Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2007, 10:30
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb echt het gevoel dat mn wallen op mn tenen hangen..
en ik heb straks een sollicitatie gesprek..
en ondertussen aan andere verkondigen dat ze zichzelf niet zo voor de gek moeten houden
Oud 02-04-2007, 10:34
Verwijderd
Ik heb deze week toetsen en dat zijn de laatste voor m'n eindexamen maar ach ik maak me er geen zorgen over want ik sta er eigenlijk gewoon goed voor
Verder zon en dat is te fijn, ik voel me ook goed.

Nog twee maandjes en het is allemaal voorbij, nog 5 en ik begin aan een nieuw leven. En ik overdrijf niet eens. <3.
Oud 02-04-2007, 10:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jarenlang had ik twee doelen voor ogen en nu heb ik ze in één weekeinde bereikt en word ik er alleen maar verdrietig van. De ironie. Blegh. Ik ga vanaf nu echt niet meer op de weegschaal staan, voor minstens een maand of zo.

En ik geniet even van een vrije ochtend, vanmiddag college en thuistentamen ophalen, dus het is niet dat ik niets te doen heb, maar we doen gewoon even alsof
Oud 02-04-2007, 10:38
Papillon
Papillon is offline
Gister was echt zó ontzettend gezellig!
Echt ontzettend veel gedronken allemaal, waardoor het darten er niet bij iedereen beter op werd, maar de gezelligheid was top!
Echt leuk dat iedereen zo goed met elkaar overweg kan! Ontzettend veel lol gehad!

Vandaag lekker rustig aan, van het mooie weer genieten, beetje rommelen in huis en dan vanavond weer dartwedstrijd!

Ik heb een rustig weekje voor de boeg en dat is goed voor mijn gemoedstoestand!
Oud 02-04-2007, 10:46
IcedEarth
IcedEarth is offline
"aaaight" (zoals mijn vriendje dat altijd zegt ) mijn loon is éindelijk gestort. ooh ik ga lekkere verse vruchtensap en mueslibolletjes halen en een jurkje en en en
Oud 02-04-2007, 10:51
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 01-04-2007 @ 15:30 :

tuurlijk kan het eerder, no problemo maar zeg gewoon eerlijk de reden..
Waarom denk je dat ze tegen je liegen? Wat was die reden dan volgens jou? En hebben zij gezegd/bevestigd dat dat de werkelijke reden was?

OT: Ik ben (weer/nog steeds) gesloopt... Vanaf 8 uur in bed dvd's liggen kijken...ga de rest van de dag ook vullen met 'niets' doen, hopelijk voel ik me dan morgen weer wat beter.
Oud 02-04-2007, 10:51
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 02-04-2007 @ 10:46 :
"aaaight" (zoals mijn vriendje dat altijd zegt ) mijn loon is éindelijk gestort. ooh ik ga lekkere verse vruchtensap en mueslibolletjes halen en een jurkje en en en
ik wil ook een jurkje!
ik heb wel mijn mooie zomer replay spijkerbroek aan die nog maar heeeel iets te klein is maar ik blijf erbij dat als ik m genoeg uitloop ik m vrijdag aankan!

omg over 2 week ben ik gewoon 18
Oud 02-04-2007, 10:53
Verwijderd
Ik denk dat ik misschien vandaag toch maar een beetje rustig aan ga doen, ja ik moet nog heel veel lezen maar dat red ik toch niet allemaal meer. dus vanmiddag in de zon gewoon kijken hoe ver ik kom en verder even genieten van een mooie dag, even rustig in plaats van dat rennen vliegen haasten

spammerd ben ik trouwens
Oud 02-04-2007, 10:54
Nebel
Nebel is offline
Hoi ik ben een lichamelijk wrak.
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-04-2007 @ 10:51 :
Waarom denk je dat ze tegen je liegen? Wat was die reden dan volgens jou? En hebben zij gezegd/bevestigd dat dat de werkelijke reden was?

OT: Ik ben (weer/nog steeds) gesloopt... Vanaf 8 uur in bed dvd's liggen kijken...ga de rest van de dag ook vullen met 'niets' doen, hopelijk voel ik me dan morgen weer wat beter.
ja de reden is bevestigd en omdat het gewoon zo op me overkwam..
rare kwast
rare kwast is offline
rot alsjeblieft op ja wil je

broertjes
Oud 02-04-2007, 10:58
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 02-04-2007 @ 10:54 :
ja de reden is bevestigd en omdat het gewoon zo op me overkwam..
Iets kan ook fout overkomen. Daarom vroeg ik of het ook bevestigd was.
Oud 02-04-2007, 10:58
Yana
Yana is offline
Ik heb een brief aan mijn vriend geschreven. Weet niet of ik het hem ga laten lezen, maar het was in ieder geval wel even goed om mijn hoofd wat leger te krijgen.

Ben nu een poging aan het doen mijn tentamen voor morgen te leren, maar ik twijfel nog even of ik hier blijf of naar mn kamer in Utrecht ga. Eigenlijk heb ik geen zin... ik zou ook alleen maar gaan omdat ik vanavond om acht uur een telefoongesprek met de psych heb, maar in feite kan ik ook best gewoon hier blijven...

Hmm. En proberen iets meer te eten vandaag. Een beetje dan.
Oud 02-04-2007, 10:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-04-2007 @ 10:58 :
Iets kan ook fout overkomen. Daarom vroeg ik of het ook bevestigd was.
ja dat weet ik, en ik zit er ook meestal naast..
maar het is dus bevestigd en het is ook geen probleem verder ofzo.. vond het alleen jammer
Oud 02-04-2007, 11:02
da leentjuh
da leentjuh is offline
@Yana:

Dat ontkennen herken ik heel erg.. Ik denk ook constant "als ik echt een eetstoornis had, een ernstige; dan had ik dit en dit en dit allemaal niet gegeten, dan weigerde ik mijn avondeten gewoon, zou ik gewoon helemaal niks eten, of anders wel braken. En dan was ik wel dun" Ik heb een diagnose, ben verwezen naar een kliniek, maar ik denk nog steeds vaak dat het allemaal wel meevalt. Dat ze die diagnose alleen maar gaven omdat ik me liep aan te stellen.

Maar goed, ik zie bijvoorbeeld bij jou wel heel duidelijk dat je een eetstoornis hebt, iig dat je veel eetgestoorde gedachten hebt. Dus ergens weet ik ook wel dat je niet extreem ondergewicht hoeft te hebben, niet per se helemaal niks hoeft te eten om toch een eetstoornis te hebben.

Alleen als het mezelf betreft is het een ander verhaal, ik moet veel strenger zijn voor mezelf óf niet zeuren. Denk dat het er wel bij zal horen dan dat je voor jezelf alles ontkent.
Oud 02-04-2007, 11:40
kroot
kroot is offline
@ rare kwast: succes bij je solicitatiegesprek, waar ga je soliciteren?

Ik heb al slagwerk geoefend en ga nu een half uurtje mijn kamer een beetje fatsoeneren. En het is lekker weer. En en en
Oud 02-04-2007, 12:01
Verwijderd
pfoe, ik ben nog best wel moe. scheikunde practicumtoets zal ik wel gaan verknallen, mja. Ik sta er hartstikke goed voor dus ik moet niet zeuren. En ja, met alle vakken loop ik achter geloof ik. Dat is wel heel vervelend, maar wederom, ik sta er goed voor, niet zeuren, gewoon het beste ervan maken. "er moet wel iets heel raars gebeuren wil jij je examens niet halen". Dat houd ik in mijn achterhoofd, maar ondertussen gieren de zenuwen door mijn lijf. En dat terwijl het nog anderhalve maand duurt voordat de examens beginnen. Eerst maar eens de laatste schoolexamenweek door zien te komen, de rest komt later wel. Tjakka! Ik ga het gewoon halen!
Oud 02-04-2007, 12:13
Verwijderd
En dan gaat het wel goed, geloven mensen het niet. WTF. Lekker dan, tot zover mijn enthousiasme
Oud 02-04-2007, 12:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
kroot schreef op 02-04-2007 @ 11:40 :
@ rare kwast: succes bij je solicitatiegesprek, waar ga je soliciteren?

Ik heb al slagwerk geoefend en ga nu een half uurtje mijn kamer een beetje fatsoeneren. En het is lekker weer. En en en
thanx
heb bij een verzorgingshuis in bodegraven gesolliciteerd..
ging wel goed..
maar de twijfel slaat altijd van alle kanten toe
Oud 02-04-2007, 12:56
Yana
Yana is offline
En dat was mijn allereerste keer geslaagd overgeven . Volgens mij is niet alles eruit... de drang om het nog een keer te doen is groot, maar mijn keel doet pijn en ik voel me rot.
Oud 02-04-2007, 13:14
handschoen
handschoen is offline
@ Yana:
Probeer je jezelf op deze manier te overtuigen dat je een eetstoornis hebt? Is het zo overtuigend genoeg? Hoe ver moet je nog gaan om eindelijk aan jezelf toe te geven dat je een eetstoornis hebt?!

Hé, ik bedoel het niet zo bot als het misschien overkomt, maar ik wil je een spiegel voorhouden. Je hebt een eetstoornis. Dat is gewoon overduidelijk! Het is goed dat je daar aan gaat werken, en probeer trots te zijn op jezelf op de momenten dat je goed bezig bent!
Oud 02-04-2007, 13:19
Ann
Ann is offline
Dat vind ik dus stom.. hij is verliefd op een meisje, het meisje ook op hem... maar hij weet niet of hij er klaar voor is na 4 maanden. Kom op jongen... Alsjeblieft. Ik wist niet dat ik zo mijn sporen na kon laten op iemand. Ik heb hem gebruikt om mij goed te voelen, om te ontkennen dat ik geen jongens hoef... en nu zit hij met de gevoelens voor mij.
Oud 02-04-2007, 13:24
Verwijderd
wat is er gebeurd dat het opeens zou is ontploft, Yana?
Oud 02-04-2007, 13:33
Verwijderd
Leren is helemaal niet zo erg, als je in de zon kan zitten <33333333
Oud 02-04-2007, 13:39
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 02-04-2007 @ 12:01 :
pfoe, ik ben nog best wel moe. scheikunde practicumtoets zal ik wel gaan verknallen, mja.
Dacht ik ook, maar eigenlijk ging ie best wel ok toen! (nouja, ik houd hoop, heb hem nog niet terug).

Pff. Ik moet altijd zoveel en ik heb het altijd zo druk..
Oud 02-04-2007, 13:55
Verwijderd
Yana *Knuff*

Ik ben echt nog steeds/alweer onwijs moe. Eerste tentamen gehad, ons spel is gespeeld en viel wel mee. Daarvoor kreeg ik nml nog ff lekker allemaal kritiek over me heen waar ik niet tegen kan en al helemaal niet als ik me al zo kut voel. Weet niet wat ik nu zal gaan doen. Of slapen, maar eigenlijk moet ik leren voor het tentamen van vanavond. Dilemma.
Oud 02-04-2007, 14:43
Verwijderd
en dan wordt je ziek in de toetsweek en maak je wel gewoon je toetsen, terwijl een heel aantal gwoon voor een her gaat ik heb daar zon hekel aan he..!

en nou gaak een kadootje verzinnen en kopen voor papa.
en derna weer lekker leren
Oud 02-04-2007, 15:20
Verwijderd
jeej wat heb ik veel bevestiging nodig zeg. Elke keer bel ik maar weer mijn moeder op met de vraag of ze even wil peptalken. Jeej, mensen die er veel slechter voor staan maken zich nergens zorgen om. Rationeel weet ik prima dat ik me nergens zorgen over hoef te maken, maar gevoelsmatig... Ik heb constant last van stemmingswisselingen. Maargoed, ik ga niet te ver vooruit kijken. Eerst de practicumtoets zo maken, daarna leren voor mijn betoog en dan zien we wel weer verder. Het komt allemaal wel goed! Echt waar!
Ik voel me zo eenzaam met de gevoelens die ik heb. Daarbij weet ik niet eens zeker of het wel stress is of dat ik gewoon weer een dip heb. Voorlopig ga ik gewoon even bij mijn ouders logeren, dan kan ik elk moment van de dag om bevestiging vragen als ik dat nodig acht.
Het weer maakt ook dat ik me vreemd voel. Ik heb zó lang uitgekeken naar de lente en nu is ie er opeens, dat voelt zo onwerkelijk. Waarom kan ik er niet gewoon blij mee zijn?
Oud 02-04-2007, 15:22
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Yana schreef op 02-04-2007 @ 12:56 :
En dat was mijn allereerste keer geslaagd overgeven . Volgens mij is niet alles eruit... de drang om het nog een keer te doen is groot, maar mijn keel doet pijn en ik voel me rot.
Yana, ik ken je niet eens en ik maak me al vreselijk zorgen om je..... doe jezelf dit alsjeblieft niet aan! Denk aan je vriend en de anderen die om je geven.
Oud 02-04-2007, 15:27
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kom op Yana! Doe dit jezelf niet aan

Edit: ik ga nu lekker een boekje kopen helemaal van mij <3. En nou hoop ik dat de Bijenkorf lief is .
Oud 02-04-2007, 16:09
Pruts0r
Pruts0r is offline
awmagod kheb de hele middag nog geen fuck gedaan, maar ik ben al 2 uur aant chatten met mn vakantieliefde uit oostenrijk en daarvan een uur cammen...

Mn humeur was al geweldig, maar t kan niet meer beter

Vanaaf mag ik dan toch niet aan de pc, dus dan kan ik dan mooi leren voor mn toets wiskunde b2 morgen
Oud 02-04-2007, 16:11
Verwijderd
@ Yana: Ik maak me ook zorgen om je. Zeg het alsjeblieft snel tegen iemand die je vertrouwd zodat het iig niet erger wordt. Je lijkt me echt een aardige meid, maak jezelf niet kapot!
Ik had bij dokter Phil zelfs gezien dat iemand bijna aan anorexia overleed, ze zou dood gaan als ze niet meer zou eten. Ze zat aan allerlei apperatuur om een beetje in leven te blijven. Phil had haar dat duidelijk gemaakt en daardoor gaat het nu veel beter met haar. Ze eet beter en voelt zich beter.
Eet op zn minst gewoon ontbijt-lunch-avondeten. Sterkte meid *knuffel* Hoe somber het ook is, er zal altijd een lichtje blijven schijnen. Je kunt het meid, vecht er tegen, ik weet dat je het kunt!
Oud 02-04-2007, 16:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Scheikunde was echt een grapje. Heb twee vragen geheel fout, en eentje voor een deel. De rest wel goed geloof ik. Dus heb als het goed is minimaal een 7. Maar ik zal wel weer vragen verkeerd hebben gelezen.

Nu mag leren voor herkansing wiskunde (oefenen oefenen oefenen tot ik erbij neerval) en leesverslag engels voorbereiden. Drama.
Oud 02-04-2007, 16:38
da leentjuh
da leentjuh is offline
Vanmiddag foto's gekeken van een jaar geleden. Ik was zó dik, ik wil dat nooitnooitnooit meer. Ik voel me al vies bij de gedachte.

Ik vrees alleen dat ik zal moeten aankomen. Ik durf niet. Echt niet.

Mag ik nu gewoon gaan slapen? En dan pas wakker worden als ik gelukkig ben?
Oud 02-04-2007, 16:41
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-04-2007 @ 16:38 :
Vanmiddag foto's gekeken van een jaar geleden. Ik was zó dik, ik wil dat nooitnooitnooit meer. Ik voel me al vies bij de gedachte.

Ik vrees alleen dat ik zal moeten aankomen. Ik durf niet. Echt niet.

Mag ik nu gewoon gaan slapen? En dan pas wakker worden als ik gelukkig ben?
nee dat mag niet. Je moet gelukkiger worden door wakker te zijn!!

Succes,
Oud 02-04-2007, 16:50
Yana
Yana is offline
"Ik hoop dat je je diep en diep schaamt. Je nog verder gezakt bent dan toen het weer begon. Ik ben ook teleurgesteld in je en dat mag je ook weten."

I am a failure to myself

Ik probeer van alles, maar niets lijkt me rust te brengen. Ik vecht wel, maar ik weet niet meer hoe. Ik wil niet eten, niet tellen. Ik wil dit leven niet op deze manier leven! Ik weet dat ík de keuze heb, dat ík kan bepalen wat er gebeurt.. waarom geef ik het dan zo weg? Waarom kan ik niet gewoon gelukkig zijn? Hoe erg moet ik nog ontsporen voordat ik durf te leven? Hoe ver moet ik gaan?

Is dit het bewijs dat ik nodig had voor mezelf om te accepteren dat het fout zit? Dat ik eetgestoord ben? Want ja, zo voel ik me nu heel erg op het moment. Ik probeer oplossingen te vinden, maar ik zie ze niet. Ik zie geen weg uit deze gedachtes, uit deze wanhoop.

Ik heb nog steeds keelpijn, als stille getuige van wat ik heb gedaan. Wat ik nooit kon, totdat ik doorging met proberen.

God, help me. Help me uit deze situatie. Geef me kracht, geef me moed. Geef me wijsheid. Ik heb nu meer dan ooit bewondering voor iedereen die deze gedachtes ooit heeft overwonnen. Het is het enige dat mij enigszins vertrouwen in de toekomst geeft.
Oud 02-04-2007, 16:59
Gothic
Gothic is offline
Wat een fucking kut dag. Echt.
Oud 02-04-2007, 18:07
Hawahaai
Hawahaai is offline
Tja, ik ben nu eenmaal nog geen volleerde kleuterjuf... Ik vergeet nog wel eens wat dingetjes, zoals melden wie morgen de boekenkring heeft, of aan een moeder zeggen dat iets niet de bedoeling was (ik ben maar de stagiaire, don't blaim me!)... Ach ja, ik leer echt van iedere minuut en ben echt een stukje harder geworden, denk niet meteen dat kinderen me niet meer aardig vinden. En het werkt positief.
Net nog de mail gezien die mijn stagebegeleidster me gestuurd had. Ze vond dat ik alles goed op orde heb en goed reflecteer, en ze denkt dat alles wel goed komt met mij. Morgen komt zij kijken bij een les, voor de tussentijdse afspraak. Het zal vast wel goedgaan, het loopt best lekker tegenwoordig.

Nu alleen nog even een muziekles voorbereiden voor morgen; de kleuters een liedje aanleren. Dan kan ik dat ook meteen aftekenen.
En straks nog mijn SLB-gesprek; en als die man gaat zeuren, krijgt-ie de volle laag van mij. Dit werkt toch niet! En ik weiger om de komende tijd mijn maandag te vullen met stage van 8.00 tot 15.30u, dan naar school om van 16.00 tot 17.30u en van 18.00 tot 22.15u les te volgen. Dat is geen doen. En dat kan alleen maar als ik binnen een half uur van mijn stage naar school kan komen. Als ze me een burn-out willen geven, moeten ze zeggen dat ze het verplichten.

Vriendje belde net, en daar werd ik zo lekker vrolijk van
Oud 02-04-2007, 18:37
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
kunst schreef op 02-04-2007 @ 16:41 :
nee dat mag niet. Je moet gelukkiger worden door wakker te zijn!!

Succes,
Ik vrees het ook. Maar ik ga in behandeling, zal zwaar zijn, maar ik ga er wel voor, ook al wil iets in mij dat totaal niet. Het moet.

De dominee kwam vanmiddag, dat was fijn. Weer eventjes wat kracht gekregen op een of andere manier.
Oud 02-04-2007, 18:46
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ave: goed dat je bent aangenomen
Duivelaartje: succes met je toets morgen!
*knuffels*

Cijfers uit de toetsweek terug. Tja, slechter dan de vorige periode. En twee cijfers, die van scheikunde en Engels mondeling, vind ik serieus slecht. En ik weet dat ik niet moet zeuren, want ik ga had gewoon voldoendes en mensen hadden lager dan ik, maar toch. Toch weer een troost dat ik met scheikunde precies een 8 sta als ik het goed heb uitgerekend. Dat laat het minder erg voelen, maar toch ben ik teleurgesteld.
Aan de andere kant weer heel blij met mijn natuurkunde. Normaal was ik al blij als ik een voldoende had, als je nu naar mijn laatste twee cijfers kijkt zijn die hartstikke goed. En de eerste ga ik herkansen. Ik weet nu dat ik het kan, al vind ik sommige onderwerpen nog heel moeilijk (vooral de onderwerpen uit de tweede periode, maar ik durf daar niks meer over te vragen vanwege mijn cijfer).
Als ik nu naar mijn gemiddeldes kijk, ben ik tevreden. Ik ben bang voor biologie en wiskunde, maar ik mag ook wel een zeven staan. Oke, hoezo perfectionistisch. Maar ik wil gewoon rechtstreeks geplaatst worden.
Bio morgen terug, wiskunde waarschijnlijk donderdag pas. Dan moet ik donderdag beslissen wat ik doe met b2, laten vallen of niet. Ik denk toch dat ik het laat vallen. Ik heb het idee dat ik het niet kan, daar helpt oefenen niet voor. Maar aan de andere kant heeft de leraar wel vertrouwen. Wacht nou eerst het proefwerk eens af, dan beslissen.

En nu heb ik gewoon een hele lange post met gezeur over school. Ik moet maar weer eens mijn dagboek gaan schrijven denk ik.
Oud 02-04-2007, 18:53
Miracle
Miracle is offline
Knuffel voor alle mensen hier die het nodig hebben!

Eigenlijk voel ik me niet echt super. Maar dat is lichamelijk en is morgen vast een stuk beter. Ik moet me niet druk maken en dat doe ik ook niet. Lekker veel vrij de komende weken en daar ga ik echt van genieten.
Vandaag was wel een beetje een rotdag, maar toch hebben een aantal mensen het heel leuk gemaakt. Wat is het toch fijn om zulke mensen om me heen te hebben.
Oud 02-04-2007, 18:54
Roosje
Roosje is offline
Hoi ik ben net mijn zus vandaag. <3
Oud 02-04-2007, 18:59
Verwijderd
Omg echt ik hoop dat ik nog een spoedcursus zelfdiscipline kan doen ergens. Ik kan niet eens een mondeling Frans voorbereiden, terwijl dat mijn lievelingsvak is. En ik moet over een maandje eindexamen doen. GODVERRRR
Oud 02-04-2007, 19:26
Verwijderd
En als ik zijn vriendin zie weet ik pas hoe erg het eigenlijk is wat we deden.

En hoe hard ik ervoor moet zorgen dat het nooit uit komt.
Oud 02-04-2007, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Onderweg schreef op 02-04-2007 @ 19:26 :
En als ik zijn vriendin zie weet ik pas hoe erg het eigenlijk is wat we deden.

En hoe hard ik ervoor moet zorgen dat het nooit uit komt.
ben jij degene met wie iemand vreemdgaat? want dat vind ik echt ronduit verachtelijk gedrag. en er is nooit een goed excuus voor.

ot: bleghhhhhhh
Oud 02-04-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 02-04-2007 @ 10:46 :
Omg, dat doet mijn vriendje ook, de eikel

Tentamen gedaan, en wel gehaald en vast ook wel een zeven, en het is lekker weer, en straks is er Grey's Anatomy, en morgen hoef ik helemaal geen hol te doen, en en en
Oud 02-04-2007, 19:53
Tink*
Tink* is offline
Jezus dit is raar. Ik heb echt zo'n leuk weekend gehad. Slaapmeet. En nou ja, toen werden wat gevoelens versterkt en nu weet ik niet wat ik ermee moet. Ik heb wel veel tegen 'm aangehangen en het was gewoon gezellig allemaal. En iemand anders zei al: 'hij liet het wel toe, hij wees het niet af, maar dat wil nog niets zeggen.' En dat is idd zo, maar bleh, het voelt heel stom. Net of hij de zoveelste forumer is die nu aan de beurt is. En dat is niet zo, want het is zit heel anders in elkaar en het voelt ook heel anders. Echt jeetje, dit had ik niet verwacht. Ik loop al de hele dag vrolijk en energiek en dansend door het huis. ;x Maar verder was het weekend echt leuk, fijn om iedereen weer te zien en het samen gezellig te hebben. Het voelt echt alsof ze gewoon mijn vrienden zijn die ik vaker zie.

Oh en ik had geen gaatjes bij de tandarts! Hij ging alleen even dat losse stukje aan mijn kies eraf halen en ik hoef gewoon niet terug te komen!
Oud 02-04-2007, 19:59
rare kwast
rare kwast is offline
zo das echt niet grappig als je je wekker zet tot kwart over 8 en er om 8 uur uitgetrokken wordt..
Oud 02-04-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-04-2007 @ 16:59 :
Wat een fucking kut dag. Echt.
(})
Oud 02-04-2007, 20:06
Nona
Nona is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-04-2007 @ 19:59 :
zo das echt niet grappig als je je wekker zet tot kwart over 8 en er om 8 uur uitgetrokken wordt..
Ik snap het probleem niet.

OT: heb ik een tv, krijg ik de zenders niet goed. Ik kan ze wel vinden, maar vermoed dat de kabel i.c.m. tv niet bijster snel gaat werken. Hij blijft er wat sneeuw doorheen geven. Nou ja, vriendje neemt als het goed is Grey's op.
En ik heb ossenstaartsoep, toen ik het blikje opentrok dacht ik dat het kattenvoer was maar aangelengd en warm is het best lekker.
En een dikke "owwwwwwww!"

Regels voor berichten