Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2007, 01:20
Gambokkur
Gambokkur is offline
een apart topic, onder dwang van Hvj :

welke leeftijd vind je te vroeg, of te laat ?

Citaat:
Niempie schreef op 19-03-2007 @ 21:18 :
Nee, 16 is wel ongeveer normaal geloof ik. Nou verdient de manier waarop het bij mij gebeurt is ook niet echt de schoonheidsprijs, maar ik had er wel degelijk goed over nagedacht.
hoezo nagedacht ? is sex niet eerder iets wat je spelenderwijs ontdekt ? Je hebt jaren gewacht, en je eerste keer is wsl wel meer waard omdat het allicht was met iemand waarvan je hield, maar je hebt wel mooi jaren sex gemist
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 03:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is de juiste leeftijd op het moment dat je weet waar je mee bezig bent, voldoende van seks afweet, en weet wat de risico's er van zijn. (en hoe je die zo goed mogelijk kan voorkomen, natuurlijk )
Tot die tijd moet je er gewoon niet aan beginnen.

Een te late leeftijd bestaat denk ik niet echt, al vind ik alle 'wachten tot het huwelijk' gedoe persoonlijk een beetje overdreven.

En, het is maar seks hoor. Het is leuk als de eerste keer goed gaat, maar het is niet vreselijk als dat niet het geval is. Je kan er dan spijt van hebben, maar dat is het imho gewoon niet waard. Gedaan is gedaan, leer ervan.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 05:20
Verwijderd
Dat heeft niets met leeftijd te maken.

En de eerste keer is overrated.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 07:28
Verwijderd
Dat verschilt per persoon. Ik ben altijd van mening dat als je het take-me-now-gevoel hebt, je er klaar voor bent. Alleen nieuwsgierig zijn naar hoe het voelt is imo niet genoeg - ik bedoel, je kunt het wel doen, maar als je niet echt heel geil bent en heel graag wilt, is het toch niet zo leuk. Ik weet eigenlijk niet of dit ook op gaat voor jongens, trouwens, maar voor de meiden die ik ken, wel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 07:31
Verwijderd
Dat is natuurlijk gewoon een gevoelskwestie
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 07:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik was al snel nieuwsgierig naar seks, maar echt ontmaagd worden leek me nou nog niets op m'n 14e. Stiekem wilde ik het wel, maar toch durfde ik nog niet. Ik wilde het echt fijn gaan vinden en ik had het idee dat ik dat nou niet zou vinden. Je moet er inderdaad wel geil genoeg voor zijn.

Ik heb alleen het idee dat het haast stoer is ontmaagd te zijn. Meisjes schieten ook vol in stress als ze op hun 18e nog niet ontmaagd zijn, omdat brugjes allang hebben geneukt. Tja, maar iedereen op z'n tijd.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 08:26
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-03-2007 @ 08:41 :
Ik was al snel nieuwsgierig naar seks, maar echt ontmaagd worden leek me nou nog niets op m'n 14e. Stiekem wilde ik het wel, maar toch durfde ik nog niet. Ik wilde het echt fijn gaan vinden en ik had het idee dat ik dat nou niet zou vinden. Je moet er inderdaad wel geil genoeg voor zijn.

Ik heb alleen het idee dat het haast stoer is ontmaagd te zijn. Meisjes schieten ook vol in stress als ze op hun 18e nog niet ontmaagd zijn, omdat brugjes allang hebben geneukt. Tja, maar iedereen op z'n tijd.
Dat vind ik idd ook wat overdreven, die pubertjes van 13 die ontmaagd zijn. Tuurlijk, als zij dat leuk vinden, moeten zij weten, maar persoonlijk vind ik het wat te vroeg.
Ikzelf was net 16 en het was eigenlijk helemaal niet spectaculair, maar ik heb nooit spijt gehad van die nacht. Ook niet toen het uitging en toen ik er echt achter kwam wat voor n klootzak het was.
Oud 20-03-2007, 09:08
Niempie
Niempie is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 20-03-2007 @ 02:20 :
een apart topic, onder dwang van Hvj :

welke leeftijd vind je te vroeg, of te laat ?

hoezo nagedacht ? is sex niet eerder iets wat je spelenderwijs ontdekt ? Je hebt jaren gewacht, en je eerste keer is wsl wel meer waard omdat het allicht was met iemand waarvan je hield, maar je hebt wel mooi jaren sex gemist
Ik had geen relatie met hem, maar voelde me wel vertrouwd bij hem etc. We woonden allebei nog thuis dus we hebben het overal gedaan behalve gewoon in bed
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 10:33
Orpheus
Orpheus is offline
Is dat serieus zo onder meiden?

Ik heb zelf nooit zoiets ervaren als man namelijk. Kijk, wij grapten allemaal wel over seks en 'haar ouders zijn vanavond weg', maar echte druk onder het mom van 'die heeft ook al seks gehad, en jij?' herken ik niet.

Ik denk niet dat er een ideale leeftijd is. Is denk wel dat je te vroeg voor het eerst seks kunt hebben; wanneer jij of je lichaam er nog niet klaar voor zijn.
Maar dat verschilt inderdaad per persoon.
Oud 20-03-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Orpheus schreef op 20-03-2007 @ 11:33 :
Is dat serieus zo onder meiden?

Ik heb zelf nooit zoiets ervaren als man namelijk. Kijk, wij grapten allemaal wel over seks en 'haar ouders zijn vanavond weg', maar echte druk onder het mom van 'die heeft ook al seks gehad, en jij?' herken ik niet.

Ik denk niet dat er een ideale leeftijd is. Is denk wel dat je te vroeg voor het eerst seks kunt hebben; wanneer jij of je lichaam er nog niet klaar voor zijn.
Maar dat verschilt inderdaad per persoon.
Bij ons niet, hoor, dat verschilt waarschijnlijk wel per groep.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 11:55
Mariekje*
Mariekje* is offline

Persoonlijk denk ik dat een jaar of 16 over het algemeen een prima leeftijd is. Al lijkt het mij vooral een gevoelskwestie, waarbij tal van factoren een rol kunnen spelen.
Het aantal mensen die met 13 jaar daadwerkelijk klaar zijn voor seks, lijkt mij erg beperkt. Je hoort niet voor niets zo vaak, dat men er achteraf spijt van heeft gekregen.

Zelf was ik 15, en dat is voor mij prima geweest. Het kon ook veel eerder, en ik dacht er ook wel overna, maar gedaan heb ik het niet omdat het gevoel er verder niet naar was. Er bestaat in mijn optiek in ieder geval niet iets als 'te laat' zijn; Alleen wachten tot aan het huwelijk vind ik bullshit, net of het de seks zoveel spectaculairder maakt.
Oud 20-03-2007, 12:01
Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind vooral dat je moet weten met wat je bezig bent, en volgens mij weet je dat nog niet als je 13-14 jaar bent. Zelfs 15 vind ik persoonlijk nog jong. Ik vind het ideaal als je het echt wilt met die persoon, omdat er zoveel liefde bij te pas kan komen. En ook als je ff hebt gewacht, al is het maar een paar weekjes, je eerste keer moet je niet overhaast doen, tenzij de spanning al langer in de lucht hangt en je er heel zeker van bent.

Ikzelf was 17, tot mijn 16de voelde ik mezelf zielig omdat ik nog nooit een vriendje had gehad, ik dacht ook dat ik er noooooit één ging krijgen. Toen kreeg ik mijn eerste vriendje, duurde 3 weekjes, gelukig niets mee gebeurd want hij was het zeker niet. Daarna kwam mijn ex met wie ik maanden heb liggen aanmodderen zonder echt 'samen te zijn'. Ik wou geen eche seks met iemand die ik wel graag zag, maar met wie ik geen relatie had. Toen we dan eindelijk toch 'officieel' een relatie krijgen, heeft het nog maar enkele dagen geduurd. En dat was echt perfect voor me, noooooit spijt van gehad, ook al is ie nu een grote slet. Ik hield van hem en heb gewacht, dus ik heb mezelf niets kwalijk te nemen.
Oud 20-03-2007, 14:18
Verwijderd
ik was 17, maar eerder was ik er ook al wel aan toe, toen liep het echter niet zo (geen relatie, en wilde niet zomaar met iemand het bed in duiken)
ik denk dat het echt per persoon verschilt, al denk ik dat de meeste 14-jarigen toch echt minder volwassen zijn dan ze zelf denken te zijn. maar ja,.. de eerste keer is toch zwaar overschat...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 14:57
Verwijderd
Ik denk dat 16 jaar een aardige leeftijd is.
Ikzelf was 14 jaar toen ik ontmaagd werd. Natuurlijk wist ik wel wat het inhield en hoe het zou zijn, maar ik was er eigenlijk helemaal niet klaar voor. De jongen met wie ik het voor het eerst deed was al 20 en dat is sowieso niet erg goed voor me geweest.
Ik had helemaal nog geen behoefte aan grote piemels of whatsoever, ik heb mezelf gewoon om laten praten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 20-03-2007 @ 08:31 :
Dat is natuurlijk gewoon een gevoelskwestie
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:05
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind 16 a 17 een goede leeftijd. Dan ben je al wat volwassener en vaak wat meer bewust van je sexualiteit.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:12
adon1s
adon1s is offline
Ligt er maar net aan hoe rijp je bent
Oud 20-03-2007, 18:28
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-03-2007 @ 08:28 :
Dat verschilt per persoon. Ik ben altijd van mening dat als je het take-me-now-gevoel hebt, je er klaar voor bent. Alleen nieuwsgierig zijn naar hoe het voelt is imo niet genoeg - ik bedoel, je kunt het wel doen, maar als je niet echt heel geil bent en heel graag wilt, is het toch niet zo leuk. Ik weet eigenlijk niet of dit ook op gaat voor jongens, trouwens, maar voor de meiden die ik ken, wel.

agree,

ik ving een tijdje geleden een gesprek op van 2 meiden, de een al een aardige tijd ontmaagd de ander had een poging gedaan tot en had daarvoor een paar kleine ervaringetjes (poging mislukt lag aan de letterlijk lamlul van n gozer)
de een met wat meer ervaring had zei letterlijk dat ze bij haar 1e keer niet eens naar beneden durfde te kijken! laat staan iets te doen.
haar idee van ontmaagd worden was dus imo 'ik ben bereid naakt met mijn benen wijd voor een gozer te gaan liggen' echt me bek viel open... van schrik en verbazing

ik denk dat het beste moment voor een ontmaagding ook idd dat je echt 'zin in iemand' hebt .. ik denk ook dat daaro meen hoop meiden pijn bij hun 1e keer hebben, ze zijn ten eerste nerveus maar ook niet echt bloedgeil, anders ben je tog echt wel nat
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 18:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 20-03-2007 @ 19:28 :

ik denk dat het beste moment voor een ontmaagding ook idd dat je echt 'zin in iemand' hebt .. ik denk ook dat daaro meen hoop meiden pijn bij hun 1e keer hebben, ze zijn ten eerste nerveus maar ook niet echt bloedgeil, anders ben je tog echt wel nat
Juist, inderdaad.
Oud 20-03-2007, 19:19
Verwijderd
Persoonlijk?
18+.

Ik vind 16 eigenlijk nog zo gruwelijk jong.
Als ik naar mezelf kijk op mn 16e en nu naar mezelf op mn 19e.. denk ik dat ik er goed aan heb gedaan om t uuh.. statistisch gezien laat te doen. Ik was bijna 19. Als ik seks had gehad met mn vriendje destijds, op mn 16e dus, was ik ontzettend ongelukkig ervan geworden. Botweg omdat ik veel te veel ervan verwacht zou hebben en die jongen echt niks om mij gaf.

Mijn zusje begon overigens wél op dr 16e.
En ik hoop serieus dat zij geen spijt krijgt van degene met wie ze t heeft gedaan.

Misschien ligt het ook wel aan mijn opvoeding hoor. Mijn ouders hebben altijd gepredikt dat seks iets was waar je vooral mee moest beginnen ná je eindexamen, zodat je je diploma niet verpestte door een zwangerschap.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 20:10
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-03-2007 @ 08:28 :
Dat verschilt per persoon. Ik ben altijd van mening dat als je het take-me-now-gevoel hebt, je er klaar voor bent.
Citaat:
ik denk dat het beste moment voor een ontmaagding ook idd dat je echt 'zin in iemand' hebt ..
laat ik ze beiden quoten. geen nieuwsgierigheid (íedere puber vanaf 11 jaar is nieuwsgierig naar seks), verstand (ik ben er wel aan toe ( ), gevoel (het voelt nu wel goed) - zin. dat wordt dus niet gepland en ook weinig ingeschat.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 20:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Lilith schreef op 20-03-2007 @ 20:19 :
Misschien ligt het ook wel aan mijn opvoeding hoor. Mijn ouders hebben altijd gepredikt dat seks iets was waar je vooral mee moest beginnen ná je eindexamen, zodat je je diploma niet verpestte door een zwangerschap.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 20:48
Verwijderd
Ik denk niet dat je in termen van een 'ideale' leeftijd moet willen denken. Krijg je van die rare situaties van, mensen die opeens die leeftijd (welke het dan ook is) willen gaan halen enzo terwijl ze er nog niet aan toe zijn e.d.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-03-2007 @ 21:14 :
Jaja.
Jaren '70.
Toen nog niet iedereen aan de Pil was.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 20-03-2007 @ 02:20 :
Je hebt jaren gewacht, en je eerste keer is wsl wel meer waard omdat het allicht was met iemand waarvan je hield, maar je hebt wel mooi jaren sex gemist
Kut, wat verschrikkelijk! Dat komt nooit meer goed later! Wat een kutleven moet je dan hebben!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 00:20
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:

haar idee van ontmaagd worden was dus imo 'ik ben bereid naakt met mijn benen wijd voor een gozer te gaan liggen' echt me bek viel open... van schrik en verbazing
doen vrouwen niet meestal op die manier aan sex ?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 00:50
__
__ is offline
Citaat:
Lilith schreef op 20-03-2007 @ 20:19 :
Persoonlijk?
18+.

Ik vind 16 eigenlijk nog zo gruwelijk jong.
Als ik naar mezelf kijk op mn 16e en nu naar mezelf op mn 19e.. denk ik dat ik er goed aan heb gedaan om t uuh.. statistisch gezien laat te doen. Ik was bijna 19. Als ik seks had gehad met mn vriendje destijds, op mn 16e dus, was ik ontzettend ongelukkig ervan geworden. Botweg omdat ik veel te veel ervan verwacht zou hebben en die jongen echt niks om mij gaf.

Mijn zusje begon overigens wél op dr 16e.
En ik hoop serieus dat zij geen spijt krijgt van degene met wie ze t heeft gedaan.

maar dan heb je het toch alleen over de jongen waar jij toentertijd mee was, en de jongen waarmee je zusje het op dr 16e heeft gedaan? als je je huidige vriendje op je 16e had gehad en je was met m naar bed geweest.. denk je dat je daar ook spijt van had gehad dan?
oftewel gaat het je echt puur om de leeftijd of de jongen waarmee je op dat moment bent? ik kan me namelijk voorstellen dat als je gewoon een goede relatie hebt op die leeftijd, of misschien nog iets jonger.. ja waarom niet. bij mij viel het allemaal wel samen, ik had geen relatie tot die tijd en op mn 17e opeens wel en toen was ik er ook wel aan toe. maar als ik bv op mn 15e iets met hem had gekregen, dan denk ik niet dat ik er spijt van had gekregen als ik dan na een aantal maanden met m naar bed was geweest.. hoe 15/16 ik dan ook was geweest.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 12:17
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
__ schreef op 21-03-2007 @ 01:50 :
als je je huidige vriendje op je 16e had gehad en je was met m naar bed geweest.. denk je dat je daar ook spijt van had gehad dan?
Een relatie met dezelfde persoon op een andere leeftijd is automatisch niet hetzelfde. Zo retorisch als jij je vraag bedoeld hebt is deze dus niet.

Ikzelf vind in ieder geval dat seks en met name het genot daarvan pas echt op zijn best is als je het doet binnen een goede relatie. Niet zozeer een langdurige of hechte relatie, maar meer eentje waarbij beiden precies weten wat ze van elkaar (moeten/kunnen) verwachten. Een one-night-stand sluit ik dan ook zeker niet uit, en mits beide partijen zich van de 'relatie' (dwz. afspraak) bewust zijn, kan het spetterende seks opleveren (ook omdat je juist helemaal geen band hebt).
Het vormen van zo'n relatie (of juist zo'n evt. niet-relatie) vereist toch een zekere levenswijsheid en relativeringsvermogen. Je moet op een punt zijn waarop je vantevoren weet dat je ergens spijt van gaat krijgen, en niet pas achteraf. Welke leeftijd dat is, is voor iedereen anders. Om eerlijk te zijn durf ik van mijzelf te zeggen dat ik pas echt aan seks toe was rond mijn 20ste. Op dat moment was de drijfveer om 'erbij te horen' weg, en was ik niet meer gericht op seks voor de seks. Daarom is het voor mij nu perfect, in welke vorm dan ook. Toevallig genoeg is die leeftijd ook het einde van de adolescentie (10e-20e jaar). Als ik het dus zo bekijk is dat de ideale leeftijd.

Voor de luie mensen:

Op een leeftijd waar je wijs genoeg bent, en in staat bent van te voren te erkennen wanneer je ergens spijt van gaat krijgen.
Dit is als de adolescentie is afgerond (en dit hoeft niet precies bij twintig te zijn logischerwijs, maar het zal gemiddeld wel rond die leeftijd liggen)

Voor de nog luiere mensen:

20

Offtopic: God, wat vind ik 't af en toe leuk om te posten!
Oud 21-03-2007, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 21-03-2007 @ 01:20 :
Vanmorgen niet in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 14:14
T_ID
T_ID is offline
15-65 zal het wel in vallen denk ik. Wat een non-vraag eigenlijk.
Oud 21-03-2007, 16:02
Verwijderd
De ideale leeftijd voor een ontmaagding is de leeftijd waarop je voor het eerst heel veel zin in seks met een persoon die heel veel zin in seks met jou heeft hebt. En geloof het of niet, maar die zin is grammaticaal correct.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 18:34
Verwijderd
Het is idd wel een aparte zin..

maar beter dan dat valt het niet te verwoorden.. volkomen me eens
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 19:42
Faerie
Faerie is offline
Citaat:

Hm, ja misschien wel. In mijn geval in ieder geval niet. Ik had zin in diegene en ik was eigenlijk ook niet nerveus, en toch deed het echt heel erg pijn. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik onbewust wel een beetje gespannen en zenuwachtig was.

Verder vind ik 16 ook een mooie leeftijd. Zolang je het zelf maar echt wil, je er dus echt aan toe bent. Op mijn 14e/15e was ik bijvoorbeeld helemaal niet zo met seks bezig, en ik was toen ook nog een beetje onzeker enzo en was er dus niet aan toe.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 20:44
Magican
Magican is offline
Citaat:
Reverend schreef op 20-03-2007 @ 06:20 :
En de eerste keer is overrated.
+ dat is voor iedereen verschillend. Natuurlijk zegt de leeftijd waarop dit bij iemand gebeurde toch wel iets over die persoon zelf.
Oud 21-03-2007, 22:00
Changshan
Changshan is offline
Vermoeiend onderwerp, daarom heb ik de rest van het topic ook niet gelezen. Volgens mij bestaat de ideale leeftijd niet. Iedereen doorloopt zijn jeugd in fasen, en die fasen kunnen door ervaringen versneld of misschien ook wel vertraagd raken. Daardoor is er nooit een precieze leeftijd voor iets vast te stellen
Oud 22-03-2007, 10:50
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 21-03-2007 @ 01:20 :

nogmaals
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 11:07
Verwijderd
Als je deze vraag nog stelt is het te vroeg.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 11:16
Poepkind
Poepkind is offline
De leeftoj waarop je zeker bent van jezelf, en goed op dehoogte bent van alle risico's. Je moet het willen en er ook een reele voorstelling van kunnen maken. Daarom is het belangrijk dat je niet meteen gaat seksen maar eerst nog wat andere dingetjes doet. Dus ik zou zeggen vanaf je 16e
Oud 22-03-2007, 13:32
Konijn
Konijn is offline
Ik vind persoonlijk ook 18+.
Moet dan ook zeggen dat dat bij mijzelf en verreweg de meeste van mn vrienden het geval was, misschien ligt het daaraan.
Ik vind gewoon dat je er helemaal klaar voor moet zijn, en het zal wel aan je persoonlijkheid liggen, maar ik (en de meeste mensen om me heen dus) was dat echt nog niet op mn 16e.
Ken ook wel voorbeelden dat het wél kan: mn broertje was bv 15, inmiddels 20 en woont samen met diezelfde vriendin.
Oud 22-03-2007, 13:41
Kitten
Kitten is offline
Als je er echt klaar voor bent. Meestal is dat volgens mij ergens tussen je 15de en je 20ste, maar erg belangrijk is het niet. Ik zou het niet aanraden voor je 16de, omdat je gewoon nog moet groeien.

p.s. Toch vind ik al die kids hier van 16 die het over seks hebben zo jong... maar ik zal wel gewoon oud aan het worden zijn
Oud 22-03-2007, 19:39
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-03-2007 @ 12:07 :
Mooie. Of je bent gewoon emo.
Oud 22-03-2007, 20:45
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-03-2007 @ 12:07 :
dat denk ik ook
er is geen leeftijd
het moment dat je doet en niet meer denkt is het optijd
Oud 23-03-2007, 02:49
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-03-2007 @ 17:02 :
De ideale leeftijd voor een ontmaagding is de leeftijd waarop je voor het eerst heel veel zin in seks met een persoon die heel veel zin in seks met jou heeft hebt. En geloof het of niet, maar die zin is grammaticaal correct.
oh sarah, wat ben je toch een fijn mens <3

en... :myuki:
Oud 23-03-2007, 11:40
reno
reno is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-03-2007 @ 17:02 :
Ja. Waarom heeft verder niemand het over dat aspect? Je kan nog wel op de 'ideale' leeftijd zijn, whatever that means, ontmaagden doe je voorzover ik weet niet in je eentje.
Oud 23-03-2007, 11:44
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik vind 14 wel een mooie leeftijd voor meisjes en 24 voor jongens..

dan moeten alle 14jarige meisjes met jongens van minstens 10 jaar ouder naar bed
Oud 23-03-2007, 22:03
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
kunst schreef op 23-03-2007 @ 12:44 :

dan moeten alle 14jarige meisjes met jongens van minstens 10 jaar ouder naar bed
wrm?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 11:28
mepsteen
mepsteen is offline
11
Oud 24-03-2007, 16:01
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 23-03-2007 @ 12:44 :

Dat neigt naar iets ranzigs....
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 23:00
Elmoo
Elmoo is offline
Er is geen ideale ontmaagdingsleeftijd. Bij de een is dat eerder als bij de ander. Je voelt vanzelf wanneer je er klaar voor bent.
Oud 24-03-2007, 23:40
Soundwave
Soundwave is offline
15 jaar, 6 maanden, 30 dagen, 4 uur, 24 minuten en 56 seconden. Sommige dingen werken nu eenmaal heel secuur.

Regels voor berichten