Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2002, 18:47
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Ik had een foto van een vriendin gemaakt op de dam in Amsterdam, gewoon gezellig een dagje shoppen. Maar toen de foto ontwikkeld werd stonden er minstens tien onbekenden op. Heel eng hoor, ik snap er niks van
Advertentie
Oud 06-10-2002, 18:48
Roytjuh
Roytjuh is offline
kun je de foto niet posten dan
Oud 07-10-2002, 08:19
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Ik wil hem heel graag posten, maar op die foto lijkt iedereen normaal. Ik vraag me dan ook af of ik het me goed herinnerd heb maar op het moment dat de foto werd genomen: WAS ER NIEMAND. Mijn vriend kan dit bevestigen. Ik zal proberen de foto te posten. Kan iemand misschien bedenken hoe zoiets komt? Want ik ben er heel bang voor geworden en sindsdien voel ik de aanwezigheid van een ander iets... vooral als ik op school ben. Op de DAm durf ik niet meer te komen tis daar net een spookhuis.
Oud 07-10-2002, 19:23
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Oud 07-10-2002, 19:52
Verwijderd
Op de dam in Amsterdam is nooit niemand. Mooi gelul dus
Oud 07-10-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Op de dam in Amsterdam is nooit niemand. Mooi gelul dus
ja, ik vind het ook een beetje vaag...
Oud 07-10-2002, 21:21
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
op slot deze onzin

ER WAS NIEMAND OP DE DAM hahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahaha hahahhahahahhahahhahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahhahah ahhahahhahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahhahahahhahahhah hahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahaha hahahhahahahhahahhahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahhahah ahhahahhahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahhahahahhahahhah hahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahhah etc :/
Oud 08-10-2002, 12:29
Saraï_h
Saraï_h is offline
hihi
Oud 08-10-2002, 20:32
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
het was zaterdagmiddag, laat op de middag dus ik denk dat iedereen al naar huis was ofzo. Ik winkel ook altijd maar tot een uur of 5.
Oud 08-10-2002, 20:36
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Goed goed...... ik geef toe er waren wel een páár mensen. Maar niet zoveel als op de foto. Toen de foto gemaakt was, stond bovendien mijn kleine nichje naast me.... maar toen de foto ontwikkeld was was ze een rode parkiet op mijn schouder. Ik wist dat zij het was want ze had lang blond haar.
Oud 08-10-2002, 20:49
Starfish
Starfish is offline
Vreemd joh!
En waarom zit hier iedereen mekaar maar een beetje uit te lachen? Zo heb je toch nix aan antwoord, ga dan je tijd verdoen met een andere onzinnige bezigheid. Sorry da moest er ff uit.
Mensen posten hier iets over een serieus onderwerp, dan moeten ze ook serieus antwoord trug krijgen!
Probeer s te bellen naar iemand die er meer verstand van heeft ipv je uit te laten lullen door die dozen hier op het forum
Oud 08-10-2002, 21:29
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
YeahYeahYeah! schreef:
Goed goed...... ik geef toe er waren wel een páár mensen. Maar niet zoveel als op de foto. Toen de foto gemaakt was, stond bovendien mijn kleine nichje naast me.... maar toen de foto ontwikkeld was was ze een rode parkiet op mijn schouder. Ik wist dat zij het was want ze had lang blond haar.
had de rode parkiet dan ook lang blond haar? of waardoor wist je dat het je nichtje was? en hoe weet je nou zeker dat je kleine nichtje precies op het moment dat de foto genomen werd niet even buit beeld stond maar dat ze in een parkiet is veranderd? omdat er geen parkiet op de dam was? ik weet eignelijk ook niet wat een parkiet op de dam doet; ik zou die foto toch graag eens willen zien eigenlijk. kun jij je geen parkiet op de dam herinneren dan?
Oud 08-10-2002, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Starfish schreef:
Vreemd joh!
En waarom zit hier iedereen mekaar maar een beetje uit te lachen? Zo heb je toch nix aan antwoord, ga dan je tijd verdoen met een andere onzinnige bezigheid. Sorry da moest er ff uit.
Mensen posten hier iets over een serieus onderwerp, dan moeten ze ook serieus antwoord trug krijgen!
Probeer s te bellen naar iemand die er meer verstand van heeft ipv je uit te laten lullen door die dozen hier op het forum
Ik voel me zwaar aangesproken

God, als je serieuze antwoorden wilt, moet je ook met serieuze topics komen. En in een topic zoals deze tenminste met een foto...
Oud 09-10-2002, 14:30
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
ik wil hem er wel opzetten hoor, als jullie bewijs nodig hebben. Maar ik heb geen (werkende scanner), ik zal het even aan een vriendin vragen...dus nog even geduld
Oud 09-10-2002, 14:49
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ok post hem maar.
Ik geloof er eigenlijk weinig van
sorry.
Oud 09-10-2002, 15:22
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
WIe weet hoe ik een foto moet posten? Het lukt mij alleen om foto's te posten die al op int staan.
Oud 09-10-2002, 15:35
Starfish
Starfish is offline
misschien gewoon kopieeren? anders op je cu2 zetten ofzow, weet ik t...
Oud 09-10-2002, 16:27
legatus
legatus is offline
Stuur maar naar mij, ik upload hem wel.

mieltje78@hotmail.com
Oud 09-10-2002, 18:12
commodo
commodo is offline
Het komt wel eens voor dat de laatse foto van 't negatief erg slecht is. De foto kan bijvoorbeeld onderdelen van een van de vorige foto's bevatten. Dat komt vooral voor bij goedkopere films.
Oud 09-10-2002, 20:22
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Citaat:
commodo schreef:
Het komt wel eens voor dat de laatse foto van 't negatief erg slecht is. De foto kan bijvoorbeeld onderdelen van een van de vorige foto's bevatten. Dat komt vooral voor bij goedkopere films.
ja maar die rode parkiet was wel duidelijk, en die had ook trekjes van mijn nichtje
Oud 10-10-2002, 10:39
Anne
Anne is offline
Citaat:
YeahYeahYeah! schreef:
ja maar die rode parkiet was wel duidelijk, en die had ook trekjes van mijn nichtje
Oud 10-10-2002, 12:35
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
YeahYeahYeah! schreef:
ja ik weet het... joints werken raar he?

Ik vind dit echt een zzzzzzzeeeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk verhaal.. Een nichtje dat ineens een parkiet word. En hoe in HEMELSNAAM kan een parkiet nou trekjes hebben van jou nicht.. (van een mens alleen al is nogal moeilijk!)
Oud 10-10-2002, 14:06
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
ja ik weet het... joints werken raar he?

Ik vind dit echt een zzzzzzzeeeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk verhaal.. Een nichtje dat ineens een parkiet word. En hoe in HEMELSNAAM kan een parkiet nou trekjes hebben van jou nicht.. (van een mens alleen al is nogal moeilijk!)
ja ik weet dat het vreemd klinkt en dat maakt het ook zo eng. Ik kan het ook niet uitleggen....
Oud 10-10-2002, 14:12
Rhinus
Rhinus is offline
Ik maakte laatst een foto van onze kat en toen we de foto ontwikkelde stonden er 4 konijnen op! Heel raar, maar wel waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Dus ik weet hoe je je voelt!!
Oud 10-10-2002, 16:51
Roytjuh
Roytjuh is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik maakte laatst een foto van onze kat en toen we de foto ontwikkelde stonden er 4 konijnen op! Heel raar, maar wel waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Advertentie
Oud 10-10-2002, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:

Oud 10-10-2002, 22:32
Verwijderd
jij ben gewoon zo'n zielig wijf dat aandacht nodig heeft...
en ja nou heb je aandacht, wel negatieve moet ik zeggen.

zeg nou es eerlijk... vind je echt dat je verhaal geloofwaardig klinkt?????
NIET DUS!
wij zijn echt niet zo gelovig hoor.

pfff dit is echt zo zielig...

KAN ER NOU EINDELIJK EEN SLOTJE OP????
Oud 10-10-2002, 22:51
LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
jezus man de enige die zielig is ben jij zelf met je slappe afgezeik. Nix beters te doen dan normale reacties plaatsen ?
Damn man wat een trieste mensen zijn er afentoe hier...
Oud 10-10-2002, 22:56
Verwijderd
Die zijn er overal
Oud 11-10-2002, 10:22
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
maar mag ik even wat zeggen tussendoor.. in het begin zeg je dat je een foto maakt e van een vriendin, maar ergens achteraan zeg je dat er een parkiet op JOUW schouder op de foto stond... ? ben jij jou vriendin??
Oud 11-10-2002, 10:43
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
maar mag ik even wat zeggen tussendoor.. in het begin zeg je dat je een foto maakt e van een vriendin, maar ergens achteraan zeg je dat er een parkiet op JOUW schouder op de foto stond... ? ben jij jou vriendin??
jah... eng he?
Oud 11-10-2002, 11:07
Dame Blanche
Dame Blanche is offline
okee okee...

Het begon allemaal toen je ontdekte dat er allemaal voorbijgangers op de foto stonden. OP DE DAM. Dat is op zich natuurlijk al zeer bijzonder, bijna bovennatuurlijk. Vervolgens (en dit is een bijkomstigheid want dit wordt later vermeld) ontdek je een rode parkiet op je eigen schouder. JE weet dat dit je nichje is (goh die was er ook ineens) want de parkiet heeft blond haar. En bovendien heeft de parkiet trekjes van joun nichtje.

Maarrrrrrrrr... vervolgens kijk je nóg eens goed naar de foto en je ontdekt dat jij die foto toch echt maakte maar je staat er zelf op.

Ach meis... wat moet jij bang zijn.

sterkte

goh en ik reageer ook nog

naja groetjes!
Oud 11-10-2002, 11:55
de doornvogel
de doornvogel is offline
Die rode parkiet was ik....de doornvogel as a ghooooooost waaaaaaaaaaaaaaaaah
Oud 11-10-2002, 12:03
commodo
commodo is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

zal wel iets verkeerd zijn gegaan bij 't afdrukken, vast bij trekpleister of schlecker laten afdrukken? Hoe dan ook nog heel onwaarschijnlijk maarja
Oud 11-10-2002, 12:10
wicce
wicce is offline
gaat dit nog erges heen mensen? of kan hier een mooi hangslot op....
Oud 11-10-2002, 15:40
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
wicce schreef:
gaat dit nog erges heen mensen? of kan hier een mooi hangslot op....
doe maar een gouden hangslot...
Oud 11-10-2002, 16:06
Razzle
Razzle is offline
Ik wil eerst de foto zien!
Oud 11-10-2002, 16:50
Rhinus
Rhinus is offline
Waarom nemen jullie mij en YeahYeahYeah! niet serieus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oud 11-10-2002, 19:30
Roytjuh
Roytjuh is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Waarom nemen jullie mij en YeahYeahYeah! niet serieus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

omdat we de foto niet gezien hebben
Oud 11-10-2002, 20:20
Starfish
Starfish is offline
Citaat:
LiL-Ind0w schreef:
jezus man de enige die zielig is ben jij zelf met je slappe afgezeik. Nix beters te doen dan normale reacties plaatsen ?
Damn man wat een trieste mensen zijn er afentoe hier...
MEE EENS
Oud 11-10-2002, 20:34
Verwijderd
IK OOK! (als die er ooit komt tenminste...)
Oud 11-10-2002, 20:39
Starfish
Starfish is offline
De boel mag dicht. Komt nix zinnigs meer uit.
Oud 12-10-2002, 10:26
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
(ff iets zinnigs zeggen dan)

Wat zij heeft meegemaakt valt onder de catarogie, paranormaal foto-argief. Ik heb ook in een boek gelezen dat mensen bijvoorbeeld foto's maakte van een picknick, toen ze de foto's ontwikkelde zagen ze er opeens vaag een hond tussen staan, terwijl dat ze op het moment dat ze de foto maakte de hond niet hadden opgemerkt. Zo was ik op vakantie met vrienden, we maakten een foto bij een boom, evenlater zagen we de foto en opeens stond er een klein kindje bij, heel raar want niemand kon dat herrinneren. Nu was of is er een paranormaal fotograaf die met zijn gedachte dingen op foto's kon zetten die er niet waren, dus bijvoorbeeld maakte hij een foto van een leeg landschap, met zijn gave zette hij er dan bijvoorbeeld de eifeltoren neer. Allemaal zo'n dingen waar de wetenschap niks op wist te vinden. Als het waar is zal het mischien wel vaker voorkomen dan word verwacht, of je hebt gewoon de gave: "Fotokinese"
Oud 12-10-2002, 15:39
Roytjuh
Roytjuh is offline
Ik geloof hier echt nix van
Oud 12-10-2002, 16:20
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
waar blijft die foto dan

dit is echt zo fake
Oud 12-10-2002, 17:09
Souris
Souris is offline
weer een onzintopic van deze persoon.
op lichaam en gezondheid waren er ook al 2...
meisje meisje van zielig dat je met deze trieste dingen hoopt dat je aandacht krijgt en die dan ook krijgt op een negatieve manier..
Oud 12-10-2002, 17:31
Verwijderd
Dat zei ik dus ook al...
Oud 12-10-2002, 18:59
LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
enige die triest zijn zijn jullie......ga ergens anders onzinnige domme reacties plaatsen jah ?
Oud 12-10-2002, 19:14
Roytjuh
Roytjuh is offline
Citaat:
LiL-Ind0w schreef:
enige die triest zijn zijn jullie......ga ergens anders onzinnige domme reacties plaatsen jah ?
wij zeggen alleen dat we er nix van geloven!
Geloof jij het dan wel????
Oud 12-10-2002, 19:15
Verwijderd
Citaat:
LiL-Ind0w schreef:
Ze zit gewoon te spammen hoor.
Advertentie

Regels voor berichten