Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zou ook natuurlijk op Onzin kunnen, als er daar niet helemaal onzinnig mee omgegaan zou worden. Dit één vast topic (mét ge-updated overzicht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat het er al 4 jaar staat is natuurlijk geen argument ![]() Maar bedankt voor je uitleg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dit is dus een topic met een duidelijk onderwerp en hoort duidelijk bij D&A. Daar zal ook heus wel eens offtopic enzo in gegaan worden, maar dat gebeurt op DK ook heeeeeeel regelmatig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar als ik op onzin post, dan is mijn post binnen no-time verdwenen. Bovendien gaat het grote deel van de topics alleen over de standaard onzinners. Daar kom je amper tussen als nieuweling. Ik wil ook geen onzinnige dingen op DK. We vragen om een extra-discussie-topic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en idd, we vragen niet om een spamtopic (shame on Mr Soija dat hij het ooit zo genoemd heeft), maar om een topic waar toch interessante discussies kunnen worden voortgezet, die in het eigenlijke topic niet horen en wegens offtopic-heid niet worden gewaardeerd, maar die eigenlijk wel semi-nuttig zijn, maar weer niet zo erg dat het nodig is een eigen topic aan te maken (en meestal zou dat dan ook weer in een ander deelforum vallen, met andere mensen, die vaak het hele punt van de eigenlijke discussie uit het ook verliezen). het is niet dat mensen graag willen praten over niks, wat toch op onzin vaak gebeurt, maar dat er vraag is naar een topic bínnen de kantine, waar we dit kwijt kunnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je offtopic dreigt te raken met 1 persoon dan kun je die discussie best via pm voortzetten, als het met meerdere personen is open je een tijdelijk topic op onzin - de vaste onzinners zullen dat topic echt niet gaan verpesten ofzo - en als je gewoon zomaar ergens iets offtopics wil posten dan kun je je wel redden met omg-topic, of je opent er een nieuwe discussie over. En over 1 offtopic post zo hier en daar heb ik nog nooit iemand moeilijk zien doen, dus dat kan gewoon af en toe volgens mij.
Dus ik vind het niet zo nodig. Ik ben ook niet anti trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een selectie: N&A: nieuws zonder discussiewaarde D&A: wazige uitspraken L&G: voedings en gezondheidstopic L&R: hoe voel jij je op relationeel gebied Psych: LJH, wat roept het bij je op Daarom vraag ik me af, zijn er nog andere redenen om het niet te doen? Van de regelmatige DK'ers lijken de meeste mensen voor te zijn en bovendien maakt het het werk van de forumbazen daar makkelijker. Plus nog de andere argumenten die ik heb genoemd in m'n vorige post. EDIT: ik zag ook dat een spamtopic misschien niet thuishoort op DK, maar zoals je ziet staan we open voor suggesties om er een onderwerp aan te geven. Dat kan wel een beetje lastig zijn, want het onderwerp is "al het andere". Als de koelkastregel voor een topic als "hoe was jouw dag" wordt opgeheven, dan hebben we volgens mij al wat we willen.
Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 11:40. |
![]() |
|
Ok, ik ben er gewoon maar eens een begonnen na een gesprekje met Ieke. Hier is de link:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1569420 We zien wel of het werkt. EDIT: ok, ik zie al in dat het niet werkt, goed, dan niet.
Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 17:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
N&A -> Dat gaat over allerlei nieuwsberichtjes die hun eigen topic niet waard zijn, maar wel noemenswaardig/leuk/interresant zijn. D&A hebben we het al over gehad. L&G -> Dat is er gekomen omdat er heel erg veel topics waren en de rest er een beetje mee werd ondergesneeuwt (als alles een eigen topic zou krijgen, is in feite hetzelfde als het piltopic etc) L&R -> Hoort bij het forum en gaat alleen maar over het relationele leven van mensen. LJH -> Hoort ook bij het subforum, het is een plek waar je je verhaal kwijt kan en wat adviezen kan krijgen. Citaat:
Weet je wat het grotere probleem is met zo'n topic op DK (en ook op onzin)? Mensen verhuizen erg slecht met de discussie die in het ene topic begonnen is naar een ander topic met allemaal dat soort wazige dingen door elkaar staan. Sowieso is met een discussie verhuizen van het ene topic naar het andere al lastig en helemaal als dat dan in 1 topic moet. Je kan op DK heb je duidelijke onderwerpen nodig voor topics, dat maakt DK. Geen topic met alles als onderwerp en dat is blijkbaar wat er moet komen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van saai naar onzin 2 Verwijderd | 125 | 28-05-2010 23:46 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
De Kantine Verwijderd | 199 | 16-12-2008 20:00 | |
Beleidszaken |
Beschrijving DK veranderen. Verwijderd | 44 | 05-09-2008 21:40 | |
De Kantine |
Wat saai zeg. Verwijderd | 500 | 01-05-2007 23:36 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 |