Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dopeheid troef met Stealers Wheel's Stuck In The Middle With You wanneer Michael Madsen als Mr. Blonde de gevangengenomen agent gaat 'bewerken' in Reservoir Dogs.
Erg wijs is ook het deuntje uit Pulp Fiction van -ik meen- George Thorogood met Girl, You'll Be A Woman Soon, wanneer Vincent Vega en Marcellus Wallace's vriendin 's avonds thuiskomen :> Verder heb ik ontzettend genoten van de achtergrondmuziek bij Batman Returns, en vind ik over 't algmeeen de filmmuziek van Micheal Kamen erg goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
op het eind bij donnie darko, als alles zeg maar teruggaat, dan spelen ze een erg mooi langzaam nummer, ik heb de aftiteling gescheckt maar er stond alleen een naam van 1of andere man, zal wel geen bekend nummer zijn geweest...
iig, die is erg mooi en past heel goed bij het einde, en de tekst bij het karakter donnie darko |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook een hoop memorabele scenes uit de Star Wars trilogie zouden helemaal niet zo memorabel zijn geweest als John Williams niet zo'n geweldige soundtrack had gecomponeerd. |
![]() |
|
![]() |
Lord of the Rings...Buckleberry ferry met de black riders...wauw
Signs...dat ze uitzoomen op de graancirkels met muziek van James Newton Howard Alien 3...sterfscene van Lt. Ripley muziek van Elliot Goldenthal Philadelphia...eindscene waar je de homevideo ziet van 'tom hanks' als kind met Neil young's Philadelphia... Jurassic Park...wanneer ze het eiland naderen, dat welkomstdeuntje... Anaconda...begin en eind met dat pamfluit melodietje: je waant je bijna in de tropen... En natuurlijk The Imperial March...de aankomst van de keizer in Star Wars...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zelf vind ik goeie momenten: Pulp Fiction: Introscene (Dick Dale - Misirlou) Fight Club: Intro- en eindscene (Pixies - Where's My Mind, en Dust Brothers) Requiem For A Dream: Laatste scene met koele soundtrack (Kronos - Lux Eternae dacht ik) Blade Runner - Credits (Vangelis) |
![]() |
|
gek dat niemand moulin roug eheeft genoemd, tango de roxanne bezorgt me nog altijd kippenvel, vandag nog gezien voor mijn studie in de bios en weer liepen de rillingen over mijn rug..
verder ...the craft ![]() ![]() en eigenlijk verder bijna alles wat er genoemd is hiervoor...
|
![]() |
Ik vind persoonlijk dat stuk uit Highlander een van de mooiste en ontroerendste scenes (vooral in de combinatie met de muziek)
De vrouw van de ontsterfelijke hoofdpersoon is wel ouder geworden en ook gestorven. En dan hoor je Who Wants to Live Forever. Echt 'n heel mooi stuk met geweldige lyrics (Who wants to live forever, when love must die) *pinkt 'n traantje weg |
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat beginfilmpje van die serie met queen - princes of the universe ook wel stoer... behoorlijk fout, maar vroeger was ik daar fan van ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder bedacht ik me... Mission Impossible blijft leuk, wegkijkactie film met dat deuntjer eronder. Willekeurge scene
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 |