Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2007, 12:02
Luna
Luna is offline
Het was niet echt een date maar een jongen waar ik een paar keer mee gegaan was toen ik in z-amerika zat.
Hij is een argentijn(latino's, begin er niet aan )en was de dj van de club waar ik altijd heenging. Dus ik ging gewoon dansen en met mensen praten en had het prima naar mn zin. totdat ik merkte dat hij me overal waar ik ging in de gaten hield. Op een gegeven moment stond ik met een jongen te praten en kwam hij naar me toe en sleurde me de dansvloer af, begin tegen me te schreeuwen en heeft met borden staan smijten. Dat ik niet meer anderen mocht flirrten en blablabla. Ik stond ondertussen keihard te huilen want het was echt angstaanjagend, en hij bleef maar doorgaan met schreeuwen. Dat ie me echt leuk vond en dat ik hem pijn gedaan had.
Ik trok het echt niet en ben naar een taxi gelopen om naar huis te gaan en zelf toen liep ie helemaal met me mee om te zien of ik wel echt wegging en niet naar een andere jongen.
Later is hij nog een keer uitgeflipt en heeft zelfs in mn gezicht gespuugd. Ik had hem volgens hem belachelijk gemaakt ten opzichte van zijn collegas, door met een andere jongen te praten. Ik had nog dagen blauwe plekken van de manier waarom hij me naar buiten had gesleurd die avond. Echt TE leip
Oud 31-03-2007, 12:57
Rioto
tis dan ook kut volk
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 13:43
dallie
dallie is offline
Citaat:
kunst schreef op 30-03-2007 @ 23:43 :
volgens mij is die date niet grappig geweest.
Ach, nu kan je er toch wel om lachen?

Ik vind het wel grappig iig... zo een klote begin en dan toch een relatie
Oud 31-03-2007, 13:43
dallie
dallie is offline
Citaat:
Luna schreef op 31-03-2007 @ 13:02 :
Het was niet echt een date maar een jongen waar ik een paar keer mee gegaan was toen ik in z-amerika zat.
Hij is een argentijn(latino's, begin er niet aan )en was de dj van de club waar ik altijd heenging. Dus ik ging gewoon dansen en met mensen praten en had het prima naar mn zin. totdat ik merkte dat hij me overal waar ik ging in de gaten hield. Op een gegeven moment stond ik met een jongen te praten en kwam hij naar me toe en sleurde me de dansvloer af, begin tegen me te schreeuwen en heeft met borden staan smijten. Dat ik niet meer anderen mocht flirrten en blablabla. Ik stond ondertussen keihard te huilen want het was echt angstaanjagend, en hij bleef maar doorgaan met schreeuwen. Dat ie me echt leuk vond en dat ik hem pijn gedaan had.
Ik trok het echt niet en ben naar een taxi gelopen om naar huis te gaan en zelf toen liep ie helemaal met me mee om te zien of ik wel echt wegging en niet naar een andere jongen.
Later is hij nog een keer uitgeflipt en heeft zelfs in mn gezicht gespuugd. Ik had hem volgens hem belachelijk gemaakt ten opzichte van zijn collegas, door met een andere jongen te praten. Ik had nog dagen blauwe plekken van de manier waarom hij me naar buiten had gesleurd die avond. Echt TE leip
Precies en dat is doodnormaal bij die gasten daar.
Oud 31-03-2007, 16:03
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:

was jij zijn vriendin ofzo?
Oud 31-03-2007, 16:55
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:

Zeer schandelijk gedrag, hetgeen in meerdere empirische studies bewezen is als zijnde kenmerkend voor Argentijnen. Lees ook eens 'Het Brein van de Argentijn', een studie van prof. Balskens naar deze roofzuchtige wilden.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 17:55
Verwijderd
Citaat:
fotj_undercover schreef op 31-03-2007 @ 17:03 :
was jij zijn vriendin ofzo?
ben jij analfabeet ofzo?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 18:32
fotj_undercover
Citaat:
Bartezz schreef op 31-03-2007 @ 18:55 :
ben jij analfabeet ofzo?
en waar was dat nu weer goed voor?
Oud 31-03-2007, 19:28
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
fotj_undercover schreef op 31-03-2007 @ 19:32 :
er komt duidelijk uit de tekst dat ze met elkaar gezoend hadden maar niets met elkaar hadden.. MAar ik vind je nog wel lief hoor, ga maar snel weer op psychologie posten
Oud 02-04-2007, 00:40
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ergste date ooit was met een heel knappe half braziliaanse jongen. Hij zat in een hiphop-bandje samen met een vriend van me en had me toegevoegd op msn (ik eerst compleet in de wolken daarover,vond m al lang knap). We hadden wat gepraat en ik vond hem enorm arrogant overkomen en wou dus niet meer met m afspreken. Hij zei op gegeven moment 'ik zie jou morgen zo laat aan de bibliotheek,tot dan,ciao' en ging weg(dus zonder eerst aan mij te vragen of dat wel ging). Ik natuurlijk niet komen opdagen,maar een vriendin van mij was daar wel gepasseerd en had hem daar zien staan (wachtend op mij dus) , later op msn zei hij 'mja,sorry dat ik niet ben komen opdagen hoor,khad het te druk' ,alsof hij zelf ook niet was gekomen.
Tijdje later kwam ik m weer tegen en hij had een cd'tje bij van zijn groepje (waar die vriend van mij ook in zong/rapte) khad niet veel tijd,dus khad met hem afgesproken om dat weekend eens samen dat cd'tje te beluisteren. Uiteindelijk toen ik daar toekwam bleek hij ten eerste al dat cd'tje vergeten te zijn. Toen stelde hij voor om iets te gaan eten,ontdekte hij pas na het bestellen 'dat hij niet genoeg geld bijhad' (m.a.w. heb ik dus z'n eten betaald),ook kwam hij geregeld mensen die hij kende tegen op straat en begroette die dan elke keer met een vreselijk onozele handdruk (zo'n speciale), hij vertrouwde mij toe dat hij 'moeilijke woorden ' uit het woordenboek vanbuiten leerde om mensen te imponeren,en elke keer dat hij een zogenaamd 'moeilijk woord' gebruikte,vroeg hij me of ik het wel begreep. als ik dan zei 'nee hoor,kun je het me alsjeblieft eens uitleggen ' vroeg hij heel serieus en verward of ik dat ironisch bedoelde. Ook vertelde hij dat hij die morgen z'n 15-jarig broertje knock-out had geslaan 'omdat die irritant deed' ,roddelde hij over gemeenschappelijke vriend en beweerde dat de studies die ik doe(waardoor ik enigzins gepassioneerd ben) simpel zijn en dat hij dat ook allemaal zelf stukken beter zou kunnen zonder opleiding. Vervolgens kwamen we wat vrienden van hem tegen waar we bij gingen zitten en begonnen die mij zomaar waar ik bijzat int Frans te keuren (alsof ik te dom ben om hen te verstaan). Kheb dan maar gezegd dat ik door moest.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 07:59
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 02-04-2007 @ 01:40 :
ergste date ooit was met een heel knappe half braziliaanse jongen. Hij zat in een hiphop-bandje samen met een vriend van me en had me toegevoegd op msn (ik eerst compleet in de wolken daarover,vond m al lang knap). We hadden wat gepraat en ik vond hem enorm arrogant overkomen en wou dus niet meer met m afspreken. Hij zei op gegeven moment 'ik zie jou morgen zo laat aan de bibliotheek,tot dan,ciao' en ging weg(dus zonder eerst aan mij te vragen of dat wel ging). Ik natuurlijk niet komen opdagen,maar een vriendin van mij was daar wel gepasseerd en had hem daar zien staan (wachtend op mij dus) , later op msn zei hij 'mja,sorry dat ik niet ben komen opdagen hoor,khad het te druk' ,alsof hij zelf ook niet was gekomen.
Tijdje later kwam ik m weer tegen en hij had een cd'tje bij van zijn groepje (waar die vriend van mij ook in zong/rapte) khad niet veel tijd,dus khad met hem afgesproken om dat weekend eens samen dat cd'tje te beluisteren. Uiteindelijk toen ik daar toekwam bleek hij ten eerste al dat cd'tje vergeten te zijn. Toen stelde hij voor om iets te gaan eten,ontdekte hij pas na het bestellen 'dat hij niet genoeg geld bijhad' (m.a.w. heb ik dus z'n eten betaald),ook kwam hij geregeld mensen die hij kende tegen op straat en begroette die dan elke keer met een vreselijk onozele handdruk (zo'n speciale), hij vertrouwde mij toe dat hij 'moeilijke woorden ' uit het woordenboek vanbuiten leerde om mensen te imponeren,en elke keer dat hij een zogenaamd 'moeilijk woord' gebruikte,vroeg hij me of ik het wel begreep. als ik dan zei 'nee hoor,kun je het me alsjeblieft eens uitleggen ' vroeg hij heel serieus en verward of ik dat ironisch bedoelde. Ook vertelde hij dat hij die morgen z'n 15-jarig broertje knock-out had geslaan 'omdat die irritant deed' ,roddelde hij over gemeenschappelijke vriend en beweerde dat de studies die ik doe(waardoor ik enigzins gepassioneerd ben) simpel zijn en dat hij dat ook allemaal zelf stukken beter zou kunnen zonder opleiding. Vervolgens kwamen we wat vrienden van hem tegen waar we bij gingen zitten en begonnen die mij zomaar waar ik bijzat int Frans te keuren (alsof ik te dom ben om hen te verstaan). Kheb dan maar gezegd dat ik door moest.
LOL
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 08:37
dallie
dallie is offline
Wat een gigantische kneus
Oud 02-04-2007, 11:01
toothfairy
toothfairy is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 02-04-2007 @ 01:40 :

verhaal

Vervolgens kwamen we wat vrienden van hem tegen waar we bij gingen zitten en begonnen die mij zomaar waar ik bijzat int Frans te keuren (alsof ik te dom ben om hen te verstaan). Kheb dan maar gezegd dat ik door moest.
Niet dat ik deftig Frans kan of zo (zij misschien ook niet) maar ik zou echt daarop ingepikt hebben in 't Frans. (of gewoon zeggen dat ze verder mochten gaan in het Nederlands, dan zouden ze het ook wel doorhebben)

Voor de rest is het zo'n vreselijk typische kerel met een hoge dunk van zichzelf.
Oud 02-04-2007, 11:49
Lilything
Lilything is offline
Ohhh leuk, dit topic leeft nog

Citaat:
Al Murphy schreef op 25-03-2007 @ 01:19 :
Op een gegeven moment ben ik dan in slaap gesukkeld, en terug wakker geworden omdat haar hand ondertussen niet meer de hele tijd over mijn knie schoof, maar vijftig centimeter hoger.

Volgens mij ben jij overigens het levende voorbeeld van dat internetdaten echt zwaar kansloos is (hoewel dat in heel veel gevallen helemaal niet zo hoeft te zijn, maar die voorbeelden die jij geeft zijn gewoon briljant)

Citaat:
Al Murphy schreef op 25-03-2007 @ 16:42 :
Op een gegeven moment kwam ze bij me zitten, en hebben we uren zitten babbelen. Over koetjes en kalfjes. Op de duur werd ze wel hoe langer hoe zenuwachtiger (wist ik veel waarom, ik dacht niet dat zij ook voor mij aan het vallen was, ik was ondertussen dodelijk verliefd geworden). Plots zegt ze "ik denk dat ik je leuk vind".

