| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik ben (weer/nog steeds) gesloopt... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb wel mijn mooie zomer replay spijkerbroek aan die nog maar heeeel iets te klein is maar ik blijf erbij dat als ik m genoeg uitloop ik m vrijdag aankan! omg over 2 week ben ik gewoon 18
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar het is dus bevestigd en het is ook geen probleem verder ofzo.. vond het alleen jammer
|
|
||
|
Citaat:
![]() heb bij een verzorgingshuis in bodegraven gesolliciteerd.. ging wel goed.. maar de twijfel slaat altijd van alle kanten toe
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pff. Ik moet altijd zoveel en ik heb het altijd zo druk.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Succes,
|
|
||
|
Citaat:
De dominee kwam vanmiddag, dat was fijn. Weer eventjes wat kracht gekregen op een of andere manier.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: bleghhhhhhh |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tentamen gedaan, en wel gehaald en vast ook wel een zeven, en het is lekker weer, en straks is er Grey's Anatomy, en morgen hoef ik helemaal geen hol te doen, en en en |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
OT: heb ik een tv, krijg ik de zenders niet goed. Ik kan ze wel vinden, maar vermoed dat de kabel i.c.m. tv niet bijster snel gaat werken. Hij blijft er wat sneeuw doorheen geven. Nou ja, vriendje neemt als het goed is Grey's op. ![]() En ik heb ossenstaartsoep, toen ik het blikje opentrok dacht ik dat het kattenvoer was maar aangelengd en warm is het best lekker. En een dikke "owwwwwwww!"
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |