Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 17:05
Luna
Luna is offline
^Björk komt daar ook, daar wil ik heen
Oud 12-04-2007, 18:03
Verwijderd
Sterkte @ iedereen die het nodig heeft

Ontopic: blegh ik wil gewoon een leuke vent. Maar dat is een uitgestorven ras geloof ik
Oud 12-04-2007, 18:16
Verwijderd
Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind m nog steeds geweldig en ik ben nog steeds superverliefd, terwijl ik vroeger heel snel op iemand uitgekeken was
Oud 12-04-2007, 18:28
wup
wup is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 12-04-2007 @ 17:50 :
DIT IS HET! whoohoo, en nu verhuizen maar!

Gefeliciteerd!!

OT: niets nieuws, hij is vandaag aan het inwerken op zijn nieuwe werk.. dus geen contact ofzo. Maar ben wel blij. En stiekem wil ik wel posten op het fototopic voor de stelletjes onder ons, maar durf niet
Oud 12-04-2007, 19:37
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Bedankt voor alle reacties op mijn berichtjes. Vind 't fijn om ze te lezen.

Citaat:
Daydream-ster schreef op 12-04-2007 @ 00:40 :
je haalt me de woorden uit mn mond... Vind het knap hoe je er over kan 'praten' hier.

OT: Goed! Ik mis hem naast me, maar even elkaar horen door de telefoon is ook fijn
Er wordt hier ook heel veel over gepraat. Er zijn alleen maar mensen geweest van wie ze hield (en geen 'losse kennissen') en die wisten wat ze wou: dat we zouden lachen. We hebben vandaag in de zon gezeten en gelachen. En de sfeer is echt heel fijn.

Alleen lijkt 't me straks echt heel vreemd als ze niet meer in de woonkamer ligt (er ligt nu ook echt een enorme bos zonnebloemen rondom dr kist; echt zó mooi om te zien). De afgelopen 2 dagen is 't zo 'gewoon' geweest om even binnen te lopen, hoi tegen d'r te zeggen, wat te drinken met m'n vader en gewoon weer weg gaan om later weer even terug te komen. En straks ligt ze er niet meer. En dan kan ik niet meer even binnen lopen om wat tegen dr te zeggen of nog een zonnebloem op dr kist te tekenen.

En voor mijn vader zal het zo'n gat zijn in z'n leven opeens. Hij heeft 9 maanden fulltime voor d'r gezorgd en vraagt zich nu af waar hij voor leeft; hij leefde de laatste maanden voor haar en nu moet ie de draad weer oppakken en weer voor zichzelf leren leven. En voor z'n kleinkinderen waar ie zo dol op is. Die toveren echt a la minute een glimlach op z'n gezicht en hij kan zo lekker met ze dollen.

Het komt wel goed.

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 19:39.
Oud 12-04-2007, 19:39
Jones
Citaat:
stout! schreef op 12-04-2007 @ 13:52 :
Ik heb net kaartjes voor John Legend gekocht, als verrassing voor zijn verjaardag. Hoop dat ik mijn mond kan houden .
Duur? Zal wel. Wil hem graag nog een keer live zien maar dan toch liever in een kleine zaal dan in het westerpark of de HMH.
Oud 12-04-2007, 20:04
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
life is good
Oud 12-04-2007, 20:18
Crimson
Crimson is offline
zondag een jaar.. heb een armband voor 'm gekocht
Oud 12-04-2007, 21:01
I C U
I C U is offline
@ Ming-Xia: *knuv* Meer kan ik geloof ik niet zeggen

OT: Morgenavond condoleance. Daar zie ik eigenlijk nog het meest tegenop. Gelukkig duurt het ook niet lang
Zaterdag ga ik in een rood bloesje naar de begrafenis, want mijn opa hield van kleur. Dus.

En oh damn, dinsdag was op zich best wel weer kinky We worden er serieus nog eens verdomd goed in. Jeej!
Oud 12-04-2007, 21:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vaag vaag, en ja dat is jammer.
Oud 12-04-2007, 22:04
stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 12-04-2007 @ 17:59 :
in het westerpark?
Ja. Ik heb de kaartjes in een heel saai boek over 'rechtvaardigheid en verzoening' (hij studeert rechten) verstopt, zodat hij eerst denkt dat hij echt een heel ongeïnspireerd verjaardagscadeau krijgt . Ik heb er zin in. Vooral omdat het afsluitend wordt, daarna gaat hij snel weg.
@ Luna: komt Björk? Dat wist ik niet eens, wat vet !

En nu gaat het goed, lekker met één van m'n beste vriendinnen in mijn raam zitten praten, wijntje erbij, mensen kijken. Zo goed. Soms ben ik benieuwd hoe lang dit geluk gaat duren maar eigenlijk is dat niet belangrijk.
Oud 12-04-2007, 22:15
Luna
Luna is offline
ja 8juli staat ze in het westerpark

en btw. dat gevoel ken ik zó goed, ik kan me eigenlijk al niet meer voorstellen dat ik een relatie goed kan laten gaan, het is alweer zo lang geleden en ik ben ook niet altijd even makkelijk. dus, wanneer gaat het mis, dat gaat zo nu en dan wel door mn hoofd.

(ik heb een foto van hem en mij gepost, wat ene mijlpaal )
Oud 12-04-2007, 22:53
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 12-04-2007 @ 23:04 :
Ja. Ik heb de kaartjes in een heel saai boek over 'rechtvaardigheid en verzoening' (hij studeert rechten) verstopt, zodat hij eerst denkt dat hij echt een heel ongeïnspireerd verjaardagscadeau krijgt . Ik heb er zin in. Vooral omdat het afsluitend wordt, daarna gaat hij snel weg.
@ Luna: komt Björk? Dat wist ik niet eens, wat vet !

En nu gaat het goed, lekker met één van m'n beste vriendinnen in mijn raam zitten praten, wijntje erbij, mensen kijken. Zo goed. Soms ben ik benieuwd hoe lang dit geluk gaat duren maar eigenlijk is dat niet belangrijk.
ok, cool.. ik ben daar ook!

kan me overigens wel vinden in het hoe lang gaat dit duren gevoel van Luna en jou.. Ik kan me niet voorstellen dat ik me ooit weer geheel onbevangen in een relatie zal storten enzo

vind het wel cool voor jullie beiden en eigenlijk moeten jullie gewoon niet zeuren en genieten van jullie welverdiende geluk
Oud 13-04-2007, 00:29
Orpheo
Orpheo is offline
ik ben heel erg down; het word supermooi weer, en ik zit aan werk gekluisterd, 3 dagen zonder haar (voor ons doen een eeuwigheid), met 4 nieuwe gitaren thuis waar ik niet op kan spelen vanwege stomme ouders, stom werk, stomme tijden en tijdsgebrek. ik baal van vanavond, omdat t afscheid gewoon te kort was, en ik t ervoer alsof ik t huis uit werd gekeken. mijn taart scheen lekker te zijn, maar ik heb er geen hap van kunnen eten, want, ik was toen al in de trein op weg naar huis.

ik wil nu gewoon heel graag even gitaarspelen, eventjes wat spelen van dreamtheater ofzo. even lekker melancholisch en depri. maar die mood is niet nodig. Ik heb een geweldige vriendin, ik heb een ma en zus waar ik mee kan lachen, t gaat lekker, eigenlijk...

maar het meest rotte van vandaag vond ik dat ik hoorde dat mijn favo paard een hersenbloeding heeft gehad, en overleden is. DAAR baal ik het meest van.
Oud 13-04-2007, 05:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje. Ik weet niet meer waar de droom precies over ging, maar ik had vette ruzie met mijn ex en werd echt huilend wakker

Verder heb ik een relatie met de zon <3 En ga ik dit weekend extra van haar genieten in een vakantiehuisje in Overijssel
Oud 13-04-2007, 06:52
snoopy
snoopy is offline
Ik baal stiekem toch een beetje dat ie niet hier is, nu.
Maar vanmiddag zie ik m en eerst ga ik genieten van het mooie weer, dus zo zielig ben ik niet
Oud 13-04-2007, 06:53
Missy
Missy is offline
Rustig. Is misschien wel goed ook.

@Spekkie: Veel plezier!
Oud 13-04-2007, 07:03
dwight88
dwight88 is offline
het gaat niet goed. Maar ik wil haar een pijn doen, dat verdient ze niet.

We hebben alleen meer geruzie en niet-leuke discussies dan ooit; het loopt niet. En dáárbij ook al 5 weken niks intiems meer.

Ik weet het niet
Oud 13-04-2007, 08:13
Verwijderd
Eenzaam, I guess. Op relationeel en vriendschappelijk gebied. Maaaaar ik moet niet zo zeuren, komt wel goed. Alleen zuigt het nu even wel
Oud 13-04-2007, 08:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-04-2007 @ 05:04 :

Verder heb ik een relatie met de zon <3 En ga ik dit weekend extra van haar genieten in een vakantiehuisje in Overijssel
Waar?

@ Snoopy & Sidhe: Gefeliciteerd

ot. Nieuwe kleren kopen is leuk. Vriendje heeft een nieuwe broek die heel sexy staat en ik heb een leuk rokje gekocht die hij sexie vindt staan
Oud 13-04-2007, 09:21
Verwijderd
Gistermiddag/avond was echt tof. 'Oh, kut'
Hehe.
En ik heb zin in zaterdag.
Oud 13-04-2007, 09:39
Verwijderd
Ha, hij is echt heel leuk en wil met me naar het park!
Verder heeft mn beste vriendinnetje weer angstaanvallen en een ander vriendinnetje, daar krijg ik geen hoogte van maar ik maak me zorgen
Oud 13-04-2007, 10:27
ST*R
ST*R is offline
Gisteravond een kut gesprek met mn ex gehad, en dan sluit hij af met 'ik ben echt ongelukkig nu, en het gaat echt niet over blabla', terwijl ik dacht dat het beter met hem ging Argh, ik wil dat allemaal helemaal niet weten. Ik wil echt dat hij ook weer gewoon gelukkig is.
Oud 13-04-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 13-04-2007 @ 08:03 :
het gaat niet goed. Maar ik wil hem geen pijn doen, dat verdient hij niet.

We hebben alleen meer geruzie en niet-leuke discussies dan ooit; het loopt niet.

Ik weet het niet
Zelfde hier

Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 10:53.
Oud 13-04-2007, 10:52
__
__ is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-04-2007 @ 09:41 :
@ Snoopy & Sidhe: Gefeliciteerd
ot: ik wou dat het een keer allemaal heel makkelijk zou gaan en zonder gezeik, maar dat is geloof ik niet echt mogelijk bij ons. had ik me zo verheugd op gisteravond, dat we eindelijk weer eens hadden afgesproken, eindigt het weer met gezeik en geruzie. niet dat het dan ineens niet meer goed zit maar het is wel balen en ik snap er niks van. het is niet echt iemands schuld en verder hebben we het dan wel leuk, maar waarom we élke keer dat we elkaar zien gezeik moeten hebben, snap ik echt niet.
en morgen hebben we personeelsfeest en ik ben heel bang dat we daar ruzie gaan krijgen dat gevoel heb ik al heel sterk vanaf het moment dat ik te horen kreeg over dat feest dus ik ben er een beetje bang voor maar goed, ik zal maar gewoon gaan, me tegen laten houden door zo'n gevoel is ook een beetje stom natuurlijk.

edit: wow het klinkt nu wel allemaal heel erg negatief haha, maar het gaat over het algemeen wel prima eigenlijk
Oud 13-04-2007, 11:35
igfy
igfy is offline
hmm... gisteren de zus en vrienden van mijn ex tegengekomen en hen de hele avond genegeerd (zij mij ook). Was er wel een beetje chagerijnig om.

Ik weet niet wat die lui allemaal wel niet over mij te horen hebben gekregen, maar als ze zich niet beseffen dat er ook een andere kant aan het verhaal zit, namelijk mijn kant van het verhaal en die is toch echt niet zo positief, dan zijn ze kortzichtig en hoef ik ook niet meer met ze om te gaan.

Ik besef steeds beter wat er fout is gegaan in de relatie met mijn ex en ik wil het nooit meer meemaken. Ik neem ook nooit meer een relatie binnen mijn studentenvereniging, want de gevolgen zijn vreselijk als het uit gaat.
Oud 13-04-2007, 11:47
Verwijderd
And he is back in the game.

Wat een achterlijk msn gesprek allemaal wel niet kan doen. T wordt tijd voor een meidenavond met E. Haar vriend mag dr ook wel bij zijn, maar ik heb dr iig even nodig om te kunnen ontluchten en even hardop te horen wat ik eigenlijk al lang weet.
Oud 13-04-2007, 11:49
ST*R
ST*R is offline
En ik sprak hem (ex) net weer, en als hij dan vraagt of ik weer iets met hem wil doen, heb ik zó de neiging om ja te zeggen. Omdat ik weet dat hij dat zo leuk vind, en ik hem dan (even) gelukkig maak (hij zegt steeds dat bij mij zijn nu het enige leuke voor hem is enzo). Maargoed ik wil hem niet zo vaak zien, wil afstand, dus heb nee gezegd. Maar dat is wel kut om te zeggen, pfffff
Oud 13-04-2007, 11:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ST*R schreef op 13-04-2007 @ 12:49 :
En ik sprak hem (ex) net weer, en als hij dan vraagt of ik weer iets met hem wil doen, heb ik zó de neiging om ja te zeggen. Omdat ik weet dat hij dat zo leuk vind, en ik hem dan (even) gelukkig maak (hij zegt steeds dat bij mij zijn nu het enige leuke voor hem is enzo). Maargoed ik wil hem niet zo vaak zien, wil afstand, dus heb nee gezegd. Maar dat is wel kut om te zeggen, pfffff
Waarom verbreek je niet gewoon helemaal het contact met hem? Ik lees alleen maar dat jij het als negatief ervaart en het alleen maar voor hem doet, dus ik snap het niet zo goed.

Sorry als het lijkt alsof ik altijd alleen maar kritiek op je heb, maar ik snap de keuzes die jij maakt gewoon vaak niet en heb altijd de neiging om jou de dingen ook van een andere kant te laten zien, omdat die naar mijn idee veel beter voor je zouden zijn
Oud 13-04-2007, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-04-2007 @ 12:52 :
Waarom verbreek je niet gewoon helemaal het contact met hem? Ik lees alleen maar dat jij het als negatief ervaart en het alleen maar voor hem doet, dus ik snap het niet zo goed.

Sorry als het lijkt alsof ik altijd alleen maar kritiek op je heb, maar ik snap de keuzes die jij maakt gewoon vaak niet en heb altijd de neiging om jou de dingen ook van een andere kant te laten zien, omdat die naar mijn idee veel beter voor je zouden zijn
Jah zoiets heb ik ook. En voor hem, want op deze manier raakt ie nooit los van je. Ik herken het gevoel ook wel - toen het net uit was, voelde ik me ook nog het prettigst als ik bij ex-lief was, al was het dan allemaal kut. Maar hoe lang is het ondertussen geleden? Ik denk dat hij nodig afstand moet hebben om zich weer gelukkiger te kunnen voelen en voor jou zou dat ook een stuk prettiger zijn.
Oud 13-04-2007, 12:05
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2007 @ 13:02 :
Jah zoiets heb ik ook. En voor hem, want op deze manier raakt ie nooit los van je. Ik herken het gevoel ook wel - toen het net uit was, voelde ik me ook nog het prettigst als ik bij ex-lief was, al was het dan allemaal kut. Maar hoe lang is het ondertussen geleden? Ik denk dat hij nodig afstand moet hebben om zich weer gelukkiger te kunnen voelen en voor jou zou dat ook een stuk prettiger zijn.
Dat ook ja, maar dat had ik geloof ik ook al een keer gepost, dus wilde niet weer helemáál in herhaling vallen
Oud 13-04-2007, 12:18
Orpheo
Orpheo is offline
ik heb t gevoel alsof mijn ouders hun eigen mislukte leven op mij afreageren. ik word daar eigenlijk nogal narrig van, maar ja, dat stelletje bejaarden ziet dat niet.... losers.
Oud 13-04-2007, 12:19
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 13-04-2007 @ 13:18 :
ik heb t gevoel alsof mijn ouders hun eigen mislukte leven op mij afreageren. ik word daar eigenlijk nogal narrig van, maar ja, dat stelletje bejaarden ziet dat niet.... losers.
tijd om op kamers te gaan I daresay.
Oud 13-04-2007, 14:40
ST*R
ST*R is offline
@ Thee Muts + Morgan: ja eh ik heb alleen maar contact met hem omdat hij het wil. Voor mij zou beter zijn van niet. Ik doe het alleen omdat hij dus steeds zegt dat het enige leuke in zn leven is bij mij zijn, en ik wil hem dat niet afpakken ofzo. Ik heb m al zoveel pijn gedaan door het uit te maken, dat ik nog wel iets voor hem wil doen. Ik voel me nog wel verantwoordelijk voor hem/zijn geluk.
Of vinden jullie dat ik echt alleen moet doen wat het beste voor mij is (en uiteindelijk eigenlijk ook voor hem, ookal ziet hij dat niet in), en hem moet alleen moet laten? (zo zou het een beetje voor mij voelen, omdat ik natuurlijk nog wel veel om hem geef)
Oud 13-04-2007, 15:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ST*R schreef op 13-04-2007 @ 15:40 :
Of vinden jullie dat ik echt alleen moet doen wat het beste voor mij is (en uiteindelijk eigenlijk ook voor hem, ookal ziet hij dat niet in), en hem moet alleen moet laten? (zo zou het een beetje voor mij voelen, omdat ik natuurlijk nog wel veel om hem geef)
Door afstand van hem te nemen (en dat is in eerste instantie toch echt gewoon het contact verbreken) doe je niet alleen wat goed is voor jouzelf, maar ook voor hém. Want hoe kan hij in hemelsnaam echt over jou heen komen en jou loslaten als hij weet dat hij nog steeds op jou kan rekenen en dat jij voor hem klaarstaat wanneer hij dat nodig heeft? Jullie hebben dagelijks (meerderekeren?) contact met elkaar! Op die manier leert hij echt niet een leven zonder jou op te bouwen. En dat is misschien wel iets wat hij helemaal niet wil, maar op gegeven moment toch wel zal moeten en uiteindelijk ook kan. Tuurlijk zal het hem pijn doen, maar ik denk dat deze situatie hem uiteindelijk alleen maar nog veel meer pijn zal doen, want hij zal jou hoe dan ook een kéér los moeten gaan laten. En nu wordt dat proces voor hem alleen maar gerekt en uitgesteld en zit hij in een hele kwetsbare en onzekere positie.

Dus ja, naar mijn idee is het voor jullie beiden het beste om het contact voorlopig gewoon echt te verbreken. Waarschijnlijk gaat hij dan roepen dat hij dat niet aankan en misschien begint hij zelfs wel met zelfmoord te dreigen o.i.d., maar dat is dan maar heel jammer voor hem en daar moet jij je niet door laten afschrikken. Ben je echt bang dat hij iets stoms gaat doen als jij het contact verbreekt, zorg dan dat je weet dat hij door iemand opgevangen kan worden. Maar laat het verder niet constant jouw verantwoordleijkheid zijn, want dat ís het gewoon niet meer.
Oud 13-04-2007, 16:31
Scatterheart
Scatterheart is offline
Laatste week was nogal slapjes. Ik ben echt dood- en doodop vanwege mijn werk (wat gelukkig wel heel leuk is) en kan nauwelijks een woord (of het moet al uit irritatie zijn) uitbrengen. Niet zo leuk ook voor hem. Dus van het weekend nog maar een inhaalslag plegen; we gaan een weekendje (naja, 24 uur) naar Arnhem met m'n nieuwe werk, dat wordt leuk en partners mogen mee. Zondagavond vertrekt hij dan voor een weekje naar Engeland maar dat is misschien alleen maar goed. Dan ga ik hem weer missen en me realiseren dat ik een verwend nest ben.
Oud 13-04-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-04-2007 @ 16:12 :
Door afstand van hem te nemen (en dat is in eerste instantie toch echt gewoon het contact verbreken) doe je niet alleen wat goed is voor jouzelf, maar ook voor hém. Want hoe kan hij in hemelsnaam echt over jou heen komen en jou loslaten als hij weet dat hij nog steeds op jou kan rekenen en dat jij voor hem klaarstaat wanneer hij dat nodig heeft? Jullie hebben dagelijks (meerderekeren?) contact met elkaar! Op die manier leert hij echt niet een leven zonder jou op te bouwen. En dat is misschien wel iets wat hij helemaal niet wil, maar op gegeven moment toch wel zal moeten en uiteindelijk ook kan. Tuurlijk zal het hem pijn doen, maar ik denk dat deze situatie hem uiteindelijk alleen maar nog veel meer pijn zal doen, want hij zal jou hoe dan ook een kéér los moeten gaan laten. En nu wordt dat proces voor hem alleen maar gerekt en uitgesteld en zit hij in een hele kwetsbare en onzekere positie.

Dus ja, naar mijn idee is het voor jullie beiden het beste om het contact voorlopig gewoon echt te verbreken. Waarschijnlijk gaat hij dan roepen dat hij dat niet aankan en misschien begint hij zelfs wel met zelfmoord te dreigen o.i.d., maar dat is dan maar heel jammer voor hem en daar moet jij je niet door laten afschrikken. Ben je echt bang dat hij iets stoms gaat doen als jij het contact verbreekt, zorg dan dat je weet dat hij door iemand opgevangen kan worden. Maar laat het verder niet constant jouw verantwoordleijkheid zijn, want dat ís het gewoon niet meer.
Jah, dat denk ik ook. Afstand nemen helpt eigenlijk altijd wel goed in het loskomen (en in ieder geval om te wennen aan een leven zonder je exgeliefde). Het enige is dat ik denk dat het beter is als dat van hem uit komt. Hoe je hem beschrijft echter klinkt het niet alsof hij in staat is om dat voor zichzelf te kunnen zien.

Je zou kunnen zeggen dat je hem een tijdje niet wilt zien en dan uitleggen dat het goed voor jullie is om los te komen van elkaar - ook voor hem. Het kan zijn dat hij erg boos wordt omdat hij dat nu niet zo voelt, maar ja, ik weet uit mijn eigen ervaring en ervaring van anderen dat het gewoon écht veel beter gaat als je elkaar een tijdje niet ziet.

Je kunt eventueel nog aangeven dat je er natuurlijk voor hem bent als hij het nodig heeft. Mocht hij daar 'misbruik van maken' door alsnog telkens contact te zoeken met de mededeling dat hij het 'nu echt even niet meer ziet zitten' o.i.d., dan moet je 'm maar vertellen dat hij tijdelijk beter iemand anders nodig kan hebben. Hij heeft toch wel andere mensen in zijn leven die er voor 'm zijn?
Oud 13-04-2007, 17:48
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 13-04-2007 @ 13:19 :
tijd om op kamers te gaan I daresay.
op kamers

gitaren

op kamers

gitaren

GITAREN.

logisch toch?
Oud 13-04-2007, 18:11
Gothic
Gothic is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

kut kut kut... ben fucking de hele dag op msn geweest en die paar min dat ik even ben gaan eten bij m'n moeder loop ik hem mis ...

Maar goed nieuws is dat ie online is geweest en mij heeft aangesproken...

Maar OMFG wat baal ik zeg AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

[edit] ik moest hele dag studeren en opdrachten maken (zodat ik lekker het hele weekend van de zon kan genieten), niet dat ik op hem zat te wachten achter de computer
Oud 13-04-2007, 19:31
Jones
Citaat:
Secret Agent schreef op 13-04-2007 @ 12:47 :
And he is back in the game.
Jamie T.
Oud 13-04-2007, 19:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 13-04-2007 @ 18:48 :

GITAREN.

logisch toch?
niet echt, maar als jij er gelukkig van wordt heh.

ot:
Vannacht onverwacht bij hem geslapen en dat was erg leuk (samen gooische vrouwen gekeken ). Nu is hij het hele weekend weg maar zondagavond ga ik naar z'n huis om hem op te wachten en kunnen we weer samen slapen <3
Wat een luxe .
Oud 13-04-2007, 20:52
Verwijderd
Mijn schoonzusje is de beste Samen lekker geshopt, geroddeld, gegeten bij de Griek en kreeg net een sms of ik veilig thuis gekomen was. Lief!
Heb al zin in morgen, ben erg benieuwd.. Terrasje doen met twee oude schoolvriendinnen en ben echt benieuwd hoeveel en wat we elkaar te vertellen hebben..
Oud 13-04-2007, 21:09
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
I C U schreef op 12-04-2007 @ 22:01 :
@ Ming-Xia: *knuv* Meer kan ik geloof ik niet zeggen

OT: Morgenavond condoleance. Daar zie ik eigenlijk nog het meest tegenop. Gelukkig duurt het ook niet lang
Zaterdag ga ik in een rood bloesje naar de begrafenis, want mijn opa hield van kleur. Dus.

En oh damn, dinsdag was op zich best wel weer kinky We worden er serieus nog eens verdomd goed in. Jeej!
En een knuffel terug voor jou. Mijn vader had vandaag ook een rode blouse aan. Afra wou geen zwarte kleren zien.

Het was mooi, fijn, emotioneel en het is echt goed zo.
Iedereen had verwacht dat m'n vader zou instorten zodra het enige nummer dat op de begrafenis zou worden gedraaid (paul de leeuw- ik heb je lief), maar hij stond een beetje te swingen en liep met een glimlach weg. Die lach. Morgenavond slaap ik een nachtje bij hem in huis (ik slaap nu bij m'n halfbroer)... deze nacht is hij alleen.

Morgenvroeg komt ie hier een kopje koffie drinken en morgen denk ik een terrasje of iets dergelijks; hij wil overdag sowieso nog niet alleen zijn.

Het is een vreemde week geweest. Zij is weg, maar er is een sterkere band tussen alle kinderen voor teruggekomen. Een van haar dochters (dus mijn stiefzus) zei vandaag tegen "maar je bent toch m'n zussie" en dat was nog nooit eerder zo uitgesproken. En ook de band met m'n halfbroers is hechter nu. Ik stond even met de vriendin van Daan (halfbroer) te praten en we werden al bestempeld als Jut en Jul omdat we de afgelopen dagen zoveel met elkaar stonden te praten.

En Bas (andere halfbroer) knuffelde me vandaag écht (en dat was ook voor het eerst) en het is fijn om ook eens die kant van em te zien.

Volgens mij is 't een beetje een chaotisch berichtje geworden en ik kan nog veel meer typen als ik wat minder chaotisch in m'n hoofd zou zijn. Point is, het was een prettige ervaring; hoe raar dat ook moge klinken.

Overigens was de 'koffietafel' (bier en wijn in de tuin van m'n vader) bijna een verjaardag zoveel gelach. Ook weird.
Oud 14-04-2007, 04:43
Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 13-04-2007 @ 13:18 :
Jezus, jij bent echt een rare gast. Heb je soms een persoonlijksheidsstoornis ofzo?
Oud 14-04-2007, 04:45
Metal
Metal is offline
Citaat:
stout! schreef op 12-04-2007 @ 13:52 :
Ik heb net kaartjes voor John Legend gekocht, als verrassing voor zijn verjaardag. Hoop dat ik mijn mond kan houden .
John Legend live lijkt me gaaf.
Oud 14-04-2007, 08:41
snoopy
snoopy is offline
Ik heb m gisteren amper gezien
Overdag moest ie naar stage. Om half 4 heb ik m even gezien, maar om 4 uur moesten we training geven (ik kwam pas om half 6 ). Normaal gaan we altijd tussen training geven en zelf trainen (2 uur) eten, maar nu moest ie iets op stage halen waardoor ie dus niet mee kon eten (en we gingen nog wel voor m'n verjaardag op een terrasje pannenkoeken eten!) en is ie zelf ook niet gaan trainen. s Avonds kwam ik thuis maar toen gingen we al vrij snel slapen en niet eens samen!

Nou ja... de rest van t weekend zie ik m wel vrij veel, denk ik
En ik heb zo'n lief cadeautje van hem gekregen! We gaan samen een danscursus naar keuze doen! <3 (iemand tips trouwens?)
Ik vind het zo lief dat ie meegaat!
Oud 14-04-2007, 10:06
stout!
stout! is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-04-2007 @ 05:45 :
John Legend live lijkt me gaaf.
Mij ook !

OT: T voelt even niet zo goed, maar dat zal wel aan mij liggen.
Oud 14-04-2007, 11:30
Luna
Luna is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-04-2007 @ 09:41 :

En ik heb zo'n lief cadeautje van hem gekregen! We gaan samen een danscursus naar keuze doen! <3 (iemand tips trouwens?)
wel praktisch

ot; ik heb t even superdruk met school dus geen tijd voor hem maar tussendoor smsen en bellen we wel regelmatig en als hij dronken is, is dat echt hilarisch
Oud 14-04-2007, 11:35
Jones
Ze vertrekt vanavond voor een week naar Tunesie, vanavond komen eindelijk een paar oude vrienden mijn kant op dus dat is afleiding. Verder is het natuurlijk geweldig weer wat mijn humeur enorm beinvloed. En donderdag verjaardagsfeestje in leiden, zal ook wel weer een weerzien met oude vrienden worden. Kortom: jammer dat ze weg is maar verder wel een relaxed weekje.
Oud 14-04-2007, 12:09
woezel
woezel is offline
sjeez wat een vreemde avond gisteren

Regels voor berichten