Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 12-03-2007 @ 20:30 :
Mooi niet dat ik morgen naar school ga.

Citaat:
Vreselijk, ik haat ziek zijn, en ik ben het zo vaak de laatste tijd. Ja ja, ik weet heel goed waarom dat zo is, want ik verg teveel van mezelf en ziek nooit goed uit enzo en blablabla,, maar ik ben gewoon bang om dingen te missen als ik ziek op bed lig.
En als je steeds ziek bent mis je niet veel? Als je nu goed uitziekt en het daarna rustiger aan doet (), voel je je waarschijnlijk een groot deel van de tijd beter en kun je dan dus meer dingen mee krijgen, waardoor je minder mist/hoeft te missen dan je nu (en nu niet alleen als in vandaag en morgen) doet.

Ik weet dat ik vervelend ben, sorry.

Hopelijk voel je je snel weer beter. (})
Advertentie
Oud 12-03-2007, 19:44
Pruts0r
Pruts0r is offline
Zaterdagavond was gezellig... Nja, voornamelijk op de dansvloer dan...

kheb dr echt nog nooit zo zien stralen en lachen als toen, want normaal loopt ze zo heel treurig voor zich uit te staren, mja ze heeft ook niet echt het makkelijkste leven....

Mja, ze straalde zelfs nog feller met mij op de vloer, als toen dr vriend aankwam.... Mja, die keek me sowieso al zo link aan, maar kben sowieso niet zo dat ik iemand probeer in te pikken en dat heeft hij wel gedaan heb k gehoord...
Oud 12-03-2007, 20:02
Sagana
Sagana is offline
Ik ben moe, echt moe. Ik ga nog een beetje lezen en dan maar slapen, denk ik.
En ik ben benieuwd of het echt bij praten gaat blijven.
Oud 12-03-2007, 20:02
Roosje
Roosje is offline
Nijntje beterschap! (f)
Oud 12-03-2007, 20:17
kroot
kroot is offline
Op therapie moeilijk stukje voorgelezen (moest van psychiater) over wat ik over mijzelf dacht. De anderen vonden het knap dat ik het had voorgelezen, en ze wisten niet dat ik zo dacht. Terwijl ik dacht dat ze het wel wisten. Wel lieve reacties erop gekregen, nu moet ik ze nog gaan geloven....
Oud 12-03-2007, 20:18
Verwijderd
Kiss me once, kiss me twice, come on pretty baby kiss me deadly!(8) Whoei!\o/
Oud 12-03-2007, 20:47
Missy
Missy is offline
Het grijpt me veel meer aan dan ik dacht, dat een 'kennis' poging tot zelfmoord heeft gedaan. Ik vond het fijn dat ik er zo met mijn vriendinnen over heb kunnen praten. Ik vind het zo vervelend allemaal, voor de ouders, vrienden en hemzelf. Maarja, daar heeft hij ook niks aan.
Oud 12-03-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik droom de laatste tijd alleen maar naar. Vannacht droomde ik over 'alles van toen' en dat het toch mijn eigen schuld was. Was het dat dan niet? Eergister werd ik huilend wakker en durfde ik niet meer te gaan slapen. Iedereen gaat dood in mijn dromen, of is al dood, of ik ben zelf dood maar kan dat aan niemand zeggen, ik droom over dat meisje dat nu bijna een jaar geleden zelfmoord pleegde bij ons op school, ik droom dat ik bezeten ben door iets, ik droom over mijn ouders. Ik word zo moe van mijn dromen. Ik heb geen zin om te gaan slapen en ik voel me een klein kind nu.
Beh ik ga toch maar slapen.
Oud 12-03-2007, 21:13
Verwijderd
glukkig nieuwe veldschoenen
Oud 12-03-2007, 21:27
Verwijderd
Ik probeer steeds meer mijn emoties te controleren.
Het is een doel!
Oud 12-03-2007, 21:39
Verwijderd
Vandaag was een frustrerend dagje. Buiten scheen de zon, heerlijk weer, en ik zat binnen een kut-presentatie in elkaar te zetten. Maar hij is af, morgen ga ik mijn deel houden en veel langer babbelen dan ik eigenlijk tijd voor heb. Een positief puntje van al die stomme presentaties voortdurend is dat ik er niet meer zenuwachtig voor ben en ik ze alleen maar irritant vind omdat je er zoveel tijd aan kwijt bent. Always look on the bright side of life?

Het gaat met vallen en opstaan. Maar goed, zolang je maar blijft opstaan, he.
Oud 12-03-2007, 21:48
Verwijderd
Ik voel me weer kut, ik ga zo snel op en neer.
man!
Oud 12-03-2007, 21:52
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-03-2007 @ 20:43 :
ik ga weer opzoek naar mn bed
in de hoop morgen niet wakker te worden
dat gevoel heb ik ook heel vaak (including now).. vaker dan ik zou willen toegeven eigenlijk..
Oud 12-03-2007, 21:53
Verwijderd
me leven voelt zinloos en kansloo, Ik heb weer een down en begrijp geen drol van mezelf
Oud 12-03-2007, 22:34
Verwijderd
If you want fire baby, the thats what you get!
volgensmij ben ik nog erger verliefd dan ik dacht
onbereikbare liefdes de gekste
maar das op een of andere manier ook wel fijn

ik heb gewoon zo dringend een beetje liefde nodig dat ik me allemaal dingen ga voorstellen die niet waar zijn. zo. relativeren

toch..?
Oud 12-03-2007, 22:52
Verwijderd
Vrolijkspringzomerleukedingeninhetvizier! <3 Heerlijk, met dit lekkere weer erbij wordt het allemaal nóg fijner, voor zover dat nog kon! En ik maak me weer zenuwachtig voor niets en het komt allemaal goed en ik wéét dat het goed komt. Ik ben nog nooit ergens zo zeker van geweest. En na ruige muziek rustige vrolijke muziek is leuk
Oud 12-03-2007, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 12-03-2007 @ 23:34 :
If you want fire baby, the thats what you get!
volgensmij ben ik nog erger verliefd dan ik dacht
onbereikbare liefdes de gekste
maar das op een of andere manier ook wel fijn

ik heb gewoon zo dringend een beetje liefde nodig dat ik me allemaal dingen ga voorstellen die niet waar zijn. zo. relativeren

toch..?
Altijd relativeren, Doe niet teveel door je emoties.
Als man moet je wat minder met je emoties denken dan als vrouw zijnde.
Althans dat is mij visie.
Oud 12-03-2007, 22:54
Verwijderd
Ik ga naar bed, snap weer niks van mezelf.
Misschien probeer ik sterker te zijn dan ik werkelijk ben.
Of omdat ik op dat moment in zo sterk ben, en een ander moment heel zwak.
Terwijl de situaties niet zo veel verschillen, en het eigenlijk allemaal bullshit is.
Doe gewoon je ding!
Oud 13-03-2007, 00:11
WolterB
WolterB is offline
Ik voel me genegeerd, juist door de persoon waarvan ik het nu niet kan hebben en dat doet verdomd veel pijn.
Oud 13-03-2007, 05:38
Verwijderd
Bleugh, koppijn, keelpijn, snotterig. Ik geloof dat ik wel eens een griepje kon krijgen.

Over 2 en half uur naar de psychiater. Hopelijk kan hij iets voor me betekenen. Nog even aan het lijsjt werken van dingen die ik wil. In ieder geval een goede therapievorm die me van m'n depressies en m'n lage zelfbeeld af kan helpen.

Gisteravond ff een stuk hashbonbon genomen. Ik voelde niks, dus toen nog een stukje en nog een stukje. Na een uurtje of zo werd het ineens toch wel heftig. Tja, ik was gewaarschuwd dat zoiets langzamer werkt dan dat je het rookt. Heb er wel lekker op geslapen echter.
Oud 13-03-2007, 05:39
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 13-03-2007 @ 01:11 :
Ik voel me genegeerd, juist door de persoon waarvan ik het nu niet kan hebben en dat doet verdomd veel pijn.
*knuffel*
Oud 13-03-2007, 05:55
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 12-03-2007 @ 23:52 :
Altijd relativeren, Doe niet teveel door je emoties.
Als man moet je wat minder met je emoties denken dan als vrouw zijnde.
Althans dat is mij visie.
Man en vrouw denken beiden veel vanuit hun emoties. Daar is ook niets mis mee. Ook een man mag emoties hebben. Het verschil zit 'm er echter in dat mannen vaak anders met hun emoties omgaan dan vrouwen.
Oud 13-03-2007, 06:30
Roosje
Roosje is offline
Omgomg Omerta. <3333 Ik heb allemaal hippe zomermuziek en we gaan in de meivakantie naar de Efteling twee dagen enen mijn vriendjelief mag mee naar Limburg een nachtje WEETJEHOELEUK! Ooh Jezus ik ben echt duisentvrolijk, kusje op het weer. <3
Oud 13-03-2007, 06:36
Roosje
Roosje is offline
Oh en ik loop op hakken ja om mensen te shockeren of choqueren of hoe je het ook schrijven moge, mijn spellingscontrole herkent alles. \o/ Hahaaa ik ben gek op eeh alles.
Oud 13-03-2007, 06:38
Nebel
Nebel is offline
Dat was toch een van de kutste dromen die ik me kan me herinneren.
Oud 13-03-2007, 06:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Roosje schreef op 12-03-2007 @ 20:30 :
Oooomg dat wil ik ook. <3
Kijk je moeder lief aan

Mijn moeder en ik doen eens in de zoveeltijd dat soort dingen Zo zijn we samen naar Riverdance geweest, Lord of the Dance, de Blue Man Group, musical Grease etc etc
Oud 13-03-2007, 07:17
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-03-2007 @ 07:39 :
Kijk je moeder lief aan
Ik denk niet dat iedere moeder daar gevoelig voor is (als het gaat om dit soort dingen dan).

Lijkt me trouwens wel echt heel ...ik ben naar Zauberwald/Goa geweest (das wel iets anders dan dit, maar het is ook met paarden), dat was echt heel erg gaaf. Ik wilde ook naar de derde productie ervan, maar daarvan gingen om de één of andere reden de voorstellingen niet door. Misschien dat ik ook wel ga. Zonder m'n moeder.
Oud 13-03-2007, 07:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom werkt mijn school hun site niet bij? M'n wiskunde-leraar zei dat 'ie morgen misschien uitviel, maar er staat nog helemaal geen enkele zieke gemeld en dat kan nooit. Stomme concierges, want anders hoef ik pas 12 uur naar school. <3
Oud 13-03-2007, 07:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nog steeds hoofdpijn en vrachtauto's om twaalf uur 's nachts en kwart voor zeven 's ochtends helpen gewoon niet. En ik heb hartstikke veel huiswerk en dat is stom, ik wil in mijn bed liggen. Met rust. Dat nergens meer bestaat.
Oud 13-03-2007, 10:09
Verwijderd
Vanochtend naar de psychiater geweest. Het ging wel redelijk, al had zijn trein vertraging, was hij daardoor 3 kwartier later en kon ik maar een kort gesprek hebben. Ik moet van de psych minder alcohol te drinken. Maximaal 4-5 units per week. Daar heb ik toch niks aan? Dan stop ik maar helemaal. Het is bij mij alles of niets als het om drank gaat.

Verder sprak hij ineens over diagnose PDD-NOS ipv asperger. Voor mijn gevoel past de diagnose ook beter bij me.
Oud 13-03-2007, 10:24
Verwijderd
wat een lekker weer is het zeg, echt heerlijk om dan naar de Uithof te fietsen. En vanmiddag weer lekker terug.
Oh en die opdracht waar ik 2 weken terug tot dik in de nacht aan heb gewerkt had ik gewoon een 7- .Oftewel lekker op weg, en ik had gewoon een van de hoogste cijfers van de werkgroep.

En morgen moet in naar Den Haag om wat dingen voor mn paper te verzamelen daar in een bieb, maar ik sleep mn vriendje lekker mee om lekker daarna naar het strand te gaan <3.
Oud 13-03-2007, 10:38
Roosje
Roosje is offline
Haha chick, anders ga je even weg of zo.
Oud 13-03-2007, 11:06
Verwijderd
net lekker 20 minuutjes met mn gezicht in de zon een peukie gerookt... heerlijk! voel me zoveel beter als het zonniger is, dat bevestigt wel weer dat ik waarschijnlijk echt een winterdepressie heb (had?)
ben alleen zo bang dat straks met groezrock het weer zo fukcing koud gaat zijn, -4 in een tent is echt niet plezant maar ja.. het is groezrock, dus dan ben ik toch wel gelukkig! kan niet wcahten tot in klaar ben met mn stage, dan nog scriptie, maar dat kan ik ook in de tuin doen met mn laptop jajaaaa
tot nu toe gaat het zo goed met mijn studie, dat ik echt al aan het aftellen ben tot de volgende teleurstelling. want die komt echt altijd. misschien word ik wel afgewezen voor mijn master in utrecht... maar ja, dan moet ik me eerst uberhaupt inschrijven en dat durf ik dus niet uit angst voor een afwijzing lekker makkelijk van me... dat deed ik vroeger ook al: gewoon examens niet leren, want als ik ze dan niet haalde was het probleem niet dat ik te dom was, maar gewoon mijn gebrek aan leren
up-down-up-down

there is no encore to life!!
Oud 13-03-2007, 11:14
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-03-2007 @ 10:12 :
*knuffel voor Vogelvrij*

Ik ben alweer dagen terug maar ik kan het hier toch niet echt kort opschrijven of zo. Curaçao was in ieder geval super, omdat ik nog nooit op een palmbomig-witte-strand-eiland was geweest keek ik sowieso mijn ogen uit. Lekker weer, niets te doen, te weinig boeken meegenomen hebben terwijl ik al eeuwen geen boek meer had gelezen, met mijn moeder naar het westen gereden (al had ik mogen autorijden ik had het geloof ik niet gedurfd, hoe ze daar rijden ). Ik wilde nog paardrijden maar dat lukte niet zo, heb wel gedoken (<3) en een snorkeltrip gedaan en veel lui aan het strand gelegen, in de schaduw wel, want in de zon brandde je direct weg. Oh en de Antillianen zijn leuke mensen met hun zangerige stem en hun enorme vriendelijkheid, dat zouden ze hier in Nederland ook moeten invoeren. Ik werd er steeds opnieuw weer vrolijk van Dus. Was fijn!

Ik zag enorm op tegen terug komen en dat alles hier dan weer stom zou zijn, maar dat valt mee, sterker nog, ik heb wel weer zin in alles Het voelt fijn dat vriendje nog maar 250 ( ) km. van me vandaan is, we gaan over een paar weken naar Spinvis, er zijn hier ook weer leuke dingen, ik had gisteren zo'n goed humeur dat ik een vriendin ook een beetje kon oppeppen en vrijdag gaan we bij de ikea ontbijten. En studeren? Ach. *gaat toch maar weer eens aan het werk*
Ik word helemaal blij van jou Saar!

Mijn huisgenoot kan alleen nog maar negatieve dingen op het memobord schrijven. Ze zeurt over dingen die haar irriteren en wat beter moet etc. Wat heb ik zin om haar eens de waarheid te vertellen. Ze heeft het vast niet naar haar zin
Oud 13-03-2007, 11:20
Lyne
Lyne is offline
Ik denk dat ik uit mijn dip ben gekomen. Het gaat veel beter met me, en ik heb ook weer een beetje zin in school. Dat komt voornamelijk door een jongen (what else) die ik al heel lang leuk vind, die mij ook leuk vindt (zegt ie, ik geloof het nog niet zo, maar ach).
Oud 13-03-2007, 11:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 13-03-2007 @ 12:06 :
net lekker 20 minuutjes met mn gezicht in de zon een peukie gerookt... heerlijk! voel me zoveel beter als het zonniger is, dat bevestigt wel weer dat ik waarschijnlijk echt een winterdepressie heb (had?)
ben alleen zo bang dat straks met groezrock het weer zo fukcing koud gaat zijn, -4 in een tent is echt niet plezant maar ja.. het is groezrock, dus dan ben ik toch wel gelukkig! kan niet wcahten tot in klaar ben met mn stage, dan nog scriptie, maar dat kan ik ook in de tuin doen met mn laptop jajaaaa
omg, ga je ook naar Groezrock
Oud 13-03-2007, 11:33
Verwijderd
Ik zit qua studie helemaal in de put. Ik ga dit jaar zeer waarschijnlijk 0 studiepunten halen. Niet omdat de vakken zo moeilijk zijn, maar meer omdat ik me gewoon niet kan concentreren en omdat ik niet weer wat ik wil. Daarom zit ik er nu over te denken om volgend jaar een jaar te stoppen en dan in dat jaar te bedenken wat ik wil gaan doen met m'n leven. Een jaar werken kan geen kwaad, geld verdienen, eens een hele andere stress dan studiestress. Dat zal wel goed voor me zijn.

Maar vervolgens weet ik echt niet wat ik wil doen. Doorgaan met taalwetenschap (want het is gewoon een leuke studie en het pas wel bij me) of weer terugschakelen en iets héél anders doen (HBO? Kom ik nu uiteindelijk toch terecht op de Pabo? Ben ik dat echt?). Ik weet het niet. Maar goed, daar zal dat jaar dus voor zijn. Nadenken.

De beslissing maakt me rustig. Ik ga er nog met de studieadviseur over praten, maar eigenlijk ben ik er al uit. Nu nog werk vinden. En iedereen vertellen van mijn besluit, want niemand weet het nog.

En wat een heerlijk weer! Gisteren veel in de zon gezeten en gewandeld, vandaag is het helaas wat bewolkt, maar hopelijk trekt het nog weg. Heerlijk!!
Oud 13-03-2007, 11:56
Volk
Volk is offline
Ik mag hem niet, het kan niet zijn dat wij hetzelfde bloed in onze aderen hebben.

Hij haat mij
Oud 13-03-2007, 12:00
Redhair
Redhair is offline
Het weekend is voorbij. De chaos is terug, de dromen zijn terug. De weekenden zijn fijn. Pep, niet slapen dus niet dromen, rust in mijn kop. Maar dan is het opeens weer maandag, geen drugs door de week. Dus dan moet je weer slapen, dromen, dan komt de chaos weer terug, dan ben je weer moe, zo moe. Te moe voor school, voor opruimen. Je wilt slapen, maar niet dromen.
Gister wel naar school, vandaag weer niet. J. zegt dat als ik niet naar school ga, we het weekend geen pep meer gebruiken. Wees godverdomme blij dat ik niet elke dag die rust in mijn kop op zoek met pep, dat ik het alleen bij het weekend hou. Wat denk je nou, dat ik wel naar school ga als ik echt elke dag chaos in mijn hoofd heb? Dat ik het leuk vind dat ik school weer verpest, dat ik graag over mijn vader droom, dat ik moe wil zijn, dat ik me waardeloos voel? Ik blijf niet voor mijn lol thuis.

Gister na school lekker in de vensterbank gezeten. Schuin voor het huis is een vrij drukke rotonde, het is best leuk om daar een beetje naar de staren, er is altijd beweging. Ja, gister in de vensterbank voelde ik me best goed. Kijken naar huisgenoten, die voor het huis zaten. Beetje ouwehoerden met die huisgenoten, gewoon, het voelde als de zomer, ik vind mijn huisgenoten tof, dat voelde gewoon goed.

Vanochtend schrok ik wakker van een nare droom, ik schoot echt overeind. J. werd er wakker van, ik moest huilen. Ik weet niet eens waarover de droom ging. Weer over papa, of voor de verandering over iets anders?
J. maakt zich echt zorgen. Hij wil dat ik naar school ga, ik wil me gewoon goed voelen. Bahbahbah ik ben het allemaal zo zat, ik wil papa niet meer missen, het is genoeg geweest. Papa is dood. DOOD. Dat wilde je toch? Hoevaak heb ik niet gedacht dat hij beter dood kon zijn, hoe vaak heb ik het naar hem geroepen? Dit wilde je toch. En kijk naar mama, hoe goed mama eruit ziet. Ze heeft wel verdriet, haar man is tenslotte dood, maar ze kan eindelijk ontspannen, heeft eindelijk eens haar eigen tijd, ze hoeft niet meer papa te verzorgen. Dit is ook beter voor hem, dus stop met huilen, met missen, denken, dromen, stopstopstop. Ik wil weer lachen, me goed voelen. En niet een moment, of het weekend met pep, maar gewoon, een hele dag me goed voelen. Ik word helemaal gek van papa in mijn hoofd, dit moet niet lang doorgaan.
Oud 13-03-2007, 12:22
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 13-03-2007 @ 06:55 :
Man en vrouw denken beiden veel vanuit hun emoties. Daar is ook niets mis mee. Ook een man mag emoties hebben. Het verschil zit 'm er echter in dat mannen vaak anders met hun emoties omgaan dan vrouwen.
Voor mijn gevoel zijn vrouwen over het algemeen emotionelere wezens dan mannen.

Ik ben een tijdje geleden een high sensitive person geweest en het had alleen maar negatieve gevolgen. Omdat ik mijn eigen ik er niet in herkende. Het kwam een beetje onverwacht en ik wist totaal geen omgang met deze heftige emoties. Mijn omgang met mijn emoties heb ik zoiezo jarenlang niet subtiel gedaan met alle gevolgen van dien. Ik had ook extreme emoties waarvan de buitenwereld ze niet begreep. Maar nu begin ik mezelf wel te begrijpen.

Mijn ervaring verteld me dat vrouwen emotioneler zijn dan mannen. Het geld natuurlijk niet voor alle gevallen, maar het is toch ook een beetje algemeen bekend. Net als vrouwen onzekerder zijn over zichzelf dan mannen.
Oud 13-03-2007, 12:44
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 13-03-2007 @ 13:22 :
Voor mijn gevoel zijn vrouwen over het algemeen emotionelere wezens dan mannen.

Ik denk dat het niet zo makkelijk te generaliseren is. Volgens mij zijn er net zo goed hele emotionele mannen en hele rationele vrouwen.
Oud 13-03-2007, 12:46
Redhair
Redhair is offline
Net na mijn vorige bericht hoorde ik geroep. Twee huisgenoten zaten weer voor het huis en vroegen of ik kwam blowen. Een andere huisgenoot kwam ook, lekker lopen blowen en ouwehoeren. Weer een fijn moment, hopen dat de chaos even weg blijft.
Oud 13-03-2007, 13:26
Verwijderd
Hmm, ik voel me depressief. Wauw, conclusie van de eeuw. Werken ging niet lekker, was erg moe. Daarna natuurlijk gelijk weer een eetbuibraken. Jemig, waarom doe ik dat toch altijd? Vanmiddag wilde ik nog vanalles doen, vioolspelen, studeren, maar natuurlijk niks gedaan, luie doos. Straks naar Novarum voor het advies gesprek. Blub, ik wil slapen en doodgaan want ik moet zoveel en ik trek het niet meer.
Oud 13-03-2007, 13:31
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 13-03-2007 @ 13:22 :

Ik ben een tijdje geleden een high sensitive person geweest en het had alleen maar negatieve gevolgen.
Ben je het dan niet nog steeds? En dat heeft niet alleen negatieve gevolgen, je moet ermee om leren gaan en ook de positieve kanten zien. Maar het is wel zo dat over het algemeen vrouwen meer emotie laten zien, omdat dat getolereerd wordt door de maatschappij, als een man zijn emoties laat zien is hij gelijk een watje. En dat willen mannen niet zijn. Maar ik denk wel dat mannen emoties net zo goed kunnen beleven, ze uitten ze alleen anders.

OT: Ik hou van dit weer. <3 Iedereen is vrolijk en de zon schijnt! Vorige week had ik steeds nergens zin in maar nu wel weer! Alleen jammer dat mijn huisgenoten nogal kortaf tegen me doen omdat ik ga verhuizen. Het is mijn beslissing, het is beter voor MIJ. Ik mag mezelf niet langer meer wegcijferen voor anderen. Een vriendin vindt de jongen die ik leuk vind ook leuk. En hij toont heel veel interesse in haar en nu voelt ze zich schuldig geloof ik. Maar ik gun haar echt alle geluk van de wereld. Ik vind het niet erg, alleen af en toe een beetje. Maar dat is meer door het principe dat erachter zit, dat mensen mij nooit leuk vinden op die manier, dan echt door hem specifiek. Ach wel, *aandacht laat verschuiven daar iemand anders* Vanavond maar weer zien hoe dàt loopt.
Oud 13-03-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Moustache schreef op 13-03-2007 @ 13:44 :
Ik denk dat het niet zo makkelijk te generaliseren is. Volgens mij zijn er net zo goed hele emotionele mannen en hele rationele vrouwen.
Het is ook een beetje de maatschappij die dit zegt en je past je vanzelf aan deze normen en waarden.
Oud 13-03-2007, 14:43
Verwijderd
Ik heb zojuist mijn schoolcijfers gezien. Al dat harde werk, voor niets. Ik heb nog steeds 11 studiepunten. Tentamens waar ik uren en uren voor bezig ben geweest, steeds NET niet gehaald. Godverdomme. Ik kan ook echt niets.

Gelukkig heb ik haar.
Oud 13-03-2007, 15:25
Appeltje
Appeltje is offline
Wat zit ik toch op een kutschool. Alles moet via de regeltjes, behalve als het hèn goed uitkomt. .
Er zijn vandaag best wel wat leuke dingen gebeurd, maar het kan me niets schelen. Ik ben kapot.
Oud 13-03-2007, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 13-03-2007 @ 14:31 :
Ben je het dan niet nog steeds? En dat heeft niet alleen negatieve gevolgen, je moet ermee om leren gaan en ook de positieve kanten zien. Maar het is wel zo dat over het algemeen vrouwen meer emotie laten zien, omdat dat getolereerd wordt door de maatschappij, als een man zijn emoties laat zien is hij gelijk een watje. En dat willen mannen niet zijn. Maar ik denk wel dat mannen emoties net zo goed kunnen beleven, ze uitten ze alleen anders.
Maar denk je niet dat je daardoor juist emotioneler sterker van word?
De een wel en de ander niet. Ik had last van angst en wist geen omgang hoe er mee om te gaan. Ik vluchten overal maar weg omdat ik bang werd te breken en echt geaccepteerd werd dat niet. Ik was een wandelende tijdbom die elk moment af kon gaan. En toen ik meerdere keren brak werd er op wel met medeleven op gereageerd. Maar echt verder kom ik daar niet mee. Ik kom pas verder als ik me anders voel. En dat doe ik nu met medicijnen(wel met kutbijwerkingen). ik voel me momenteel emotioneel een stuk sterker en zie onzekerheden van andere door en door.
Oud 13-03-2007, 15:35
Nebel
Nebel is offline
Ik weet niet of ik dit wel nog een keer kan.
Oud 13-03-2007, 15:46
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik moet kleren kopen waar ik nog in kan 'groeien'. En dat bevalt me helemaal niet WANT IK BEN NAMELIJK NIET EENS DUN Oke, misschien objectief gezien wel aan de lichte kant, maar ik heb een heleboel mensen gezien die veel dunner zijn. En die vallen ook niet dood neer, dus waarom moet ik dan zo nodig dikker zijn?

Regels voor berichten