Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2007, 14:01
Neiu
Neiu is offline
Yaaay! in één keer goed!
Oud 27-03-2007, 14:35
Femic
Femic is offline
Kut, ik zat in Frankrijk dit weekend.
Oud 27-03-2007, 15:00
P-apple
P-apple is offline
Wow, in een keer goed Een primeur schijnbaar..

Het verhaal is ook very, very nice
Oud 27-03-2007, 15:12
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 27-03-2007 @ 11:46 :
ze had wel 1 post
Misschien heb ik het een beetje ongelukkig geformuleerd, maar ik bedoel dat we moeten kijken wie het opgenomen heeft voor chino girl. Ik heb ondertussen al gezien dat dat flyaway is.

De theorie is dus dat, omdat ze het opnam voor chino girl, dat ze daardoor bij de weerwolven hoort. Vooral, omdat zij als enige wel ertegenin ging. Dit is een feit. Hanneke en Dark Phoenix wezen hier ook al op, Dark Phoenix zelfs voordat bekend werd dat ze een weerwolf is. De mening is dus de conclusies die je hieruit kunt trekken, namelijk dat het verdacht gedrag is.

Maar ik verdenk nog niemand, ik ben daar een beetje terughoudend in. Bovendien is de kans nog steeds groot dat ze gewoon een dorpeling is die gewoon zegt wat ze waarneemt.

Maar als je voorstander bent van deze theorie, lijkt het me slim om flyaway een beetje in de gaten te houden.

EDIT: had een naam verkeerd, sorry dark phoenix

Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 15:16.
Oud 27-03-2007, 15:27
flyaway
flyaway is offline
Haha als ik zo de dingen teruglees kom ik inderdaad wel verdacht over inderdaad... niet slim Maar ik ben dorpeling.

En zoals ik al zei: juist doordat áltijd de eerste die gepakt wordt géén dorpeling is leek het mij verstandig om te switchen. Maar zo zie je maar dat je uit al gespeelde spellen nooit echte conclusies kan trekken...

Maar goed ik denk dat er niet veel te verdedigen valt, ik zeg enkel dat ik dorpeling ben dus dat het zonde zou zijn mij als actieve speler eruit te gooien.
Oud 27-03-2007, 15:30
Verwijderd
ik vind het eigenlijk best logisch dat er iemand zou zijn die niet mee zou gaan met massaal stemmen op onze dooie weerwolf... met zoveel verschillende mensen is het wel te verwachten dat er iemand niet van kuddegedrag is, om welke reden dan ook. ik denk eerder dat de weerwolven eigenlijk tussen de zog. chinagirl stemmers zitten, aangezien dat veel veiliger is. (toch?)
Oud 27-03-2007, 15:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind iemand anders veel verdachter, eigenlijk.
Oud 27-03-2007, 15:44
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-03-2007 @ 16:39 :
Ik vind iemand anders veel verdachter, eigenlijk.
Oeh, wie??? (is erg nieuwsgierig)
Oud 27-03-2007, 15:44
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-03-2007 @ 16:30 :
ik vind het eigenlijk best logisch dat er iemand zou zijn die niet mee zou gaan met massaal stemmen op onze dooie weerwolf... met zoveel verschillende mensen is het wel te verwachten dat er iemand niet van kuddegedrag is, om welke reden dan ook. ik denk eerder dat de weerwolven eigenlijk tussen de zog. chinagirl stemmers zitten, aangezien dat veel veiliger is. (toch?)
Hmm een weerwolf eruit gooien om het vertrouwen van de dorpelingen te winnen. Hele slimme strategie al zeg ik het zelf. Dus ik vind wel dat je een goed punt hebt

Moet trouwens ook bekennen dat ik flyaway juist niet verdacht vind, ik ben geen voorstander van de "ze verdedigt chinagirl dus is ze weerwolf"-theorie.

Ben trouwens wel benieuwd naar wie dark phoenix verdacht vind en waarom
Oud 27-03-2007, 15:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Top drop. Ik vind het typisch dat hij op iemand stemt, en dan als iedereen massaal op iemand anders stemt, hij ineens z'n stem omgooit. Dit is ten eerste zinloos (immers, chino_gurl had al zo'n 15 stemmen op zich), en ten tweede komt het over alsof hij zichzelf wil verdedigen omdat ie weet dat ze eruit ging. ('kijk, ik stemde ook op haar, dus ik ben geen wolf!' ).

Flyaway vind ik niet zo verdacht. Ik heb in het vorige spel ook al eens wat gezegd van het massa stemmen. Het probleem daarmee is dat als 2 bad guys roepen dat ze iemand verdacht vinden, iedereen meteen mee gaat 'om maar geen gelijkspel te krijgen'.
Oud 27-03-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 27-03-2007 @ 16:44 :
Hmm een weerwolf eruit gooien om het vertrouwen van de dorpelingen te winnen. Hele slimme strategie al zeg ik het zelf. Dus ik vind wel dat je een goed punt hebt
daar doelde ik niet eens op, eerder op het feit dat weerwolven niet stemmen, dus makkelijk bij zo'n grote meerderheid kunnen zeggen dat ze op de weerwolf hebben gestemd.
en als TopDrop slecht is doet ie wel heel doorzichtig, niet zo handig...
Oud 27-03-2007, 16:04
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-03-2007 @ 16:57 :
Mee eens.... Rest de vraag: waarom wijzigde hij zijn stem?
Oud 27-03-2007, 16:05
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 25-03-2007 @ 20:04 :
Owjee, ik verander mijn mening en ga als een kuddedier op chino_girl stemmen
misschien was het gewoon sarcastisch bedoeld?
Oud 27-03-2007, 16:07
Daboman
Daboman is offline
Ben benieuwd naar de uitleg van Topdrop zelf
Oud 27-03-2007, 16:41
twinkebel
twinkebel is offline
Het is inderdaad een beetje raar dat Flyaway het zo opnam voor China girl. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon aardig probeerde te doen.. maar dat lijkt me eigenlijk niet zo. Ze staat op mijn verdachtenlijstje.
Oud 27-03-2007, 16:47
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
flyaway schreef op 27-03-2007 @ 16:27 :
En zoals ik al zei: juist doordat áltijd de eerste die gepakt wordt géén dorpeling is leek het mij verstandig om te switchen. Maar zo zie je maar dat je uit al gespeelde spellen nooit echte conclusies kan trekken...
Jij dacht dat de kans groter was dat het een wolf zou zijn als we van stem zouden wisselen? Voor de meesten was de reden om op haar te stemmen niet "ik vind haar zo verdacht", dat kan niet zo vroeg in het spel, niemand had dan ook verwacht dat het een wolf was.

Die actie van Topdrop is raar, maar wel heel opvallend als wolf. Maar het zou natuurlijk kunnen. En het lijkt me niet meer dan logisch als er minstens een wolf bij de Chino_gurl stemmers zit.
Oud 27-03-2007, 16:49
zoemzoem
zoemzoem is offline
Volgens mij heeft Flyaway al veel vaker meegedaan en als ze idd weerwolf zou zijn, zou ze echt niet in de eerste ronde een massaal gekozen medeweerwolf gaan verdedigen. Ik weet nog niet wie ik wel verdacht vind, maar ik vind Flyaway niet verdachter dan de rest.
Oud 27-03-2007, 16:59
Verwijderd
OMG verhaal is top
Oud 27-03-2007, 17:14
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-03-2007 @ 14:49 :
De eerste keer is het niet vaak dat iedereen op dezelfde bijna stemt, maar het is ook niet zo dat iemand al gaat verdedigen. En jij deed dat wel.
Daar zit zeker wat in.

Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-03-2007 @ 16:30 :
ik vind het eigenlijk best logisch dat er iemand zou zijn die niet mee zou gaan met massaal stemmen op onze dooie weerwolf... met zoveel verschillende mensen is het wel te verwachten dat er iemand niet van kuddegedrag is, om welke reden dan ook.
Daar zit ook wat in.

Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-03-2007 @ 16:47 :
Top drop. Ik vind het typisch dat hij op iemand stemt, en dan als iedereen massaal op iemand anders stemt, hij ineens z'n stem omgooit. Dit is ten eerste zinloos (immers, chino_gurl had al zo'n 15 stemmen op zich), en ten tweede komt het over alsof hij zichzelf wil verdedigen omdat ie weet dat ze eruit ging. ('kijk, ik stemde ook op haar, dus ik ben geen wolf!' ).
De opmerking van TopDrop kwam op mij over als een sarcastische opmerking. Ik had geen moment gedacht dat hij serieus zijn stem wou veranderen. Heeft hij dat wel echt gedaan dan? Zolang dat niet 100% zeker is, zal ik hem niet als een verdachte beschouwen.

Citaat:
Ik heb in het vorige spel ook al eens wat gezegd van het massa stemmen. Het probleem daarmee is dat als 2 bad guys roepen dat ze iemand verdacht vinden, iedereen meteen mee gaat 'om maar geen gelijkspel te krijgen'.
Ja, iedere keer dat ik weerwolf was, kwam dat schapengedrag me goed uit (toen ik verrader was, was dat minder - toen probeerde ik dat tegen te werken en riep ik de dorpelingen op om meer zélf na te denken). De dorpelingen maken het de weerwolven enerzijds te gemakkelijk, en anderzijds is het massaal stemmen op iemand ook weer effectief (alleen in het geval deze een weerwolf of andere slechterik is). Er zitten dus voordelen aan, maar ook nadelen.

Citaat:
zoemzoem schreef op 27-03-2007 @ 17:49 :
Volgens mij heeft Flyaway al veel vaker meegedaan en als ze idd weerwolf zou zijn, zou ze echt niet in de eerste ronde een massaal gekozen medeweerwolf gaan verdedigen.
Daar zit ook wat in. Maar misschien was ze zich ervan bewust dat dorpelingen zouden denken dat haar zet te 'obvious' was en haar daardoor automatisch zouden uitsluiten als weerwolf, zoals jij nu doet. Misschien is ze wel gewoon een weerwolf en heeft ze gewoon een gewaagde gok genomen.

Ik denk dat ik zelf gewoon op Flyaway ga stemmen, na de weerwolvenronde. Als ze geen weerwolf is, dan kan ze altijd nog de verrader zijn. Mocht ze een weerwolf blijken te zijn, dan ga ik eens wat meer letten op degenen die Flyaway verdedigden (Zoemzoem en Sterrenmeisje) of misschien de aandacht van haar probeerden af te leiden (DarkPhoenix). Sterrenmeisje en DarkPhoenix kan ik ook nog voor potentiële verrader aanzien. En Elpida vind ik ook verdacht, omdat ze op mij gestemd heeft. Iedereen weet dat ik vanwege mijn nickname over het algemeen snel verdacht word, en misschien stemde zij meteen op mij om zo de aandacht op mij gevestigd te krijgen (en dus zo de aandacht af te leiden van haar of haar medeweerwolven). Misschien een beetje vergezocht, maar ik ben paranoďde - en bovendien weet je maar nooit in dit spel.
Oud 27-03-2007, 17:28
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Zo kun je het ook bekijken. Het was gewoon een sarcastische opmerking/ grap om te laten zien wat voor kuddedieren jullie zelf nou eigenlijk zijn. Een iemand zegt 'ik stem op die persoon vanwege haar nick', en vervolgens denkt de rest, ja, ze heeft eigenlijk wel stomme nick, kom, ik stem ook op haar. En om dat aan jullie zelf te laten zien maakte ik die opmerking. Er stemden immers toch al een stuk of 12 a 15 man op haar, dus wat ik verder met mijn stem zou doen maakte ook geen sars meer uit.
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-03-2007 @ 16:57 :
daar doelde ik niet eens op, eerder op het feit dat weerwolven niet stemmen, dus makkelijk bij zo'n grote meerderheid kunnen zeggen dat ze op de weerwolf hebben gestemd.
Als ik slecht zou zijn dan zou ik inderdaad niet zo proberen op te vallen in het begin. Gewoon niks zeggen achter de meute aanlopen.
Citaat:
drukknoopje schreef op 27-03-2007 @ 17:04 :
Mee eens.... Rest de vraag: waarom wijzigde hij zijn stem?
Omdat het toch helemaal niks meer uitmaakte, en ik een punt wilde maken bij jullie.
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-03-2007 @ 17:05 :
misschien was het gewoon sarcastisch bedoeld?
Ja.
Citaat:
Severus schreef op 27-03-2007 @ 18:14 :
De opmerking van TopDrop kwam op mij over als een sarcastische opmerking. Ik had geen moment gedacht dat hij serieus zijn stem wou veranderen. Heeft hij dat wel echt gedaan dan? Zolang dat niet 100% zeker is, zal ik hem niet als een verdachte beschouwen.
Dat zeg ik

Ik vind de mensen die niks hebben gezegd over op wie ze hebben gestemd veel verdachter. En daarna komen de mensen die zich er met 1 regeltje tekst 'ik stem ook op chino_girl omdat de rest dat doet' vanaf hebben gebracht op mijn lijstje.
Oud 27-03-2007, 17:35
Verwijderd
Ik vind het nu al leuk*, ook al lees ik alleen

* mede mogelijk gemaakt door EoS
Oud 27-03-2007, 17:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Severus schreef op 27-03-2007 @ 18:14 :of misschien de aandacht van haar probeerden af te leiden (DarkPhoenix). Sterrenmeisje en DarkPhoenix kan ik ook nog voor potentiële verrader aanzien.
Ik heb in het vorige spel meermalen gepleit om te kappen met het massa-stemmen, en dit spel heb ik daar ook al een opmerking over gemaakt. Het zou een beetje tegenstrijdig zijn als ik dus nu zou roepen dat flyaway waarschijnlijk wolf is, omdat ze het met mijn eigen punt eens is.
Bovendien had Chino_gurl net zo goed een tovenaar kunnen zijn, en dan hadden we haar met onze massa-stemmen gedood zonder d'r een kans te geven.
Oud 27-03-2007, 18:00
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 26-03-2007 @ 22:09 :
Wow Even een tegenstelling met het vorige spel..
Overdreven streepje *notatie #2 maakt*
Citaat:
drukknoopje schreef op 26-03-2007 @ 22:55 :

Dit is echt beter.

En nu?
rare vraag *notatie maakt*
Citaat:
Hanneke schreef op 27-03-2007 @ 14:49 :
De eerste keer is het niet vaak dat iedereen op dezelfde bijna stemt, maar het is ook niet zo dat iemand al gaat verdedigen. En jij deed dat wel.
Ik vind flyaway helemaal niet verdacht
fixatie *notatie maakt*
Citaat:
, iedere keer dat ik weerwolf was, kwam dat schapengedrag me goed uit (toen ik verrader was, was dat minder - toen probeerde ik dat tegen te werken en riep ik de dorpelingen op om meer zélf na te denken).
Hiermee wek je wel subtiel de gedachte dat je geen wolf bent.
Potentiële manipulatie *notatie maakt*
Citaat:
Iedereen weet dat ik vanwege mijn nickname over het algemeen snel verdacht word
idem dito *notatie #2 maakt*

Jaja, liefies, ben weer bezig.

Ik vind drukknoopje het verdachtst, dus wrs stem ik op haar de volgende keer.

Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 18:03.
Oud 27-03-2007, 18:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ja, iedere keer dat ik weerwolf was, kwam dat schapengedrag me goed uit (toen ik verrader was, was dat minder - toen probeerde ik dat tegen te werken en riep ik de dorpelingen op om meer zélf na te denken). De dorpelingen maken het de weerwolven enerzijds te gemakkelijk, en anderzijds is het massaal stemmen op iemand ook weer effectief (alleen in het geval deze een weerwolf of andere slechterik is). Er zitten dus voordelen aan, maar ook nadelen.
De kans op één slechterik is groter dan op twee slechterikken tegelijk. En als het gelijkspel tussen een slechterik en een goede is dan gaat de goede eruit. Dus schapengedrag is beter, tenzij je zeker weet dat diegene geen wolf of iets anders is.
Oud 27-03-2007, 18:13
Severus
Severus is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-03-2007 @ 19:00 :
Potentiële manipulatie *notatie maakt*

idem dito *notatie #2 maakt*
Pfff, bij vorige spellen heb ik diezelfde dingen ook gezegd - of ik nou weerwolf was of niet. Aan die twee uitlatingen van mij zou ik dus niet al te veel waarde hechten.
Oud 27-03-2007, 18:15
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Overdreven streepje *notatie #2 maakt*rare vraag *notatie maakt*Ik vind flyaway helemaal niet verdacht
fixatie *notatie maakt*
Potentiële manipulatie *notatie maakt*idem dito *notatie #2 maakt*

Jaja, liefies, ben weer bezig.

Overdreven dorpelinggedrag *notatie maakt*
Oud 27-03-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 27-03-2007 @ 19:13 :
Pfff, bij vorige spellen heb ik diezelfde dingen ook gezegd - of ik nou weerwolf was of niet. Aan die twee uitlatingen van mij zou ik dus niet al te veel waarde hechten.
tis gewoon een notatie, niets meer en deze post van jou doet niks veranderen
Oud 27-03-2007, 18:29
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-03-2007 @ 19:15 :
Overdreven dorpelinggedrag *notatie maakt*
Da's een goeie.

En BTW: het is notitie, Mr. Soija (en Hanneke) - notatie is wat anders.
Oud 27-03-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 27-03-2007 @ 19:29 :
Da's een goeie.

vroeg me al af of je notatie wel zo kon gebruiken :')

en ik zie niet wat er een goeie aan is, aan die opmerking van han

en waarom zet je altijd dat lelijke puntje in mn naam
Oud 27-03-2007, 18:43
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 27-03-2007 @ 19:29 :
Ik weet, maar ik deed Soija na.
Oud 27-03-2007, 18:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 27-03-2007 @ 18:28 :
Zo kun je het ook bekijken. Het was gewoon een sarcastische opmerking/ grap om te laten zien wat voor kuddedieren jullie zelf nou eigenlijk zijn.
In het vorige spel was het precies hetzelfde, en stemde ook iedereen op dezelfde persoon als voorgaande personen. Er werd toen zelfs op mij gekat omdat ik in m'n eentje op lisaaah stemde. Toen zei je er ook niks van, en nu ineens wel. Daarom vind ik je verdacht.
Oud 27-03-2007, 19:07
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-03-2007 @ 19:45 :
In het vorige spel was het precies hetzelfde, en stemde ook iedereen op dezelfde persoon als voorgaande personen. Er werd toen zelfs op mij gekat omdat ik in m'n eentje op lisaaah stemde. Toen zei je er ook niks van, en nu ineens wel. Daarom vind ik je verdacht.
Ja.. toen zei ik het misschien niet, maar ik dacht het wel. En nu is het veel overdrevener dan vorige keer. Iets van 14 man die achter 1 iemand aanlopen? Kom op zeg. Optimale situatie voor de wolven om niet op te vallen.
Oud 27-03-2007, 19:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 27-03-2007 @ 20:07 :
Ja.. toen zei ik het misschien niet, maar ik dacht het wel. En nu is het veel overdrevener dan vorige keer. Iets van 14 man die achter 1 iemand aanlopen? Kom op zeg. Optimale situatie voor de wolven om niet op te vallen.
Nu is het de eerste ronde, en is er nog niet echt logica om iemand te verdenken.

Maar verder heb je wel gelijk.
Oud 27-03-2007, 20:11
flyaway
flyaway is offline
Ik heb het gevoel dat de wolven denken dat ik de verrader ben, misschien zijn degenen die mij verdedigen dus wolven...

Maarja das altijd met dit spel, alles wat je doet kan naar beide partijen getrokken worden.
Oud 27-03-2007, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op [pl=24622859]27-03-2007 @ 18:14 En Elpida vind ik ook verdacht, omdat ze op mij gestemd heeft. Iedereen weet dat ik vanwege mijn nickname over het algemeen snel verdacht word, en misschien stemde zij meteen op mij om zo de aandacht op mij gevestigd te krijgen (en dus zo de aandacht af te leiden van haar of haar medeweerwolven). Misschien een beetje vergezocht, maar ik ben paranoďde - en bovendien weet je maar nooit in dit spel.
Ik stemde op je omdat je nr. 8 was, en dat nummer kwam er uit dat machineding dat daboman (?) gepost had.
Oud 27-03-2007, 20:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
Elpida schreef op 27-03-2007 @ 21:18 :
Ik stemde op je omdat je nr. 8 was, en dat nummer kwam er uit dat machineding dat daboman (?) gepost had.
Oh, had dat dan meteen erbij gezet.
Oud 27-03-2007, 21:08
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
rare vraag *notatie maakt*

Waarom ben ik nu verdacht? Ik was alleen nogal nieuwsgierig wie de wolven gaan opeten vanavond, maar drukte me wat ongelukkig uit (daar heb ik wel vaker last van).

En ik wil graag de Uitslag!
Oud 27-03-2007, 21:22
Spelleider
Spelleider is offline
De deur van de gymzaal ging open en een klein meisje liep stilletjes naar de tribune toe. Twinkebel keek op van zijn Spiderman-stripboek. ‘Hoi Linda’ groette hij. ‘Ah daar hebben we sterrenmeisje!’ werd er van de andere kant van de tribune geroepen. ‘Nog sterretjes gezien?’ riep Flyaway hatelijk. Haar hielenlikkers begonnen te lachen. Vrijwel iedereen noemde Linda het sterrenmeisje, omdat ze thuis een telescoop had staan waarmee ze graag naar de sterren tuurde. Net toen sterrenmeisje wat terug wou zeggen kwam Topdrop met zijn enorme massa op de bank zitten. Hij had een hamburger in zijn hand. ‘Is mevrouw Light Fighter er nog niet?’ zei hij terwijl hij een hap nam. ‘Je gaat zitten snaaien vlak voor de gymles?’ zei Twinkebel. ‘Zou je dat nou wel doen?’ Topdrop haalde zijn schouders op. ‘Boh, ik krijg altijd honger van gym’ ‘Oh’ zei Twinkebel en hij dook weer in zijn stripboek. Linda was ondertussen met haar ogen over het veld aan het dwalen. Ze keek naar de sportieve jongens, die al waren begonnen met een potje basketbal. Eigenlijk keek ze maar naar één jongen: Maxwell. Maxwell was dé bink van de school. Hij was het beste in sport, zijn conditie was top en zijn lichaam was gespierd. Linda het sterrenmeisje was al vanaf het eerste jaar verliefd op hem. Maar uiteraard zag Maxwell zo’n grijze muis niet staan. Maxwell had al een vriendin: Flyaway.
Toen Maxwell het winnende punt had gemaakt liep hij triomfantelijk naar Flyaway toen en begon ze hem opzichtig te zoenen. Flyaway wisselde vaker van vriendje dan van kleding, maar ze wist ook dat Linda erg verliefd was op Maxwell. En ze had een enorme hekel aan het sterrenmeisje dus ze zoende Maxwell zo vaak en zo lang als ze maar kon. Linda draaide haar hoofd weg zodat Flyaway de tranen die over haar wangen liepen niet zag, want dat gunde ze haar niet. En toen kwam mevrouw Light Fighter binnen.
Light Fighter was de gymlerares. Ze was enorm groot voor een vrouw, met stevige, gespierde armen. Ze droeg een petje met US marines erop, ze had vroeger namelijk bij de mariniers gezeten en daar was ze maar wat trots op. Dat was trouwens ook goed te merken: haar lessen hadden nog het meeste weg van een drilsessie. Light Fighter blies op een fluitje zodat iedereen stil was een brulde toen: ‘Op de grond en twintig keer opdrukken!!!’ Voor de meesten was dat niet zo’n probleem (Maxwell deed het met één hand) maar zoals elke keer kwam Topdrop nauwelijks van de grond af. Light Fighter zette haar voet op Topdrop’s rug. ‘Wat is dit nou weer Jabba? Ik zei opdrukken, niet over de grond rollen’ Flyaway’s groep verviel in hoongelach. ‘He Jabba!’ zei ze spottend ‘misschien kun je je tieten doneren aan sterrenmeisje, die kan ze wel gebruiken!!’ Linda verliet nu huilend de zaal. Het was inderdaad waar dat ze nog helemaal geen borsten had, evenals heupen en billen ook totaal bij haar afwezig waren. En Flyaway moest er elke keer weer een flauwe grap over maken, wetende dat Linda dan in huilen zou uitbarsten. ‘Erg grappig hoor bimbo’ zei Twinkebel terwijl hij Linda achternaliep.
‘Genoeg gelachen nu!’ beval Light Fighter. ‘Tijd voor een presentielijst! Waar zijn die twee blowers?’ vroeg ze, doelend op Dark Phoenix en Sagana, die vrijwel nooit bij de gymles waren. ‘Die spijbelen weer eens’ zei Maxwell. Light Fighter pakte het klassenboek erbij om hun namen te noteren. Toen ze het boek opensloeg viel er iets uit. De potige gymlerares bukte om het op te pakken. Het was een foto. ‘Gadverdamme!!’ riep ze. ‘Er heeft zeker weer iemand lijm geknoeid op het klasseboek!’ Aan haar vingers zat een witte vloeistof die ze aan haar broek afveegde. Toen pas zag ze wie er op de foto stond. ‘Hé, dat is Tink*’ zei ze ‘Waar is die eigenlijk?’ ‘Bijles wiskunde, bij meneer Daboman’ antwoordde Maxwell. ‘Oh ja dat is waar ook’ zei Light Fighter.

Tink* zat in haar eentje te wachten in Daboman’s kantoor. Hij was er nog niet. Daboman was de jongste leraar van de school: hij was pas 25 jaar oud, vers van de lerarenopleiding. Hij was vorig jaar getrouwd en was pas vader geworden van een zoon. Hij was heel populair bij de leerlingen, maar vooral bij Tink*. Die was namelijk al een jaar verliefd op hem. Ze had een foto van hem in haar kluisje hangen, en ze had zelfs haar wiskunde expres slecht gemaakt om bijles van hem te krijgen. Nu had ze een mooi kort zomerjurkje aangetrokken, een geurtje opgedaan en haarzelf helemaal opgemaakt inclusief verleidelijke rode lipstick. Nu zat ze hartjes te tekenen in haar schrift. ‘Juffrouw Tink* Daboman’ mijmerde ze in haarzelf. Op dat moment ging de deur open. Tink* sloeg snel een bladzijde om. ‘Goedemiddag meneer’ zei ze verlegen. ‘Goedemiddag Tink*, wat zie je er leuk uit vandaag! Heb je een date vanmiddag?’ zei meneer Daboman. Hij had een beker koffie met het opschrift daddy in zijn hand. Tink* knikte en voelde dat ze rood werd.
‘Sorry dat ik wat laat ben, ik moest de kleine op bed leggen’ ‘Geeft niet’ zei Tink* ‘Hoe gaat het nou met de baby?’ ‘Hij groeit als kool’ antwoordde Daboman. Hij haalde een foto uit zijn portemonnee en liet deze aan Tink* zien. ‘Ahh schattig!’ zei Tink* vertederd. ‘Hij lijkt op u’ ‘Grappig dat je dat zegt’ zei meneer Daboman. ‘Iedereen zegt juist dat ie op Sonja lijkt. Als je wil mag je trouwens een keer babysitten, als ie wat ouder is. Als je dat nog steeds wil tenminste’ Tink* knikte en werd nog roder. Ze had dat de vorige keer gevraagd, maar dat was eigenlijk alleen een excuus om dichter bij hem te zijn. ‘Laat je werk maar eens zien’ zei Daboman toen. Tink* overhandigde haar schrift en hij keek er eens na. ‘Dat ziet er goed uit! Mijn complimenten meid!’ Tink*’s gezicht was nu even rood als haar lippenstift. Ze had keihard haar best gedaan, want ze werd helemaal warm van binnen als hij haar een compliment gaf. Daboman gaf het schrift terug. ‘Als je zo doorgaat, dan heb je straks geen bijles meer nodig!’ Tink* trok wit weg toen hij dat zei. ‘Ma-aar iikkeu’ stotterde ze ‘i-kk..die stelling van pytagoras snap ik nog niet helemaal.’ Daboman ging naast haar staan en begon de stelling uit te leggen. Toen hij haar raakte trilde ze helemaal. En toen ging de zoemer. Daboman keek op. ‘Hé nu al? Ik heb een les nu, ik zie je volgende week wel weer. Maar voor de volgende keer maar de volgende paragraaf. Veel plezier op je date vanmiddag! ’ Tink* knikte verlegen en verliet het lokaal. Ze keek nu al uit naar volgende week…
Daboman liep ook naar buiten. Toen hoorde hij op de gang iemand kreunen. Hij liep op het geluid af. In een donker gangetje lag iemand op de grond te creperen. Er stonden vier personen omheen die op de ongelukkige aan het inslaan waren.
‘He!! Hou daar eens mee op!’ riep Daboman. De aanvallers hielden nu op en liepen op hem af. De leider was een bonkige vrouw met kort haar en een tuinbroek aan. De andere drie droegen carnavalsmaskers in de vorm van een wolvenkop. Daboman zag nu wie het slachtoffer was: één van zijn leerlingen, Severus. ‘En dat bepaal jij?’ vroeg de bonkige vrouw spottend. ‘Weet je eigenlijk wel wie ik ben?’ Daboman schudde zijn hoofd ‘Ik kan niet zeggen dat ik je ken eigenlijk. Maar dit soort gedrag tolereer ik niet.’ Leekah lachte spottend. ‘Oh nee? Wel, je bent nieuw hier dus het is je vergeven. Maar ik raad je aan je niet met mijn zaken te bemoeien. Ik weet namelijk vrij veel en misschien komt er dan iets aan het licht wat je liever niet wil dat anderen het weten. Zoals dat je eigenlijk op mannen valt!’ Daboman trok een gezicht van 'hoe weet jij dat' maar herstelde zich toen. ‘Net alsof iemand jou gelooft’ zei hij. Toen pakte Leekah een envelop en haalde er een stel foto’s uit. Ze gaf ze aan Daboman. ‘Hou maar, ik heb kopieën’ zei ze. Ze waren genomen op een homo-ontmoetingsplaats niet ver van de school, en erop was te zien dat Daboman anale seks had met een andere man. Daboman’s ogen werden groot. ‘H-hoe kom je hier aan??’ stamelde hij. ‘Ik zei toch dat ik vrij veel wist?’ grijnsde Leekah. ‘Ik kan iedereen hier chanteren met het één of ander, van de leerlingen tot de leraren en zelfs de directeur. Nou luister goed want ik zeg dit maar één keer. Loop weg en vergeet wat je hier gezien hebt! Want anders zorg ik er persoonlijk voor dat jouw lieve vrouwtje deze foto’s ook te zien krijgt. Zal ze vast niet leuk vinden.’ ‘Laat Sonja erbuiten!’ schreeuwde Daboman. ‘Tut tut’ zei Leekah. ‘Dat ligt aan jou.’ Severus begon nu overeind te krabbelen en zei met een gezicht onder de kneuzingen: ‘Alsjeblieft meneer, help me!!’ Maar Daboman sloeg zijn ogen neer en liep zonder nog om te kijken weg. Leekah begon te lachen. ‘Haha, lafaard. Pak haar jongens!’ De weerwolven begonnen op Severus in te slaan met knuppels en boksbeugels…

De volgende dag werd er omgeroepen dat Severus een ongeluk had gehad en dat ze minstens twee maanden in het ziekenhuis zou moeten liggen. Ze had een complexe kaakfractuur, die kon alleen behandeld woren in een privékliniek in Zwitserland. Daar werd ze dus meteen naartoe gevlogen en haar levensgezel Hanneke ging natuurlijk met haar mee.

Deelnemers:
01. Sagana
02. Tink*
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell
07. Mr Soija
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter
11. P-apple
12. Skilly
13. Daboman
14. TopDrop
15. zoemzoem
16. twinkebel
17. Flowtje
18. Dark Phoenix
19. Neiu
20. Flyaway
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje

blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

En toen lagen er in één keer twee tegelijk uit...
De geliefden kunnen niet meer winnen nu, de beurt is weer aan de dorpelingen. Zij mogen stemmen tot morgenavond 20:30.

Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 21:28.
Oud 27-03-2007, 21:26
Severus
Severus is offline

Ik zag het al aankomen, omdat ik de eerste was die geopperd had om op Chino_Gurl te stemmen.

Maar ik ben tenminste met mijn geliefde in de hemel. Hanneke, wij zullen samen voor eeuwig in de groene, grazige weides in de bergen rondhuppelen, hand in hand.
Oud 27-03-2007, 21:29
Hanneke
Hanneke is offline
Fuck, nu al
Oud 27-03-2007, 21:29
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 27-03-2007 @ 22:26 :

Ik zag het al aankomen, omdat ik de eerste was die geopperd had om op Chino_Gurl te stemmen.

Maar ik ben tenminste met mijn geliefde in de hemel. Hanneke, wij zullen samen voor eeuwig in de groene, grazige weides in de bergen rondhuppelen, hand in hand.
Oud 27-03-2007, 21:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Beide dorpelingen?
Oud 27-03-2007, 21:31
light fighter
light fighter is offline
Hmm dit is minder...
Oud 27-03-2007, 21:32
drukknoopje
drukknoopje is offline
Niet echt leuk
Oud 27-03-2007, 21:32
Verwijderd
Ik vind de laatste twee spellen echt heel erg gaaf (deze meegerekend). Er worden lekker veel gespeculeerd. Heerlijk

@ EoS
Gaaf verhaal!
Oud 27-03-2007, 21:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind dit verhaal ook heel erg leuk.
Oud 27-03-2007, 21:37
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-03-2007 @ 22:29 :

Echt jammer dat ik er al uitlig. Ik voelde me als een vis in het water op de middelbare school en was destijds de teacher's pet (en ik heb zo'n beetje in dezelfde situatie gezeten als Tink* in het verhaal ). Ik ben benieuwd hoe/wat ik zou zijn geweest als ik langer in het spel gebleven was.

Ik wil ook nog even zeggen dat ik het thema (middelbare school) van dit spel het leukste vind van alle spellen die ik tot nu toe heb gespeeld. Deze verhalen zijn ook beter geschreven, grappiger en hebben veel minder te wensen over wat betreft interpunctie en spelling. Ga zo door!
Oud 27-03-2007, 21:38
Verwijderd
Haha, omg. Sorry Han, maar ik vind dit hilarisch. Krijgen jullie eravn door samen te spannen tegen mij.
Oud 27-03-2007, 21:40
Severus
Severus is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-03-2007 @ 22:38 :
Haha, omg. Sorry Han, maar ik vind dit hilarisch. Krijgen jullie eravn door samen te spannen tegen mij.
*wraak* O wee als jij een weerwolf blijkt te zijn!

Ik vraag me trouwens af wie de Cupido is.
Oud 27-03-2007, 21:41
Verwijderd
Ik lig al 5 minuten in een deuk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten