Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even een klein voorbeeldje: Mijn vriend en ik willen wat drinken dus gaan naar de AH om een blikje drinken te kopen, en we hebben maar genoeg voor 1 blikje. En hij wil SevenUp en ik wil Sinas. Dan mag hij van mij de SevenUp halen omdat ik dat ook wel lust, en ga ik niet doorzeuren om die Sinas, ookal lust hij ook wel Sinas.. Dan neem ik liever de SevenUp omdat hij dat lekkerder vindt, dan de Sinas omdat ik dat toevallig lekkerder vind. Als je me een beetje snapt.. Uitleggen is niet m'n sterkste vak. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Dan is er helaas toch geen sprake van echte liefde. 3) Het voorbeeld getuigt van een soort opofferingsgezindheid die haaks staat op ware liefde. |
![]() |
|
Liefde is niets anders dan onszelf te ontdekken in de ander, en de vreugde van de herkenning
Liefde is niet wat de wereld draaiende houdt. Maar liefde is wat de rit de moeite waard maakt Liefde is hem in een restaurant jouw tanden lenen als hij de zijne weer vergeten is mijn favoriet: Liefde is: wanneer het verlangen dat de ander naar je verlangt, je zozeer aangrijp dat je denkt eraan te sterven Allemaal niet zelf bedacht natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Love is like playin' a piano, first you learn to play by the rules, than you must forget the rules and play by the heart...
L ief zijn voor elkaar I nbreken in elkaars hart E euwig trouw zijn F outen vergeven D ag en nacht samen kunnen zijn E lkaar accepteren zoals je bent Kuzzje IK ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hetzelfde geldt bij vriendschap. Een ander kan zich pas op jou verlaten als jij dat ook kunt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
liefde is een makkelijk woord karlheinz | 11 | 22-12-2010 11:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde is voor de rijken... Secreet | 12 | 18-04-2002 22:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde is..... | 4 | 18-02-2002 11:35 | |
Verhalen & Gedichten |
ik hield van jou+liefde is het waar+liefde is blind misspretty | 1 | 09-12-2001 03:04 | |
Verhalen & Gedichten |
liefde is...................... Mi$$L@dy | 1 | 20-11-2001 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Gesloten ogen/Liefde is... star9 | 1 | 11-10-2001 16:26 |