Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 16:01. |
![]() |
|
![]() |
Als ik dit lees, voel ik me gewoon onveilig, dat voelde ik me al als ik alleen s'avonds over straat loop, maar het idee dat je zelfs niet meer veilig in je eigen huis kan zijn, dat is echt erg.
||
Citaat:
de vriendin van een klasgenoot van me woont in de straat waar het gebeurd is en die kan het afgebrande huis zien staan ook kan zij bevestigen dat ook Hoogezand geteisterd wordt door de plaag Islamitische hangjongeren Moet ik soms het telefoonnummer geven?! Dus stop nu maar weer met relativeren, want de problemen met moslims vallen niet mee en zo'n verkracht meisje verzint zoiets echt niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
twiety schreef:
(ga 's goed quoten, is een stuk makkelijker om daarop te replyen met quote ![]() mwa, vooruit dan :/ Ze hebben het voorrecht gehad om zonder politieke tegenmaatregelen hun eigen cultuur MET allerlei zaken die haaks staan op de normen en waarden van de moderniteit in dit land te beleven, mij lijkt dat iedereen die dat wil gewoon zijn eigen normen en waarden mag hanteren, zolang men een ander individu niet schaad... alsmede het voorrecht dat criminaliteit minder snel aangepakt werd (door slappe politiek en angst voor aanklachten bij agenten en omdat de politiek op zo'n moment een agent liet vallen als een baksteen angst voor optreden door politie, ook aangezien hun gezag bij die jongeren nul-komma-nul is en het geweld ernstige vormen kan aannemen omdat criminele of baldadige allochtonen altijd solidair samen knokken). maar criminele jongeren zijn niet allemaal allochtoon... Alles wat zij zeiden moest maar kunnen, niet meer of minder dan de doorsnee christen. natuurlijk kan het idee dat homoseksualiteit als ziekte word gezien niet door de beugel, maar dat is bij lange na niet typisch islamitisch hun vrouwen kunnen ongestraft worden onderdrukt mij lijkt eerder het probleem dat er geen aangifte werd gedaan door de vrouwen. rechter heeft nooit gezegd dat een vrouw onderdrukt mocht worden omdat het volgens het geloof mag. en alleen blanken schenen vervolgd te kunnen worden voor racisme. kun je dat aantonen? zoals een zaak die niet ontvankelijk werd verklaard oid? Bij veel autochtonen werd dus de mond gesnoerd gesnoerd, hoe bedoel je "dus"? statistieken over allochtone misdaad mochten niet of nauwelijks worden verzameld, gepubliceerd en gebruikt voor het vormen van oplossingen hier valt wel iets voor te zeggen, vooral na die heisa rond dat rapport ove rcriminaliteit in groningen. maar er is wel degelijk informatie verzameld over allochtonen. en veeel autochtonen voelen zich door een toename in criminaliteit die voor een groot deel is veroorzaakt door allochtonen (en de constante aanvoer ervan) minder veilig in het openbaar. En dat terwijl in dat openbaar in achterstandswijken (en daarbuiten, bijv. op/bij stations, in treinen of in zwembaden) criminele (bendes) jonge allochtone mannen de dienst uitmaken in alle (provocerende) vrijheid en de meeste niet-criminele allochtonen voor hen vrij veilig zijn (zij hebben meestal geen geld wat beroofd kan worden en bovendien worden die vrouwen niet als hoeren beschouwd...en uiteraard zijn mede-islamieten sowieso geen 'vijand van de islam'). dus allochtonen worden voorgetrokken omdat ze de criminaliteit in worden gedrongen ![]()
|
![]() |
Dus omdat de Islam zegt dat vrouwen minderwaardig zijn moet je maar meteen ff een onschuldig vrouwtje verkrachten?
![]() WIE HEEFT NOU ZOIETS GEZEGD??? DAN IS HET ECHT ONZIN!!! In de Islam zijn juist de vrouwen de personen waarvoor je veel respect moet hebben. Voor de rest vind ik dat deze gasten zwaar gestraft moeten worden, wie het ook doet maakt niet uit, DIT IS NIET NORMAAL!!!!! |
![]() |
|
![]() |
iedereen die hier de turken uitschelden is niet echt slim bezig want als ze in nederland zijn geboren zijn ze nederlanders en kun je ze niet het land uitgooien zo kan je mij ook niet eruit gooien omdat me ouders uit marokko komen en het gaat er niet om of ze nou turks zijn of chinees ze hebben een meisje verkracht daar gaat het om niet om die kankerallochtonen oke het was gewoon niet goed wat ze deden en ze moet gewoon de cel in of ergere straf geen doodstraf
ik kan niet gelofen dat er zo veel ractise opmerkingen zijn van nederlanders tegen buitlanders
|
Omdat een stelletje zieke geesten die gebrekkig Nederlands kunnen spreken zulke dingen doen, wordt er maar gelijk aangenomen dat het Turken waren??? gimme a break zeg...Nederlanders, Surinamers, Marrokanen etc zijn ook tot zulke dingen in staat dus houdt effe je commentaar voor je wil je. Gooi die gasten die het doen maar het land uit ofzo of sluit ze op. Maar gelijk alle buitenlanders de schuld geven die hun best doen iets voor te stellen in de Nederlandse maatschappij en die geen vlieg kwaad doen gaat me wel te ver en voel me persoonlijk wel aangevallen hierdoor.
Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 16:54. |
![]() |
||
Citaat:
Luister, ik wil niet uitsluiten dat dat meisje daadwerkelijk door een stel Turken verkracht is. Maar ik zou wel graag wat bewijs zien in plaats van dit xenofobische gedram.
Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 16:56. |
![]() |
||
Zjempoow, het is interesseert, buitenlandse en Nederlands. Leer eerst fatsoenlijk Nederlands voordat je over anderen klaagt.
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...postid=2438598 Anders gaat dit nog meer off-topic.
|
Mwah, wat is racisme.
Wanneer er iets tegen allochtonen wordt geroepen schijnt het meteen racisme te zijn. Ik en ook mijn vriendinnen(etje????) voelen ons ook vaak genoeg persoonlijk aangevallen wanneer er inderdaad zo’n buitenlanders kutflikker (trendy, arrogant playertje vind ik meer op zijn plaats) in zijn gebrekkig Nederlands moeilijk komt doen en met minder gebrekkig gebarentaal ook nog probeert te liplezen. Dan maakt het in mijn opzicht niet uit of het nu een Turk, Marokkaan, Nederlander of Surinamer is, op zo’n moment is het voor mij gewoon een irritant mannetje. Hoewel ik deze ervaring toch nog met meest met Turken en Marokkanen heb, betrap ik Nederlanders er ook op. Niet vaak, maar toch….! En zjempoow, ik ben ook niet echt onder de indruk van je eigen Nederlands. Voor de rest geef ik je gedeeltelijk gelijk. Zo’n opmerking is mijn inziens niet direct racisme, want de jongen die aan mijn vriendin zit en ik hiervoor een buitenlandse kutflikker heb genoemd ergert zich misschien kapot aan het jongetje wat opgegroeid is in een villawijk en met de centjes van papa het duurste van het duurste heeft en in een gekochte BMW rijdt i.p.v. een leasebak. De rijkere jongen ergert zich weer kapot aan dat kleine rotventje wat hier zijn beklag doet en altijd maar wat staat rond te hangen in een kroeg met zijn stoere vriendjes en niet de polonaise loopt op ‘houdoe en bedankt’. Het rijkemanszoontje zal zijn oordeel klaar hebben naar aanleiding van mijn uiterlijk, mijn vrienden, mijn houding en zijn eigen manier van denken. Een mening die vaak niet zal kloppen en is gebaseerd op stigmatiseringen. Vervelend voor de Turken die netjes hun handen thuis houden die zjempoow hier over één kam scheert, vervelend voor het rijkemanszoontje wat zelf hard voor zijn geld knokt en vervelend voor de jongen die beoordeeld wordt op zijn vrienden. Vervelend, maar wel logisch natuurlijk. Overigens ben ik zowel van het Spijkerkwartier als Klarendal nooit echt onder de indruk geweest. Gezellig café in de Steenstraat, maar je hebt gelijk; ik kan me ook doodergeren aan een zaterdagavond in de Ritzy’s. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
EY MAN, JULLIE MOGEN ZEGGEN WAT JULLIE WILLEN,ik erger me toch niet aan, ik doe niemand wat die mij niets doet (ik denk dat dit bij iedereen geld) NIEMAND IS HEILIG, IEDEREEN DOET WEL WAT, WIE HEEFT PIM VERMOORD?? MAAR WAT IK NOG EEN KEER ZEG: JE KAN NIET ZOMAAR IEMAND VERKRACHTEN, WAAR LEVEN WE OP DE BERGEN OF ZO DAMN!!! en nog iets wat jullie zeggen: nederlanders doen ook wat maar niet zo vaak als de allochtonen, alsjeblieft zeg, damn kijk bv in schilderswijk, hollandsspoor, waar dan ook, wat zie je meer nederlanders of buitenlanders????
en op wie word er weer gelet?? tjonge jonge, we hebben hier over die verkrachters en niet over de allochtonen. Als iemand iets doet hebben jullie het over het gehele groep, net als bij binladen, dan zien jullie gelijk de moslims! Jullie moeten wel sommige dingen uitelkaar halen. (zo ben opgelucht) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind CokemanLalalala niet zo aardig Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 10:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 10:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De mensen die ik (en hij dus ook) buitenlanders noemt zijn misschien op papier volkomen Nederlands, maar hun cultuur komt nog heel duidelijk naar voren. Het is de cultuur (en dus ook de manier waarop ze naar meisjes kijken) die het probleem vormt.. |
![]() |
||
Citaat:
en je creert er echt een hele hoop meer problemen bij en oja, iedereen zorgt voor problemen dus is niet specifiek allochtoons :/
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus waarom zou je het nog voor de tegenstander opnemen; het opnemen voor moslims is hetzelfde als expres een eigen goal scoren tijdens een voetbalwedstrijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wie niet voor een puur Nederlandse staat is is tegen de Nederlanders dus? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nederlanders = autochtonen + allochtonen. Dus een puur Nederlandse staat...lijkt me prima toch? Cultuurrelativisme van autochtonen is minstens net zo schadelijk geweest voor dit land als de cultuurbeleving van de meeste (islamitische) allochtonen. Opkomen voor het Nederlandse volk doe je door: - meer nadruk te leggen op de eigen cultuur, afkomst: onze christelijk-joodse humanistische cultuur met zijn vrijheid van meningsuiting, zijn verantwoordelijkheid voor het individu, de scheiding tussen kerk en staat en de emancipatie van vrouwen en homo's. - betere opvoeding allochtone kinderen: niet alleen 'zo zit 't thuis, en buiten is niet ons pakkie an'. - minder of geen immigranten meer binnen te laten zolang je instellingen het niet aan kunnen. - de publieke sector te saneren.
||
Citaat:
![]() Maar ik heb niet de indruk dat BARON met Nederlanders ook allochtonen bedoelde he?
||
![]() |
Hoor net op het 8 uur journaal dat het meisje niet verkracht is.
Citaat:
|
![]() |
En als alle schreeuwlelijkerds nu eens gauw naar teletekst pagina 112 gaat kijken, dan zien ze daar staan dat het meisje dus NIET VERKRACHT is...
Jammer dat de Turkse gemeenschap in Hoogezand als het aan een hoop mensen lag nu al gedecimeerd was door buitengewoon interessante methodes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE]twiety schreef:
En zo denk ik erover: Nederlanders = autochtonen + allochtonen. Dus een puur Nederlandse staat...lijkt me prima toch? nouja, ik vind het idee van staat eerlijk gezegd nogal achtehaa;d aan het worden met de toenemende globalisering ![]() Cultuurrelativisme van autochtonen is minstens net zo schadelijk geweest voor dit land als de cultuurbeleving van de meeste (islamitische) allochtonen. kun je dat nader toelichten? Opkomen voor het Nederlandse volk doe je door: - meer nadruk te leggen op de eigen cultuur, afkomst: onze christelijk-joodse humanistische cultuur met zijn vrijheid van meningsuiting, zijn verantwoordelijkheid voor het individu, de scheiding tussen kerk en staat en de emancipatie van vrouwen en homo's. de waarden die je noemt zijn slechts voorbeelden van de laatste vijftig jaar. Daarnaast kun je ook waarden als dierenliefde en solidariteit opvatten als typisch nederlandse waarden. - betere opvoeding allochtone kinderen: niet alleen 'zo zit 't thuis, en buiten is niet ons pakkie an'. en ook bij autochtone kinderen - minder of geen immigranten meer binnen te laten zolang je instellingen het niet aan kunnen. zolang er niet in de instellingen geinvesteerd word kunnen ze het ooit helemaal aan ( hoewel dat weer te betwijfelen valt met de afname van asielzoekers het laatste jaar). ik stel in ieder geval voor om meer in opvangvan asielzoekers te investeren, in plaats van op het aantal asielzoekers te korten. je gaat toch ook geen kinderen op school weigeren omdat er te weinig leraren zijn? - de publieke sector te saneren. want?
|
Dit is echt niet te geloven... Het is niet waar... Eerst krijgt de Turkse gemeenschap min of meer de schuld, dan weet ze niet of t wel Turken waren, en nu is t weer helemaal niet waar... Dit gaat echt )#*$&@)*! veels te ver! Hoe kun je dit nou in je botte hersens halen??
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Groepsverkrachtingen :s Gatara | 324 | 27-12-2004 19:46 | |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 |