Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo'n jongen moet wel een bijpassende houding hebben, zodra hij iets klunzigs doet ofzo is 't beeld verpest. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Grappig, maar waar... *voelt zich niet aangesproken* |
![]() |
|
hehe naja ik vind et wel cool als een jongen er een beetje mooi en verzorgd uitziet...
maar je kan ook overdreven. Zo'n jongen die in alarmfase 1 schiet als er een pukkel op zn perfecte voorhoofd te zien is... niks voor mij ![]() En ja die jongens die elke morge er een half uur over doen om kleren aan te trekken... sja die behoren tot dezelfte groep ![]()
|
Zolang het maar niet stijfjes wordt, of te erge comformiteit...
Ik draag ook geregeld pakken/nette kleding, maar dan het liefst wel met mijn eigen twist er aan. (net pak met felrode gympen eronder bijv) Een beetje Dandy houdt het leuk, apart en van jezelf. Achter anderen aan wandelen kunnen we allemaal, en is een stuk saaier...
|
Nee hoe bv. BertBart eruitziet noem ik niet op en top stylo, dan denk ik meer aan bv. S (no offence hoor
![]()
||
Citaat:
Wat een onzin. Normale mensen lopen juíst zo erbij, alleen maar omdat ze weten dat de maatschappij draait om uiterlijk. En dan kun je een eigen stijl pakken, maar ook zo erbij gaan lopen. Als ik alto's en skaters zie lopen denk ik altijd dat ze dom zijn... ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind het vreselijk, helemaal met dat loopje erbij, , zo'n -ik- ben net- aan -mijn -rechterknie -geopereerd -en- loop -dus -mank,of waren dat die gangsters die dat deden? nee wacht die stylo's doen dat ook maar dan veel sneller, dat ziet er dus nog debieler uit...
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stylo kleding | Wat is jouw ideale outfit? Arun | 183 | 31-08-2003 18:05 | |
Lifestyle |
"witte negers" ? a new noise | 164 | 12-07-2002 17:24 | |
Lifestyle |
X-treme Decadentie S | 61 | 11-05-2002 10:16 |