Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gefeliciteerd!! ![]() OT: niets nieuws, hij is vandaag aan het inwerken op zijn nieuwe werk.. dus geen contact ofzo. Maar ben wel blij. En stiekem wil ik wel posten op het fototopic voor de stelletjes onder ons, maar durf niet ![]() |
![]() |
||
Bedankt voor alle reacties op mijn berichtjes. Vind 't fijn om ze te lezen.
![]() Citaat:
![]() Alleen lijkt 't me straks echt heel vreemd als ze niet meer in de woonkamer ligt (er ligt nu ook echt een enorme bos zonnebloemen rondom dr kist; echt zó mooi om te zien). De afgelopen 2 dagen is 't zo 'gewoon' geweest om even binnen te lopen, hoi tegen d'r te zeggen, wat te drinken met m'n vader en gewoon weer weg gaan om later weer even terug te komen. En straks ligt ze er niet meer. En dan kan ik niet meer even binnen lopen om wat tegen dr te zeggen of nog een zonnebloem op dr kist te tekenen. En voor mijn vader zal het zo'n gat zijn in z'n leven opeens. Hij heeft 9 maanden fulltime voor d'r gezorgd en vraagt zich nu af waar hij voor leeft; hij leefde de laatste maanden voor haar en nu moet ie de draad weer oppakken en weer voor zichzelf leren leven. En voor z'n kleinkinderen waar ie zo dol op is. Die toveren echt a la minute een glimlach op z'n gezicht en hij kan zo lekker met ze dollen. Het komt wel goed. ![]() Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 19:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ Luna: komt Björk? Dat wist ik niet eens, wat vet ![]() En nu gaat het goed, lekker met één van m'n beste vriendinnen in mijn raam zitten praten, wijntje erbij, mensen kijken. Zo goed. Soms ben ik benieuwd hoe lang dit geluk gaat duren maar eigenlijk is dat niet belangrijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
kan me overigens wel vinden in het hoe lang gaat dit duren gevoel van Luna en jou.. Ik kan me niet voorstellen dat ik me ooit weer geheel onbevangen in een relatie zal storten enzo vind het wel cool voor jullie beiden en eigenlijk moeten jullie gewoon niet zeuren en genieten van jullie welverdiende geluk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Snoopy & Sidhe: Gefeliciteerd ![]() ot. Nieuwe kleren kopen is leuk. Vriendje heeft een nieuwe broek die heel sexy staat en ik heb een leuk rokje gekocht die hij sexie vindt staan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 10:53. |
![]() |
||
Citaat:
en morgen hebben we personeelsfeest en ik ben heel bang dat we daar ruzie gaan krijgen ![]() edit: wow het klinkt nu wel allemaal heel erg negatief haha, maar het gaat over het algemeen wel prima eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry als het lijkt alsof ik altijd alleen maar kritiek op je heb, maar ik snap de keuzes die jij maakt gewoon vaak niet en heb altijd de neiging om jou de dingen ook van een andere kant te laten zien, omdat die naar mijn idee veel beter voor je zouden zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus ja, naar mijn idee is het voor jullie beiden het beste om het contact voorlopig gewoon echt te verbreken. Waarschijnlijk gaat hij dan roepen dat hij dat niet aankan en misschien begint hij zelfs wel met zelfmoord te dreigen o.i.d., maar dat is dan maar heel jammer voor hem en daar moet jij je niet door laten afschrikken. Ben je echt bang dat hij iets stoms gaat doen als jij het contact verbreekt, zorg dan dat je weet dat hij door iemand opgevangen kan worden. Maar laat het verder niet constant jouw verantwoordleijkheid zijn, want dat ís het gewoon niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou kunnen zeggen dat je hem een tijdje niet wilt zien en dan uitleggen dat het goed voor jullie is om los te komen van elkaar - ook voor hem. Het kan zijn dat hij erg boos wordt omdat hij dat nu niet zo voelt, maar ja, ik weet uit mijn eigen ervaring en ervaring van anderen dat het gewoon écht veel beter gaat als je elkaar een tijdje niet ziet. Je kunt eventueel nog aangeven dat je er natuurlijk voor hem bent als hij het nodig heeft. Mocht hij daar 'misbruik van maken' door alsnog telkens contact te zoeken met de mededeling dat hij het 'nu echt even niet meer ziet zitten' o.i.d., dan moet je 'm maar vertellen dat hij tijdelijk beter iemand anders nodig kan hebben. Hij heeft toch wel andere mensen in zijn leven die er voor 'm zijn? |
![]() |
||
Citaat:
gitaren op kamers gitaren GITAREN. logisch toch?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ot: Vannacht onverwacht bij hem geslapen en dat was erg leuk (samen gooische vrouwen gekeken ![]() Wat een luxe ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Het was mooi, fijn, emotioneel en het is echt goed zo. Iedereen had verwacht dat m'n vader zou instorten zodra het enige nummer dat op de begrafenis zou worden gedraaid (paul de leeuw- ik heb je lief), maar hij stond een beetje te swingen en liep met een glimlach weg. Die lach. ![]() Morgenvroeg komt ie hier een kopje koffie drinken en morgen denk ik een terrasje of iets dergelijks; hij wil overdag sowieso nog niet alleen zijn. Het is een vreemde week geweest. Zij is weg, maar er is een sterkere band tussen alle kinderen voor teruggekomen. Een van haar dochters (dus mijn stiefzus) zei vandaag tegen "maar je bent toch m'n zussie" en dat was nog nooit eerder zo uitgesproken. ![]() ![]() En Bas (andere halfbroer) knuffelde me vandaag écht (en dat was ook voor het eerst) en het is fijn om ook eens die kant van em te zien. ![]() Volgens mij is 't een beetje een chaotisch berichtje geworden en ik kan nog veel meer typen als ik wat minder chaotisch in m'n hoofd zou zijn. ![]() Overigens was de 'koffietafel' (bier en wijn in de tuin van m'n vader) bijna een verjaardag zoveel gelach. Ook weird. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: T voelt even niet zo goed, maar dat zal wel aan mij liggen.
||
Citaat:
![]() ot; ik heb t even superdruk met school dus geen tijd voor hem maar tussendoor smsen en bellen we wel regelmatig en als hij dronken is, is dat echt hilarisch ![]()
|
|