Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2007, 19:15
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ze wil niet meer. Echt niet meer.
Advertentie
Oud 25-03-2007, 19:43
gurl19
gurl19 is offline
Gisteren weer een leuke avond gehad en hem ook gezien. Veel gepraat en gezoend!! Hij heeft gevraagd of ik woensdag meega naar de bioscoop. Heb ik nu al zin in Wel een rare dag maja. We hebben vandaag ook super lang gebeld. Gewoon hele leuk gesprekken kan ik met hem voeren. Maar denk wel dat het te snel gaat omdat ik het nog niet zolang uit heb. Maar aan de andere kant wil ik ook heel graag genieten van dit heerlijke, gelukkige gevoel!
Oud 25-03-2007, 20:23
Scatterheart
Scatterheart is offline
Druk weekend, zoals verwacht. Vandaag lekker burgelijk naar de IKEA geweest. Hele mooie kast voor in de studeerkamer gekocht. Huisje wordt bijna te mooi om op korte termijn uit te verhuizen (en dat is maar goed ook).

Morgen afscheid (lunch van twee uur in een hotel met 10 collega's) van m'n werk, terwijl dinsdag pas echt mijn laatste dag is. 90% opluchting, 10% jammer omdat ik sommige collegae wel echt ga missen (maar gelukkig is 't bij mij uit het oog, uit het hart). Nog even twee rottige dagen dus en daarna een paar daagjes heerlijk niks (op uitslapen en shoppen na dan ) en de week daarop een nieuwe baan. Ben benieuwd.

Maar nu eerst een avondje lekker kroelen met hem.
Oud 25-03-2007, 20:48
Verwijderd
Oud 25-03-2007, 20:55
Henkje
Henkje is offline
Sinds ik op kamers woon is het een stuk relaxter samen. Ik merk dat ik me minder erger enzo en hij heeft ook een sleutel dus als hij weer eens te laat is, kan ik gewoon al gaan pitten.
Hij is woensdag jarig en vandaag kwam al zijn familie op bezoek. ben niet zo'n familiemens maar ze hebben meestal lekkere taart
Een vriend van zijn vader maakte de hele tijd vage opmerkingen (heeft iedereen 10x verteld dat we de hele tijd samen in bad zitten enzo, geen idee waarom en waar ie het vandaan heeft ). En hij zei op het laatste ook nog dat ik dik was in vergelijking met al zijn mooie nichtjes ook fijn.
Ik irriteerde me ook eraan dat mijn vriend constant aan zijn nichtjes en neefjes zat te plukken en iedereen aan elkaar daar. Echt heel vervelend..
Nah, gelukkig was het prachtig weer vandaag
Oud 25-03-2007, 21:20
Black Soul
Black Soul is offline
En ik bedacht me, ben nu al bijna een jaar vrijgezel, een jaar!!
En hij...tja..hoe lang duurt het nu al? Ja, nu weet ik het zeker, we kunnen inderdaad eeuwig over en weer blijven hinten...
en toch moet hij de eerste stap zetten! ...want ik ben een beetje (heel erg) een schijtluis
Oud 25-03-2007, 23:31
igfy
igfy is offline
Ik voel me raar. Morgen gaan we de gezamenlijke rekening en verzekeringen opzeggen en daarna ga ik hem nooit meer zien. Weet inmiddels bijna zeker dat hij iets met het andere meisje heeft door uitspraken van andere personen. Dat is wel heel kut.

Een maand geleden hadden we nog een relatie en woonden we samen, nu woon ik hier alleen en ligt hij met een ander in bed

Soms mis ik hem zo erg, soms ben ik woedend.
Oud 26-03-2007, 00:33
Optima
Optima is offline
ik ben op zoek naar een smiley duimje dat tussen horizontaal en verticaal zit, beetje noord-westelijk dus
Oud 26-03-2007, 00:37
Optima
Optima is offline
Citaat:
igfy schreef op 26-03-2007 @ 00:31 :
Ik voel me raar. Morgen gaan we de gezamenlijke rekening en verzekeringen opzeggen en daarna ga ik hem nooit meer zien. Weet inmiddels bijna zeker dat hij iets met het andere meisje heeft door uitspraken van andere personen. Dat is wel heel kut.

Een maand geleden hadden we nog een relatie en woonden we samen, nu woon ik hier alleen en ligt hij met een ander in bed

Soms mis ik hem zo erg, soms ben ik woedend.
damn, dat is some heavy shit meid!

tja, dattie misschien een andere meid heeft is aan hem, maar het is aan jou of je je daar door laat pakken of niet. Meestal zijn mannen in de rebound snel op zoek naar wat anders. Dat wil niet zeggen dat jij helemaal niks betekend hebt doordat hij nu met de eerste de beste gaat rollebollen. Bedenk goed wat je had, en sluit het positieve af als herinnering, en het negatieve als een wake-up call dat het ook anders kan bij een andere lieve man.

sterkte!
Oud 26-03-2007, 00:43
Orpheo
Orpheo is offline
Vrijdag op zaterdag zou ik bij haar slapen, maar ik kreeg een rampzalig smsje:

VANAVOND GAAN WE UIT ETEN!! (opa bleek toch geen kanker te hebben vandaar). ik smste terug, oh dus ik mag toch niet komen? uhm nee? je gaat gewoon mee! Oh ja joh! ik bedankte haar oma nog (die zette t allemaal op poten heb ik begrepen) zegt ze 'ach m'n jongen, niet nodig! je hoort er gewoon bij!!" geweldige avond gehad! zaterdagochtend lekker naast haar wakker geworden

daarna naar den haag getuft, beetje mot gehad bij mij thuis (nja, niet zij en ik, maar wij tegenover mijn ma en oma) en toen is ze bij mij blijven slapen, en zondagochtend weer met haar wakker worden, als ontbijt pannenkoeken eten.

ze schrok zich wel wezenloos toen ik om 11 uur t bed uitsprong, half hyper 'ik moet werken moet werken moet werken!!" zij zo 'nee joh, je bent vrij van de toekan!". wat was er nu? ik wilde even snel een taart maken voor n vriend van me die vandaag jarig was. We gingen naar zijn verjaardag. Was ook weer waanzinnig leuk! Om half 10 weer naar huis gebracht, nog effe daar wat lol gehad, ik naar huis (was om 11 uur weer thuis,ik heb amsterdam-den haag, van deur tot deur, in een half uur afgelegd ) en ik mis haar nu alweer. ik wil haar echt niet kwijt! gelukkig wil zij dat ook niet; komt dat even mooi uit!

EN VRIJDAG M'N NIEUWE FLYING V OPHALEN!!!!
Oud 26-03-2007, 10:33
stout!
stout! is offline
Ik hou zo van hem .
Oud 26-03-2007, 10:56
dwight88
dwight88 is offline
hoop dat t vanmiddag gezelliger is. al zal dat wel niet
Oud 26-03-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Guusie schreef op 25-03-2007 @ 21:48 :
+

Wat is ze toch ongelofelijk geweldig, duurde het weekend maar langer! Maargoed, vrijdag. ^^ En het is zo fijn om zo open te zijn enenenen zoveel meer!
Oud 26-03-2007, 11:12
ST*R
ST*R is offline
Op alle gebieden gaat het echt geweldig, behalve dus qua liefde. Daar is het nogal een zooi. Heb geen idee hoe ik nu met mn ex moet omgaan, moet even mooi midden vinden tussen lief en afstandelijk. En die andere jongen.. hij is eh nogal seksistisch ingesteld ofzo, als hij het heeft over wat hij van me vindt heeft hij het over opwindend en geil, maar gelukkig ben ik ook knap en lief. Maar hij had die 1e 2 wel weg kunnen laten vind m gelijk een stuk minder leuk. En hij vroeg of ik volgende week langs kwam als hij alleen thuis is, en dan kan ik ook wel raden wat hij bedoelt, en ik heb daar helemaal geen zin in geloof ik. Het is echt een leuke jongen, maar hij moet niet zo praten want daar hou ik helemaaaal niet van, iig niet als ik m nog niet goed ken.
Maargoed, ik ga maar gewoon even kijken wat er allemaal gaat komen en er verder niet te veel over denken/druk over maken.
Oud 26-03-2007, 11:43
Verwijderd
en ik kan niet wachten tot het vrijdagmiddag/avond is
Oud 26-03-2007, 12:55
Jones
Citaat:
Zao schreef op 26-03-2007 @ 12:03 :
+

Wat is ze toch ongelofelijk geweldig, duurde het weekend maar langer! Maargoed, vrijdag. ^^ En het is zo fijn om zo open te zijn enenenen zoveel meer!
waarom begin(nen) jij (en je vriendin) altijd te praten als een stel kleuters als het over jullie relatie gaat?

OT: Goed! Alleen vervelend dat ik zo slecht slaap bij haar.
Oud 26-03-2007, 13:17
Toet0r
Toet0r is offline
ik droomde dat het weer 100% koek en ei was tussen mij en beste vriend en toen werd ik helemaal blij wakker valt toch tegen dan.. toch heb ik 't idee dat het best wel weer beter kan worden
Oud 26-03-2007, 13:19
tuttebel
tuttebel is offline
zenuwachtig, bang. weet niet hoe lang het nog gaat duren, maar ben bang dat t uitgaat.
Oud 26-03-2007, 13:38
Verwijderd
Tja, wat kan ik er over zeggen.... Ehm... Ik ben iig blij dat we weer normaal met elkaar om kunnen gaan. Naja... Normaal......
Oud 26-03-2007, 13:41
first eror
first eror is offline
Ik ben vurlieft, jawel!
Ik durf er alleen toch niks mee!
Oud 26-03-2007, 13:48
Verwijderd
@ ChocLot & Ming-Xia; Sterkte!

OT: Goed! Lekker weekend gehad, gisteren uit eten geweest en vannacht lekker tegen elkaar aangekropen, zoals het hoort Daarnet nog even bij hem geweest, ik was vrij van college en hij ging bijna werken. Lente maakt me verliefder dan dat ik al was
Oud 26-03-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 26-03-2007 @ 13:55 :
waarom begin(nen) jij (en je vriendin) altijd te praten als een stel kleuters als het over jullie relatie gaat?

Dat vraag ik me ook altijd af.. Komt wel erg blij en verliefd over, wat waarschijnlijk ook de reden is Terwijl ik me natuurlijk áltijd degelijk uitdruk...
Oud 26-03-2007, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Guusie schreef op 25-03-2007 @ 21:48 :
Oud 26-03-2007, 14:42
luchtballon
luchtballon is offline
hij woont eindelijk ook hier
Oud 26-03-2007, 15:20
bingomassacre
bingomassacre is offline
Kut ik heb dingen gelezen die ik eigenlijk niet had moeten/mogen lezen over hem en zijn ex. ook al is het allemaal al +2 jaar oud ik werd er misselijk van. Ik ben er ook achter gekomen dat hij er over tegen me heeft gelogen. godver.
Oud 26-03-2007, 15:52
Qimm
Qimm is offline
Het is rustig en ik ben tevreden. Al mag er wel weer meer actie komen van mij, maar het mooie weer is weer op gang gekomen en dat haalt je wel met je luie kont van de bank
Oud 26-03-2007, 16:08
Luna
Luna is offline
zó goed<3
ik ben ziek en meestal kan ik dan niks hebben maar ik verdraag hem gewoon, en goed ook.
en hij vond mij zelfs leuk als ik ziek ben en nouja, het is nu wel een beetje duidelijk dat we nog niet klaar zijn met elkaar.
Oud 26-03-2007, 16:20
Verwijderd
Ze heeft me gezoend. Ik weet nog niet wat ik daarvan moet denken.
Oud 26-03-2007, 16:21
Verwijderd
Niets, je weet dat ze het hoertje van het dorp is.
Oud 26-03-2007, 16:21
Charly Brown
Charly Brown is offline
Hij reageerde nauwelijks op mijn zoen. Ik weet niet precies wat ik daarvan moet denken.
Oud 26-03-2007, 16:25
Pierreke
Pierreke is offline
Oud 26-03-2007, 16:36
I C U
I C U is offline
Gisteravond was 't fijn om weer even met m'n vriendinnetje te praten. Relaxed sfeertje enzo. Ook ben ik blij dat hij weer in NL zit en dat ik hem woensdag weer zie en dat hij vandaag in een mail vroeg wanneer we naar Parijs gaan
Oud 26-03-2007, 17:39
kadesh
kadesh is offline
Ik ben nog steeds verliefd. Bij hem kan ik echt mezelf zijn, en hij vindt het niet eens erg ;p. Dit weekend heb ik echt weer een superweekend gehad. Was zo gezellig.
Oud 26-03-2007, 18:15
Nuck
Nuck is offline
Pff, soms baal ik er zo van dat we zo ver uit elkaar wonen en ook nog allebei een druk leven hebben... Maar gelukkig is het altijd geweldig als we wel samen zijn
Oud 26-03-2007, 18:39
Verwijderd
Zucht. Ik ga morgen naar hem toe, vraagt ie net of het goed is als ie savonds pas om 10 uur thuis komt..dus ik subtiel gemeld dat ik dat niet zo gezellig vind, maar nou voel ik me weer schuldig *vrouwen*

Edit: haha, en nu wil hij niet gaan en wil ik dat ie wel gaat

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 18:48.
Oud 26-03-2007, 18:43
__
__ is offline
weer goed <3 ik ben zo vrolijk. ik weet niet of het komt door het lentegevoel en het zonnetje etc of doordat ik vorige week zo ontzettend chagrijnig was dat nu alle vrolijkheid er ineens uitkomt. either way, mij hoor je niet klagen.
Oud 26-03-2007, 18:58
limoen16
limoen16 is offline
mwah

ben zo'n beetje gedumpt
Oud 26-03-2007, 19:12
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 26-03-2007 @ 15:12 :
Komt wel erg blij en verliefd over, wat waarschijnlijk ook de reden is
Ik vind het maar gewoon irritant.
Oud 26-03-2007, 20:33
Cartosa
Cartosa is offline
De examens zijn voorbij en het is nu lief en rustig en zalig en alles. Ze is er altijd voor me en gewoon de coolste die er is, binnenkort vertrekt ze weer op reis, das jammer maar dat maakt haar ook weer cool en stoer dus oké. Sweeeet.
Oud 26-03-2007, 20:37
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Zaterdagavond een goed gesprek gehad en sinds dien is het weer helemaal zoals het hoord te zijn!
Oud 26-03-2007, 21:26
Verwijderd
Hij is zó lief! <3
Oud 26-03-2007, 21:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jones schreef op 26-03-2007 @ 20:12 :
Offtopic: ik ook

OT: wij horen gewoon bij elkaar. Weer zo'n super weekend samen gehad. Zaterdag had ie me mee uit lunchen genomen, s avonds gingen we bij een vriend van ons eten en kolonisten van catan spelen. En gisteren waren we bij m'n moeder en hebben we ons bezat
Oud 26-03-2007, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 26-03-2007 @ 20:12 :
jawel hoorrrr

hmmm ben weer aan de scharrel.. kan nog steeds niet tegen commitment, maar dit bevalt me prima!
Oud 26-03-2007, 21:52
Verwijderd
Deze hele week druk, hij is iedere avond weg dus als ik m al zie, is het alleen 's nachts. En ik moet enorm veel leren en ik ga het nooit meer redden om alles af te krijgen en daar word ik sago van. En ik ben nog steeds/alweer ziek, in ieder geval, mijn darmen en maag zijn wederom in opstand.

Dus mijn week kan beter..

maarrrr hij heeft wel voor mijn verjaardag voor de dag ervoor en de nacht een hotel geboekt dus ik krijg als verjaardagscadeau lekker twee daagjes weg en dat vind ik enorm gaaf en ik wist het al wel maar nu heeft ie het geboekt. En ik ben zo slecht in verrassingen dus ik wil graag weten waar we heen gaan, maar hij zegt het niet. Hij vraagt wel iedere keer of ik al nieuwsgierig ben en hij begint er steeds weer over, gemeen!
Oud 26-03-2007, 21:55
Verwijderd
Om eerlijk te zijn verveel ik me weer dood
Oud 26-03-2007, 22:19
dwight88
dwight88 is offline
geen idee. hangt erg van de komende paar uur af, ben ik bang.
Oud 26-03-2007, 22:36
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Jones schreef op 26-03-2007 @ 13:55 :

Hahaha ik scroll altijd van beneden naar boven maar ik WIST gewoon over wie dit ging
Oud 26-03-2007, 23:15
Metal
Metal is offline
Citaat:
Iter schreef op 26-03-2007 @ 17:21 :
Niets, je weet dat ze het hoertje van het dorp is.
Oud 26-03-2007, 23:33
tetoJ
tetoJ is offline
♥ so in love ♥

k loop de hele dag te zuchten
Oud 26-03-2007, 23:41
Li
Li is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 26-03-2007 @ 23:19 :
geen idee. hangt erg van de komende paar uur af, ben ik bang.
Komt dat omdat je laatst als een botte lul reageerde?? Good luck anyway.

ot: gaat lekker, hij is afgelopen nacht lekker bij me komen slapen om me moed in te praten voor m'n tentamens
Lekker verliefd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten