FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 10:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jasmijn666 schreef op 12-03-2007 @ 02:02 :
Maar dat beugel zoenen, als je allebei zo'n slotjes beugel hebt, kan je dan niet 'vasthaken' ofzo?? Sorry, ik heb er volgens mij een soort ongegronde angst voor....
Nja, hoe vaak raak jij bij het zoenen met jouw tanden die van hem?

Nee, ik zie echt niet hoe je vast kan blijven zitten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2007, 10:33
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 12-03-2007 @ 07:49 :
of je zoent gewoon vreselijk slecht
whahaha

Citaat:
Roos schreef op 11-03-2007 @ 12:38 :
Je moet dan ook niet je echte naam vertellen he
I diddn't, daarom verbaast het me nog steeds dat ie mijn nummer doorgaf!

ik was zaterdag met een jongen wat drinken, zag het zelf niet echt als een date.
Hij is heel lief leuk en aardig
maar vreselijk onhandig (of dodelijk zenuwachtig)

het was heel gezellig de hele tijd, hij heeft 1 bier over mij en eeentje over zichzelf heen gegooit, een wijnglas kapot laten vallen, tegen 2 stoelen aangelopen hij is van zijn fiets gevallen en heeft na afloop mij een smsje gestuurd. Gericht aan ene berend over dat het heel gezellgi was met mij en dat ik met hem naar bed wilde 8-)..

huh yeah right
Oud 12-03-2007, 10:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kunst schreef op 12-03-2007 @ 10:33 :
Gericht aan ene berend over dat het heel gezellgi was met mij en dat ik met hem naar bed wilde 8-)..
Jezus...da's wel een enorme blunder, en daarnaast ook nog erg sneu

Zelf wel een keer een date gehad met een meisje die d'r hele glas bier over d'r zelf heen gooide, von'k wel schattig
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 10-03-2007 @ 00:12 :
toen ze gisteravond weg wilde gaan om 11 uur, voor een trein, bleek dat alle klokken in zijn huis 3 uur achter lopen (WAAROM??? )
zoiets heb ik ook wel eens bij een kerel meegemaakt ik heb al zijn klokken goed gezet en ben toen naar huis gegaan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 16:48
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
kunst schreef op 12-03-2007 @ 10:33 Gericht aan ene berend over dat het heel gezellgi was met mij en dat ik met hem naar bed wilde 8-)..

huh yeah right [/B]
Haha hoe kut zal hij zich voelen. Ik ken ook een jongen die heel stoer naar een vriend wilde sms'en dat er een meisje langs kwam en dat hij zijn ballen alvast geschoren had.. stuurt hij dat smsje dus ook naar dat meisje in plaats van die vriend. Das toen niets meer geworden...
Oud 12-03-2007, 17:07
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 10:34 :

Zelf wel een keer een date gehad met een meisje die d'r hele glas bier over d'r zelf heen gooide, von'k wel schattig
Haha, ik gooi ook altijd dingen om en over mezelf & anderen heen. :') Nouuu dan voel je je af en toe behoorlijk opgelaten. (a)
Oud 12-03-2007, 17:44
Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Eigenlijk nooit echt veel dates gehad. Het klikte gewoon meestal bij de eerste ontmoeting al. Totdat ik een jongen ontmoette op mijn school. Een hele knappe en lieve jongen. Een goede vriend van hem gaf me zijn nummer, en ik smste naar hem. Vroeg om zijn email en vanaf toen hadden we leuke gesprekken op msn. Ook op school deden we leuk tegen elkaar. Hij vroeg me mee naar de bios. Ik was ondertussen al lichtelijk verliefd op hem geworden. Hij kwam me ophalen met de auto. Zenuwachtig was ik, want ik was nog nooit opgehaald met de auto.

In de bios pakte hij mijn hand of ik de zijne. Af en toe keken we elkaar aan en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Het voelde goed! Doordat het na afloop buiten aan het stormen was, hield die me goed vast.

Hij zette me weer bij mijn straat af. Ik voelde aan dat ik moest proberen om hem te zoenen. Hij zal toch wel terug zoenen. Maar helaas, hij wees mij keihard af. En vanaf toen heb ik besloten nooit meer een jongen proberen te zoenen .. (dat was de eerste en de laatste keer )

Ondertussen was ik tijdens die date ook al aan het daten met een andere jongen .. Wat nu alweer drie maandjes mijn lieve vriendje is!
Oud 12-03-2007, 20:05
juno
juno is offline
Citaat:
whahaha

I diddn't, daarom verbaast het me nog steeds dat ie mijn nummer doorgaf!

ik was zaterdag met een jongen wat drinken, zag het zelf niet echt als een date.
Hij is heel lief leuk en aardig
maar vreselijk onhandig (of dodelijk zenuwachtig)

het was heel gezellig de hele tijd, hij heeft 1 bier over mij en eeentje over zichzelf heen gegooit, een wijnglas kapot laten vallen, tegen 2 stoelen aangelopen hij is van zijn fiets gevallen en heeft na afloop mij een smsje gestuurd. Gericht aan ene berend over dat het heel gezellgi was met mij en dat ik met hem naar bed wilde 8-)..

huh yeah right

Geweldig. Die zou ik echt meteen nemen! Serieus ja, ik ben gek op stuntels, dan hoef ik me niet zo opgelaten te voelen als ik zelf van de ene fout naar de andere stommiteit blunder.

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:06
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
juno schreef op 12-03-2007 @ 20:05 :
Geweldig. Die zou ik echt meteen nemen! Serieus ja, ik ben gek op stuntels.
hij is heel lief, btje gek dattie dat smst maar wel heel lief.
wil je zijn nummer ?!
Oud 12-03-2007, 20:09
juno
juno is offline
Citaat:
kunst schreef op 12-03-2007 @ 20:06 :
hij is heel lief, btje gek dattie dat smst maar wel heel lief.
wil je zijn nummer ?!
Ik heb mijn eigen stuntel al. Op onze eerste date zijn we bijna samen hand in hand de gracht in gefietst. Daar kan echt niks tegenop.

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 20:15.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:14
Verwijderd
Citaat:

niet te geloven.. weet je zeker dat ie niet gewoon behoorlijk dronken was
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 12-03-2007 @ 16:48 :
Haha hoe kut zal hij zich voelen. Ik ken ook een jongen die heel stoer naar een vriend wilde sms'en dat er een meisje langs kwam en dat hij zijn ballen alvast geschoren had.. stuurt hij dat smsje dus ook naar dat meisje in plaats van die vriend. Das toen niets meer geworden...
Wat voor homo ben je dan als je zoiets uberhaupt aan een vriend gaat sms'en. Typisch gevalletje van teveel informatie
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 10:37
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-03-2007 @ 20:14 :
niet te geloven.. weet je zeker dat ie niet gewoon behoorlijk dronken was
don't think so..

volgens mij staan bijna al mijn foute dates al op dit forum. Echt ernstig
ik ga nadenken over meer .. maar volgens mj is er niets meer
ik ben een heel rustig meisje
Oud 13-03-2007, 17:47
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 10:34 :
Ik heb een keer een sms naar een vriendin gestuurd terwijl die voor vriendin 2 bedoelt was, en er stond in dat het zwaar kut was dat vriendin 1 juist die ene dag iets wilde doen toen vriendin 2 en ik iets gingen doen waarvoor vriendin 1 niet voor was uitgenodigd...zwaaar pijnlijk
Oud 13-03-2007, 20:53
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 13-03-2007 @ 00:23 :
Wat voor homo ben je dan als je zoiets uberhaupt aan een vriend gaat sms'en. Typisch gevalletje van teveel informatie
Wat wist ik ook al weer allemaal over jouw ons laatst?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Dubbeleendje* schreef op 12-03-2007 @ 17:44 :
Eigenlijk nooit echt veel dates gehad. Het klikte gewoon meestal bij de eerste ontmoeting al. Totdat ik een jongen ontmoette op mijn school. Een hele knappe en lieve jongen. Een goede vriend van hem gaf me zijn nummer, en ik smste naar hem. Vroeg om zijn email en vanaf toen hadden we leuke gesprekken op msn. Ook op school deden we leuk tegen elkaar. Hij vroeg me mee naar de bios. Ik was ondertussen al lichtelijk verliefd op hem geworden. Hij kwam me ophalen met de auto. Zenuwachtig was ik, want ik was nog nooit opgehaald met de auto.

In de bios pakte hij mijn hand of ik de zijne. Af en toe keken we elkaar aan en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Het voelde goed! Doordat het na afloop buiten aan het stormen was, hield die me goed vast.

Hij zette me weer bij mijn straat af. Ik voelde aan dat ik moest proberen om hem te zoenen. Hij zal toch wel terug zoenen. Maar helaas, hij wees mij keihard af. En vanaf toen heb ik besloten nooit meer een jongen proberen te zoenen .. (dat was de eerste en de laatste keer )

Ondertussen was ik tijdens die date ook al aan het daten met een andere jongen .. Wat nu alweer drie maandjes mijn lieve vriendje is!
Ik heb wel eens achteraf gehoord dat ik toch echt degene was die initiatief nam - zo had ik dat toen niet begrepen En het stomme was nog ook dat ik net besloten had dat ik die jongen tóch niet meer dan leuk vond, maar ja, toen was er zo'n feest en veel wijn en ging hij me de hele tijd knuffelen en zeggen dat ik mooi was enzo...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-03-2007 @ 20:55 :
en zeggen dat ik mooi was enzo...
Maar... maar... dat klopt toch ook? Als hij het over het uiterlijk had dan.

*heeft niks te zoeken in dit subforum en rent er snel weer vandoor*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 21:56
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 22:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-03-2007 @ 20:53 :
Wat wist ik ook al weer allemaal over jouw ons laatst?
welke , wanneer ?
Oud 14-03-2007, 08:56
Verwijderd
Ja haha, zou een slechte vriendin zijn als ik dat allemaal op een forum ga zetten, hè
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-03-2007 @ 21:56 :
Ik baseer me alleen maar op drie foto's van jou (uit 2002/2003). Dat jij op die foto's heel dicht in de buurt komt bij mijn fantasievrouw kan ik ook niks aan doen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 10:52
Orpheo
Orpheo is offline
tijdens een van mijn dates ging t regenen! REGENEN , niet normaal! wij schuilen, bleken we n gitaarzaak ingerend te zijn zij was zo saai dat ik maar gitaar ben gaan spelen....
Oud 14-03-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 14-03-2007 @ 10:52 :
tijdens een van mijn dates ging t regenen! REGENEN , niet normaal! wij schuilen, bleken we n gitaarzaak ingerend te zijn zij was zo saai dat ik maar gitaar ben gaan spelen....
Net alsof jij dat erg vind.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Naja ook als ze niet saai was vind ik het wel een logische actie om dan gitaar te gaan spelen hoor
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 21:43
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
regen op een date
OMG
wat wil je nog meer!
het is lot!
Oud 14-03-2007, 22:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat was vast geen toeval
Oud 16-03-2007, 20:33
mrsjones
mrsjones is offline
Nou... wat een erge dates zeg..

Ik had ooit een afspraakje hij was eerst eerder dan mij al op het leidseplein. We gingen naar een concert toen bleek dat meneer zijn kaartje was vergeten. En het kaartje nog even op ging halen. 3 kwartier gewacht. Toen hij aan kwam bleek dat meneer zich al behoorlijk had bezat. Bijna nog even vechten met iemand toen we voor de deur stonden. Vervolgens kreeg hij een joint aangeboden die helemaal verkeerd in sloeg, hij ging naar de wc en heb hem toen niet meer gezien. Het bleek dat hij alles had onder gekotst en zich naar huis had laten brengen door een taxi.
Gelukkig kwam ik op het concert wel een heel leuk iemand tegen en werd het toch nog een leuke avond
Oud 17-03-2007, 02:33
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
kunst schreef op 13-03-2007 @ 10:37 :
don't think so..

volgens mij staan bijna al mijn foute dates al op dit forum. Echt ernstig
ik ga nadenken over meer .. maar volgens mj is er niets meer
ik ben een heel rustig meisje
voor een rustige meisje heb je al behoorlijk veel dates gehad
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 09:19
zeep007
zeep007 is offline
ik heb niet veel gedate, maar had ooit een date toen ik 17 was, met een jongen van 18. En zijn vader haalde ons op, en bracht ons weer thuis... Niet fijn, om al ouders te gaan ontmoeten op de 1e date.
De date zelf hield in; blowen en bios.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 00:48
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 17-03-2007 @ 02:33 :
voor een rustige meisje heb je al behoorlijk veel dates gehad
dat zijn niet allemaal mijn dates!

ik was vandaag bij een goede vriend van mij, gewoon gezellig
maar hij vond het niet 'gewoon' ieh, het lijkt wel incest..
Oud 19-03-2007, 17:39
drukknoopje
drukknoopje is offline
Haha oh heerlijk dit topic, zelf heb ik echt heel weinig gedate...
Een keer met een heel verlegen jongen die na de (wel leuke date, maar hij was heel stil) smste dat hij bijna niet durfde te vragen of hij me mocht zoenen: dat hield dus 3 kusjes op de wang in. Die was wat te verlegen voor mij.
Verder een date met een jongen die alles wat ik zei serieus opvatte, als ik een grapje maakte dan vroeg hij : wat bedoel je hier precies mee?
en daarna mn vriendje die inmiddels mn verloofde is... haha.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 02:09
***ailá***
***ailá*** is offline
uhm.. eerst was het erg leuk enzo (gwn bioscoop) en toen zijn we daarna naar zijn huis gegaan en toen zaten we op de bank, en hij ging een cabaret voorstelling opzetten op dvd (en ik vond die gast niet grappig terwijl hij krom lag) Toen besloot ik van: naja, ik ga maar even verleiden dan en een kwartiertje later merkte ik dat hij me zoende en ondertussen naar die tv keek. Dus hield ik op met hem te zoenen, confused en ging een eindje van m af zitten.

Toen kwam plotseling zn hond binnenrennen, die sprong op me en likte me helemaal onder en hij bleef zitten en kijken (terwijl hij wist dat ik allergisch voor honden was) Dus ik duw de hond van me af en plotseling rende dat gekke beest naar buiten en kieperde zichzelf in de sloot. Mijn geweldige date ging naar buiten --> ik dacht: hij gaat die hond helpen, maar nee, hij sprong ook in de sloot en ging een potje dollen met de hond.

Ik er schuchter achteraan en toen zag hij me opeens weer staan en kreeg ik een modderige zoen. En toen heb ik mn biezen gepakt en tis nooit meer wat geworden
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 09:02
dallie
dallie is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 22-03-2007 @ 02:09 :
Prachtig verhaal
Wat een geweldige vent! Hij had echt een goed beeld van hoe jij je voelde
Oud 22-03-2007, 10:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
naja, ik ga maar even verleiden dan en een kwartiertje later merkte ik dat hij me zoende en ondertussen naar die tv keek. Dus hield ik op met hem te zoenen, confused en ging een eindje van m af zitten.
OMG, dat is echt zo ontzettend asociaal. Ik zou er echt vreselijk de pest in hebben. Bah

Wel een geweldig topic trouwens. Ik heb een keer mijn halve avond besteed aan het lezen van dit topic
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 10:34
I C U
I C U is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-03-2007 @ 10:05 :
Wel een geweldig topic trouwens. Ik heb een keer mijn halve avond besteed aan het lezen van dit topic
Uhu, en het is nog leuk tijdverdrijf ook
Oud 22-03-2007, 12:12
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Mijn geweldige date ging naar buiten --> ik dacht: hij gaat die hond helpen, maar nee, hij sprong ook in de sloot en ging een potje dollen met de hond.

Ik er schuchter achteraan en toen zag hij me opeens weer staan en kreeg ik een modderige zoen. En toen heb ik mn biezen gepakt en tis nooit meer wat geworden
hahaha niet te geloven. wat een gast
Oud 22-03-2007, 12:25
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Mijn geweldige date ging naar buiten --> ik dacht: hij gaat die hond helpen, maar nee, hij sprong ook in de sloot en ging een potje dollen met de hond.
De arme jongen wou vast gewoon tonen dat hij een geweldige dierenvriend was?
Oud 22-03-2007, 13:13
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 22-03-2007 @ 12:25 :
zou kunnen, maar dan mag hij wel beter timen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 13:23
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik had n keer een jongen gezoend in een discotheek, die dr onwijs lekker uitzag. Die was helemaal fan van mij en wou me nog n keer zien, hoewel ik niet echt op daten uit was. Kwam ie helemaal uit Utrecht naar Den Haag met de auto en gingen we wat drinken, maar ik had zoveel gezopen de dag ervoor dat ik bijna niet kon praten en mn ogen vielen steeds dicht. En hij was ontzettend saai en paste totaal niet bij mij kwam ik achter. Ik vond het alleen wel geil dat ie militair was geweest maar dat was dan ook alles.
En de serveersters kwijlden de hele tijd op hem en vroegens steeds wat ie wou drinken en mij negeerden ze . En toen wou ie me verleiden ofzo en ging ie op me zitten en me heel heftig zoenen terwijl er gewoon andere mensen bijzaten echt heel genant. En toen begon ie te zeuren dat ie zo graag bij mij wou slapen en toen zei ik: ben je gek geworden ik ga nu naar huis.
Later heeft hij mij nog weken gestalkt via telefoon, echt heel bizar.
Oud 22-03-2007, 17:26
dallie
dallie is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 22-03-2007 @ 12:25 :
Hij was in ieder geval zichzelf
Oud 22-03-2007, 18:38
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 22-03-2007 @ 13:23 :
knip*knip
haha

Ik was vorige week donderdag op een feestje, waar ik niemand kende. Ik was moe dus had weinig zin om te socializen. Kwam er een hele leuke jongen op me af, waar ik de rest van de avond mee heb zitte praten.
De volgende dag waren we toevallig allebei vrij. Dus zouden we samen schaatsen. Dat is niet echt een goed plan want ik schaats nooit, ik hou niet van schaatsen maar goed.
Hij was er gelukkig ook niet zo goed in, dus stonden we samen te klunsen. Hij was onwijs gezellig en we zijn wat gaan drinken 's middags.
toen ik 's avonds naar huis ging, vroeg hij of ik niet mee naar zijn huis ging. IK meost werken dus dat kon niet.
tijdens mijn werk heeft hij 10 smsjes gestuurd en 7 keer gebeld ongeveer.

Na het werk gaan we altijd even wat drinken, toen belde hij ook. Hij was in de buurt, terwijl hij in haarlem woont en ik in utrecht zat, of hij langs mocht komen. Ik zei dat ik met collega's was en het wel mooi vond zo, maar hij bleef aandringen
Uiteindelijk kwam hij dus toch langs.

Toen wilde hij blijven slapen, daar had ik echt geen zin in dus ik heb hem weggestuurd.

Hij is echt leuk en het is gezellig, maar hij blijft bellen. Hij was zaterdag en zondag in utrecht gaan slapen bij vrienden. Zodat hij bij mij in de buurt was. en hij is er de hele tijd overal en aan de telefoon

Ik heb nu gezegd dat hij niet meer dan 2 keer per dag mag bellen.

ik hoop dat hij ook het forum op gaat en dit leest!
Oud 22-03-2007, 20:35
ragdoll
ragdoll is offline
Dumpen! dat soort figuren hebben doorgaans een enorm gebrek aan eigen leven en voor je het weet zit je gevangen in een relatie met een of andere loser die zich 24/7 op jou stort. wordt je niet vrolijk van. Ervaring!
Oud 22-03-2007, 20:55
Pruts0r
Pruts0r is offline
M'n allereerste date.....
Geloof me, een date kan niet saaier als DAT zijn... en dan te bedenken dat ik dat toen geweldig vond...
Oud 22-03-2007, 21:19
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 22-03-2007 @ 20:35 :
Dumpen! dat soort figuren hebben doorgaans een enorm gebrek aan eigen leven en voor je het weet zit je gevangen in een relatie met een of andere loser die zich 24/7 op jou stort. wordt je niet vrolijk van. Ervaring!
haah daar gaat het fout,
we hebben niets hoor! Moet er niet aan denken, dus kan ik hem ook niet echt dumpen

het is moeilijk typen voor een ander,

vrijdag zou ik een blind date hebben met de broer van een vriendinnetje.
we zouden nog bellen wat we zouden doen, begint hij aan de telefoon al te vragen of ik aan de pil heb, of ik bij hem slaap of hij bij mij!
Die date ging mooi niet door, het is allemaal best, maar als je sex hebt op een eerste date is dat spontaan!
Oud 23-03-2007, 09:07
weetikveel7
weetikveel7 is offline
ik heb afgelopen jaar zo'n 15 tot 20 keer een afspraakje gehad (van internet telkens zowat elk meisje in mn msnlijst moet me hebben ) waarvan 3x het mn vriendin werd. vorige week sliep ik nog een date
morgen heb ik weer een afspraakje en de dag erop naar mn ex een dagje.

mijn ergste date: een meisje op msn zei gewoon van nu ben ik je 2de vriendin ofzo VOOR DE GRAP (en ik had toen nog een vriendin) en dacht van ach oke als het voor de grap is... dus hup ze wou nummers uitwisselen en ze belde me op.
wou ze naderhand afspreken en zei ik zo van maar ik heb al een vriendin... zei ze van nee gewoon vriendschappelijk en dacht van ach waarom niet, word vast wel gezellig. dus toen voor volgende week in het weekend afgesproken.
in de tussentijd begon ze eerst met een smsje van ik zit in de auto en mis je wel een beetje, gek he? tot naderhand hou van je blabla en zei het maar terug maar ik bedoelde gewoon als vrienden
ik vond het ook lullig niet te gaan want ze had nogal wat moeite gedaan, dus dacht van ach dan ga ik wel en dan laat ik dr gewoon op me afknappen. dat deed ik maar het werkte iets te goed had gelijk 1ste indruk: NERD! wahahaha. ze sprak niet meer met me, keek me niet meer aan en vond ik wel grappig, we zaten te wachten op dr vriendin. ik hoopte dat zij wel wat gezelliger zou zijn. nou was ook zo maar mevrouw zei nog steeds geen letter en wou ook niet naast me lopen ik wou dr er bijna mee gaan klieren
naderhand belde mn vriendin op en ik zo doodleuk met dr een half uur aan de telefoon achter hun aan lopend, schijt eraan haha.
naderhand zei ze toch nog uit drzelf iets! en dat was: wanneer ga je weg? wahahaha echt zo gruwlijk.
naderhand nog een hele afkraakmail van dr gehad, ik alles wegbeargumenteerd en haar keihard afgekraakt. ik had best een stuk ervoor gereisd en was ook wel wat geld kwijt dus als ze nog een beetje karakter had deed ze op zn minst nog een beetje normaal tegen me!

volgende dag zat ik weer bij mn vriendin, belde ze in de avond op en ging ze hijgen in de telefoon, zo verdomde triest!
en met zo'n idiote stem eeey lekker ding blabla
en werd weer opgehangen
telkens bellen, wat zeggen en ophangen
naderhand vertelde ik het mn vriendin en liet ik dr opnemen haha zij zo een gek gezicht trekken en zeggen dat ze triest zijn

Laatst gewijzigd op 23-03-2007 om 09:20.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 09:56
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
kunst schreef op 22-03-2007 @ 21:19 :
haah daar gaat het fout,
we hebben niets hoor! Moet er niet aan denken, dus kan ik hem ook niet echt dumpen

het is moeilijk typen voor een ander,

vrijdag zou ik een blind date hebben met de broer van een vriendinnetje.
we zouden nog bellen wat we zouden doen, begint hij aan de telefoon al te vragen of ik aan de pil heb, of ik bij hem slaap of hij bij mij!
Die date ging mooi niet door, het is allemaal best, maar als je sex hebt op een eerste date is dat spontaan!
haha omg
en eh als je niks met die ene gast hebt, waarom neem je dan uberhaupt nog op als hij belt of smst ik bedoel, het lijkt er niet op alsof hij alleen vriendschap wil ofzoiets.
Oud 23-03-2007, 11:55
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
weetikveel7 schreef op 23-03-2007 @ 09:07 :
[B]ik heb afgelopen jaar zo'n 15 tot 20 keer een afspraakje gehad (van internet telkens zowat elk meisje in mn msnlijst moet me hebbenB]
dat klinkt echt heel bijdehand!
maar wel grappig

@Electriq (onder mij)
wat is dat voor apenmens

Laatst gewijzigd op 23-03-2007 om 12:21.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 12:20
Electriq
Electriq is offline
Een poos geleden kwam er een soort-van-vriend bij me langs en dat bleek hij achteraf een date te vinden. Het begon al raar want ik sprak hem op msn en hij zat de hele tijd te zeuren dat ie langs wilde komen. Dat kwam mij eigenlijk niet uit en dat heb ik hem ook zo gezegd. Hij sloot het gesprek af met 'okee dan zie je me over een kwartiertje wel verschijnen DOEI '
Na een kwartier stond ie dus ook echt op de stoep en hij was nog niet binnen of hij begon te jengelen dat ie 'gewoon even wilde knuffelen' () wat ik gelukkig heb weten te vermijden. Nog even later begon hij zich op zn gemak te voelen: 'we kunnen toch wel gewoon neuken? ik hoef verder niks van je hoor'. Tamelijk ontzet heb ik hem de deur uitgeschopt. Tijdens carnaval heeft ie nog als een dronken aap voor mn deur staan brullen 'HEE.. HEE DOE ES OPEN DAN GAAN WE NAAR BED HUHUHUHUHU KOM OOOOOP IK WEET DAT JE HET WIL HIHIHIHI'.

Laatst gewijzigd op 23-03-2007 om 12:26.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 12:25
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
kunst schreef op 23-03-2007 @ 11:55 :

@Electriq (onder mij)
wat is dat voor apenmens
Nou dat is ie dus echt, ik heb nog nooit zo'n primitieve debiel meegemaakt. Ik mag m wel, maar niet als zn hormonen de overhand nemen
Oud 23-03-2007, 12:26
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Electriq schreef op 23-03-2007 @ 12:20 :
Een poos kwam er een soort-van-vriend bij me langs en dat bleek hij achteraf een date te vinden. Het begon al raar want ik sprak hem op msn en hij zat de hele tijd te zeuren dat ie langs wilde komen. Dat kwam mij eigenlijk niet uit en dat heb ik hem ook zo gezegd. Hij sloot het gesprek af met 'okee dan zie je me over een kwartiertje wel verschijnen DOEI '
Na een kwartier stond ie dus ook echt op de stoep en hij was nog niet binnen of hij begon te jengelen dat ie 'gewoon even wilde knuffelen' () wat ik gelukkig heb weten te vermijden. Nog even later begon hij zich op zn gemak te voelen: 'we kunnen toch wel gewoon neuken? ik hoef verder niks van je hoor'. Tamelijk ontzet heb ik hem de deur uitgeschopt. Tijdens carnaval heeft ie nog als een dronken aap voor mn deur staan brullen 'HEE.. HEE DOE ES OPEN DAN GAAN WE NAAR BED HUHUHUHUHU KOM OOOOOP IK WEET DAT JE HET WIL HIHIHIHI'.
OMG
Reageren

Regels voor berichten