![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik weet dat ik vervelend ben, sorry. ![]() Hopelijk voel je je snel weer beter. (}) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag was een frustrerend dagje. Buiten scheen de zon, heerlijk weer, en ik zat binnen een kut-presentatie in elkaar te zetten. Maar hij is af, morgen ga ik mijn deel houden en veel langer babbelen dan ik eigenlijk tijd voor heb. Een positief puntje van al die stomme presentaties voortdurend is dat ik er niet meer zenuwachtig voor ben en ik ze alleen maar irritant vind omdat je er zoveel tijd aan kwijt bent. Always look on the bright side of life?
Het gaat met vallen en opstaan. Maar goed, zolang je maar blijft opstaan, he. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
If you want fire baby, the thats what you get!
![]() volgensmij ben ik nog erger verliefd dan ik dacht onbereikbare liefdes de gekste maar das op een of andere manier ook wel fijn ik heb gewoon zo dringend een beetje liefde nodig dat ik me allemaal dingen ga voorstellen die niet waar zijn. zo. relativeren ![]() toch..? ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrolijkspringzomerleukedingeninhetvizier! <3 Heerlijk, met dit lekkere weer erbij wordt het allemaal nóg fijner, voor zover dat nog kon! En ik maak me weer zenuwachtig voor niets en het komt allemaal goed en ik wéét dat het goed komt. Ik ben nog nooit ergens zo zeker van geweest.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als man moet je wat minder met je emoties denken dan als vrouw zijnde. Althans dat is mij visie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga naar bed, snap weer niks van mezelf.
Misschien probeer ik sterker te zijn dan ik werkelijk ben. Of omdat ik op dat moment in zo sterk ben, en een ander moment heel zwak. Terwijl de situaties niet zo veel verschillen, en het eigenlijk allemaal bullshit is. Doe gewoon je ding! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bleugh, koppijn, keelpijn, snotterig. Ik geloof dat ik wel eens een griepje kon krijgen.
Over 2 en half uur naar de psychiater. Hopelijk kan hij iets voor me betekenen. Nog even aan het lijsjt werken van dingen die ik wil. In ieder geval een goede therapievorm die me van m'n depressies en m'n lage zelfbeeld af kan helpen. Gisteravond ff een stuk hashbonbon genomen. Ik voelde niks, dus toen nog een stukje en nog een stukje. Na een uurtje of zo werd het ineens toch wel heftig. Tja, ik was gewaarschuwd dat zoiets langzamer werkt dan dat je het rookt. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Omgomg Omerta. <3333 Ik heb allemaal hippe zomermuziek en we gaan in de meivakantie naar de Efteling twee dagen enen mijn vriendjelief mag mee naar Limburg een nachtje WEETJEHOELEUK!
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn moeder en ik doen eens in de zoveeltijd dat soort dingen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Lijkt me trouwens wel echt heel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nog steeds hoofdpijn en vrachtauto's om twaalf uur 's nachts en kwart voor zeven 's ochtends helpen gewoon niet. En ik heb hartstikke veel huiswerk en dat is stom, ik wil in mijn bed liggen. Met rust. Dat nergens meer bestaat.
|
Verwijderd
|
Vanochtend naar de psychiater geweest. Het ging wel redelijk, al had zijn trein vertraging, was hij daardoor 3 kwartier later en kon ik maar een kort gesprek hebben. Ik moet van de psych minder alcohol te drinken. Maximaal 4-5 units per week. Daar heb ik toch niks aan? Dan stop ik maar helemaal. Het is bij mij alles of niets als het om drank gaat.
Verder sprak hij ineens over diagnose PDD-NOS ipv asperger. Voor mijn gevoel past de diagnose ook beter bij me. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat een lekker weer is het zeg, echt heerlijk om dan naar de Uithof te fietsen. En vanmiddag weer lekker terug.
Oh en die opdracht waar ik 2 weken terug tot dik in de nacht aan heb gewerkt had ik gewoon een 7- ![]() En morgen moet in naar Den Haag om wat dingen voor mn paper te verzamelen daar in een bieb, maar ik sleep mn vriendje lekker mee om lekker daarna naar het strand te gaan <3. |
![]() |
|
Verwijderd
|
net lekker 20 minuutjes met mn gezicht in de zon een peukie gerookt... heerlijk! voel me zoveel beter als het zonniger is, dat bevestigt wel weer dat ik waarschijnlijk echt een winterdepressie heb (had?)
ben alleen zo bang dat straks met groezrock het weer zo fukcing koud gaat zijn, -4 in een tent is echt niet plezant ![]() ![]() tot nu toe gaat het zo goed met mijn studie, dat ik echt al aan het aftellen ben tot de volgende teleurstelling. want die komt echt altijd. misschien word ik wel afgewezen voor mijn master in utrecht... maar ja, dan moet ik me eerst uberhaupt inschrijven en dat durf ik dus niet uit angst voor een afwijzing ![]() ![]() up-down-up-down there is no encore to life!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn huisgenoot kan alleen nog maar negatieve dingen op het memobord schrijven. Ze zeurt over dingen die haar irriteren en wat beter moet etc. Wat heb ik zin om haar eens de waarheid te vertellen. Ze heeft het vast niet naar haar zin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit qua studie helemaal in de put. Ik ga dit jaar zeer waarschijnlijk 0 studiepunten halen. Niet omdat de vakken zo moeilijk zijn, maar meer omdat ik me gewoon niet kan concentreren en omdat ik niet weer wat ik wil. Daarom zit ik er nu over te denken om volgend jaar een jaar te stoppen en dan in dat jaar te bedenken wat ik wil gaan doen met m'n leven. Een jaar werken kan geen kwaad, geld verdienen, eens een hele andere stress dan studiestress. Dat zal wel goed voor me zijn.
Maar vervolgens weet ik echt niet wat ik wil doen. Doorgaan met taalwetenschap (want het is gewoon een leuke studie en het pas wel bij me) of weer terugschakelen en iets héél anders doen (HBO? Kom ik nu uiteindelijk toch terecht op de Pabo? Ben ik dat echt?). Ik weet het niet. Maar goed, daar zal dat jaar dus voor zijn. Nadenken. De beslissing maakt me rustig. Ik ga er nog met de studieadviseur over praten, maar eigenlijk ben ik er al uit. Nu nog werk vinden. En iedereen vertellen van mijn besluit, want niemand weet het nog. En wat een heerlijk weer! Gisteren veel in de zon gezeten en gewandeld, vandaag is het helaas wat bewolkt, maar hopelijk trekt het nog weg. Heerlijk!! |
![]() |
|
![]() |
Het weekend is voorbij. De chaos is terug, de dromen zijn terug. De weekenden zijn fijn. Pep, niet slapen dus niet dromen, rust in mijn kop. Maar dan is het opeens weer maandag, geen drugs door de week. Dus dan moet je weer slapen, dromen, dan komt de chaos weer terug, dan ben je weer moe, zo moe. Te moe voor school, voor opruimen. Je wilt slapen, maar niet dromen.
Gister wel naar school, vandaag weer niet. J. zegt dat als ik niet naar school ga, we het weekend geen pep meer gebruiken. Wees godverdomme blij dat ik niet elke dag die rust in mijn kop op zoek met pep, dat ik het alleen bij het weekend hou. Wat denk je nou, dat ik wel naar school ga als ik echt elke dag chaos in mijn hoofd heb? Dat ik het leuk vind dat ik school weer verpest, dat ik graag over mijn vader droom, dat ik moe wil zijn, dat ik me waardeloos voel? Ik blijf niet voor mijn lol thuis. Gister na school lekker in de vensterbank gezeten. Schuin voor het huis is een vrij drukke rotonde, het is best leuk om daar een beetje naar de staren, er is altijd beweging. Ja, gister in de vensterbank voelde ik me best goed. Kijken naar huisgenoten, die voor het huis zaten. Beetje ouwehoerden met die huisgenoten, gewoon, het voelde als de zomer, ik vind mijn huisgenoten tof, dat voelde gewoon goed. Vanochtend schrok ik wakker van een nare droom, ik schoot echt overeind. J. werd er wakker van, ik moest huilen. Ik weet niet eens waarover de droom ging. Weer over papa, of voor de verandering over iets anders? J. maakt zich echt zorgen. Hij wil dat ik naar school ga, ik wil me gewoon goed voelen. Bahbahbah ik ben het allemaal zo zat, ik wil papa niet meer missen, het is genoeg geweest. Papa is dood. DOOD. Dat wilde je toch? Hoevaak heb ik niet gedacht dat hij beter dood kon zijn, hoe vaak heb ik het naar hem geroepen? Dit wilde je toch. En kijk naar mama, hoe goed mama eruit ziet. Ze heeft wel verdriet, haar man is tenslotte dood, maar ze kan eindelijk ontspannen, heeft eindelijk eens haar eigen tijd, ze hoeft niet meer papa te verzorgen. Dit is ook beter voor hem, dus stop met huilen, met missen, denken, dromen, stopstopstop. Ik wil weer lachen, me goed voelen. En niet een moment, of het weekend met pep, maar gewoon, een hele dag me goed voelen. Ik word helemaal gek van papa in mijn hoofd, dit moet niet lang doorgaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben een tijdje geleden een high sensitive person geweest en het had alleen maar negatieve gevolgen. Omdat ik mijn eigen ik er niet in herkende. Het kwam een beetje onverwacht en ik wist totaal geen omgang met deze heftige emoties. Mijn omgang met mijn emoties heb ik zoiezo jarenlang niet subtiel gedaan met alle gevolgen van dien. Ik had ook extreme emoties waarvan de buitenwereld ze niet begreep. Maar nu begin ik mezelf wel te begrijpen. Mijn ervaring verteld me dat vrouwen emotioneler zijn dan mannen. Het geld natuurlijk niet voor alle gevallen, maar het is toch ook een beetje algemeen bekend. Net als vrouwen onzekerder zijn over zichzelf dan mannen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Net na mijn vorige bericht hoorde ik geroep. Twee huisgenoten zaten weer voor het huis en vroegen of ik kwam blowen. Een andere huisgenoot kwam ook, lekker lopen blowen en ouwehoeren. Weer een fijn moment, hopen dat de chaos even weg blijft.
![]()
|
Verwijderd
|
Hmm, ik voel me depressief. Wauw, conclusie van de eeuw. Werken ging niet lekker, was erg moe. Daarna natuurlijk gelijk weer een eetbuibraken. Jemig, waarom doe ik dat toch altijd? Vanmiddag wilde ik nog vanalles doen, vioolspelen, studeren, maar natuurlijk niks gedaan, luie doos. Straks naar Novarum voor het advies gesprek. Blub, ik wil slapen en doodgaan want ik moet zoveel en ik trek het niet meer.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() OT: Ik hou van dit weer. <3 Iedereen is vrolijk en de zon schijnt! Vorige week had ik steeds nergens zin in maar nu wel weer! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De een wel en de ander niet. Ik had last van angst en wist geen omgang hoe er mee om te gaan. Ik vluchten overal maar weg omdat ik bang werd te breken en echt geaccepteerd werd dat niet. Ik was een wandelende tijdbom die elk moment af kon gaan. En toen ik meerdere keren brak werd er op wel met medeleven op gereageerd. Maar echt verder kom ik daar niet mee. Ik kom pas verder als ik me anders voel. En dat doe ik nu met medicijnen(wel met kutbijwerkingen). ik voel me momenteel emotioneel een stuk sterker en zie onzekerheden van andere door en door. |
![]() |
|
Ik moet kleren kopen waar ik nog in kan 'groeien'. En dat bevalt me helemaal niet WANT IK BEN NAMELIJK NIET EENS DUN
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |