Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2007, 18:16
Spelleider
Spelleider is offline
Twinkebel en Leekah waren alleen over nu. Nu Flyaway haar nieuwe bestemming als ‘vliegtuig’ had gevonden. Ze liepen een beetje doelloos rond, hun doel om Rivendell te beschermen was nu eigenlijk doelloes nu het Altaar weg was en daarmee het Spectrum.
Ze besloten maar eventjes iets te gaan eten, immers waren zij ook niet onuitputtelijk. Het eten smaakte hun niet. Niet dat het eten niet te eten was, maar ze waren zoveel vrienden kwijtgeraakt. Eerst Maxwell en nu Flyaway. Dat is zelfs een beetje teveel voor elfen in zo’n korte tijd. Zo zaten ze nog een tijdje te denken toen er een gestalte in het licht van hun kampvuur kwam.

Het was een vrouw gehuld in een blauw lang gewaad. Ze had een prachtig egaal gezicht, met een stel prachtige blauwe ogen en om het af te maken kwamen er een paar wilde blonde lokken onder haar capuchon vandaan. Op haar rug hing een rond schild, om haar middel hing een zwaard het heft in de vorm van een slang. En in een borstzakje van haar gewaad staken 3 werpmesjes uit. Ze was zo’n beetje van Leekah’s lengte alleen was zij minder ‘vooruitstrevend’ dan Leekah. Of ze ongehoord de elfen had kunnen benaderen omdat ze in gedachten verzonken waren, of omdat ze een geweldige woudloper was weten we niet. Maar de elfen waren op zijn minst gezegd verrast. ‘Ik ben Sterrenmeisje, de sterren hebben mij gewezen op deze plek opdat ik 2 elfen zou ontmoeten die mijn hulp konden gebruiken.
Leekah trok haar wenkbrauw eens op, dat kwam hier uit het niets vallen en verklaarde maar meteen dat ze hun kwam helpen...
‘Alles mooi en wel, maar waarom zouden wij jouw vertrouwen?’ merkte Leekah terecht op.
‘Heel simpel, de sterren hebben mij verteld dat er zodirect nog een schepsel komt, niet menselijk of van dwergse of elfse afkomst nog hobbits... maar een aardman. Zogenaamd om jullie te komen helpen, maar behoed je voor hem! Hij is de sluwste moordenaar van de duistere kracht!’ pleitte Sterrenmeisje.

2 uur later....

Leekah,Twinkebel en Sterrenmeisje zaten nu al 2 uur om het kampvuur te praten, toen voetstappen een nieuwe gast aankondigde. Het bleek waar te zijn wat Sterrenmeisje zei. Er liep een aardman hen tegemoet maar niet primitief gekleed maar net zoals de mensen. Verder was het overduidelijk dat het een aardman was alleen de stank al. Toen de aardman sprak liet dat ook te wensen over. ‘Mij, Skilly zijn mij gekomen helpen jullie mij vertrouwen.’ Nog voordat Leekah of Twinkebel had kunnen antwoordden had Sterrenmeisje een mesje gepakt en wierp het op Skilly. Skilly niet verdacht hierop werd verrast door het werpmesje en werd in zijn keel getroffen...

Deelnemers
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter (weerwolf)
5. Skilly (verrader)
6.Roos (dorpeling)
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell (dorpeling)
10. Majel (ziener)
11. Hanneke (dorpeling)
12. Flyaway (dorpeling)
13. Elpida (tovenaar)
14. TopDrop (dorpeling)
15. femic (cupido)
16. Drukknoopje (dorpeling)
17. Leekah
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Spectrum (dorpeling)
20: Gaming Champion (wolfsbane)
Oud 22-03-2007, 18:21
Verwijderd
yay ik zit in het verhaal! en ik ben stoer! en heb de verrader doodgemaakt! dank je wel spelleider! (EoS toch?)
(ow.. beetje veel uitroeptekens, maar ben enthousiast )
Skilly de verrader? dat had ik écht niet gedacht... ga meteen alles weer teruglezen. wel dom van de wolven, maar goed voor ons. jeeeee
Oud 22-03-2007, 18:25
Spelleider
Spelleider is offline
Waarom krijgt EoS toch altijd alle roem...
Oud 22-03-2007, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 22-03-2007 @ 19:25 :
Waarom krijgt EoS toch altijd alle roem...
ik dacht zijn stijl te herkennen sorry!!!!!

*gooit roem naar twinkebel*
[edit] echt sorrie je was wel heel snel vandaag trouwens! ik was gewoon aan t kijken wie er had gepost en toen was er al een verhaal!!

[edit2]ik vertrouw Neiu nu nog als enige, over Lisaaah twijfel ik… ik denk dat ze dorpeling én geliefde is met Dukko, die heks is.. en dat ze dus allebei niet zo veel weten.
Tink* is denk ik echt een wolf, en mijn twijfels over leekah nemen toe. die is denk ik ook een slechterik… van Dukko krijg ik ook écht geen hoogte!

ben ik weer 180 graden omgeslagen

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 18:53.
Oud 22-03-2007, 18:36
Spelleider
Spelleider is offline
Haha, is al goed joh. jah klopt, handig toch.
Oud 22-03-2007, 18:44
Verwijderd
Yes

Nu inderdaad d'r posts even teruglezen.
Oud 22-03-2007, 20:01
Verwijderd
Hoera! Eindelijk!

dadelijk als ik thuis ben alle posts van skilly maar eens doorlezen. Op dit moment zijn de enigen die ik niet verdacht vind sterrenmeisje en neiu.
Oud 22-03-2007, 20:41
Verwijderd
Skilly heeft welgeteld één post in dit topic
Oud 22-03-2007, 20:41
Skilly
Skilly is offline
Met een mes nogwel
Argh me eigen wolfjes hebben me veraden Ik had het gevoel al datr ik vandaag eruit zou vliegen.
Aaargh I am dead but I know who the wolfs are
But I keep my mounth closed

Komt er na dit spel een 2de of gata het dan de koelkast in?

Suc6 voor de dorpelingen.
Oud 22-03-2007, 20:42
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 22-03-2007 @ 21:41 :
Skilly heeft welgeteld één post in dit topic
Ik heb meer. Maar ik had het druk ..
Oud 22-03-2007, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 22-03-2007 @ 21:41 :
Suc6 voor de dorpelingen.
verrader
Oud 22-03-2007, 21:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nice, nice. goed gedaan wolven

Nu alleen hopen dat de dorpelingen op een wolf stemmen, en niet op de heks, een dorpeling of de ziener.
Oud 22-03-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-03-2007 @ 19:29 :
[edit2]ik vertrouw Neiu nu nog als enige, over Lisaaah twijfel ik… ik denk dat ze dorpeling én geliefde is met Dukko, die heks is.. en dat ze dus allebei niet zo veel weten.
Tink* is denk ik echt een wolf, en mijn twijfels over leekah nemen toe. die is denk ik ook een slechterik… van Dukko krijg ik ook écht geen hoogte!

ben ik weer 180 graden omgeslagen
Als het je zoveel waard is, dan geef ik je mijn bankrekeningnummer. Ik zal dan kijken hoeveel er binnenkomt, en als het genoeg is laat ik je wat hoogte van mij krijgen.
Oud 22-03-2007, 22:09
Neiu
Neiu is offline
Jeeej, de verrader is dood, hoewel ik Skilly sowieso verdacht van verrader of heks zijn.
Even goed nadenken voor het stemmen van morgen.
Oud 22-03-2007, 22:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik mag verder niet helpen, en dat ben ik ook niet van plan, maar ik heb even geholpen met het teruglezen van het vorige topic. Ik geef alleen de links. Ik weet niet of het nuttig of waar is, maar wie weet.

http://forum.scholieren.com/showthre...0#post24526250

http://forum.scholieren.com/showthre...9#post24508059
Note op deze, check ook: http://forum.scholieren.com/showthre...2#post24506122

http://forum.scholieren.com/showthre...3#post24516023

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 22:15.
Oud 22-03-2007, 22:15
Verwijderd
sorry DP, maar ik begrijp er nog steeds geen zak van, behalve dat ik op Tink* ga stemmen iig. das de enige waar ik redelijk zeker over ben...
Oud 22-03-2007, 22:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-03-2007 @ 23:15 :
sorry DP, maar ik begrijp er nog steeds geen zak van, behalve dat ik op Tink* ga stemmen iig. das de enige waar ik redelijk zeker over ben...
Het zijn de posts van de verrader, en onze geliefde ziener.
Oud 22-03-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 22-03-2007 @ 23:16 :
Het zijn de posts van de verrader, en onze geliefde ziener.
ja, dat zag ik ook wel (al heb je t snel veranderd sneaky bastard eerst stond mijn post er ipv flyaway's) maar dat bevestigt enkel wat ik al postte: Neiu vertrouw ik en Tink* niet... sorry als dat niet klopt met jouw ideeen, maar ik kan er niks anders van maken nu. eigenlijk is het echt oneerlijk dat ik nog leef en jij niet. misschien had jij ons wel de overwinning kunnen opleveren en straks verpest ik het *huil huil* *snij snij*

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 22:27.
Oud 22-03-2007, 22:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-03-2007 @ 23:24 :
ja, dat zag ik ook wel (al heb je t snel veranderd sneaky bastard eerst stond mijn post er ipv flyaway's) maar dat bevestigt enkel wat ik al postte: Neiu vertrouw ik en Tink* niet... sorry als dat niet klopt met jouw ideeen, maar ik kan er niks anders van maken nu. eigenlijk is het echt oneerlijk dat ik nog leef en jij niet. misschien had jij ons wel de overwinning kunnen opleveren en straks verpest ik het *huil huil* *snij snij*
Ik had verkeerd geklikt, dus ik veranderde het. Daarbij wil ik geen directe beschuldigingen uiten, ik wil alleen iedereen even op het bestaan van die posts wijzen.

En, ik heb mezelf heel bewust opgeofferd, in de hoop dat ik Elpida kon redden. Dat is me niet gelukt, maar ik heb wel de wolven een beurt bezig gehouden, de ziener een beurt meer gegeven, en dat is ook fijn.

Verder heb ik echt het héle topic doorgelezen, en elke postlink gekopierd van de verrader die op een nog levend persoon stemde. En die van de ziener, aangezien daar misschien nog iets uitgehaald kon worden.

Ennem, het enige advies dat ik verder kan geven is stem NIET op de heks, mochten jullie denken te weten wie dat is. Dat wordt namelijk jullie dood no matter what.

En jij verpest het heus niet. Mocht je dorpeling / leerling zijn heb ik al het vertrouwen in je. En bovendien, de wolven zijn gewoon enorm goed dit spel.
Oud 22-03-2007, 22:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-03-2007 @ 23:31 :
*hoopt dat ze in een volgend spel samen met DP wolf mag zijn...*

(volgens mij is dat echt supergrappig... proberen de dorpelingen om de tuin te leiden enzo hihi)
Na m'n knuffel met jou, en de lieve dingen die je hebt gezegd over me wil ik dat ook wel.

Verwijderaar
Oud 22-03-2007, 22:33
Verwijderd
hahaha, ik wou m editen maar klikte op verwijder... maar nu is ie toch nog bewaard gebleven
[edit] en vraag me niet hoe, maar het lukte... en dan zeggen dat toeval niet bestaat
(misschien ligt het ook aan mijn kat die half over mn toetsenbord heen ligt, die zal wel mn laptopmuis hebben gedingest ofzo)
Oud 22-03-2007, 22:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-03-2007 @ 23:33 :
hahaha, ik wou m editen maar klikte op verwijder... maar nu is ie toch nog bewaard gebleven
[edit] en vraag me niet hoe, maar het lukte... en dan zeggen dat toeval niet bestaat
(misschien ligt het ook aan mijn kat die half over mn toetsenbord heen ligt, die zal wel mn laptopmuis hebben gedingest ofzo)
Wat wilde je editen dan? Het lijkt me sowieso wel gaaf om badguy te zijn
Oud 22-03-2007, 22:40
Verwijderd
weet eigenlijk niet wat ik wou editen, een evil smiley erbij gloof ik... ben beetje smileygeil vandaag
Oud 23-03-2007, 14:31
Verwijderd
jezus, wat heb ik veel gepost gister
ik moet om 5 uur werken, dus ik ga zo alvast stemmen. nog even teruglezen en dan moet ik maar gaan beslissen. ik vind vooral Tink* verdacht, maar dat zei ik natuurlijk al de hele tijd. over de rest weet ik eigenlijk steeds niks, vind praktisch iedereen verdacht
Oud 23-03-2007, 14:43
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 23-03-2007 @ 15:31 :
jezus, wat heb ik veel gepost gister
ik moet om 5 uur werken, dus ik ga zo alvast stemmen. nog even teruglezen en dan moet ik maar gaan beslissen. ik vind vooral Tink* verdacht, maar dat zei ik natuurlijk al de hele tijd. over de rest weet ik eigenlijk steeds niks, vind praktisch iedereen verdacht
Juh, Tink* komt in veel posts van dode dorpelingen voor zonder zich te verdedigen... Maar dat kan natuurlijk tactiek zijn van de wolven. Ik denk nog even en wacht ook nog even af wat jij gaat doen
Oud 23-03-2007, 15:44
Verwijderd
ik vind Tink* eigenlijk teveel voor de hand liggen, maar een beter alternatief heb ik niet echt. Ik vind Dukko wel verdacht, omdat ie juist zo weinig post, en Leekah vertrouw ik standaard niet. Nog maar even wachten dan

Edit: maar we moeten niet te lang op mekaar wachten natuurlijk
Oud 23-03-2007, 16:12
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-03-2007 @ 23:24 :
*snij snij* [afbeelding]
Jezus wat een ranzige smilie.
Oud 23-03-2007, 18:04
Tink*
Tink* is offline
Nou tja. Ik denk dat ik nu wel zo ongeveer weet wie welke functie heeft, er zijn nog maar zo weinig mensen over. En ik stem maar weer op Leekah. En ik roep iedereen maar op om het ook te doen, aangezien we anders verliezen. Echt, geloof me nou gewoon, dit is een belangrijke belangrijke keuze.
Oud 23-03-2007, 18:09
Verwijderd
Ik stem vanavond op Tink*, dat is op dit moment de meest voor de hand liggende keuze. Vooral omdat ik mijn eigen functie weet en ik het idee heb dat Tink* erg handig gebruik wil maken van het feit dat ik momenteel verdacht ben en zo iedereen op het verkeerde spoor wil zetten. Ik hoop ook echt dat jullie ook een goede keus maken zodat we nog een kans hebben om dit spel te winnen!
Oud 23-03-2007, 18:09
flyaway
flyaway is offline
Misschien zat ik op de goede weg, dat ze me daarom d'r uit wilden hebben...?
Oud 23-03-2007, 18:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tink* schreef op 23-03-2007 @ 19:04 :
Echt, geloof me nou gewoon, dit is een belangrijke belangrijke keuze.
True that. Als jullie de heks wegstemmen zijn jullie dood. Als jullie een dorpeling eruit stemmen hebben jullie nog een kleine kans. Als jullie de leerling eruit gooien wordt het lastig. Als jullie een wolf eruit stemmen is de kans een stuk groter.

Succes maar weer eens.
Oud 23-03-2007, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 23-03-2007 @ 19:38 :
True that. Als jullie de heks wegstemmen zijn jullie dood. Als jullie een dorpeling eruit stemmen hebben jullie nog een kleine kans. Als jullie de leerling eruit gooien wordt het lastig. Als jullie een wolf eruit stemmen is de kans een stuk groter.

Succes maar weer eens.
Onder de 6 overblijvers zijn ook nog 2 geliefden, hè.

En

Waar blijft de uitslag
Oud 23-03-2007, 20:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 23-03-2007 @ 21:35 :
Onder de 6 overblijvers zijn ook nog 2 geliefden, hè.

En

Waar blijft de uitslag
Ja, dus? Dat heeft weinig met mijn berekening te maken, en dat kan ik bovendien ook niet in een berekening zetten, aangezien er te veel mogelijkheden zijn

Ja, waar blijft ie?
Oud 23-03-2007, 20:41
Neiu
Neiu is offline
Tink* gestemd, en waar blijft de uitslag
Oud 23-03-2007, 20:41
Spelleider
Spelleider is offline
‘Vlug!’ beval Dukko terwijl hij de grendel op de deur schoof. ‘Help me deze deur te barricaderen!’ Met zijn drieën begonnen ze spullen voor de deur te duwen. Toen hoorde ze ineens een doffe bons gevolgd door een grommend geluid. De weerwolf probeerde de deur open te breken! Het werd al snel duidelijk dat weerwolven een bovenmenselijke kracht bezitten want met drie keer beuken had de wolf een gat in de deur gemaakt. ‘Is er een andere uitgang?’ vroeg Dukko aan de koningin. ‘Achterin’ zei Arwen. ‘Dieper de berg in.’
‘Vlucht die gang in!!’ beval Dukko. ‘Ik houd hem wel even tegen!’ Dukko trok zijn zwaard. Maar erg lang kon hij de wolf niet tegenhouden: het beest beukte hem omver en hij sloeg tegen de grond. Zonder verder nog naar hem om te kijken sprong de weerwolf over de versufde kapitein van Gondor heen. Het enorme beest landde bovenop Tink*, die was teruggerend om haar geliefde bij te staan. De weerwolf klauwde haar harnas open en begon zich tegoed te doen aan haar vlees. ‘Zo rekenen we af met verraders! Als ziener had je dat moeten weten, kleine rat!’ gromde de weerwolf voldaan.

Deelnemers
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
5. Skilly (verrader)
6.Roos (dorpeling)
7. Dukko
8. Tink* (leerlingziener)
9. Maxwell (dorpeling)
10. Majel (ziener)
11. Hanneke (dorpeling)
12. Flyaway (dorpeling)
13. Elpida (tovenaar)
14. TopDrop (dorpeling)
15. femic (cupido)
17. Leekah
19. Spectrum (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Ok, effe opletten allemaal want dit is belangrijk.
We hebben nog:
2 wolven
1 heks
2 dorpelingen

De wolven zijn aan de beurt. Als ze één van de twee dorpelingen eten dan eindigt het spel en hebben in theorie de wolven gewonnen.
Als ze de heks eten dan krijgen de dorpelingen nog 1 kans (maar meer ook niet) om een wolf eruit te stemmen.
MAAR:
Deze keer hebben we een nieuwe functie: de geliefden. Dat kan iedereen zijn, wolven, heksen, dorpelingen. No matter hoe het spel ook eindigt: als de geliefden nog leven dan hebben zij gewonnen!!!!
Met andere woorden: wolfjes als jullie een dorpeling opeten die géén geliefde is dan word de overwinning jullie door de neus geboord.
Als de wolven 1 van de geliefden opeten dan verdwijnen ze allebei uit het spel: dit zal uiteraard de overwinningskansen sterk beïnvloeden. Ik zeg niet hoe uiteraard want dan verraad ik de functie van de geliefden.

Ok voor iedereen veel wijsheid met stemmen, morgen om 20:30 weten we meer. Weten de wolven het af te maken? Of kunnen de dorpelingen het tij nog keren? Of zal de liefde alles overwinnen? Lees het morgen...
Oud 23-03-2007, 20:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Great. ;x Dit is echt het meest ongelukkige potje voor de dorpelingen in de geschiedenis van de weerwolf.

Tink's post nalezen dan maar.

Edit;

http://forum.scholieren.com/showthre...7#post24590047
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post24567307
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post24550906
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post24549317

Laatst gewijzigd op 23-03-2007 om 20:49.
Oud 23-03-2007, 21:07
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 23-03-2007 @ 21:44 :
Great. ;x Dit is echt het meest ongelukkige potje voor de dorpelingen in de geschiedenis van de weerwolf.

Tink's post nalezen dan maar.

Edit;

http://forum.scholieren.com/showthre...7#post24590047
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post24567307
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post24550906
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post24549317

Hee! Ik wil ook dingen zeggen, maar je bent dood! Leuk dat je mee wil doen en ik wil dat ook heel graag maar zo zijn de regels nou eenmaal niet. Volgend spel ben je van harte uitgenodigd Want je ziet wel goed in hoe t in elkaar zit enzo.
Oud 23-03-2007, 21:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
flyaway schreef op 23-03-2007 @ 22:07 :
Hee! Ik wil ook dingen zeggen, maar je bent dood! Leuk dat je mee wil doen en ik wil dat ook heel graag maar zo zijn de regels nou eenmaal niet. Volgend spel ben je van harte uitgenodigd Want je ziet wel goed in hoe t in elkaar zit enzo.
Ik doe niks liefje. Ik geef geen meningen, ik geef geen theorieen, ik zeg helemaal niks, ik post alleen de links van de posts Alles wat dus zo na te lezen valt.

Edit; ik moet hier aan toevoegen dat als mensen er echt last van hebben dat ik nog posts zal ik me voortaan inhouden.

Laatst gewijzigd op 23-03-2007 om 21:11.
Oud 23-03-2007, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 23-03-2007 @ 21:41 :
‘Als ze de heks eten dan krijgen de dorpelingen nog 1 kans (maar meer ook niet) om een wolf eruit te stemmen.
Bij deze roep ik de weerwolven op mij vandaag niet op te eten.
Oud 23-03-2007, 22:19
Neiu
Neiu is offline
dit had ik echt niet verwacht. Nu de posts van Tink* maar even teruglezen.
Oud 23-03-2007, 22:21
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 23-03-2007 @ 23:19 :
Bij deze roep ik de weerwolven op mij vandaag niet op te eten.
Als je echt de heks bent is dit niet eerlijk.

Oh en de wolven lieten me expres in leven zodat mijn functie langer onbekend bleef. Alleen ik kon niet meer hints proberen te geven, anders is het ook niet leuk. Maarja. Ik vond het wel raar trouwens dat niemand ook maar dacht dat ik de ziener wel eens kon zijn.
Oud 23-03-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 23-03-2007 @ 23:21 :
Als je echt de heks bent is dit niet eerlijk.
Waarom niet? Mensen maken vaker hun functie bekend, het is alleen de vraag of ik de waarheid spreek. Ik neem nu zelf risico, want ik heb kans dat ik nu juist de aandacht trek. Ík neem het risico, en dat ben ik nu bereid te nemen.
Oud 23-03-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 23-03-2007 @ 23:29 :
Je liet me glimlachen. (en dat is geen hint, of whatever, maar puur iets wat ik tegen lisaaah wilde zeggen)
Zegt meneer ik-ben-dood-maar-ik-post-toch-want-ik-zeg-niet-echt-iets.

Edit: haha je durft je post neit eens te laten staan
Oud 23-03-2007, 22:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 23-03-2007 @ 23:31 :
Zegt meneer ik-ben-dood-maar-ik-post-toch-want-ik-zeg-niet-echt-iets.

Edit: haha je durft je post neit eens te laten staan
Haha, zoals ik al zei, het ging niet om het spel. Ik moest alleen wel lachen dat je dat postte. Ik wilde het je eigenlijk net pm'en

Ik zeg ook niet. Ik had al 1000 keer mijn lijstje met verdachtes kunnen opnoemen. Heb ik nergens gedaan.
Oud 23-03-2007, 23:27
Verwijderd
ow Tink* de leerling, wat erg!!! ik had zo in mijn hoofd zitten dat je evil was dat ik niks anders in je posts kon lezen dan verdachtmakingen in plaats van hints!
jezus, we hebben echt ongeluk dit potje

hahaha, lol : http://forum.scholieren.com/showthre...9#post24512699 tink die zichzelf aanprijst!
Citaat:
Tink* schreef op 23-03-2007 @ 19:04 :
Nou tja. Ik denk dat ik nu wel zo ongeveer weet wie welke functie heeft, er zijn nog maar zo weinig mensen over. En ik stem maar weer op Leekah. En ik roep iedereen maar op om het ook te doen, aangezien we anders verliezen. Echt, geloof me nou gewoon, dit is een belangrijke belangrijke keuze.
en ik wou dat ik dit nog had gezien, maar ik was dus weg

Laatst gewijzigd op 24-03-2007 om 00:07.
Oud 24-03-2007, 18:39
Spelleider
Spelleider is offline
Het was eindelijk weer rustig in de bossen, Leekah liep achter Sterrenmeisje. Ze vertrouwde haar nog steeds niet maar ja. Wat doe je eraan niks hé anders had die Twinkebel weer wat door…
En toch moest Sterrenmeisje weg, dood het maakte niet uit. Ze was te puur, te mooi in Leekah’s ogen. Haar ogen waren vol van jaloezie. Sterrenmeisje liep ondertussen niets vermoedend door, ze neuriede vrolijk een deuntje en huppelde af en toe. Voorop liep Twinkebel hij had geen doel meer voor ogen en liep lusteloos voor zich uit te staren, hij vond het allemaal wel best ze konden net zo goed terugkeren naar hun vrienden. Toen hoorde hij ineens een geluid achter zich, in een flits draaide hij zich om en zag wat er gebeurde…

Leekah had zich niet langer kunnen beheersen en had Sterrenmeisje gestoken met haar zwaard. Het zwaard was dwars door haar hart gegaan en kwam er weer aan de voorkant uit. Aan het puntje hing nog een klein stukje vlees of hart wie zal het zeggen, maar wat veel ernstiger was was dat vanuit de wond enorm fel licht begon te stralen en Sterrenmeisje begon in barsten van licht uiteen te vallen.
Het laatste wat ze kon zeggen was ‘Ik ben het licht van de sterren, letterlijk.’ Daarna was er zo’n ontzettende knal dat er een krater van 20 meter was alles vernietigend om zich heen de klap was zelfs nog in Minas Tirith te horen zou later blijken. En Twinkebel en Leekah waren beide dood…

Ondertussen in Minas Tirith…..
‘De oosterlingen vallen aan! De oosterlingen vallen aan! Luid het alarm! ALAAARM!!!’
De oosterlingen hadden zich verzameld iets van de poorten van Minas Tirith vandaan. Boogschutters van de stad liepen af en aan, maar nergens waren ze te raken.. ze waren net buiten boog of catapult bereik. Dukko liep naar de muur en daar zag hij haar… Neiu! Zijn prachtige schoonheid, zijn geliefde!
Toen zag hij nog iets wat zijn oog ontzettend verblijde. Op de heuvelrug, ten noorden van Minas Tirith verscheen een wit helder licht, daarna een enorme knal. En toen verscheen er een ruiter totaal in het wit net zoals zijn paard, een witte staf in zijn hand. En een enorme witte baard. Naast hem reed een elf op een bruin paard en voor hem in het zadel zat een dwerg. Het gebrul van de dwerg was in Minas Tirith te horen. ‘Aaah Legolas pas op voor die hobbels, jij zit in het zadel! M’n ballen! AAAUW. LEEGOOLAS!!’ de oosterlingen hadden de magere hulptroepen van Minas Tirith ook gezien en ze luidlachend gingen ze eropaf. Totdat er een immens leger van rohirrim achter hun over de heuvelrug kwam. De oosterlingen ontdaan door de enorme hoeveelheid van de ruiters begonnen nu naar de stad te rennen. Ze kwamen binnen boog en catapult bereik. Maar de nieuwe stadskapitein van het leger beval alleen de boogschutters te vuren omdat de catapulten niet accuraat zouden zijn tegen de rennende massa. De oosterlingen vielen nu met bosjes door pijlen maar ze vuurden nu ook over de kantelen waardoor de boogschutters dekking moesten zoeken. Enterhaken werden over de muren gegooid en de oosterlingen beginnen tegen de muren op te klimmen. ‘Kapitein wat moeten we doen! Ze klimmen tegen de muren op!’ begonnen de boogschutters te roepen terwijl ze van de kantelen vandaan renden. ‘Soldaten naar voren!’ riep de wat oud maar toch kwiek uitziende kapitein. Onmiddellijk deden soldaten bewapend met speer en schild een stap naar voren. Zij zouden dit gespuis wel tegenhouden. Zo ging het een tijd goed, de rohirrim jaagden de oosterlingen vanachter nog steeds op. En de soldaten sloegen ze van de muren af. Toen klonk er een kreet van het bovenste gedeelte van de citadel. ‘Mamukil! De Mamukils komen!!!’ vol afgunst zag Dukko hoe de Mamukils door de rangen van de rohirrim doorliepen ze allemaal vertrappend hun pijlen richten nauwelijks wat uit. Toen hief de witte man zijn staf in de hoogte en schalde door de lucht. ‘asse's arise 'zil usstan inbal ssrig'luin d' dos’ een kleine kever schoot hoog de lucht in. Dukko zag het nut hier niet van in, ‘Catapulten! Klaar om te vuren op die mamukils?! VUUR!’ hij had geen zin om te wachten , ze moesten die mamukils nu afslachtten voor ze de poort zouden bereiken. De mamukils begonnen nu toch wonden op te lopen van de rotsblokken en sommige berijders werden afgeslingerd, maar dat maakte niet veel uit want dan gingen de mamukils stampen van razernij waarna ze dood neervielen, maar dan namen ze als nog ontzettend veel mannen mee. Zo kon het niet veel langer doorgaan…
Ondertussen zag Dukko iemand over de muur kruipen! Snel nam hij haar onder haar cape, niemand had iets gezien. Hij zocht snel een rustig plekje, en toen waren ze eindelijk samen Dukko kuste Neiu innig, de geliefden hadden hun doel bereikt….

Overwinning voor de geliefden!!

Deelnemers
1. Neiu (geliefde)
2. Lisaaah (heks)
3. sterrenmeisje (dorpeling)
5. Skilly (verrader)
6.Roos (dorpeling)
7. Dukko (weerwolf-geliefde)
8. Tink* (leerlingziener)
9. Maxwell (dorpeling)
10. Majel (ziener)
11. Hanneke (dorpeling)
12. Flyaway (dorpeling)
13. Elpida (tovenaar)
14. TopDrop (dorpeling)
15. femic (cupido)
17. Leekah (weerwolf)
19. Spectrum (dorpeling)

@ FB's gelieve nog niet sluiten aangezien we nog wat moeten overleggen over het volgende spel. hé Leekah
Oud 24-03-2007, 18:40
Verwijderd
Oud 24-03-2007, 18:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik had ze allemaal goed. Al praktisch aan het begin

Goed gespeeld wolfjes
Oud 24-03-2007, 18:43
Verwijderd
Oh en over het volgende spel inderdaad. Ik wil opzich wel graag spelleider zijn, er is echter één probleem. Ik werk 4 dagen per week en ik werk bijna altijd tot 7/8 uur 's avonds. Op zich geen probleem, maar dat houdt in dat het dus kan dat de uitslag meerdere malen per week pas na half 10/10 uur geplaatst wordt gezien mijn reistijd. Zijn er mensen die dat erg vervelend vinden of er grote problemen mee hebben?
Oud 24-03-2007, 18:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
leekah schreef op 24-03-2007 @ 19:43 :
Oh en over het volgende spel inderdaad. Ik wil opzich wel graag spelleider zijn, er is echter één probleem. Ik werk 4 dagen per week en ik werk bijna altijd tot 7/8 uur 's avonds. Op zich geen probleem, maar dat houdt in dat het dus kan dat de uitslag meerdere malen per week pas na half 10/10 uur geplaatst wordt gezien mijn reistijd. Zijn er mensen die dat erg vervelend vinden of er grote problemen mee hebben?
Opzich niet, als het dan ook echt geplaatst wordt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten