Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De theorie is dus dat, omdat ze het opnam voor chino girl, dat ze daardoor bij de weerwolven hoort. Vooral, omdat zij als enige wel ertegenin ging. Dit is een feit. Hanneke en Dark Phoenix wezen hier ook al op, Dark Phoenix zelfs voordat bekend werd dat ze een weerwolf is. De mening is dus de conclusies die je hieruit kunt trekken, namelijk dat het verdacht gedrag is. Maar ik verdenk nog niemand, ik ben daar een beetje terughoudend in. Bovendien is de kans nog steeds groot dat ze gewoon een dorpeling is die gewoon zegt wat ze waarneemt. Maar als je voorstander bent van deze theorie, lijkt het me slim om flyaway een beetje in de gaten te houden. EDIT: had een naam verkeerd, sorry dark phoenix ![]()
Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 15:16. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Moet trouwens ook bekennen dat ik flyaway juist niet verdacht vind, ik ben geen voorstander van de "ze verdedigt chinagirl dus is ze weerwolf"-theorie. Ben trouwens wel benieuwd naar wie dark phoenix verdacht vind en waarom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als TopDrop slecht is doet ie wel heel doorzichtig, niet zo handig... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die actie van Topdrop is raar, maar wel heel opvallend als wolf. Maar het zou natuurlijk kunnen. En het lijkt me niet meer dan logisch als er minstens een wolf bij de Chino_gurl stemmers zit.
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ik zelf gewoon op Flyaway ga stemmen, na de weerwolvenronde. Als ze geen weerwolf is, dan kan ze altijd nog de verrader zijn. Mocht ze een weerwolf blijken te zijn, dan ga ik eens wat meer letten op degenen die Flyaway verdedigden (Zoemzoem en Sterrenmeisje) of misschien de aandacht van haar probeerden af te leiden (DarkPhoenix). Sterrenmeisje en DarkPhoenix kan ik ook nog voor potentiële verrader aanzien. En Elpida vind ik ook verdacht, omdat ze op mij gestemd heeft. Iedereen weet dat ik vanwege mijn nickname over het algemeen snel verdacht word, en misschien stemde zij meteen op mij om zo de aandacht op mij gevestigd te krijgen (en dus zo de aandacht af te leiden van haar of haar medeweerwolven). Misschien een beetje vergezocht, maar ik ben paranoďde - en bovendien weet je maar nooit in dit spel. ![]()
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind de mensen die niks hebben gezegd over op wie ze hebben gestemd veel verdachter. En daarna komen de mensen die zich er met 1 regeltje tekst 'ik stem ook op chino_girl omdat de rest dat doet' vanaf hebben gebracht op mijn lijstje.
||
Citaat:
![]() Bovendien had Chino_gurl net zo goed een tovenaar kunnen zijn, en dan hadden we haar met onze massa-stemmen gedood zonder d'r een kans te geven. ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() fixatie *notatie maakt* Citaat:
![]() Potentiële manipulatie *notatie maakt* Citaat:
Jaja, liefies, ben weer bezig. ![]() Ik vind drukknoopje het verdachtst, dus wrs stem ik op haar de volgende keer. ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 18:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En BTW: het is notitie, Mr. Soija (en Hanneke) - notatie is wat anders. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik zie niet wat er een goeie aan is, aan die opmerking van han ![]() en waarom zet je altijd dat lelijke puntje in mn naam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar verder heb je wel gelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik wil graag de Uitslag!
|
De deur van de gymzaal ging open en een klein meisje liep stilletjes naar de tribune toe. Twinkebel keek op van zijn Spiderman-stripboek. Hoi Linda groette hij. Ah daar hebben we sterrenmeisje! werd er van de andere kant van de tribune geroepen. Nog sterretjes gezien? riep Flyaway hatelijk. Haar hielenlikkers begonnen te lachen. Vrijwel iedereen noemde Linda het sterrenmeisje, omdat ze thuis een telescoop had staan waarmee ze graag naar de sterren tuurde. Net toen sterrenmeisje wat terug wou zeggen kwam Topdrop met zijn enorme massa op de bank zitten. Hij had een hamburger in zijn hand. Is mevrouw Light Fighter er nog niet? zei hij terwijl hij een hap nam. Je gaat zitten snaaien vlak voor de gymles? zei Twinkebel. Zou je dat nou wel doen? Topdrop haalde zijn schouders op. Boh, ik krijg altijd honger van gym Oh zei Twinkebel en hij dook weer in zijn stripboek. Linda was ondertussen met haar ogen over het veld aan het dwalen. Ze keek naar de sportieve jongens, die al waren begonnen met een potje basketbal. Eigenlijk keek ze maar naar één jongen: Maxwell. Maxwell was dé bink van de school. Hij was het beste in sport, zijn conditie was top en zijn lichaam was gespierd. Linda het sterrenmeisje was al vanaf het eerste jaar verliefd op hem. Maar uiteraard zag Maxwell zon grijze muis niet staan. Maxwell had al een vriendin: Flyaway.
Toen Maxwell het winnende punt had gemaakt liep hij triomfantelijk naar Flyaway toen en begon ze hem opzichtig te zoenen. Flyaway wisselde vaker van vriendje dan van kleding, maar ze wist ook dat Linda erg verliefd was op Maxwell. En ze had een enorme hekel aan het sterrenmeisje dus ze zoende Maxwell zo vaak en zo lang als ze maar kon. Linda draaide haar hoofd weg zodat Flyaway de tranen die over haar wangen liepen niet zag, want dat gunde ze haar niet. En toen kwam mevrouw Light Fighter binnen. Light Fighter was de gymlerares. Ze was enorm groot voor een vrouw, met stevige, gespierde armen. Ze droeg een petje met US marines erop, ze had vroeger namelijk bij de mariniers gezeten en daar was ze maar wat trots op. Dat was trouwens ook goed te merken: haar lessen hadden nog het meeste weg van een drilsessie. Light Fighter blies op een fluitje zodat iedereen stil was een brulde toen: Op de grond en twintig keer opdrukken!!! Voor de meesten was dat niet zon probleem (Maxwell deed het met één hand) maar zoals elke keer kwam Topdrop nauwelijks van de grond af. Light Fighter zette haar voet op Topdrops rug. Wat is dit nou weer Jabba? Ik zei opdrukken, niet over de grond rollen Flyaways groep verviel in hoongelach. He Jabba! zei ze spottend misschien kun je je tieten doneren aan sterrenmeisje, die kan ze wel gebruiken!! Linda verliet nu huilend de zaal. Het was inderdaad waar dat ze nog helemaal geen borsten had, evenals heupen en billen ook totaal bij haar afwezig waren. En Flyaway moest er elke keer weer een flauwe grap over maken, wetende dat Linda dan in huilen zou uitbarsten. Erg grappig hoor bimbo zei Twinkebel terwijl hij Linda achternaliep. Genoeg gelachen nu! beval Light Fighter. Tijd voor een presentielijst! Waar zijn die twee blowers? vroeg ze, doelend op Dark Phoenix en Sagana, die vrijwel nooit bij de gymles waren. Die spijbelen weer eens zei Maxwell. Light Fighter pakte het klassenboek erbij om hun namen te noteren. Toen ze het boek opensloeg viel er iets uit. De potige gymlerares bukte om het op te pakken. Het was een foto. Gadverdamme!! riep ze. Er heeft zeker weer iemand lijm geknoeid op het klasseboek! Aan haar vingers zat een witte vloeistof die ze aan haar broek afveegde. Toen pas zag ze wie er op de foto stond. Hé, dat is Tink* zei ze Waar is die eigenlijk? Bijles wiskunde, bij meneer Daboman antwoordde Maxwell. Oh ja dat is waar ook zei Light Fighter. Tink* zat in haar eentje te wachten in Dabomans kantoor. Hij was er nog niet. Daboman was de jongste leraar van de school: hij was pas 25 jaar oud, vers van de lerarenopleiding. Hij was vorig jaar getrouwd en was pas vader geworden van een zoon. Hij was heel populair bij de leerlingen, maar vooral bij Tink*. Die was namelijk al een jaar verliefd op hem. Ze had een foto van hem in haar kluisje hangen, en ze had zelfs haar wiskunde expres slecht gemaakt om bijles van hem te krijgen. Nu had ze een mooi kort zomerjurkje aangetrokken, een geurtje opgedaan en haarzelf helemaal opgemaakt inclusief verleidelijke rode lipstick. Nu zat ze hartjes te tekenen in haar schrift. Juffrouw Tink* Daboman mijmerde ze in haarzelf. Op dat moment ging de deur open. Tink* sloeg snel een bladzijde om. Goedemiddag meneer zei ze verlegen. Goedemiddag Tink*, wat zie je er leuk uit vandaag! Heb je een date vanmiddag? zei meneer Daboman. Hij had een beker koffie met het opschrift daddy in zijn hand. Tink* knikte en voelde dat ze rood werd. Sorry dat ik wat laat ben, ik moest de kleine op bed leggen Geeft niet zei Tink* Hoe gaat het nou met de baby? Hij groeit als kool antwoordde Daboman. Hij haalde een foto uit zijn portemonnee en liet deze aan Tink* zien. Ahh schattig! zei Tink* vertederd. Hij lijkt op u Grappig dat je dat zegt zei meneer Daboman. Iedereen zegt juist dat ie op Sonja lijkt. Als je wil mag je trouwens een keer babysitten, als ie wat ouder is. Als je dat nog steeds wil tenminste Tink* knikte en werd nog roder. Ze had dat de vorige keer gevraagd, maar dat was eigenlijk alleen een excuus om dichter bij hem te zijn. Laat je werk maar eens zien zei Daboman toen. Tink* overhandigde haar schrift en hij keek er eens na. Dat ziet er goed uit! Mijn complimenten meid! Tink*s gezicht was nu even rood als haar lippenstift. Ze had keihard haar best gedaan, want ze werd helemaal warm van binnen als hij haar een compliment gaf. Daboman gaf het schrift terug. Als je zo doorgaat, dan heb je straks geen bijles meer nodig! Tink* trok wit weg toen hij dat zei. Ma-aar iikkeu stotterde ze i-kk..die stelling van pytagoras snap ik nog niet helemaal. Daboman ging naast haar staan en begon de stelling uit te leggen. Toen hij haar raakte trilde ze helemaal. En toen ging de zoemer. Daboman keek op. Hé nu al? Ik heb een les nu, ik zie je volgende week wel weer. Maar voor de volgende keer maar de volgende paragraaf. Veel plezier op je date vanmiddag! Tink* knikte verlegen en verliet het lokaal. Ze keek nu al uit naar volgende week Daboman liep ook naar buiten. Toen hoorde hij op de gang iemand kreunen. Hij liep op het geluid af. In een donker gangetje lag iemand op de grond te creperen. Er stonden vier personen omheen die op de ongelukkige aan het inslaan waren. He!! Hou daar eens mee op! riep Daboman. De aanvallers hielden nu op en liepen op hem af. De leider was een bonkige vrouw met kort haar en een tuinbroek aan. De andere drie droegen carnavalsmaskers in de vorm van een wolvenkop. Daboman zag nu wie het slachtoffer was: één van zijn leerlingen, Severus. En dat bepaal jij? vroeg de bonkige vrouw spottend. Weet je eigenlijk wel wie ik ben? Daboman schudde zijn hoofd Ik kan niet zeggen dat ik je ken eigenlijk. Maar dit soort gedrag tolereer ik niet. Leekah lachte spottend. Oh nee? Wel, je bent nieuw hier dus het is je vergeven. Maar ik raad je aan je niet met mijn zaken te bemoeien. Ik weet namelijk vrij veel en misschien komt er dan iets aan het licht wat je liever niet wil dat anderen het weten. Zoals dat je eigenlijk op mannen valt! Daboman trok een gezicht van 'hoe weet jij dat' maar herstelde zich toen. Net alsof iemand jou gelooft zei hij. Toen pakte Leekah een envelop en haalde er een stel fotos uit. Ze gaf ze aan Daboman. Hou maar, ik heb kopieën zei ze. Ze waren genomen op een homo-ontmoetingsplaats niet ver van de school, en erop was te zien dat Daboman anale seks had met een andere man. Dabomans ogen werden groot. H-hoe kom je hier aan?? stamelde hij. Ik zei toch dat ik vrij veel wist? grijnsde Leekah. Ik kan iedereen hier chanteren met het één of ander, van de leerlingen tot de leraren en zelfs de directeur. Nou luister goed want ik zeg dit maar één keer. Loop weg en vergeet wat je hier gezien hebt! Want anders zorg ik er persoonlijk voor dat jouw lieve vrouwtje deze fotos ook te zien krijgt. Zal ze vast niet leuk vinden. Laat Sonja erbuiten! schreeuwde Daboman. Tut tut zei Leekah. Dat ligt aan jou. Severus begon nu overeind te krabbelen en zei met een gezicht onder de kneuzingen: Alsjeblieft meneer, help me!! Maar Daboman sloeg zijn ogen neer en liep zonder nog om te kijken weg. Leekah begon te lachen. Haha, lafaard. Pak haar jongens! De weerwolven begonnen op Severus in te slaan met knuppels en boksbeugels De volgende dag werd er omgeroepen dat Severus een ongeluk had gehad en dat ze minstens twee maanden in het ziekenhuis zou moeten liggen. Ze had een complexe kaakfractuur, die kon alleen behandeld woren in een privékliniek in Zwitserland. Daar werd ze dus meteen naartoe gevlogen en haar levensgezel Hanneke ging natuurlijk met haar mee. Deelnemers: 01. Sagana 02. Tink* 03. sterrenmeisje 04. Trass 05. Elpida 06. Maxwell 07. Mr Soija 08. Severus (geliefde) 09. Hanneke (geliefde) 10. light fighter 11. P-apple 12. Skilly 13. Daboman 14. TopDrop 15. zoemzoem 16. twinkebel 17. Flowtje 18. Dark Phoenix 19. Neiu 20. Flyaway 21. ChIn0_gUrL (weerwolf) 22. drukknoopje blauw = gedood rood = opgegeten groen = gestorven aan liefdesverdriet En toen lagen er in één keer twee tegelijk uit... De geliefden kunnen niet meer winnen nu, de beurt is weer aan de dorpelingen. Zij mogen stemmen tot morgenavond 20:30.
Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 21:28. |
![]() |
|
![]() Ik zag het al aankomen, omdat ik de eerste was die geopperd had om op Chino_Gurl te stemmen. ![]() Maar ik ben tenminste met mijn geliefde in de hemel. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Echt jammer dat ik er al uitlig. Ik voelde me als een vis in het water op de middelbare school en was destijds de teacher's pet (en ik heb zo'n beetje in dezelfde situatie gezeten als Tink* in het verhaal ![]() ![]() ![]() Ik wil ook nog even zeggen dat ik het thema (middelbare school) van dit spel het leukste vind van alle spellen die ik tot nu toe heb gespeeld. Deze verhalen zijn ook beter geschreven, grappiger en hebben veel minder te wensen over wat betreft interpunctie en spelling. Ga zo door! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vraag me trouwens af wie de Cupido is. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 | |
De Kantine |