--- ter verduidelijking: in mijn Nederlands heeft dat niks te maken met verliefdheid of zo. leuk = tof = goed =/= verliefd ---

Ik vond het wel schattig dat ze dat zei. Snapte in geen honderd jaar wat ze me precies wilde zeggen. Dus ik flapte er maar uit: "Oh, ik vind jou ook heel leuk. Maar dat wist je waarschijnlijk al wel." Waarschijnlijk klonk ik heel zelfverzekerd, want ik was me van geen "bijbedoelingen" bewust.
Ge-wel-dig
Oud 02-04-2007, 11:53
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ploek schreef op 30-03-2007 @ 10:28 :
Leuk topic.

ik date niet veel, maar heb wel alle dates gelezen.
Mijn eerste date met mijn ex-vriendje was mijn ergste date. Het begon heel leuk, we liepen door de stad, aten een ijsje en hebben gezellig een 'drankje gedaan'.
Toen ging hij mij zijn huis laten zien en daar ging het fout. Hij wilde me zoenen in zijn badkamer maar hij stapte net iets te ver naar voren, waardoor ik stijl achterover viel. Met mijn hoofd tegen de badrand. zijn hele badkamer lag vol met bloed en ik had een lichte hersenschudding Echte liefde overwint, het is nu pas uit. Na 2 jaar
Hersenschudding nu pas over?

wel mooi voorbeeld dat idd niet uitmaakt wat je doet bij een eerste date, als het klikt, dan klikt het
Oud 02-04-2007, 12:17
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 22-02-2007 @ 10:56 :
Aangekomen op het station heb ik maar een trein gepakt in een hele andere richting onder het mom van 'oh dit is mijn trein ik moet rennen doeiii'.
handig die ov
Oud 02-04-2007, 12:57
Signy
Signy is offline
Citaat:
Orpa schreef op 15-02-2007 @ 23:13 :
Wat doe je als vrouw zijnde in een winkel, je laat je vingers eens ergends overheen glijden, zeker als ze mooie stoffen hebben. Haalt hij zijn vingers over de stof, daarna over m'n wang 'jij bent zo zacht...' Niet 1x maar een keer of 5, iedere keer als ik even aan iets voelde voelde hij daaraan en daarna aan mij om me te vertellen dat ik zachter was...
Ieeeeehh wat een creep. Bahbahbah..

Citaat:
mookid schreef op 03-03-2007 @ 00:13 :
hij had ook stopwoorden als jammer de bammer,
hoe fout

Citaat:
kunst:
toen ze gisteravond weg wilde gaan om 11 uur, voor een trein, bleek dat alle klokken in zijn huis 3 uur achter lopen (WAAROM??? ) dus er ging geen normale trein meer naar dit gat.. ze is blijven slapen. Hij heeft haar de hele tijd geprobeerd te zoenen en mee in zijn bed te krijgen, ze heeft op de bank geslapen. Ze is weggegaan voordat hij wakker was, heeft 2 uur op een station staan wachten en stond hier om 8 uur voor de deur!

IPV dat ze haar eigen nummer gaf, gaf ze dat van mij (dat is een afspraak tussen ons) Hij heeft mij tussen 7 en 10 uur, 14 keer gebeld en ik heb 8 smsjes..

wat een weirdo, toch geen homo
bah wat een enge gasten lopen er toch rond

Citaat:
Het was niet echt een date maar een jongen waar ik een paar keer mee gegaan was toen ik in z-amerika zat.(...) Ik had nog dagen blauwe plekken van de manier waarom hij me naar buiten had gesleurd die avond. Echt TE leip
ik zou ook in huilen uitbarsten. Asociale gast.
Oud 02-04-2007, 13:06
blackwhite
blackwhite is offline
wat is een date?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 19:05
fotj_undercover
Citaat:
blackwhite schreef op 02-04-2007 @ 14:06 :
wat is een date?
zijt gij zo of doe je erom?
Oud 03-04-2007, 08:14
dallie
dallie is offline
Citaat:
fotj_undercover schreef op 02-04-2007 @ 20:05 :
zijt gij zo of doe je erom?
Ze doet er om
Oud 03-04-2007, 09:03
blackwhite
blackwhite is offline
jij haat mij denk ik
en ik meen dit!!!
is het erg om nogal onwetend te zijn!!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 09:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
blackwhite schreef op 03-04-2007 @ 10:03 :
jij haat mij denk ik
en ik meen dit!!!
is het erg om nogal onwetend te zijn!!!
Van Dale biedt uitkomst
date (de ~ (m.), ~s)
1 afspraakje, rendez-vous
2 persoon met wie men een afspraakje heeft

En nu weer mooi ontopic
Oud 03-04-2007, 19:38
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 03-04-2007 @ 10:07 :
Van Dale biedt uitkomst
date (de ~ (m.), ~s)
1 afspraakje, rendez-vous
2 persoon met wie men een afspraakje heeft

En nu weer mooi ontopic
Ook niet echt een antwoord waar iemand iets aan heeft.
Een date, of afspraakje als je dat liever hoort, heeft heus niet overal dezelfde betekenis.
Op sommige plaatsen bedoelen ze daar gewoon mee dat je op voorhand een afspraak hebt gemaakt met iemand, om iets sociaals te gaan doen, zonder dat daar ook maar iets aan vast hoeft te hangen. Op andere plaatsen is heeft een date veel meer iets amoureus. Of toch een opstapje ernaar. Een blind date is dan bijna per definitie een afspraakje tussen twee vrijgezellen die mogelijk in elkaar geïnteresseerd zijn. Enzovoort enzovoort...
Oud 03-04-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
fotj_undercover schreef op 31-03-2007 @ 19:32 :
gezien het feit dat er in de eerste regel van het stukje geschreven staat waar jij naar vraagt..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 19:44
Bongalientje
Bongalientje is offline
dates dates?

ik heb vrijdag een date, ik zal het posten als het fout loopt. Ik weet nu al dat het fout gaat lopen. Maar dat maakt niet uit. Ik blijf hopen dat het goed gaat (maar het is zo'n kleine kans)
Oud 03-04-2007, 19:46
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Lilything schreef op 02-04-2007 @ 12:49 :

Volgens mij ben jij overigens het levende voorbeeld van dat internetdaten echt zwaar kansloos is
Dat idee heb ik daar ook van gekregen, hoor. Nadien heb ik dan ook maar braaf geleerd dat ik best zo slim kon zijn om me daar niet meer aan te wagen. Of toch absoluut zo weinig mogelijk.
Oud 03-04-2007, 20:04
dallie
dallie is offline
Citaat:
kunst schreef op 03-04-2007 @ 20:44 :
dates dates?

ik heb vrijdag een date, ik zal het posten als het fout loopt. Ik weet nu al dat het fout gaat lopen. Maar dat maakt niet uit. Ik blijf hopen dat het goed gaat (maar het is zo'n kleine kans)
nog niet. Mocht ik er 1 hebben dan post ik wel als het mis gaat. Maar het gaat toch niet mis
Oud 03-04-2007, 20:08
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
dallie schreef op 03-04-2007 @ 21:04 :
nog niet. Mocht ik er 1 hebben dan post ik wel als het mis gaat. Maar het gaat toch niet mis
Bij mij gaat het juist altijd mis! Ik zoek mensen als jij, maar dan irl niet via 't forum natuurlijk.
Mensen bij wie dates altijd goed gaan
Oud 03-04-2007, 20:14
Verwijderd
Hebben jullie ook het idee dat iedereen van de pot gerukt is wat dates betreft? Hallo ik ben in de afgelopen week drie keer uitgevraagd door drie verschillende mensen, wat zijn dat voor grappen.

Tegen eentje heb ik al gezegd dat ik geen social skillz heb en op dates alleen maar vliegtuigen en helicopters nadoe, maar dat vond hij niet erg
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 20:17
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-04-2007 @ 21:14 :
Hebben jullie ook het idee dat iedereen van de pot gerukt is wat dates betreft? Hallo ik ben in de afgelopen week drie keer uitgevraagd door drie verschillende mensen, wat zijn dat voor grappen.

Tegen eentje heb ik al gezegd dat ik geen social skillz heb en op dates alleen maar vliegtuigen en helicopters nadoe, maar dat vond hij niet erg
Haha, iedereen date maar tegenwoordig. Het is de lentekolder!
Oud 03-04-2007, 20:17
dallie
dallie is offline
Citaat:
kunst schreef op 03-04-2007 @ 21:08 :
Bij mij gaat het juist altijd mis! Ik zoek mensen als jij, maar dan irl niet via 't forum natuurlijk.
Mensen bij wie dates altijd goed gaan
Yep, maar ik ben ook gewoon kieskeurig met wie ik date (lees: laf). Ik weet bijna al dat het goed zal gaan dan
Oud 03-04-2007, 20:18
dallie
dallie is offline
Citaat:

lol, als iemand dat zou zeggen zou ik wel gaan daten
Oud 03-04-2007, 20:44
infrasoft
infrasoft is offline
ben je zo wanhopig dat je de eerste de beste neemt??
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 20:59
Verwijderd
Je bent gewoon jaloers omdat ik een betere impersonatie van een stealthfighter kan doen dan jij. >:]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 21:23
dallie
dallie is offline
Citaat:
infrasoft schreef op 03-04-2007 @ 21:44 :
ben je zo wanhopig dat je de eerste de beste neemt??
Eh?
Oud 03-04-2007, 21:36
Luna
Luna is offline
het was een grapje hihihaha
Oud 03-04-2007, 23:20
Verwijderd
Citaat:

whahaha, ik vond je al leuk, maar nu geil ik pas echt op je!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 01:00
Verwijderd
Mijn ergste date was met een gozer die ik via het uitgaan leerde kennen. Ik vond 'm niet super speciaal ofzo, maar ik was bored en hij wilde een keer wat gaan drinken. Hij wilde me per se ophalen om zo zijn overdreven auto, bmw nog wat(I didn't care) te laten zien.
Eenmaal een cafe gevonden waren we gewoon aan het kletsen, hij was in het begin een beetje verlegen en bestelde dan ook 5 martini's in 20 minuten ofzo, om die reden.
Hij zei ook dat ie alcohol nodig had om zich zo losser te voelen.(oke dat hebben meer mensen maar bezopen worden is echt 'n ander verhaal).
Op een gegeven moment wilde hij naar een hele foute discotheek.Daar aangekomen liet hij echt overdreven en expres zien hoeveel geld ie op zak had, en trakteerde vervolgens iedereen aan de bar op een drankje. Na een tijdje benaderde de barvrouw hem,ze zei tegen 'm dat ie betaalde met nep geld! Hierdoor werd hij heel zenuwachtig en kwaad op dr.Blijkbaar was het echt nep geld want ze wilde het niet aannemen.
Vervolgens had ik het wel weer gezien en zei ik dat ik naar huis wilde, hij wilde me per se met de auto naar huis brengen. En ik zei ik wil niet dat je me brengt, je hebt heel veel gedronken, maar volgens hem kon hij zo goed tegen alcohol dat het geen effect had op zijn rijstijl.Riiiight.
5 minuten nadat ik thuis was, smste hij hoe leuk en gezellig hij het wel niet met me vond. Hmmm
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 08:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
white rabbit schreef op 04-04-2007 @ 02:00 :
eng verhaal
ieuw, wat een creep En toch typisch hoe mensen soms kunnen verschillen wat betreft 'ik vond het leuk'.

Ik herinner me nu weer iets. Het was nog geen date, maar ik vroeg een jongen mee uit. Hij deed vervolgens heel moeilijk. Ik wilde een keer in het weekend afspreken (vrijdag of zaterdagavond ofzo) en hij zei dat ie altijd in het weekend naar Deventer ging (daar woonde familie oid). Dus ik zei: 'nou ja... door de week een keer dan?', maar dat vond ie ook niet goed want dan moest ie huiswerk maken. Nou ja, uiteindelijk zei hij dat ie dan wel een keer uit Deventer zou thuisblijven.
Maar goed... ik had dus helemaal niet meer het idee dat ie me leuk vond ofzo, op de date was ie ook heel stug dus ik dacht: dat wordt m niet. Kreeg ik toen ik thuiskwam een smsje dat ie me heel erg leuk vond en of ik 'verkering' met m wilde
Oud 04-04-2007, 09:46
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Hebben jullie ook het idee dat iedereen van de pot gerukt is wat dates betreft?
JA nogal
Oud 04-04-2007, 12:13
dallie
dallie is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-04-2007 @ 09:29 :
knip
Ik denk ook dat veel mannen ik vond het leuk zeggen omdat ze hopen dat ze dan wel aan batsen toekomen

Hebben ze meer dan een crappy date iig
Oud 04-04-2007, 13:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
dallie schreef op 04-04-2007 @ 13:13 :
Ik denk ook dat veel mannen ik vond het leuk zeggen omdat ze hopen dat ze dan wel aan batsen toekomen

Hebben ze meer dan een crappy date iig
nou ja... hij had nog nooit gezoend en was ECHT nog niet aan seks toe. Bovendien heeft hij na deze date nog 3 maanden achter me aangelopen...
Maar het kan idd zo zijn dat veel mannen het daarom doen...
Oud 04-04-2007, 16:02
infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
dallie schreef op 03-04-2007 @ 21:18 :
lol, als iemand dat zou zeggen zou ik wel gaan daten
reactie hierp dallie
wat ik hieruit opmaak is dat zodra iemand vraagt of je mee wil op een date je meteen gaat
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:25
dallie
dallie is offline
Citaat:
infrasoft schreef op 04-04-2007 @ 17:02 :
reactie hierp dallie
wat ik hieruit opmaak is dat zodra iemand vraagt of je mee wil op een date je meteen gaat
Ooit gehoord van een grapje?

Ik date niet via internet
Oud 04-04-2007, 16:57
infrasoft
infrasoft is offline
dacht ik ook
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:58
dallie
dallie is offline
Citaat:
infrasoft schreef op 04-04-2007 @ 17:57 :
dacht ik ook
Dat eerste of dat laatste?
Oud 05-04-2007, 19:29
Maussen
Maussen is offline
Dat was denk ik wel (nu ongeveer een jaar gelee) met een jongen genaamd Ruud. xD
We waren uit eten in een restaurant (hij was zo romantisch, dat had hij gedaan toen we onze 4e date hadden ofzo ) en toen we bij het hoofdgerecht waren... nja toen moest hij ineens kotsen.......... was best heel erg genant dus ik liep gelijk weg van, die hoort niet bij mij!
Maar daarna was de avond toch leuk, waarom hij moest kotsen ineens? Hji was allergisch voor iets dat erin zat.. -_-
Oud 05-04-2007, 20:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 05-04-2007 @ 21:27 :
hij werd ziek, en jij liep weg in plaats van te kijken of je hem kon helpen, of hem te steunen??

tja, dan ben jij eigenlijk de genante loser, en niet hij

Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Maussen schreef op 05-04-2007 @ 20:29 :
Dat was denk ik wel (nu ongeveer een jaar gelee) met een jongen genaamd Ruud. xD
We waren uit eten in een restaurant (hij was zo romantisch, dat had hij gedaan toen we onze 4e date hadden ofzo ) en toen we bij het hoofdgerecht waren... nja toen moest hij ineens kotsen.......... was best heel erg genant dus ik liep gelijk weg van, die hoort niet bij mij!
Maar daarna was de avond toch leuk, waarom hij moest kotsen ineens? Hji was allergisch voor iets dat erin zat.. -_-
hij werd ziek, en jij liep weg in plaats van te kijken of je hem kon helpen, of hem te steunen??

Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 05-04-2007 @ 21:27 :

qft!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten