Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2007, 14:51
CSN
CSN is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 19-04-2007 @ 21:14 :
Naar aanleiding van de zoveelste top model zoektocht waarin mannen van deelname worden uitgesloten, wil ik even klagen over de discriminatie die mij en mijn geslachtsgenoten ten deel valt.

Ik eis gelijkheid, mannen emancipeert u.
Jaa ik vind het eigenlijk ook een beetje vreemd dat er nog geen ..NTM is geweest met mannen? Ik zou het een welkome afwisseling vinden
Oud 20-04-2007, 15:01
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
CSN schreef op 20-04-2007 @ 15:51 :
Jaa ik vind het eigenlijk ook een beetje vreemd dat er nog geen ..NTM is geweest met mannen? Ik zou het een welkome afwisseling vinden
In Engeland hebben ze Make Me a Supermodel.
Oud 20-04-2007, 22:08
Verwijderd
ja mannen zou leuk zijn voor de afwisseling.

Die yfke komt op mij echt als een robot over, de manier waarop ze praat. Ik zie geen enkele échte emoties bij haar, heel vlak.
Dat vind ik trouwens van bijna al die jury-leden. Wat een arrogant volkje zeg.
En echt heel gemeen dat ze die meiden lieten uitgaan, en ze er de volgende ochtend weer goed moesten uitzien. Dat hadden ze op ze minst even kunnen zeggen, dat vind ik zo kinderachtig
verder hoop ik dat sabrina er snel uitvliegt. wat een arrogant wicht!
Bodil mag van mij winnen, die straalt iets uit alsof ze heel lekker in haar vel zit, komt zeker en standvastig over.

Ik denk dat zij een sterke persoonlijkheid heeft, en dat haar iq hoger ligt dan die van het 'gemiddelde' model
Oud 21-04-2007, 06:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De HNTM afleveringen kun je dinsdagmiddag al kijken maar dan via www.rtl.nl, helemaal bovenin op 'rtl gemist' klikken en dan zie je HNTM staan in het weekoverzicht

(Op de Modelmasters site komt de link meestal pas op donderdag daar te staan )
Oud 21-04-2007, 14:33
synclinorium
synclinorium is offline
Renate Verbaan presenteert finale ModelMasters
Uitgegeven: 20 april 2007 20:12
Laatst gewijzigd: 20 april 2007 20:12

AMSTERDAM - Renate Verbaan presenteert op 14 mei de finale van Holland's Next Top Model. Dat maakte RTL Boulevard vrijdag bekend. Model Yfke Sturm, die nu de afleveringen presenteert, gaat de finalisten beoordelen.

Momenteel zijn nog vijf modellen in de race voor de felbegeerde titel: Kim, Sabrina, River, Christa en Bodil. De winnares krijgt een contract van vijftigduizend euro bij modellenbureau Max Models. Ook wint ze een campagne van L'Oréal en komt ze op de voorpagina van Glamour Magazine te staan.

http://www.nu.nl/news/1050832/61/Ren...elMasters.html
Oud 21-04-2007, 15:24
Rachel
Rachel is offline
Renate is wel leuk
Oud 21-04-2007, 16:02
PV
PV is offline
Laat Bodil maar winnen dan
Oud 21-04-2007, 17:43
Verwijderd
Ik heb net weer es gekeken en ik vind Christa toch het leukst. Bodil is wel geinig maar zo.. schattig. Zijn ze allemaal eigenlijk wel. En ik kan Yfke nog steeds niet uitstaan, dus ik ga het denk ik weer even niet kijken.

Ze praten allemaal raar, trouwens. Heeft die Kim een spraakgebrek of is het een accent dat ik helemaal niet ken?
Oud 21-04-2007, 17:45
d00r
d00r is offline
nee ze is slechthorend

ik vind ze eigenlijk allemaal vrij dom overkomen...
bodil mag winnen van me, maar dat is eigenlijk puur omdat ik de rest helemaal stom vind

kim praat te vervelend, sabrina is te arrogant en ik vind dr vrij doorsnee, christa is te onopvallend en verlegen en raar en river is gewoon stom

had ik maar meegedaan... met n vinger in mn neus nog gewonnen
Oud 21-04-2007, 20:23
Verwijderd
Waarom moet Bodil afvallen?
Oud 21-04-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
bij schreef op 20-04-2007 @ 14:55 :
je moet bij modelmasters.nl gaan en dan helemaal bovenaan zie je een soort RTL-menubalk en daar moet je klikken op RTL gemist en dan naar maandag gaan. Daar staat ie er wel bij
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-04-2007 @ 07:57 :
De HNTM afleveringen kun je dinsdagmiddag al kijken maar dan via www.rtl.nl, helemaal bovenin op 'rtl gemist' klikken en dan zie je HNTM staan in het weekoverzicht

(Op de Modelmasters site komt de link meestal pas op donderdag daar te staan )
ahh, dankdank
Oud 22-04-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat:
d00r schreef op 21-04-2007 @ 18:45 :
nee ze is slechthorend

ik vind ze eigenlijk allemaal vrij dom overkomen...
bodil mag winnen van me, maar dat is eigenlijk puur omdat ik de rest helemaal stom vind

kim praat te vervelend, sabrina is te arrogant en ik vind dr vrij doorsnee, christa is te onopvallend en verlegen en raar en river is gewoon stom

had ik maar meegedaan... met n vinger in mn neus nog gewonnen
Oh nou dan heeft ze een excuus. Niet dat het dan niet irritant is, maar als je er niets aan kunt doen is het ook zo lullig om er iemand op af te branden..

En omg er is Delta's Next Top Model. Als je nog niet zeker weet of je Holland's Next Top Model kunt winnen, kun je het volgende model uit Twenterand worden Na Sanne wil iedereen dat.
Oud 22-04-2007, 15:48
Stefanie
Stefanie is offline
Nog één nachtje slapen meiden
Oud 23-04-2007, 20:02
Alwien
Alwien is offline
Kim: "Eerst dacht ik: hoe doen onschuldige meisjes? En toen dacht ik aan Christa."

Geniaal
Oud 23-04-2007, 20:22
Verwijderd
Kim wordt steeds leuker Coole shoots met die dieren. Ben benieuwd naar de fotos
Oud 23-04-2007, 20:45
Verwijderd
Haha Kim is zo grappig. Terecht dat Bodil erin bleef ten koste van die tweelinghelft maar idd wel een wake up call. Gave shoot.
Oud 23-04-2007, 20:52
Verwijderd
Ik had eerst niet echt een favoriet, maar nu wil ik wel dat Kim wint, zij heeft gewoon de mooiste foto's.

Waarom moest River trouwens op de squad? Dat stukje heb ik even gemist...
Oud 23-04-2007, 20:59
Verwijderd
Omdat het met de neushoorns wat te gevaarlijk werd dacht ik.
Oud 24-04-2007, 09:19
Rachel
Rachel is offline
Is River er nu uit of...?
Oud 24-04-2007, 09:20
Verwijderd
Ja, River is er uit.
Oud 24-04-2007, 10:08
bingomassacre
bingomassacre is offline
Bodil heeft het leukste karakter en ze ziet er goed uit. Als fashion model gaat ze het denk ik alleen niet zo ver schoppen, ik vind haar net iets te lomp, zowel qua postuur als in het gezicht.
Eigenlijk vind ik er op dit moment niemand bij zitten waarvan ik denk "die gaat het ver schoppen". Sabrina totaal niet opvallend, Christa heeft het net niet waardoor ze ook vrij doorsnee blijft en Kim heeft een heel mooi gezicht + figuur ,maar op de foto blijft ze steeds iets raars doen met haar wenkbrauw/mond.
Maar ik geef Kim de meeste kans
Oud 24-04-2007, 10:37
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ze gaan toch bezig met die wenkbrauw... dat ie iets minder opvallend wordt.

Ben zeer benieuwd... straks halen ze m weg haha

edit: en ik vind Sabrina echt WALGELIJK, arrogantje ten top! Tis dat mevrouw zo´n ´goede´ foto had (want zo fantastisch was ie nou ook weer niet) anders was zij eruit gevlogen!

Kim is geniaal qua opmerkingen!
Oud 24-04-2007, 14:35
Verwijderd
Jammer dat River eruit is.
Oud 24-04-2007, 16:00
Verwijderd
Vind ik ook! En Sabrina's foto vond ik juist helemaal niet zo mooi
Die van Christa daarentegen

En Bodil, heeft zij een passieve houding?
Oud 24-04-2007, 17:12
Experiment
Experiment is offline
Eeeh dat commentaar op Bodil vond ik echt niet terecht, dat ze niet enthusiast/energiek geweest was. Nee ga jij lekker actief staan doen met 3 cheetah's om je heen Wel goed dat River eruit is.

Mijn top 4:
1. Christa: ik vind haar echt super mooi, foto's goed (commentaar van jury zie ik nooit zo eigenlijk ) en lief. Ik denk alleen dat zij het niet wordt want dan is het weer zo'n Sanne, ook een beetje saai zeg maar.
2. Kim, vind gewoon dat ze het goed doet. Alleen bij ANTM zouden ze een probleem hebben gemaakt van haar accent, hier niet??
3. Bodil, vind haar goed en leuk ofzo maar wel een beetje een propje en niet supermooi naar mijn smaak
4. Sabrina, vind ik er saai uit zien, rare oogopslag en een raar typje, super arrogant, zal wel deels geensceneerd zijn, maar ik zie Bodil echt geen mensen 'sletjes' noemen voor zover je via de tv kan zien hoe ze is
Oud 24-04-2007, 20:03
Ann
Ann is offline
Ik vraag me nog steeds af wat ze met die tweeling in de show probeerden te bereiken.

Verder hoop ik ook dat Bödil wint, maar ik vind haar zo'n bol hoofd hebben, zo kan ze het toch nooit ver schoppen?

Kim komt steeds schattiger over.
Oud 25-04-2007, 01:11
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
christa is echt geniaal, overal toepasbaar. sabrina vind ik erg van de straat, maar dat zegt weinig over haar kwaliteiten. bodil vind ik stoer, maar niet allround genoeg, en kim zeker niet. wat mij betreft wordt het christa, bodil, sabrina, kim. of iets dergelijks . hoewel ik kim liever voor sabrina zou zetten, maar het gaat ook een beetje over de inzetbaarheid van iemand en kim is toch echt een verhaal apart.

die tweeling vond ik eigenlijk slecht. ze zien er uit zoals ze er uit zien, en dat is vrij weinig. ze kregen kregen toch aardig wat negatieve kritiek, imo vrij logisch, maar ze werden er wel in gehouden, of zo kwam het over. ik ben wel benieuwd hoe de zaken zouden gaan zonder tvprogramma..
Oud 25-04-2007, 11:39
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 25-04-2007 @ 02:11 :
hoewel ik kim liever voor sabrina zou zetten, maar het gaat ook een beetje over de inzetbaarheid van iemand en kim is toch echt een verhaal apart.
Hoezo is Kim een verhaal apart? Ik vind Kim eerlijk gezegd als enige een opvallend hoofd hebben waarmee ze mogelijk nog iets kan bereiken in de fashion wereld. Bodil en zeker Sabrina zijn te commercieel. Christa vond ik wel echt een fashionmodel op haar laatste foto, maar echt overtuigd ben ik nog niet... ze is zo blah.
Oud 25-04-2007, 18:00
Verwijderd
Van mij mag Yfke er de volgende week uit.
Oud 25-04-2007, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 25-04-2007 @ 19:00 :
Van mij mag Yfke er de volgende week uit.
Oud 25-04-2007, 18:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij de 'showreel' hadden ze witte doorschijnende truitjes aan

River eruit al vond ik wel dat Sabrina ook weg mocht.
Ik was wel bang dat Bodil eruit zou gaan bij de laatste twee, maar gelukkig niet. Ik vind nog steeds Bodil op één (en dan Kim, Christa en Sabrina).

En volgende week moeten ze naakt (bodypaint) en met mannen op de foto
Oud 25-04-2007, 19:16
PV
PV is offline
Ik zag toevallig Daphne Deckers bij Jensen, wat lijkt zij enorm op Yfke (of andersom natuurlijk).
Oud 26-04-2007, 08:39
Daylilah
Daylilah is offline
Aaah, jammer dat River eruit is Nu mag van mij Kim wel winnen, ik vind haar het meest apart van de vier. Christa mag er de volgende keer uit, ik vind haar zo gewoontjes in vergelijking met de andere meiden. En waarom Renate Verbaan nu de finale gaat presenteren snap ik ook niet helemaal, maar alles is beter dan Yfke
Oud 26-04-2007, 11:34
bij
bij is offline
Effe serieus bekijk de backstages foto's van Christa eens

als dit geen hollands next top model is.. (vooral die met dat losse haar, de derde van boven ...

ik denk nogsteeds dat christa wint hoewel ik het kim (en bodil , maar die redt het niet) ook heel erg gun

Laatst gewijzigd op 26-04-2007 om 15:04.
Oud 26-04-2007, 11:52
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Wat is die Sabrina een hoer zeg, ze leek wel een drag queen zoals ze zich gedroeg. Haha, Kim en River tegen die cheetah: "HEY POES! KUTBEEST!" Jammer dat River eruit is, ik vond de tweeling lekker ordinair.
Oud 26-04-2007, 12:36
Verwijderd
Ik denk dat het Christa wordt. Zou ik wel jammer vinden, is weer zo'n Sanne-type.
Oud 26-04-2007, 21:26
.Pure
.Pure is offline
de foto van Christa, supermooi! Vind haar ook echt elke week leuker worden, ik gun het haar om te winnen. Al mogen Kim en Bodil ook winnen, toch vind ik Bodil te 'fors' vinden op de een of andere manier, vooral haar gezicht, ze mist de jukbeenderen ofzo. En Sabrina, kapsonestrutje , ze wordt ook steeds lelijker imho.
Oud 27-04-2007, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 26-04-2007 @ 12:52 :
Wat is die Sabrina een hoer zeg, ze leek wel een drag queen zoals ze zich gedroeg. Haha, Kim en River tegen die cheetah: "HEY POES! KUTBEEST!" Jammer dat River eruit is, ik vond de tweeling lekker ordinair.
Ik vond dat ze vreselijk stom deden tegen die dieren? Ik dacht elke keer dat ze gebeten gingen worden Ijdele hoop.
Oud 27-04-2007, 11:27
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb de aflevering niet gezien maar ik bekijk nu de fotos en vind de foto van river 10x mooier dan die van bodil en kim! waarom is zij eruit gestemd??
Oud 27-04-2007, 12:57
Verwijderd
Ik vind het echt goed dat ze die enorme wenkbrauwen van Kim gaan aanpakken Ik hoop dat wint, ik vind haar echt het tofst.

En ik vind die foto van River inderdaad erg mooi. Vooral de foto van Bodil vond ik niet zo bijzonder en ze deed echt een beetje Diva deze week.

Sabrina is wel echt helemaal gek in d'r kop, dat ze koekjes verspreid zodat Bodil niet afvalt en eruit moet
Oud 27-04-2007, 20:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 27-04-2007 @ 12:27 :
ik heb de aflevering niet gezien maar ik bekijk nu de fotos en vind de foto van river 10x mooier dan die van bodil en kim! waarom is zij eruit gestemd??
omdat het ongeveer dr enige mooie foto was die ertussen zat
Oud 28-04-2007, 09:56
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-04-2007 @ 21:54 :
omdat het ongeveer dr enige mooie foto was die ertussen zat
Terwijl ze er gigantisch veel hadden geschoten.
Oud 28-04-2007, 09:59
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 25-04-2007 @ 12:39 :
Hoezo is Kim een verhaal apart? Ik vind Kim eerlijk gezegd als enige een opvallend hoofd hebben waarmee ze mogelijk nog iets kan bereiken in de fashion wereld. Bodil en zeker Sabrina zijn te commercieel. Christa vond ik wel echt een fashionmodel op haar laatste foto, maar echt overtuigd ben ik nog niet... ze is zo blah.
Helemaal mee eens. Kim is ook een spontaan type dat niet altijd loopt te zeuren over de omstandighede, ze is sociaal en leuk om naar te kijken.
Oud 28-04-2007, 11:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Alsof Bodil in dit programma nog af kan vallen? Hoelang duren die opnames in totaal? 6 weken ofzo? Ze zullen nu wel in de laatste weken zitten, dus er gaat hooguit 1 of 2 kilo af
Oud 28-04-2007, 11:46
Verwijderd
wanneer is de finale, mms kijk ik dna die nog
Oud 28-04-2007, 12:53
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-04-2007 @ 12:46 :
Alsof Bodil in dit programma nog af kan vallen? Hoelang duren die opnames in totaal? 6 weken ofzo? Ze zullen nu wel in de laatste weken zitten, dus er gaat hooguit 1 of 2 kilo af
De jury eist ook echt niet dat ze binnen twee weken 5 kilo afvalt. De jury wil dat zij aan haar gewicht gaat werken, omdat ze net iets te stevig is voor een fashionmodel. Als zij echt het topmodel is dat ze zoeken dan zullen die paar extra kilo's geen probleem zijn. Daar kan aan gewerkt worden.
Oud 28-04-2007, 14:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 28-04-2007 @ 13:53 :
De jury eist ook echt niet dat ze binnen twee weken 5 kilo afvalt. De jury wil dat zij aan haar gewicht gaat werken, omdat ze net iets te stevig is voor een fashionmodel. Als zij echt het topmodel is dat ze zoeken dan zullen die paar extra kilo's geen probleem zijn. Daar kan aan gewerkt worden.
En River en Lois hadden zogenaamd anorexia Ze weten gewoon niet wat ze willen

De finale is op 14 mei
Oud 28-04-2007, 16:16
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-04-2007 @ 15:23 :

De finale is op 14 mei
Er zijn precieze maten voor een model he. Dat heeft Yfkje nog eens uitgelegd in een uitzending. Als je daarboven zit moet je afvallen en daaronder moet je aankomen, als je perfect wilt zijn dan
Oud 28-04-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-04-2007 @ 15:23 :

De finale is op 14 mei
dank je
Oud 28-04-2007, 17:58
Verwijderd
500
Advertentie
Topic gesloten