Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het 'voordeel' van een sterfgeval is dat het verdriet 'zuiverder' is - je voelt je niet persoonlijk gekwetst, je bent niet afgedankt o.i.d, je hoeft diegene niet een leven zien op te bouwen zónder jou. Het 'voordeel' van een relatie is dat je wéét dat het niet werkt, dat jullie niet geschikt voor elkaar zijn - als iemand doodgaat dan was er (hopelijk) niets mis en tóch is diegene nu weg, dan is er niets waardoor je kunt denken "Maar het is beter zo." Mja. Ik denk dat het zeker wel heel veel van elkaar weg heeft. En ik denk dat het ook (met name in huwelijken) even lang kan duren voor je er overheen bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nu je het toch die richting op gooit ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien wil ik trouwens vooral zo weinig mogelijk overeenkomsten zien. Want eigenlijk heb je wel gelijk met wat jij zegt, en Morgan met het hare. Behalve dat wanneer een relatie gedaan is... ik heb dat nog nooit ervaren als dat je ineens ook een persoon verliest. De relatie is wel gedaan, maar die persoon is er nog. Bij mij voelen die twee dingen dus toch wel heel heel heel anders aan. En dan komen we weer hierop uit: "Het is een heel persoonlijk iets."
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zag beiden (het eind van mijn relatie en de dood van een dierbare) niet aankomen en moest in beide gevallen van de een op de andere dag leven zonder die persoon... mijn liefdesverdriet heeft denk ik anderhalf jaar geduurd.. niet dat ik er 24/ 7 mee liep, het kwam in vlagen, maar het bleef wel mijn gedrag en denken beinvloeden.. het was ook mijn eerste liefde first cut is the deepest zeggen ze weleens, iig weet je daarna zeker dat je van iemand gehouden hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, kijk, als ik na een jaar ofzo weer verliefd zou zijn geworden op iemand anders, denk ik niet dat ik nog erg zou rouwen - op dat punt ben je waarschijnlijk blij dat de vorige relatie over is, anders had je de nieuwe niet gehad. Terwijl als je ouders doodgaan ofzo, ik me goed kan voorstellen dat je na drie jaar nog steeds iets hebt van: Hè, verdorie, dit is niet goed. Nja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Zie het maar als de post hierboven (van Morgan). Dat beschrijft echt precies mijn gevoel. Citaat:
Maar je verwoordt het goed. Dit moet ik me goed voor ogen blijven houden ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() bij een relatie weet je dat het ooit 100% overgaat EN dat diegene vervangen kan worden. Als iemand doodgaat is dat anders. Nou ja, ik reageer waarschijnlijk overdreven fel, maar who cares.... het stak me echt ![]() OT: oh... ik had al ontopic gereageerd... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, dat is een ander verhaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vind het nog aardig waarheidsgetrouw eigenlijk |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 13:43. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Maar het is nu ook niet zo erg als drie maanden geleden. Ik kan gewoon leuke dingen doen en genieten van het leven (wat morgan in haar eerste post beschreef), maar hij zit gewoon nog in mijn hoofd. Eerste relatie, eerste keer liefdesverdriet. Zo leer je ook weer eens wat nieuws ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Achja.
|||
Citaat:
![]() En het is dus echt vervelend, want het zijn echt momenten waarop ik hem vreselijk mis en niet constant. En ik moet gewoon blijven denken: het is niet voor niets uit ![]() Maar ik ben wel zo sterk geweest om al drie maanden geen contact met hem op te nemen. En daar ben ik trots op! Citaat:
![]() Ik kan ook niet zeggen hoe mijn gevoel is veranderd ten opzichte van een maand geleden. Ik denk dat je het echt in grote termijnen moet zien (maanden).
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Rook jij? (2009) Hulk | 192 | 02-08-2009 12:32 | |