Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2007, 16:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
@Naam ingebruik; Ik post zelf voornamelijk op onzin, en post daarbij ook op DK, en nog wat andere subfora. Ik ben alleen niet echt een standaard type onzinner. En het is nou eenmaal een feit dat je op onzin niet echt zinvolle reacties krijgt in het algemeen.

@ Kruimel; Op onzin is het voor niemand verboden om in een topic te reageren. De kans is dus vrij groot dat een DK discussie topic wordt volgespamd door onzinners. Dit is niet tegen de regels, maar wel bijster irritant voor de DK'ers die proberen zo'n topic vol te houden. Daarbij wordt er op onzin stukke minder naar flames gekeken dan elders op het forum. Ten slotte; om nou elke keer te moeten gaan zoeken naar je topic op onzin is niet echt praktisch en / of prettig. Op onzin is het zo dat als je een uur niet kijkt er minimaal een nieuwe pagina is..

Ik snap dat jullie geen zin hebben om overal spamtopics te hebben, maar onzin is in my opinion niet echt een oplossing.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2007, 16:22
Verwijderd
en het feit blijft idd dat op het andere "relaxe" forum D&A er ook een soortgelijk topic is, wat wel degelijk een chat/spam-topic is. en dat is hier niet eens de bedoeling!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 16:42
Verwijderd
Onzin en De Kantine moeten samen!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 03-04-2007 @ 17:42 :
Onzin en De Kantine moeten samen!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 19:07
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 03-04-2007 @ 17:22 :
en het feit blijft idd dat op het andere "relaxe" forum D&A er ook een soortgelijk topic is, wat wel degelijk een chat/spam-topic is. en dat is hier niet eens de bedoeling!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 03-04-2007 @ 17:22 :
Het is het Ik zit stoned achter de computer-topic. Het gebeurt vaak genoeg dat mensen dronken of vaag een topic openen of in het wilde weg beginnen lullen en dan kunnen wij ze verwijzen naar het speciale topic. Tegenwoordig zijn er meer dronken en anders aangedane dan stonede mensen, maar het is nog steeds de plek om je ervaring op het moment kwijt te kunnen. Ik moet toegeven dat er soms meer gechat wordt dan anders, maar dat is niet de werkelijke bedoeling.

Dat zou ook natuurlijk op Onzin kunnen, als er daar niet helemaal onzinnig mee omgegaan zou worden. Dit één vast topic (mét ge-updated overzicht ) waar je dingen zou kunnen herlezen of kunt reageren, of stoned kunt converseren. Overigens is dit topic er ook al zo'n 4 jaar.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mutant schreef op 04-04-2007 @ 19:08 :
Het is het Ik zit stoned achter de computer-topic. Het gebeurt vaak genoeg dat mensen dronken of vaag een topic openen of in het wilde weg beginnen lullen en dan kunnen wij ze verwijzen naar het speciale topic. Tegenwoordig zijn er meer dronken en anders aangedane dan stonede mensen, maar het is nog steeds de plek om je ervaring op het moment kwijt te kunnen. Ik moet toegeven dat er soms meer gechat wordt dan anders, maar dat is niet de werkelijke bedoeling.

Dat zou ook natuurlijk op Onzin kunnen, als er daar niet helemaal onzinnig mee omgegaan zou worden. Dit één vast topic (mét ge-updated overzicht ) waar je dingen zou kunnen herlezen of kunt reageren, of stoned kunt converseren. Overigens is dit topic er ook al zo'n 4 jaar.
Er zijn volgens mij genoeg posts in dat topic waarbij mensen niet stoned of dronken zijn. Ten minste, dat lijkt zo in het laatste topic. Die heb ik zelf namelijk weleens doorgelezen, net als sommige andere topics uit de reeks. Daardoor lijkt het nogal een spamtopic te zijn geworden, wat het dus nogal oneerlijk maakt tegenover DK mensen.

En dat het er al 4 jaar staat is natuurlijk geen argument

Maar bedankt voor je uitleg.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:00
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 04-04-2007 @ 19:24 :
Er zijn volgens mij genoeg posts in dat topic waarbij mensen niet stoned of dronken zijn. Ten minste, dat lijkt zo in het laatste topic. Die heb ik zelf namelijk weleens doorgelezen, net als sommige andere topics uit de reeks. Daardoor lijkt het nogal een spamtopic te zijn geworden, wat het dus nogal oneerlijk maakt tegenover DK mensen.

En dat het er al 4 jaar staat is natuurlijk geen argument

Maar bedankt voor je uitleg.
Lijkt me ook niet dat we mensen moeten verplichten er alleen maar dronken of stoned in te posten. Ik zie geen reden waarom je er ook nuchter niet in zou mogen posten.
Maar dit is dus een topic met een duidelijk onderwerp en hoort duidelijk bij D&A. Daar zal ook heus wel eens offtopic enzo in gegaan worden, maar dat gebeurt op DK ook heeeeeeel regelmatig.
Oud 04-04-2007, 19:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ieke schreef op 04-04-2007 @ 20:00 :
Lijkt me ook niet dat we mensen moeten verplichten er alleen maar dronken of stoned in te posten. Ik zie geen reden waarom je er ook nuchter niet in zou mogen posten.
Maar dit is dus een topic met een duidelijk onderwerp en hoort duidelijk bij D&A. Daar zal ook heus wel eens offtopic enzo in gegaan worden, maar dat gebeurt op DK ook heeeeeeel regelmatig.
Dat zeg ik ook niet Maar het maakt het dus grotendeels gewoon een chattopic. Een discussietopic over DK heeft ook een duidelijk onderwerp, en helpt evengoed mee aan vermindering van offtopic / spam in andere DK topics. Het is dus wel een beetje vergelijkbaar met het topic op D&A.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:10
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 04-04-2007 @ 20:05 :
Dat zeg ik ook niet Maar het maakt het dus grotendeels gewoon een chattopic. Een discussietopic over DK heeft ook een duidelijk onderwerp, en helpt evengoed mee aan vermindering van offtopic / spam in andere DK topics. Het is dus wel een beetje vergelijkbaar met het topic op D&A.
Het topic op D&A is duidelijk anders dan zo'n chattopic/offtopic topic als jullie willen. Hoe het topic op D&A zelf is is aan de fb's daar, net als de fb's op dk ook moeten optreden tegen teveel offtopic.
Oud 04-04-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 04-04-2007 @ 20:10 :
Het topic op D&A is duidelijk anders dan zo'n chattopic/offtopic topic als jullie willen. Hoe het topic op D&A zelf is is aan de fb's daar, net als de fb's op dk ook moeten optreden tegen teveel offtopic.
Nee hoor, ik wil hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 21:34
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-04-2007 @ 22:10 :
Nee hoor, ik wil hetzelfde.
Voor een "Ik zit stoned achter de computer-topic" ga je maar naar D&A
Oud 06-04-2007, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 04-04-2007 @ 22:34 :
Voor een "Ik zit stoned achter de computer-topic" ga je maar naar D&A
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 01:20
Verwijderd
en een "Ik Zit Verveeld Achter De Computer En Heb Zin In Offtopic Discussies"-topic?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 10:42
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Voor IZVADCEHZIOD kun je prima op Onzin terecht
Oud 08-04-2007, 12:59
Verwijderd
paasbaas en opperpaasbaas
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 19:21
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 08-04-2007 @ 13:59 :
paasbaas en opperpaasbaas
uhuh
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 15:46
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
kunst schreef op 02-04-2007 @ 18:01 :
Onzin is eng!
Oud 09-04-2007, 16:25
Verwijderd
Serieus, kantine-posters doen vaak net alsof Onzin voor sukkels is, en voelen zich er blijkbaar te goed voor, maar ze willen wel onzin posten. Zeikerds.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 21:19
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
z0pje schreef op 09-04-2007 @ 17:25 :
Serieus, kantine-posters doen vaak net alsof Onzin voor sukkels is, en voelen zich er blijkbaar te goed voor, maar ze willen wel onzin posten. Zeikerds.
Dat zeg ik niet.
Maar als ik op onzin post, dan is mijn post binnen no-time verdwenen. Bovendien gaat het grote deel van de topics alleen over de standaard onzinners. Daar kom je amper tussen als nieuweling.
Ik wil ook geen onzinnige dingen op DK. We vragen om een extra-discussie-topic.
Oud 09-04-2007, 21:42
Verwijderd
Citaat:
volgens mij heb jij tolerantie-issues

en idd, we vragen niet om een spamtopic (shame on Mr Soija dat hij het ooit zo genoemd heeft), maar om een topic waar toch interessante discussies kunnen worden voortgezet, die in het eigenlijke topic niet horen en wegens offtopic-heid niet worden gewaardeerd, maar die eigenlijk wel semi-nuttig zijn, maar weer niet zo erg dat het nodig is een eigen topic aan te maken (en meestal zou dat dan ook weer in een ander deelforum vallen, met andere mensen, die vaak het hele punt van de eigenlijke discussie uit het ook verliezen). het is niet dat mensen graag willen praten over niks, wat toch op onzin vaak gebeurt, maar dat er vraag is naar een topic bínnen de kantine, waar we dit kwijt kunnen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 21:46
Ray
Ray is offline
Wat een gezeur, doe een paar klikjes verder, dan zit je op onzin. Negeer de mensen die kloten (die er meestal niet eens zijn) en hou daar lekker je discussies.
Oud 10-04-2007, 09:02
Verwijderd
Citaat:
alsof onzinners dat niet van dk denken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 09:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
kunst schreef op 09-04-2007 @ 22:19 :
Dat zeg ik niet.
Maar als ik op onzin post, dan is mijn post binnen no-time verdwenen. Bovendien gaat het grote deel van de topics alleen over de standaard onzinners. Daar kom je amper tussen als nieuweling.
Ik wil ook geen onzinnige dingen op DK. We vragen om een extra-discussie-topic.
Dat is niet waar: ik was ooit DK-fb en werd overal als DK'er gezien. En intussen kan ik prima posten op Onzin. En ook de TS post op Onzin en zo zijn er nog wel meer mensen die zowel op Onzin als DK komen. Het zit ook een beetje in de hoofden van de mensen van DK. Ik dacht voorheen ook dat ik er vast niet tussen zou komen op Onzin, maar dat valt best mee. Ook is het niet waar dat er op Onzin toch alleen over 'niks' wordt gepraat. Het zijn vaak de mensen van buiten Onzin die in een serieuzer topic vragen wat het op Onzin doet. Ze komen er dan pas achter dat er vanalles kan op Onzin. Dus waarom proberen jullie het niet gewoon? Start een [DK offtopic topic] op Onzin. Mocht het topic zakken kan je hem gewoon via de search (zoekterm: offtopic) terugvinden!
Oud 10-04-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-04-2007 @ 10:02 :
alsof onzinners dat niet van dk denken
Ja maar wij gaan dan ook niet op beleidzaken zeiken om een koelkastregel of een weerwolf spel he
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 10-04-2007 @ 16:47 :
Ja maar wij gaan dan ook niet op beleidzaken zeiken om een koelkastregel of een weerwolf spel he
ach ja
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 10-04-2007 @ 16:47 :
want dat doen natuurlijk álle DK-ers
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 16:20
Dinalfos
Dinalfos is offline
Op zich is het wel een goed idee om voor ieder subforum een apart "off topic" gedeelte te maken dat aansluit op het thema van dat forum. Genoeg sites die dat ook doen en dat werkt prima.

Ik vind de Pavlovreacties van de forumbazen overigens wel amusant
Oud 12-04-2007, 09:59
Daboman
Daboman is offline
hmm, wat als je op onzin een topic opent voor een discussie, die je wilt voeren met DK'ers die niet naar onzin willen?

Bovendien denk ik dat juist het feit dat er geen algemeen discussie topic is er voor zorgt dat er erg veel offtopic reacties zijn. Soms wil je gewoon je ei kwijt, maar dat kan nergens, en dus doe je het maar met een offtopic reactie. Je kunt wel naar onzin, maar er zijn helaas maar erg weinig mensen die dan ook naar onzin gaan. Dus bereik je je doelgroep niet met een topic op onzin. Dat zou hetzelfde zijn als een artikel over atomen plaatsen in een weekblad over auto's. Er is natuurlijk heus wel iemand geinteresseerd in zowel atomen als auto's, maar lang niet iedereen.

MSN en PM zijn ook erg omslachtig imo, omdat het gericht is tegen 1 persoon. Soms werkt dat wel, maar het werkt niet als je iets wilt zeggen tegen de hele groep. Dat is vergelijkbaar met in iemands oor moeten fluisteren of iemand apart nemen als je in gezelschap bent. Voor MSN geldt trouwens ook nog eens dat ik iedereen een PM moet sturen of ik ze mag toevoegen, want ik heb (nu nog) niemand in m'n lijst.

Alleen als iedereen elkaar ook beschikbaar heeft op MSN, is MSN een redelijke optie. Maar volgens mij gaan de fb's ervanuit dat dat ook zo is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Om wat voor reden dan ook.

Ofwel, ik sluit me aan bij de mensen die voor zijn.
Oud 12-04-2007, 11:19
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik denk niet dat de forummers op kantine dom zijn hoor en ook niet over onzinners

verder op onzin zijn maar heel weinig topics waar een discusie sireus is

maar je kunt toch gewoon een spam topic voor en dan de namen maken.
gewoon verdekt opgesteld
en daar is je discusie topic
Oud 12-04-2007, 13:30
Verwijderd
Als je offtopic dreigt te raken met 1 persoon dan kun je die discussie best via pm voortzetten, als het met meerdere personen is open je een tijdelijk topic op onzin - de vaste onzinners zullen dat topic echt niet gaan verpesten ofzo - en als je gewoon zomaar ergens iets offtopics wil posten dan kun je je wel redden met omg-topic, of je opent er een nieuwe discussie over. En over 1 offtopic post zo hier en daar heb ik nog nooit iemand moeilijk zien doen, dus dat kan gewoon af en toe volgens mij.
Dus ik vind het niet zo nodig. Ik ben ook niet anti trouwens.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:09
Verwijderd
omg-topic is dicht en in de vriezer
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 11-04-2007 @ 17:20 :
Op zich is het wel een goed idee om voor ieder subforum een apart "off topic" gedeelte te maken dat aansluit op het thema van dat forum. Genoeg sites die dat ook doen en dat werkt prima.

Ik vind de Pavlovreacties van de forumbazen overigens wel amusant
Inderdaad. Daarnaast is dat op veel subforums ook al. Zo heb je het IZSADC-topic op D&A maar ook het Hoe voel je je op relationeel gebied topic op L&R en hetzelfde voor de andere gebieden op psych en seksualiteit etc.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:21
Verwijderd
LJH is in die zin ook een offtopic topic idd...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:27
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Maar die topics hebben wel een onderwerp.
Oud 12-04-2007, 21:28
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2007 @ 22:27 :
Maar die topics hebben wel een onderwerp.
Zelfs dan, er wordt meer gespamt dan op een extra discussie topic
Oud 12-04-2007, 21:46
Verwijderd
en een topic over "hoe was jouw dag?" ofzo? dat heeft wel een thema, maar laat ook ruimte over voor 'je dag op het forum' zeg maar...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:13
Verwijderd
nou dan mogen wij dus een eigen "wat is het saai zeg"reeks
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:14
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-04-2007 @ 23:13 :
nou dan mogen wij dus een eigen "wat is het saai zeg"reeks
MAar dan komt de koelkastregel
Oud 12-04-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 23:14 :
MAar dan komt de koelkastregel
nee, een reeks is het
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:35
Verwijderd
ik ben voor!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 00:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Over dergelijke topics gesproken, is het dan ook niet hypocriet om op dergelijke subfora wel een apart fototopic of meettopic bijvoorbeeld toe te staan? Op liefde & relatie is dat bijvoorbeeld het geval.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-04-2007 @ 01:11 :
Over dergelijke topics gesproken, is het dan ook niet hypocriet om op dergelijke subfora wel een apart fototopic of meettopic bijvoorbeeld toe te staan? Op liefde & relatie is dat bijvoorbeeld het geval.
fototopics en meettopics zijn heel wat anders he
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 10:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-04-2007 @ 10:54 :
fototopics en meettopics zijn heel wat anders he
Ja, maar hebben lijkt me ook niks met het subforum te maken en kunnen makkelijk op onzin
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-04-2007 @ 11:12 :
Ja, maar hebben lijkt me ook niks met het subforum te maken en kunnen makkelijk op onzin
nja, klopt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 11:21
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-04-2007 @ 01:11 :
Hmm, hypocriet zou ik het ook weer niet gelijk willen noemen, dat is weer zo negatief. Maar ik vind het wel merkwaardig dat als argument wordt aangedragen dat iedereen het straks wil als wij zo'n topic krijgen, terwijl er op de meeste fora al zo'n topic bestaat:

Een selectie:
N&A: nieuws zonder discussiewaarde
D&A: wazige uitspraken
L&G: voedings en gezondheidstopic
L&R: hoe voel jij je op relationeel gebied
Psych: LJH, wat roept het bij je op

Daarom vraag ik me af, zijn er nog andere redenen om het niet te doen? Van de regelmatige DK'ers lijken de meeste mensen voor te zijn en bovendien maakt het het werk van de forumbazen daar makkelijker. Plus nog de andere argumenten die ik heb genoemd in m'n vorige post.

EDIT: ik zag ook dat een spamtopic misschien niet thuishoort op DK, maar zoals je ziet staan we open voor suggesties om er een onderwerp aan te geven. Dat kan wel een beetje lastig zijn, want het onderwerp is "al het andere". Als de koelkastregel voor een topic als "hoe was jouw dag" wordt opgeheven, dan hebben we volgens mij al wat we willen.

Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 17:33
Daboman
Daboman is offline
Ok, ik ben er gewoon maar eens een begonnen na een gesprekje met Ieke. Hier is de link:

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1569420

We zien wel of het werkt.

EDIT: ok, ik zie al in dat het niet werkt, goed, dan niet.

Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 17:42
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Daboman schreef op 13-04-2007 @ 12:21 :
Voor beide topics geldt dat ze niet bedoeld zijn om als offtopic topic te dienen, en dat doen ze dan ook niet. L&R misschien soms nog iets meer dan L&G, maar die laatste zeker niet en L&R in principe ook niet. Geen vergelijk dus.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 17:47
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Daboman schreef op 13-04-2007 @ 12:21 :
Hmm, hypocriet zou ik het ook weer niet gelijk willen noemen, dat is weer zo negatief. Maar ik vind het wel merkwaardig dat als argument wordt aangedragen dat iedereen het straks wil als wij zo'n topic krijgen, terwijl er op de meeste fora al zo'n topic bestaat:

Een selectie:
N&A: nieuws zonder discussiewaarde
D&A: wazige uitspraken
Psych: LJH, wat roept het bij je op
Dat is toch wat anders dan een topic waar je fijn alles aan offtopiczooi kan bespreken wat jullie willen. Dat zijn topics met een duidelijk onderwerp en met een duidelijke link met het subforum.
N&A -> Dat gaat over allerlei nieuwsberichtjes die hun eigen topic niet waard zijn, maar wel noemenswaardig/leuk/interresant zijn.
D&A hebben we het al over gehad.
L&G -> Dat is er gekomen omdat er heel erg veel topics waren en de rest er een beetje mee werd ondergesneeuwt (als alles een eigen topic zou krijgen, is in feite hetzelfde als het piltopic etc)
L&R -> Hoort bij het forum en gaat alleen maar over het relationele leven van mensen.
LJH -> Hoort ook bij het subforum, het is een plek waar je je verhaal kwijt kan en wat adviezen kan krijgen.

Citaat:
Daarom vraag ik me af, zijn er nog andere redenen om het niet te doen? Van de regelmatige DK'ers lijken de meeste mensen voor te zijn en bovendien maakt het het werk van de forumbazen daar makkelijker. Plus nog de andere argumenten die ik heb genoemd in m'n vorige post.

EDIT: ik zag ook dat een spamtopic misschien niet thuishoort op DK, maar zoals je ziet staan we open voor suggesties om er een onderwerp aan te geven. Dat kan wel een beetje lastig zijn, want het onderwerp is "al het andere". Als de koelkastregel voor een topic als "hoe was jouw dag" wordt opgeheven, dan hebben we volgens mij al wat we willen.
Omdat wat jullie willen heel wat anders is. Jullie willen gewoon een topic voor alles (niet voor spam dan) en dat gaat gewoon nergens over.
Weet je wat het grotere probleem is met zo'n topic op DK (en ook op onzin)? Mensen verhuizen erg slecht met de discussie die in het ene topic begonnen is naar een ander topic met allemaal dat soort wazige dingen door elkaar staan. Sowieso is met een discussie verhuizen van het ene topic naar het andere al lastig en helemaal als dat dan in 1 topic moet.
Je kan op DK heb je duidelijke onderwerpen nodig voor topics, dat maakt DK. Geen topic met alles als onderwerp en dat is blijkbaar wat er moet komen.
Oud 13-04-2007, 17:50
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Daboman schreef op 13-04-2007 @ 18:33 :
Ok, ik ben er gewoon maar eens een begonnen na een gesprekje met Ieke. Hier is de link:

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1569420

We zien wel of het werkt.

EDIT: ok, ik zie al in dat het niet werkt, goed, dan niet.
Ja, op deze manier werkt het ook niet. Reeksen daar met een vaste groep gaan prima, mids je dat op een goede manier doet.
Reageren

Regels voor berichten