht meisje verzint zoiets echt niet
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 14:34
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
BARON schreef:
en zo'n verkracht meisje verzint zoiets echt niet
Je leest anders vaak genoeg in de media dat dat soort dingen wèl verzonnen wordt. Hoevaak hoor je wel niet dat kinderen iets 'in de fik gestoken zien worden' (soms ook zichzelf), waarna blijkt dat ze het zelf gedaan hebben en niet durven te zeggen. Tel daarbij op dat dit meisje geestelijk in de war schijnt te zijn - zoiets meende ik hier ergens gelezen te hebben - en de mogelijkheid dat het inderdaad verzonnen is, bestaat en is niet te negeren.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:34
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Politie ontkent over Turken te hebben gesproken

Verkracht meisje kent daders niet

Van een onzer verslaggevers

Het 13-jarige Antilliaanse meisje uit Hoogezand dat vorige week door acht mannen zou zijn verkracht, kent haar aanvallers niet. Ze weet niet of ze van Turkse afkomst zijn, zo heeft ze zaterdag de politie verteld.

Wel heeft ze tijdens een langdurig eerste verhoor volgehouden dat ze meermalen is verkracht, waarna het huis in brand werd gestoken. ,,In haar verklaring heeft zij niet kunnen aangeven wie de verkrachters en de brandstichters zijn geweest. Van Turkse mannen, zoals eerder door de moeder werd gezegd, is in het eerste verhoor niets gebleken'', aldus de politie.

Deze week zal ze opnieuw worden ondervraagd. De politie wil niet ingaan of uit het medisch onderzoek is gebleken dat het meisje ook echt is verkracht. ,,We doen geen enkele mededeling over welk deel van het onderzoek ook'', aldus een woordvoerder. Veel buurtbewoners weten niet of ze het verhaal van het meisje moeten geloven. Sommigen sluiten niet uit dat het meisje het verhaal heeft verzonnen vanwege problemen in de familie- en vriendenkring.

De Turkse gemeenschap in Hoogezand was vrijdag verontwaardigd dat zowel het dagblad de Telegraaf als RTV-Noord `zonder enig bewijs' Turkse jongeren als schuldigen aanwees.

,,Dit werpt een smet op 50 jaar integratie'', aldus een geschokte secretaris van de Turkse Culturele Vereniging in Hoogezand. 1500 van de 30.000 inwoners in Hoogezand zijn van Turkse afkomst.

De Telegraaf beschuldigde zaterdag de politie ervan foutieve informatie over de herkomst van de mogelijke daders te hebben verstrekt. De politie ontkent ten stelligste dat ze `op welk moment dan ook' iets over de afkomst van de daders heeft gemeld. Tegenover het Algemeen Dagblad heeft de politie direct na het bekend worden van de tragedie laten weten `geen enkele aanwijzing te hebben dat de mogelijke daders van Turkse afkomst zijn'.
bron: www.ad.nl
Oud 07-10-2002, 17:14
Joostje
Joostje is offline
twiety schreef:
(ga 's goed quoten, is een stuk makkelijker om daarop te replyen met quote ...ja, ik deed dat eerst ook niet, maar ik heb 't op aandringen van anderen toch maar mezelf aangeleerd)

mwa, vooruit dan :/

Ze hebben het voorrecht gehad om zonder politieke tegenmaatregelen hun eigen cultuur MET allerlei zaken die haaks staan op de normen en waarden van de moderniteit in dit land te beleven,

mij lijkt dat iedereen die dat wil gewoon zijn eigen normen en waarden mag hanteren, zolang men een ander individu niet schaad...

alsmede het voorrecht dat criminaliteit minder snel aangepakt werd (door slappe politiek en angst voor aanklachten bij agenten en omdat de politiek op zo'n moment een agent liet vallen als een baksteen angst voor optreden door politie, ook
aangezien hun gezag bij die jongeren nul-komma-nul is en het geweld ernstige vormen kan aannemen omdat criminele of baldadige allochtonen altijd solidair samen knokken).

maar criminele jongeren zijn niet allemaal allochtoon...

Alles wat zij zeiden moest maar kunnen,

niet meer of minder dan de doorsnee christen. natuurlijk kan het idee dat homoseksualiteit als ziekte word gezien niet door de beugel, maar dat is bij lange na niet typisch islamitisch

hun vrouwen kunnen ongestraft worden onderdrukt

mij lijkt eerder het probleem dat er geen aangifte werd gedaan door de vrouwen. rechter heeft nooit gezegd dat een vrouw onderdrukt mocht worden omdat het volgens het geloof mag.

en alleen blanken schenen vervolgd te kunnen worden voor racisme.

kun je dat aantonen? zoals een zaak die niet ontvankelijk werd verklaard oid?

Bij veel autochtonen werd dus de mond gesnoerd gesnoerd,

hoe bedoel je "dus"?

statistieken over allochtone misdaad mochten niet of nauwelijks worden verzameld, gepubliceerd en gebruikt voor het vormen van oplossingen

hier valt wel iets voor te zeggen, vooral na die heisa rond dat rapport ove rcriminaliteit in groningen. maar er is wel degelijk informatie verzameld over allochtonen.

en veeel autochtonen voelen zich door een toename in criminaliteit die voor een groot deel is veroorzaakt door allochtonen (en de constante aanvoer ervan) minder veilig in het openbaar. En dat terwijl in dat openbaar in achterstandswijken (en daarbuiten, bijv. op/bij stations, in treinen of in zwembaden) criminele (bendes) jonge allochtone mannen de dienst uitmaken in alle (provocerende) vrijheid en de meeste niet-criminele allochtonen voor hen vrij veilig zijn (zij hebben meestal geen geld wat beroofd kan worden en bovendien worden die vrouwen niet als hoeren beschouwd...en uiteraard zijn mede-islamieten sowieso geen 'vijand van de islam').

dus allochtonen worden voorgetrokken omdat ze de criminaliteit in worden gedrongen
Oud 08-10-2002, 14:12
naamloozzz
naamloozzz is offline
Dus omdat de Islam zegt dat vrouwen minderwaardig zijn moet je maar meteen ff een onschuldig vrouwtje verkrachten?

WIE HEEFT NOU ZOIETS GEZEGD??? DAN IS HET ECHT ONZIN!!! In de Islam zijn juist de vrouwen de personen waarvoor je veel respect moet hebben. Voor de rest vind ik dat deze gasten zwaar gestraft moeten worden, wie het ook doet maakt niet uit, DIT IS NIET NORMAAL!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 13:06
mocrodealer
mocrodealer is offline
iedereen die hier de turken uitschelden is niet echt slim bezig want als ze in nederland zijn geboren zijn ze nederlanders en kun je ze niet het land uitgooien zo kan je mij ook niet eruit gooien omdat me ouders uit marokko komen en het gaat er niet om of ze nou turks zijn of chinees ze hebben een meisje verkracht daar gaat het om niet om die kankerallochtonen oke het was gewoon niet goed wat ze deden en ze moet gewoon de cel in of ergere straf geen doodstraf

ik kan niet gelofen dat er zo veel ractise opmerkingen zijn van nederlanders tegen buitlanders
Oud 10-10-2002, 13:40
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Omdat een stelletje zieke geesten die gebrekkig Nederlands kunnen spreken zulke dingen doen, wordt er maar gelijk aangenomen dat het Turken waren??? gimme a break zeg...Nederlanders, Surinamers, Marrokanen etc zijn ook tot zulke dingen in staat dus houdt effe je commentaar voor je wil je. Gooi die gasten die het doen maar het land uit ofzo of sluit ze op. Maar gelijk alle buitenlanders de schuld geven die hun best doen iets voor te stellen in de Nederlandse maatschappij en die geen vlieg kwaad doen gaat me wel te ver en voel me persoonlijk wel aangevallen hierdoor.

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 14:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
BARON schreef:
twijfel maar niet; het is echt waar
de vriendin van een klasgenoot van me woont in de straat waar het gebeurd is en die kan het afgebrande huis zien staan

ook kan zij bevestigen dat ook Hoogezand geteisterd wordt door de plaag Islamitische hangjongeren

Moet ik soms het telefoonnummer geven?!

Dus stop nu maar weer met relativeren, want de problemen met moslims vallen niet mee en zo'n verkracht meisje verzint zoiets echt niet
Zucht. Ten eerste, het is niet bekend of ze daadwerkelijk verkracht. Ten tweede, het komt vaak zat voor dat meisjes die geestelijk verward zijn dingen verzinnen, of het nou incest, verkrachting of wat dan ook is. Ten derde zijn getuigenverklaringen uit derde hand hoogst onbetrouwbaar. En wat dan nog als het huis afgebrand is? Dat kan ze best zelf hebben gedaan. En zelfs als Hoogazand 'geteisterd' wordt door Islamitische hangjongeren, dan wil dat niet zeggen dat zij hier iets hiermee te maken hebben. Of dat het ueberhaupt Turken waren.

Luister, ik wil niet uitsluiten dat dat meisje daadwerkelijk door een stel Turken verkracht is. Maar ik zou wel graag wat bewijs zien in plaats van dit xenofobische gedram.

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 16:56.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 17:01
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Zjempoow, het is interesseert, buitenlandse en Nederlands. Leer eerst fatsoenlijk Nederlands voordat je over anderen klaagt.

Citaat:
CokemanLalalala schreef:
het woord racisme is hier echt niet van toepassing
Technisch gezien misschien niet, maar goed genoeg voor een waarschuwing. Dat soort opmerkingen worden hier niet getolereerd. Check de regels. Mocht iemand hierover willen praten, dan kan dat hier:

http://forum.scholieren.com/showthre...postid=2438598

Anders gaat dit nog meer off-topic.
Oud 10-10-2002, 17:06
AGH
AGH is offline
Mwah, wat is racisme.
Wanneer er iets tegen allochtonen wordt geroepen schijnt het meteen racisme te zijn.
Ik en ook mijn vriendinnen(etje????) voelen ons ook vaak genoeg persoonlijk aangevallen wanneer er inderdaad zo’n buitenlanders kutflikker (trendy, arrogant playertje vind ik meer op zijn plaats) in zijn gebrekkig Nederlands moeilijk komt doen en met minder gebrekkig gebarentaal ook nog probeert te liplezen.
Dan maakt het in mijn opzicht niet uit of het nu een Turk, Marokkaan, Nederlander of Surinamer is, op zo’n moment is het voor mij gewoon een irritant mannetje.
Hoewel ik deze ervaring toch nog met meest met Turken en Marokkanen heb, betrap ik Nederlanders er ook op. Niet vaak, maar toch….!
En zjempoow, ik ben ook niet echt onder de indruk van je eigen Nederlands. Voor de rest geef ik je gedeeltelijk gelijk.

Zo’n opmerking is mijn inziens niet direct racisme, want de jongen die aan mijn vriendin zit en ik hiervoor een buitenlandse kutflikker heb genoemd ergert zich misschien kapot aan het jongetje wat opgegroeid is in een villawijk en met de centjes van papa het duurste van het duurste heeft en in een gekochte BMW rijdt i.p.v. een leasebak.
De rijkere jongen ergert zich weer kapot aan dat kleine rotventje wat hier zijn beklag doet en altijd maar wat staat rond te hangen in een kroeg met zijn stoere vriendjes en niet de polonaise loopt op ‘houdoe en bedankt’.
Het rijkemanszoontje zal zijn oordeel klaar hebben naar aanleiding van mijn uiterlijk, mijn vrienden, mijn houding en zijn eigen manier van denken.
Een mening die vaak niet zal kloppen en is gebaseerd op stigmatiseringen.
Vervelend voor de Turken die netjes hun handen thuis houden die zjempoow hier over één kam scheert, vervelend voor het rijkemanszoontje wat zelf hard voor zijn geld knokt en vervelend voor de jongen die beoordeeld wordt op zijn vrienden.
Vervelend, maar wel logisch natuurlijk.

Overigens ben ik zowel van het Spijkerkwartier als Klarendal nooit echt onder de indruk geweest. Gezellig café in de Steenstraat, maar je hebt gelijk; ik kan me ook doodergeren aan een zaterdagavond in de Ritzy’s.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 17:12
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
AGH schreef:
Overigens ben ik zowel van het Spijkerkwartier als Klarendal nooit echt onder de indruk geweest. Gezellig café in de Steenstraat, maar je hebt gelijk; ik kan me ook doodergeren aan een zaterdagavond in de Ritzy’s.
spijkerkwartier is best gezellig, maar daar gaat het niet om. die zjiempie doet net alsof ik nog nooit een allochtoon heb gezien en dat sprak ik tegen .
Oud 10-10-2002, 17:19
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Wie wordt hier geen racist van???
Het zijn weer buitenlanders!!!
Oud 10-10-2002, 18:19
naamloozzz
naamloozzz is offline
EY MAN, JULLIE MOGEN ZEGGEN WAT JULLIE WILLEN,ik erger me toch niet aan, ik doe niemand wat die mij niets doet (ik denk dat dit bij iedereen geld) NIEMAND IS HEILIG, IEDEREEN DOET WEL WAT, WIE HEEFT PIM VERMOORD?? MAAR WAT IK NOG EEN KEER ZEG: JE KAN NIET ZOMAAR IEMAND VERKRACHTEN, WAAR LEVEN WE OP DE BERGEN OF ZO DAMN!!! en nog iets wat jullie zeggen: nederlanders doen ook wat maar niet zo vaak als de allochtonen, alsjeblieft zeg, damn kijk bv in schilderswijk, hollandsspoor, waar dan ook, wat zie je meer nederlanders of buitenlanders????
en op wie word er weer gelet?? tjonge jonge, we hebben hier over die verkrachters en niet over de allochtonen. Als iemand iets doet hebben jullie het over het gehele groep, net als bij binladen, dan zien jullie gelijk de moslims! Jullie moeten wel sommige dingen uitelkaar halen. (zo ben opgelucht)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 18:21
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Zucht. Ten eerste, het is niet bekend of ze daadwerkelijk verkracht. Ten tweede, het komt vaak zat voor dat meisjes die geestelijk verward zijn dingen verzinnen, of het nou incest, verkrachting of wat dan ook is. Ten derde zijn getuigenverklaringen uit derde hand hoogst onbetrouwbaar. En wat dan nog als het huis afgebrand is? Dat kan ze best zelf hebben gedaan. En zelfs als Hoogazand 'geteisterd' wordt door Islamitische hangjongeren, dan wil dat niet zeggen dat zij hier iets hiermee te maken hebben. Of dat het ueberhaupt Turken waren.

Luister, ik wil niet uitsluiten dat dat meisje daadwerkelijk door een stel Turken verkracht is. Maar ik zou wel graag wat bewijs zien in plaats van dit xenofobische gedram.
juist!! ben helemaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 18:22
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
edit: als je iets persoonlijks wilt zeggen doe je dat maar over mail oid, en al helemaal als het niet zo vriendelijk is

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 10:29.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 18:31
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
iets niet zo aardigs
ik bedoel dat ik me niet erger van jullie mening over de turken, ik heb er geen last van de nederlanders met wie ik omga, EN ALS IK ER LAST HEB VAN WIE DAN OOK DAN IS HET WAT ANDERS! en opgelucht is, omdat ik mijn mening ook kon uiten

ik vind CokemanLalalala niet zo aardig

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 10:31.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 18:39
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Wie wordt hier geen racist van???
Het zijn weer buitenlanders!!!
en moet ik nou weer gaan opsommen wat nederlanders allemaal voor een misdaden hebben gepleegd?
Oud 10-10-2002, 18:44
CokemanLalalala
Citaat:
nuray schreef:

jonge ga goed lezen, ik bedoel dat ik me niet erger van jullie mening over de turken, ik heb er geen last van de nederlanders met wie ik omga, EN ALS IK ER LAST HEB VAN WIE DAN OOK DAN IS HET WAT ANDERS! en opgelucht is, omdat ik mijn mening ook kon uiten
nee ok, nu is het overduidelijk, ik ben je een excuses schuldig

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 10:31.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:21
dude-w-m-c
dude-w-m-c is offline
Flikker ze er allemaal uit probleem opgelost
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:24
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
dude-w-m-c schreef:
allemaal??? wie bedoel je met allemaal?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:18
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
dude-w-m-c schreef:
alle misdadigers denk ik
Oud 11-10-2002, 10:08
nickyikke
nickyikke is offline
Citaat:
Ik denk dat hij alle buitenlanders bedoelt, als j dat tenminste bedoelt, vind ik het een hele idioote stelling. Meestal zijn de mensen die jij "buitenlanders" noemt al geen buitenlanders meer, ze zijn 2e, of 3e generatie. Dat is een beetje kortzichtig vind ik om te zeggen van flikker ze er allemaal uit, probleem opgelost! Alsof de Nederlanders zulke lievertjes zijn.
Oud 11-10-2002, 10:19
Verwijderd
Citaat:
nickyikke schreef:
Ik denk dat hij alle buitenlanders bedoelt, als j dat tenminste bedoelt, vind ik het een hele idioote stelling. Meestal zijn de mensen die jij "buitenlanders" noemt al geen buitenlanders meer, ze zijn 2e, of 3e generatie. Dat is een beetje kortzichtig vind ik om te zeggen van flikker ze er allemaal uit, probleem opgelost! Alsof de Nederlanders zulke lievertjes zijn.
Wees eerlijk: Een heleboel problemen zijn dan opgelost

De mensen die ik (en hij dus ook) buitenlanders noemt zijn misschien op papier volkomen Nederlands, maar hun cultuur komt nog heel duidelijk naar voren. Het is de cultuur (en dus ook de manier waarop ze naar meisjes kijken) die het probleem vormt..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 11:46
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Wees eerlijk: Een heleboel problemen zijn dan opgelost

De mensen die ik (en hij dus ook) buitenlanders noemt zijn misschien op papier volkomen Nederlands, maar hun cultuur komt nog heel duidelijk naar voren. Het is de cultuur (en dus ook de manier waarop ze naar meisjes kijken) die het probleem vormt..
generalisatie
en je creert er echt een hele hoop meer problemen bij
en oja, iedereen zorgt voor problemen dus is niet specifiek allochtoons :/
Oud 11-10-2002, 14:54
BARON
BARON is offline
Citaat:
Joostje schreef:
en moet ik nou weer gaan opsommen wat nederlanders allemaal voor een misdaden hebben gepleegd?
waarom zou je dat doen? je bent toch zelf een Nederlander! Je gaat je eigen soort toch niet zwartmaken!?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:59
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
BARON schreef:
waarom zou je dat doen? je bent toch zelf een Nederlander! Je gaat je eigen soort toch niet zwartmaken!?
waarom dan wel niet?
Oud 11-10-2002, 15:08
BARON
BARON is offline
Citaat:
autodropje schreef:
waarom dan wel niet?
omdat het tijd wordt dat nederlanders de rijen sluiten en wakker worden; de moslims zijn ook allemaal solidair met elkaar en geven nooit kritiek op elkaar (als iemand dat wel doet is hij/zij z'n leven niet meer zeker)

Dus waarom zou je het nog voor de tegenstander opnemen; het opnemen voor moslims is hetzelfde als expres een eigen goal scoren tijdens een voetbalwedstrijd
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:10
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
BARON schreef:
mijn eigen soort is 'mens'.
Oud 11-10-2002, 16:12
UnknoWn EntiTy
Citaat:
BARON schreef:
omdat het tijd wordt dat nederlanders de rijen sluiten en wakker worden; de moslims zijn ook allemaal solidair met elkaar en geven nooit kritiek op elkaar (als iemand dat wel doet is hij/zij z'n leven niet meer zeker)

Dus waarom zou je het nog voor de tegenstander opnemen; het opnemen voor moslims is hetzelfde als expres een eigen goal scoren tijdens een voetbalwedstrijd
mja, het is dus een wedstrijd om wie Nederland mag bezitten begrijp ik? En mensen die dat niet vinden zijn overlopers?

wie niet voor een puur Nederlandse staat is is tegen de Nederlanders dus?
Oud 11-10-2002, 16:41
m.
m. is offline

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 19:20.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:45
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
LiquidLans schreef:
*knip*
hmz k heb geloof ik iets gemist

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:45
twiety
twiety is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
mja, het is dus een wedstrijd om wie Nederland mag bezitten begrijp ik? En mensen die dat niet vinden zijn overlopers?

wie niet voor een puur Nederlandse staat is is tegen de Nederlanders dus?
En zo denk ik erover:
Nederlanders = autochtonen + allochtonen. Dus een puur Nederlandse staat...lijkt me prima toch?

Cultuurrelativisme van autochtonen is minstens net zo schadelijk geweest voor dit land als de cultuurbeleving van de meeste (islamitische) allochtonen.

Opkomen voor het Nederlandse volk doe je door:
- meer nadruk te leggen op de eigen cultuur, afkomst: onze christelijk-joodse humanistische cultuur met zijn vrijheid van meningsuiting, zijn verantwoordelijkheid voor het individu, de scheiding tussen kerk en staat en de emancipatie van vrouwen en homo's.
- betere opvoeding allochtone kinderen: niet alleen 'zo zit 't thuis, en buiten is niet ons pakkie an'.
- minder of geen immigranten meer binnen te laten zolang je instellingen het niet aan kunnen.
- de publieke sector te saneren.
Oud 11-10-2002, 16:47
m.
m. is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Niet moord, wel geweld gebruikt (messteek in been).
POGING TOT MOORD (MET VOORBEDACHTE RADE MISSCHIEN ZELFS HE).
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 17:12
UnknoWn EntiTy
Citaat:
twiety schreef:
En zo denk ik erover:
Nederlanders = autochtonen + allochtonen. Dus een puur Nederlandse staat...lijkt me prima toch?

Cultuurrelativisme van autochtonen is minstens net zo schadelijk geweest voor dit land als de cultuurbeleving van de meeste (islamitische) allochtonen.

- meer nadruk te leggen op de eigen cultuur, afkomst: onze christelijk-joodse humanistische cultuur met zijn vrijheid van meningsuiting, zijn verantwoordelijkheid voor het individu, de scheiding tussen kerk en staat en de emancipatie van vrouwen en homo's.
- betere opvoeding allochtone kinderen: niet alleen 'zo zit 't thuis, en buiten is niet ons pakkie an'.
- minder of geen immigranten meer binnen te laten zolang je instellingen het niet aan kunnen.
Jou mening kan ik nog goed begrijpen, jij onderbouwt het tenminste ook altijd

Maar ik heb niet de indruk dat BARON met Nederlanders ook allochtonen bedoelde he?
Oud 11-10-2002, 17:24
BARON
BARON is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Jou mening kan ik nog goed begrijpen, jij onderbouwt het tenminste ook altijd

Maar ik heb niet de indruk dat BARON met Nederlanders ook allochtonen bedoelde he?
klopt, allochtonen komen hier niet vandaan, en nederlanders wel en zijn dus autochtonen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:22
dystopia
dystopia is offline
Hoor net op het 8 uur journaal dat het meisje niet verkracht is.

Citaat:
zjempoow schreef:
ik had hier een heel verhaal geschreven maar dat kutwijf van een autodropje kan geen normale discussie meer aangaan daarom heeft ze hem weggehaald
Zeg, kun je eens op je taalgebruik letten? Klachten horen op Feedback. Beschouw jezelf als gewaarschuwd.
Oud 11-10-2002, 19:23
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
En als alle schreeuwlelijkerds nu eens gauw naar teletekst pagina 112 gaat kijken, dan zien ze daar staan dat het meisje dus NIET VERKRACHT is...

Jammer dat de Turkse gemeenschap in Hoogezand als het aan een hoop mensen lag nu al gedecimeerd was door buitengewoon interessante methodes.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:41
PV
PV is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
En als alle schreeuwlelijkerds nu eens gauw naar teletekst pagina 112 gaat kijken, dan zien ze daar staan dat het meisje dus NIET VERKRACHT is...

Jammer dat de Turkse gemeenschap in Hoogezand als het aan een hoop mensen lag nu al gedecimeerd was door buitengewoon interessante methodes.
Idd.. zwaar allemaal.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:56
Joostje
Joostje is offline
[QUOTE]twiety schreef:
En zo denk ik erover:

nouja, ik vind het idee van staat eerlijk gezegd nogal achtehaa;d aan het worden met de toenemende globalisering

kun je dat nader toelichten?

de waarden die je noemt zijn slechts voorbeelden van de laatste vijftig jaar. Daarnaast kun je ook waarden als dierenliefde en solidariteit opvatten als typisch nederlandse waarden.

en ook bij autochtone kinderen

zolang er niet in de instellingen geinvesteerd word kunnen ze het ooit helemaal aan ( hoewel dat weer te betwijfelen valt met de afname van asielzoekers het laatste jaar). ik stel in ieder geval voor om meer in opvangvan asielzoekers te investeren, in plaats van op het aantal asielzoekers te korten. je gaat toch ook geen kinderen op school weigeren omdat er te weinig leraren zijn?

want?
Oud 11-10-2002, 20:53
Verwijderd
huh??
ik hoor net op de radio da da meisje alles verzonne heeft?? da bleek uit testen??
huh?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:03
CokemanLalalala
stomme antillianen ook
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:03
CokemanLalalala
Citaat:
zjempoow schreef:
ik had hier een heel verhaal geschreven maar dat kutwijf van een autodropje kan geen normale discussie meer aangaan daarom heeft ze hem weggehaald
das vrouwen eigen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:04
Verwijderd
Ja, het was op het Journaal. Ze heeft het allemaal verzonnen. Volgens psychologisch en medisch onderzoek blijkt dat ze niet verkracht is...liegend rotkreng
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:11
Miss Helena
Miss Helena is offline
Dit is echt niet te geloven... Het is niet waar... Eerst krijgt de Turkse gemeenschap min of meer de schuld, dan weet ze niet of t wel Turken waren, en nu is t weer helemaal niet waar... Dit gaat echt )#*$&@)*! veels te ver! Hoe kun je dit nou in je botte hersens halen??
Oud 11-10-2002, 21:13
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
BARON schreef:
Wat een onzin, er zijn meer dan genoeg moslims die kritiek op elkaar leveren, net zoals nederlanders dat doen.

Citaat:
vind ik niet, ik vind absoluut niet dat ik het voor mensen op moet nemen omdat ze toevallig nederlander zijn. Nederlanders kunnen ook dingen goed verkeerd doen en als ze dat doen zal ik ze zeker niet steunen, net zoals ik dat niet doe met moslims of met wie dan ook die in mijn ogen iets goed verkeerd doet. En dat vat ik zeker niet op als een nadeel voor nederland, ik denk dat het juist goed is om ook kritisch naar je eigen mensen te kijken. Ik denk dat je daar alleen maar beter op wordt
Oud 11-10-2002, 21:17
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
zjempoow schreef:
Ik heb in dit topic van een aantal mensen posts weggehaald of aangepast. De meeste daarvan waren reacties als discriminerende haatdragende posts zoals die van zjempoow en flames. Zulke dingen worden op het forum niet getollereerd, staat in de forumregels. Dit geld dus ook voor iedereen
Reageren

Regels voor berichten