Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Wat vind je van de Playstation 3?
Have it 7 16.28%
Don't Need it 36 83.72%
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2007, 13:43
Neworder
Neworder is offline
Have it or Don't?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2007, 15:51
freyk
freyk is offline
don't need it.
Oud 22-03-2007, 15:53
TommytheCat
TommytheCat is offline
uh, want it?
Oud 22-03-2007, 16:56
Verwijderd
Ik vind van de PS3 dat ik 'm heb.

Nah, beetje scheve poll en blij topic.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 17:28
Verwijderd
Wil er wel eentje ja
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 17:36
Wammus
Wammus is offline
Open dan op z'n minst een fatsoenlijk topic...

O ja ik hoef hem niet omdat ie te duur is en ik consoles al een geruime tijd geleden afgezworen heb.
Oud 22-03-2007, 18:14
Verwijderd
Ik heb al een Wii en een 360, geef me 1 goede reden waarom ik dan uberhaupt nog iets anders nodig heb
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 18:22
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik hoef geen PS3. Sony heeft voor mij echt afgedaan. Ze stapelen fout op fout, arrogante uitspraak op arrogante uitspraak, valse informatie op valse informatie. Ik bedoel, laatst publiceerden ze nog fictieve reviews van fictieve journalisten, alsmede fictieve analyses van fictieve analisten. Nu vraag ik je....

Daarnaast is het ding te duur en bovendien niet erg duurzaam, als ik de berichten mag geloven. Maar goed, we leven in Europa (a.k.a Sonyland) dus dat kreng zal ook hier wel een doorslaand succes worden. Buigt u alvast voorover?
Oud 22-03-2007, 19:16
Estate
Estate is offline
Te duur?

Goedkoopste andere Blu-ray speler (reden waarom ik het koop) is 760 euro. Hier krijg je er nog een 60gb HDD en gameconsole bij.

Sony maakt overigens nog 200 dollar per PS3 verlies. Dit maken de games meer dan goed voor Sony natuurlijk. Overigens zullen later de productiekosten dalen waardoor de consoles winstgevend zullen zijn, zelfs bij lagere prijzen.
Oud 22-03-2007, 19:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Blu-Ray is leuk en aardig, maar de manier waarop Sony het door de strot probeert te duwen is niet chic. Daarom hoop ik dat het helemaal niets wordt met Blu-Ray.

En ja, dat kreng is té duur. Misschien niet naar verhouding, maar Ik zit zelf helemaal niet te wachten op een multimedia entertainment pack van een dergelijke orde. Je koopt een console in de eerste plaats om zijn games, niet om de onzinnige franje eromheen.

Daarbij neemt Sony wel erg achterlijke maatregelen om de productiekosten te drukken. Denk bijvoorbeeld aan het inperken van de BC van de PAL-versie van de PS3. Maar ja, nogmaals, Sony denkt volkomen terecht dat ze ons dit soort geintjes kunnen flikken, aangezien wij hun producten toch wel blijven kopen.
Oud 23-03-2007, 02:35
Pleister
Pleister is offline
Ik wacht tot Januari.

Lagere prijzen, Sony lanceert vette titels rond kerst, dan zijn er meer games, dan zijn de kinderziektes uit het machientje, en ajah.

Geen idee, staat ook wle op veel game sites uitgelegt waarom het nuttig is te wachten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 08:47
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Ooit zal ik wel overstappen van ps2 naar ps3, maar ik zie eigenlijk geen reden om dat nu al te doen.

Los nog van de hoge prijs voor de console, zijn er op het moment geen ps3 games verkrijgbaar die ik graag zou willen spelen. Het aanbod aan console RPG's voor de ps3 is minimaal te noemen, de meeste andere genres komen wat mij betreft beter tot hun recht op de pc.

Over een jaartje kijk ik wel of er wat verbeterd is aan de line-up van de ps3. Tot die tijd vermaak ik mij wat console gaming betreft prima met hetgeen nog moet uitkomen in Europa.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 10:09
DanielC
DanielC is offline
Oei. Wij hadden hier in Middelburg, en Vlissingen samen 18 pre-orders te verdelen bij FRS. We hebben er vier verkocht. Winkels zijn nu 1.5 uur open en buiten de vier pre-orders is er nog geen één verkocht. Valt toch tegen, op de dag van release.
Oud 23-03-2007, 10:58
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
DanielC schreef op 23-03-2007 @ 11:09 :
Oei. Wij hadden hier in Middelburg, en Vlissingen samen 18 pre-orders te verdelen bij FRS. We hebben er vier verkocht. Winkels zijn nu 1.5 uur open en buiten de vier pre-orders is er nog geen één verkocht. Valt toch tegen, op de dag van release.
Wat wil je ook met een console die kwa specs niet beter is en grafische slechter dan de xbox360. De ps3 zou eigenlijk tegelijkertijd met de xbox360 uitgebracht worden maar omdat sony ons blue ray door de strot wil duwen is ie zo lang uitgesteld. Waarom zou je 600 euro willen betalen terwijl je voor 400 euro een betere console hebt, en zeker veel betere games. Grote exclusives van de ps3 zijn aangekondigd voor de xbox360 of zelfs exclusives voor de 360 geworden, devil may cry 4, unreal tournament 3, final fantasy, virtua fighter, ace combat 6, Fatal Inertia en Bladestorm: The Hundred Years' War, en metal gear solid zal ook vast wel op de 360 komen. En voor wie de feiten qua specs even op een rijtje wil hebben hier een vergelijking van IGN: http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 22-03-2007 @ 20:58 :
Blu-Ray is leuk en aardig, maar de manier waarop Sony het door de strot probeert te duwen is niet chic. Daarom hoop ik dat het helemaal niets wordt met Blu-Ray.

En ja, dat kreng is té duur. Misschien niet naar verhouding, maar Ik zit zelf helemaal niet te wachten op een multimedia entertainment pack van een dergelijke orde. Je koopt een console in de eerste plaats om zijn games, niet om de onzinnige franje eromheen.

Daarbij neemt Sony wel erg achterlijke maatregelen om de productiekosten te drukken. Denk bijvoorbeeld aan het inperken van de BC van de PAL-versie van de PS3. Maar ja, nogmaals, Sony denkt volkomen terecht dat ze ons dit soort geintjes kunnen flikken, aangezien wij hun producten toch wel blijven kopen.
Heel leuk en aardig, maar je kan ook gewoon wachten op de spellen die er op komen en je weet toch wel dat ze gaan zakken met de prijs. Al die heisa eromheen boeit toch niet?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 13:46
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 23-03-2007 @ 11:58 :
stuff
Rustig maar, dat snap en weet ik ook allemaal wel. Had alleen wel verwacht dat er toch een kleine rij voor de winkel zou staan. Zoals altijd bij de release van een nieuwe console; je hebt er nooit genoeg. Maar dat gaat in dit geval dus niet op.
Oud 23-03-2007, 20:15
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 23-03-2007 @ 12:21 :
Heel leuk en aardig, maar je kan ook gewoon wachten op de spellen die er op komen en je weet toch wel dat ze gaan zakken met de prijs. Al die heisa eromheen boeit toch niet?
De prijs zal volgens Sony de komende jaren niet zakken hoor. Dat kunnen ze zich natuurlijk ook niet veroorloven.
Oud 23-03-2007, 21:53
TommytheCat
TommytheCat is offline
Ik wacht net als met de PS2 gewoon een jaartje of wat tot het ding betaalbaar is. In tegenstelling tot wat de meeste mensen vinden zie ik geen enkele titel op de 360 die ik eventueel wel in huis willen halen, dus ik wacht rustig af op een prijsdaling.
Oud 23-03-2007, 22:36
Supreme Dutch
Hij is best tof
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 10:41
T_ID
T_ID is offline
€ 600... en daarop draaien ze verlies.

€ 67 per spelletje....

Geef mij maar een pc, daar kun je meer mee, ongeveer even duur als een applicatie-pc en een console bezitten, en software is (zelfs afgezien van downloaden) veel goedkoper.
Oud 24-03-2007, 12:06
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Nou T_ID, dat ben ik niet met je eens. Consoles zijn wel degelijk veel goedkoper dan PC's. De playstation 2 gaat nu voor 99 euro over de toonbank bij de V&D. Voor dat bedrag kan je nooit een redelijke pc aanschaffen. En nieuwe ps2 titels zien er zeker niet heel beroerd uit.

Het redelijk recente nwn2 op de pc ziet er bijvoorbeeld niet veel mooier uit dan FFXII op de ps2, terwijl nwn2 redelijk zware systeemeisen had (voor stabiele framerates zit je al snel aan een 7900GT of beter).
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 12:24
TommytheCat
TommytheCat is offline
Bovendien zorgt alleen de instabiliteit van pc's er al voor dat ik consoles prefereer.
Oud 24-03-2007, 12:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 24-03-2007 @ 13:06 :
Nou T_ID, dat ben ik niet met je eens. Consoles zijn wel degelijk veel goedkoper dan PC's.
Misschien, maar als jij daarnaast voor school met een pc moet werken dan kijk je naar console+applicatie pc tegenover de prijs van een games pc.

Zelf upgrade ik telkens de zwakste schakel. Kast, voeding en monitor zijn daardoor bijvoorbeeld al 8-9 jaar oud. Lijkt me goedkoper, zeker als je substantiële collecties spelletjes wilt hebben.
Oud 24-03-2007, 16:06
Hakuna
Hakuna is offline
Heeft iemand al ervaring hoe de Playstation 3 op een plasmascherm uitziet (liefst op de Philips 42PF9631D)

Het enigste wat ik weet dat Playstation 3 ook HDMI ondersteund.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 16:47
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Cornel schreef op 24-03-2007 @ 17:06 :
Heeft iemand al ervaring hoe de Playstation 3 op een plasmascherm uitziet (liefst op de Philips 42PF9631D)

Het enigste wat ik weet dat Playstation 3 ook HDMI ondersteund.
Ik lees overal dat de hoogste resolutie die die tv aankan 1024*768 is. Met die resolutie kan je niet eens 720p draaien want daarvoor heb je een resolutie van 1280*720 nodig.
Dus dan zou de hoogste resolutie die je tv aankan 420p zijn. En dat is echt heel lelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2007, 17:08
Pleister
Pleister is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-03-2007 @ 11:41 :
€ 600... en daarop draaien ze verlies.

€ 67 per spelletje....

Geef mij maar een pc, daar kun je meer mee, ongeveer even duur als een applicatie-pc en een console bezitten, en software is (zelfs afgezien van downloaden) veel goedkoper.
Een console crasht nooit, trekt een jaar of 6-8 aan een stuk alle niewste spellen en is simpel mee te nemen naar al je maten.
Daarbij vind ik zelf een tv aangenamer aan de ogen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 19:38
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 24-03-2007 @ 17:47 :
Ik lees overal dat de hoogste resolutie die die tv aankan 1024*768 is. Met die resolutie kan je niet eens 720p draaien want daarvoor heb je een resolutie van 1280*720 nodig.
Dus dan zou de hoogste resolutie die je tv aankan 420p zijn. En dat is echt heel lelijk.
Als volgens jou het beeld van de Playstation 3 op plasmaschermen zou tegenvallen, dan zal het beeld op ''gewone'' CRT TV's ook niet veel beter zijn!

Heb eens een mediacenter van Philips op mijn plasmascherm aangesloten gehad en dat gaf echt scherp en strak beeld weer!

Cijfertjes als pixels ed zeggen niks over de weergave in de praktijk, ik zal zodra deze spelcomputer bij Wehkamp of Neckermann te koop is deze bestellen (kan ik dan 7 dagen vrijblijvend testen op mijn scherm ) en een paar spellen huren bij de plaatselijke videotheek.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 21:42
Estate
Estate is offline
Citaat:
Cornel schreef op 24-03-2007 @ 20:38 :

Cijfertjes als pixels ed zeggen niks over de weergave in de praktijk
:')

VHS is zeker ook goed, je ziet toch beeld!
Oud 25-03-2007, 08:13
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Zolang alle ps3 only games nog niet zeker only zijn wacht ik nog braaf effe een tijdje tot ik kies tussen ps3 en 360
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 10:10
BlackWolf
BlackWolf is offline
Ik vind het een simpele keus.. Wil je Blu-Ray, ga voor de PS3. Wil je het niet, ga voor de X360.
Oud 25-03-2007, 12:17
Dinalfos
Dinalfos is offline
Pff, gewoon voor de 360 gaan. De PS3 heeft geen noemenswaardige voordelen. Eigenlijk alleen maar nadelen.

Bovendien is het Blu-Ray format voor deze generatie nog totaal overbodig (als het gaat om games), want de size van de gemiddelde game komt nog niet eens boven de 10 gig uit. Wat dat betreft heb je genoeg aan HD-DVD.
Oud 25-03-2007, 12:32
Clemenzia
Clemenzia is offline
Ja nog wel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 12:59
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-03-2007 @ 13:17 :
Pff, gewoon voor de 360 gaan. De PS3 heeft geen noemenswaardige voordelen. Eigenlijk alleen maar nadelen.
Naast de prijs zie ik weinig nadelen. Wellicht de huidige line-up, maar dat is niet zo vreemd aangezien het ding net verschenen is. Ik zou m nog steeds elke dag boven de 360 prefereren aangezien er, inclusief de slecht werkende backwards compatabilty, slechtst een handjevol spellen verschenen zijn die ik de moeite waard vind.
Oud 25-03-2007, 13:08
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 25-03-2007 @ 13:59 :
Naast de prijs zie ik weinig nadelen. Wellicht de huidige line-up, maar dat is niet zo vreemd aangezien het ding net verschenen is. Ik zou m nog steeds elke dag boven de 360 prefereren aangezien er, inclusief de slecht werkende backwards compatabilty, slechtst een handjevol spellen verschenen zijn die ik de moeite waard vind.
Uhm. Geen rumble is nog een nadeel. Ook geen rumble met je PS2 spellen en controllers.. En daarnaast is de europese versie lang niet zo backwards compatible. Tja.. Spellen is een kwestie van smaak. Maar de PS3 heeft geen knallende titels. Kijk naar de X360. Gears of War, Halo, Dead Or Alive 4 .. Veel spellen gaan naar de X360.. of ze komen op allebei. Dan vind ik die extra 200 het niet waard.
Oud 25-03-2007, 14:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 25-03-2007 @ 13:59 :
De bc van de PS3 zal voor ons PAL-gastjes nog veel slechter zijn. Bovendien ontbeert de on-line service van de PS3 enkele belangrijke aspecten die Xbox Live zo'n succes maken. Het is weliswaar "gratis" maar ook een stuk minder cool. Maar goed, dat laatste kan ik zelf nog niet checken, helaas.

Als er op de 360 nu nog geen spellen zijn verschenen die je kunnen bekoren, hoe lang zal dat dan wel niet gaan duren bij de PS3? De huidige line up is nog slechter dan abominabel en de schare PS3-exclusives wordt met de dag kleiner, lijkt het wel. Voeg daarbij de prijs en het is gewoon totaal niet de moeite waard. Althans, de komende jaren niet.
Oud 25-03-2007, 22:06
CrazY G
CrazY G is offline
tot nu toe werken alle spellen lagvrij hoor en resistance maakt zelfs gebruik van dedicated servers. Iets wat ik nooit op live heb gezien.
Daarnaast heeft sony Playstation HOME aangekondigd en daarmee zijn de voordelen van LIVE ook meteen weg.
en rumble komt er misschien toch wel aan. Aangezien de rechtzaak afgelopen is en sony toestemming heeft om de technologie te gebruiken.
Oud 25-03-2007, 23:20
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-03-2007 @ 15:25 :
De bc van de PS3 zal voor ons PAL-gastjes nog veel slechter zijn. Bovendien ontbeert de on-line service van de PS3 enkele belangrijke aspecten die Xbox Live zo'n succes maken. Het is weliswaar "gratis" maar ook een stuk minder cool. Maar goed, dat laatste kan ik zelf nog niet checken, helaas.

Als er op de 360 nu nog geen spellen zijn verschenen die je kunnen bekoren, hoe lang zal dat dan wel niet gaan duren bij de PS3? De huidige line up is nog slechter dan abominabel en de schare PS3-exclusives wordt met de dag kleiner, lijkt het wel. Voeg daarbij de prijs en het is gewoon totaal niet de moeite waard. Althans, de komende jaren niet.
Backwards compatibity is voor mij niet zo'n probleem aangezien ik uiteraard mijn oude trouwe ps2 nog heb staan hier Maar goed, voor de paar mensen die dat niet hebben kan het vervelend zijn inderdaad.

Ik ben niet zo into online gaming op consoles, dus kun je me vertellen wat de PS3 ontbeert ivt. de online service van de 360 (naast het feit dat SotN nu beschikbaar is daarvoor)?

Akkoord, het zal wel even duren voor de eerste killer aps binnen zijn gekomen, maar dat is bij elke console het geval. Abonimabel zou ik de launch line-up ook weer niet noemen, met titels als Motorstorm, Virtua Fighter en Virtua Tennis zou ik hem zelfs beter durven te noemen dan die van de 360.

Ik kijk in ieder geval uit naar exclusives als de nieuwe Ratchet & Clank, het nieuwe Ico-team project en de nieuwe Silent Hill. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de non-exclusives waarover iedereen loopt te zaniken dat ze dat niet zijn, maar natuurlijk nog wel steeds naar de ps3 komen. GTA IV, FF13 (?), Resident Evil 5, etc.

Afijn, ik weet natuurlijk ook niet hoe het lopen gaat, maar mijn voorkeur gaat nu iig nog uit naar de PS3.
Oud 26-03-2007, 00:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-03-2007 @ 13:17 :
Bovendien is het Blu-Ray format voor deze generatie nog totaal overbodig (als het gaat om games), want de size van de gemiddelde game komt nog niet eens boven de 10 gig uit. Wat dat betreft heb je genoeg aan HD-DVD.
Tja; je kan dezelfde game met minderwaardige textures door waardeloze compressie kwijt op minder ruimte; maar wil je dat?

Verder ben ik het eens met TommyTheCat; er komen genoeg exclusive games uit (en ook non-exclusive), persoonlijk heb ik een broertje dood aan rumble, en die backw-comp. komt heus wel goed met nieuwe firmware updates (of een eventuele boot-disc); dat is n beetje mierenneuken.

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 00:07.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 01:05
CrazY G
CrazY G is offline
de bc zit nu al op 75% dus zo slecht is het ook weer niet.
En het zegt natuurlijk niks over de toekomst, maar Blue Dragon op de 360 is al de eerste multi dvd spel.
Oud 26-03-2007, 10:09
gaming champion
gaming champion is offline
have it, behalve dat ik hem niet kan betalen
Oud 26-03-2007, 11:21
Verwijderd
weet iemand hoe lang de ps3 mee moet gaan voordat 4 uitkomt?
5 of 10 jaar? of wie zal het zeggen?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Jupiter schreef op 26-03-2007 @ 12:21 :
weet iemand hoe lang de ps3 mee moet gaan voordat 4 uitkomt?
5 of 10 jaar? of wie zal het zeggen?
Reken maar op 3/4 jaar max, over het algemeen is komen na 3/4 jaar de opvolgers.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 12:20
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Zao schreef op 26-03-2007 @ 12:29 :
Reken maar op 3/4 jaar max, over het algemeen is komen na 3/4 jaar de opvolgers.
nope, de ps3 is gemaakt om de komende 8 jaar mee te gaan

En voor de rest is het heel erg loos om over de line up van de ps3 te gaan zeuren, al die spellen waar iedereen nu zo weg van is op de 360 zijn spellen die ook pas vrij laat na de lauch kwamen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 13:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-03-2007 @ 01:04 :
Tja; je kan dezelfde game met minderwaardige textures door waardeloze compressie kwijt op minder ruimte; maar wil je dat?

Verder ben ik het eens met TommyTheCat; er komen genoeg exclusive games uit (en ook non-exclusive), persoonlijk heb ik een broertje dood aan rumble, en die backw-comp. komt heus wel goed met nieuwe firmware updates (of een eventuele boot-disc); dat is n beetje mierenneuken.
Ha, jij denkt dat spellen de komende jaren dusdanig groeien in size dat Blu-Ray er aan te pas moet komen? Ik dacht het niet. In ieder geval niet vóór de release van de nieuwe Xbox. Nee, vooralsnog ziet het gros van de multiplatform spellen er op de Xbox 360 beter uit dan op de PS3. En gelet op de ontoegankelijke hardware zal dat wellicht ook niet zo snel veranderen.

De BC in Europa/Pal-gebieden wordt een drama. Naar ik heb begrepen slechts 1/3 van totale (PS2) aanbod is redelijk fatsoenlijk speelbaar. De rest functioneert zeer gebrekkig of zelfs helemaal niet. En die firmware updates krijgen amper prioriteit, zoals Sony zelf al heeft aangegeven. Bovendien wordt de Euro-BC softwarematig gerealiseerd i.p.v hardwarematig, wat natuurlijk een flinke stap terug is.
Oud 26-03-2007, 13:08
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 25-03-2007 @ 23:06 :
tot nu toe werken alle spellen lagvrij hoor en resistance maakt zelfs gebruik van dedicated servers. Iets wat ik nooit op live heb gezien.
Daarnaast heeft sony Playstation HOME aangekondigd en daarmee zijn de voordelen van LIVE ook meteen weg.
en rumble komt er misschien toch wel aan. Aangezien de rechtzaak afgelopen is en sony toestemming heeft om de technologie te gebruiken.
Dat klopt, maar Live heeft weer andere dingen. Beter inferface, meer mogelijkheden etc. Ik zal dat artikel eens opzoeken waarin alle feiten op een rijtje worden gezet.
Oud 26-03-2007, 13:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 26-03-2007 @ 14:05 :
Ha, jij denkt dat spellen de komende jaren dusdanig groeien in size dat Blu-Ray er aan te pas moet komen? Ik dacht het niet.
Citaat:
CrazY G schreef op 26-03-2007 @ 02:05 :

En het zegt natuurlijk niks over de toekomst, maar Blue Dragon op de 360 is al de eerste multi dvd spel.
En dan hebben we het nog niet eens over compressieloze textures en zaken zoals losless audio..een game als GTAan Andreas ging al met moeite op 1dvd.
Oud 26-03-2007, 13:14
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 26-03-2007 @ 13:20 :
nope, de ps3 is gemaakt om de komende 8 jaar mee te gaan
Haha, zo werkt het niet consoleland. De consument bepaalt wanneer de PS3 zijn einde tegemoet gaat. In financieel opzicht zal de PS3 daarom ongetwijfeld nog lang blijven doormodderen, net zoals de PS2 onverminderd succesvol is. Dat heeft echter niets te maken met of dat ding "gemaakt" is om zo lang mee te gaan.
Oud 26-03-2007, 13:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-03-2007 @ 14:11 :
En dan hebben we het nog niet eens over compressieloze textures en zaken zoals losless audio..een game als GTAan Andreas ging al met moeite op 1dvd.
Daar heb je wel gelijk in. Maar de vraag is in hoeverre developers Blu-Ray kunnen benutten. De tools van de PS3 zijn nogal ontoegankelijk.
Oud 26-03-2007, 22:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 26-03-2007 @ 14:28 :
Daar heb je wel gelijk in. Maar de vraag is in hoeverre developers Blu-Ray kunnen benutten. De tools van de PS3 zijn nogal ontoegankelijk.
Toegankelijker dan die van de Ps2; dus tja. Een compleet andere architectuur is altijd lastig maar vaak in de loop van tijd meer uit te halen; kijk maar eens naar een game als God of War 2. De eerste generatie Ps2 games waren ook geen grafische patsers.
Oud 26-03-2007, 23:34
Metal
Metal is offline
Citaat:
Zao schreef op 26-03-2007 @ 12:29 :
Je praat crap.
Reageren

Regels voor berichten