Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() tja, dattie misschien een andere meid heeft is aan hem, maar het is aan jou of je je daar door laat pakken of niet. Meestal zijn mannen in de rebound snel op zoek naar wat anders. Dat wil niet zeggen dat jij helemaal niks betekend hebt doordat hij nu met de eerste de beste gaat rollebollen. Bedenk goed wat je had, en sluit het positieve af als herinnering, en het negatieve als een wake-up call dat het ook anders kan bij een andere lieve man. sterkte!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is ze toch ongelofelijk geweldig, duurde het weekend maar langer! Maargoed, vrijdag. ^^ En het is zo fijn om zo open te zijn enenenen zoveel meer! |
![]() |
||
Citaat:
OT: Goed! Alleen vervelend dat ik zo slecht slaap bij haar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: wij horen gewoon bij elkaar. Weer zo'n super weekend samen gehad. Zaterdag had ie me mee uit lunchen genomen, s avonds gingen we bij een vriend van ons eten en kolonisten van catan spelen. En gisteren waren we bij m'n moeder en hebben we ons bezat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmm ben weer aan de scharrel.. kan nog steeds niet tegen commitment, maar dit bevalt me prima! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ot: gaat lekker, hij is afgelopen nacht lekker bij me komen slapen om me moed in te praten voor m'n tentamens ![]() Lekker verliefd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|