Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2007, 22:27
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vrij makkelijk door... Hopen op een goeie loting, thuis tegen Ajax lijkt me wel wat.

Boukhari moet kappen met die rare dansjes... Gewoon juigen zoals de rest van de AZers.
Oud 28-02-2007, 22:30
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Oja, netjes van NAC!
Oud 28-02-2007, 22:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ - NAC
Ajax - RKC

Sja, komt er dan eindelijk een finale aan...? Ik kan niet ontevreden zijn met de loting.
Oud 28-02-2007, 23:03
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wederom een schijtloting.
Oud 28-02-2007, 23:47
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-02-2007 @ 23:27 :
Vrij makkelijk door... Hopen op een goeie loting, thuis tegen Ajax lijkt me wel wat.
Inderdaad, dan had Ajax die mazzelpartij van AZ van afgelopen zondag even recht kunnen zetten. Maar goed, nu wellicht in de finale.

Ajax had in het eerste half uur 2, misschien zelfs 3 keer moeten scoren. Omdat het zo lang 0-1 bleef hield Willem II nog uitzicht op de gelijkmaker. Uiteindelijk wel verdiend gewonnen denk ik.

Tsja en dan PSV. Die dachten vanavond zonder 3 vaste waarden wel even over NAC heen te lopen. Aan het begin van het seizoen was ze dat waarschijnlijk gelukt, nu gelukkig niet meer. En dan noemt men Ajax arrogant...
Oud 01-03-2007, 07:18
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dan nog even over de wedstrijd.

Je kon duidelijk merken dat PSV kwalitatief een stuk sterker dan NAC is, maar we hebben ze op inzet afgetroefd. Na de beginfase en na de 1-0 heeft NAC even onder druk gestaan, maar in echte kansen resulteerde dat niet. Die supporters van PSV zijn echt té triest ( en dat zingt dan "Ajaxpubliek" af en toe) ik heb ze welgeteld 2x gehoord! 1x om Gomes toe te zingen en 1x tijdens de wedstrijd. Ook was de opkomst een topclub onwaardig, wat een belachelijke vertoning zeg..Bij NAC zat de sfeer er goed in, leuke sfeeractie op de Ere en tijdens de wedstrijd werd er constant gezongen.

Ik heb ook goed gelachen om een stel fanatiekelingen die van de kans gebruikt heeft gemaakt eens op de Ere te gaan zitten. HAAAANNDSS schreeuwen wanneer Gomes de bal ving en ROOD roepen bij een lullige overtreding, voetbalhumor

Wat een slechte samenvatting laat Tien zien zeg. Het commentaar is erg slecht, de samenvatting is te kort en liet dus veel te weinig zien. Rot op met die 2 oude lullen en laat beelden zien, dat gezeik met dat geanalyseer

Zo, en nu op naar Scheringa Boys, waar we weinig kans hebben, maar goed...
Oud 01-03-2007, 10:11
Verwijderd
Ik vind het leuk dat NAC Koemans arrogantie even de grond ingeboord heeft!

Simmons, Cocu en Koné op de bank laten beginnen, omdat het toch "maar" tegen NAC is whahaha

Heerlijke wedstrijd, weer echt NAC gezien, strijd passie en inzet! Klasse!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 10:16
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-03-2007 @ 08:18 :
Zo, en nu op naar Scheringa Boys, waar we weinig kans hebben, maar goed...
Misschien hebben jullie wel kans, als Van Gaal ala Koeman spelers als De Zeeuw, Arveladze, Jaliens en Koevermans op de bank houdt...
En dat bedoel ik echt niet arrogant, maar NAC uit of thuis is een wereld van verschil.
Oud 01-03-2007, 11:04
baas
baas is offline
Citaat:
vijf schreef op 01-03-2007 @ 11:11 :
Ik vind het leuk dat NAC Koemans arrogantie even de grond ingeboord heeft!

Simmons, Cocu en Koné op de bank laten beginnen, omdat het toch "maar" tegen NAC is whahaha

Heerlijke wedstrijd, weer echt NAC gezien, strijd passie en inzet! Klasse!
Ja ik ben absoluut geen nac fan, maar dit vond ik wel mooi. Vooral omdat ik niet van zo'n mietjes roulatiesysteem houd. Gewoon altijd je beste ploeg opstellen ben ik voor. Goed dat dat een keer wordt afgestraft.
Oud 01-03-2007, 12:43
Fides
Fides is offline
Ook wel dom van Koeman om uit bij de ploeg in vorm zonder belangrijke spelers te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 12:48
Verwijderd
Ik denk niet dat Koeman dacht "het is NAC maar". Eerder omdat het 'maar' om de KNVB-beker gaat. Terwijl PSV belangrijkere titels kan krijgen dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 13:58
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 01-03-2007 @ 13:48 :
Ik denk niet dat Koeman dacht "het is NAC maar". Eerder omdat het 'maar' om de KNVB-beker gaat. Terwijl PSV belangrijkere titels kan krijgen dit jaar.
dan ie ie dom.
en dat spreekt dan ook alsnog van arrogantie.
Oud 01-03-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-03-2007 @ 11:16 :
Misschien hebben jullie wel kans, als Van Gaal ala Koeman spelers als De Zeeuw, Arveladze, Jaliens en Koevermans op de bank houdt...
En dat bedoel ik echt niet arrogant, maar NAC uit of thuis is een wereld van verschil.
Dit seizoen zou ik dat nou niet bepaald willen zeggen hoor. Thuis moet NAC vaak het spel maken en daar heeft het moeite mee. In uitwedstrijden kan NAC achteroverleunen en loeren op de counter. Kijk maar naar de doelpunten tegen Psv, dat waren allemaal counters.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 16:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 01-03-2007 @ 16:54 :
Dit seizoen zou ik dat nou niet bepaald willen zeggen hoor. Thuis moet NAC vaak het spel maken en daar heeft het moeite mee. In uitwedstrijden kan NAC achteroverleunen en loeren op de counter. Kijk maar naar de doelpunten tegen Psv, dat waren allemaal counters.
Ja ok, maar ik bedoelde het eigenlijk meer vanuit ons oogpunt... Thuis zie ik ons niet zo 1, 2, 3 verliezen, maar uit zouden we weleens net zo in het mes kunnen lopen als PSV.
Oud 01-03-2007, 18:21
Verwijderd
Dat is waar ja, az doet het behoorlijk goed thuis
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 19:14
Verwijderd
De lotingen vallen dit jaar wel echt bizar gunstig uit voor de topploegen, je zou bijna in een vooropgezet plan gaan geloven...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 20:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 01-03-2007 @ 20:14 :
De lotingen vallen dit jaar wel echt bizar gunstig uit voor de topploegen, je zou bijna in een vooropgezet plan gaan geloven...
Dat apparaat wat gebruikt werd bij de loting was ook wel erg dubieus... En die kerel die op de knop duwde ook.

De balletjes bleven 1 voor 1 een paar seconden hangen, zo leek het. En die kerel met de knop keek constant naar het apparaat. Ik had VOOR de loting al sterk mijn twijfels.
Oud 01-03-2007, 22:39
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vind het sowieso gek dat een belanghebbende de loting verricht en dat de logo's van de clubs op de balletjes staan in plaats van een ei met daarin en naam van de club.

De balletjes bleven ook te lang hangen voordat er gedrukt werd, ik vertrouw het eigenlijk al jaren niet meer. De topclubs hebben altijd teveel mazzel bij deze lotingen, net als bepaalde landen in de CL.

Maar goed, ik koop er niks voor..Alleen weer een uitwedstrijd, ik geloof nummer 16 van de 18.
Oud 01-03-2007, 23:09
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Toch speelden alle topclubs vorige ronde uit... Daar is ook iets voor te zeggen natuurlijk.
Oud 02-03-2007, 00:11
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Fides schreef op 01-03-2007 @ 13:43 :
Ook wel dom van Koeman om uit bij de ploeg in vorm zonder belangrijke spelers te beginnen.
zeker!
Oud 02-03-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-03-2007 @ 00:09 :
Toch speelden alle topclubs vorige ronde uit... Daar is ook iets voor te zeggen natuurlijk.
Omdat er de ronde daarvoor, toen zowel PSV, Ajax als AZ thuis tegen een Jupiler-League ploeg mochten, nogal wat ophef daarover was.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 14:41
Verwijderd
1.000 kaarten voor het uitvak binnen 49 minuten uitverkocht

NAC komt volop naar Alkmaar, en niet alleen in het uitvak heb ik al begrepen. De AZ-vakken zijn nog niet eens uitverkocht, terwijl de vvk daar al een maand aan de gang is

Ik ben erbij!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 23:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jammer genoeg zit ik voor school in Frankrijk vanaf woensdag. Dus mis ik de wedstrijd van donderdag
En nog de mogelijke kampioenswedstrijd van mijn eigen team
Maar goed, vandaag een brief vanuit NAC naar de KNVB gestuurd:

Geachte KNVB,
Na de ogenschijnlijk gemanipuleerde bekerloting staat het volgende drama in het bekertoernooi voor de deur: AZ - NAC en Ajax - RKC worden beiden niet gespeeld in een uitverkocht stadion. Een halve finale KNVB-beker is blijkbaar niet interessant genoeg voor de supporters van de thuisspelende clubs.

Een zeer vroegtijdig verzoek door NAC om extra kaarten voor haar supporters is niet gehonoreerd door AZ.

Omdat de interesse in Breda zo groot is (1000 kaarten in driekwartier verkocht) en AZ weigerde mee te werken aan het verzoek om extra kaarten te verstrekken, heeft men in Alkmaar vervolgens besloten om de wedstrijd te plaatsen in een hogere risico-categorie.

Gevolg? Welig tierende zwarthandel, uitsupporters tussen het thuispubliek, teleurgestelde supporters zonder kaarten, extra inzet van politie... In plaats van de beschikbare ruimte gecontroleerd open te stellen voor bezoekende supporters, schuift men de bezoekende club in de schoenen dat de interesse zo hoog is voor deze wedstrijd en belemmert men de verkoop... en het stadion is nog altijd niet uitverkocht.

Ondanks het gewenste predikaat topclub is AZ niet in staat om een halve finale goed te organiseren. Desondanks hoop ik op een sportief verloop van deze wedstrijd zonder incidenten.

Naar de toekomst toe luidt mijn advies: speel volgend jaar de halve finales op neutraal terrein. Dit voorkomt bovenstaand gedonder. Tegelijkertijd geeft u het KNVB-beker een extra stukje exclusiviteit en tevens snoert u de lotingcritici de mond.

Hoogachtend,

Sjoerd van Fessem voorzitter Clubraad

---
Een brief waar ik me grotendeels wel bij aansluit, hoewel de niet diplomatieke taal toch wel tegen het zere been van het bondje aanstuit.
Oud 16-04-2007, 23:16
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik kan me er absoluut niet bij aansluiten. De halve finale is gewoon niet zo in trek als een finale. Daarnaast wordt hij live uitgezonden.
Oud 16-04-2007, 23:38
kalinho
kalinho is offline
henk bij VI net tegen Ernie: "En pak AZ $%#$%#$ woensdag he, dan zien we elkaar in de kuip weer "
Oud 17-04-2007, 09:20
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-04-2007 @ 00:16 :
Ik kan me er absoluut niet bij aansluiten. De halve finale is gewoon niet zo in trek als een finale. Daarnaast wordt hij live uitgezonden.
Ik vind dat er een belachelijk beleid vanuit AZ is gevoerd. Waarom geef je niet meer kaarten? Wat je nu krijgt is zwarthandel, NAC supporters in andere vakken ( wat mij nog een stuk risicovoller lijkt dan een groter uitvak ) en bovenal genaaide supporters maar dat blijkt al jaren niet meer te tellen.

Een halve finale op neutraal terrein lijkt mij een echt geweldig, maar dan krijg je weer eens te maken met die typische Nederlandse bekrompenheid om te gaan miepen over politie inzet, etc.
Oud 17-04-2007, 09:48
Verwijderd
Stom om over de loting te beginnen. Ik vind het ook allemaal erg toevallig, maar het doet niet zo terzake voor deze brief. Had het alleen even op het eind genoemd, dan was het prima geweest, maar nu begint de brief meteen heel negatief en zal de KNVB geërgerd zijn. En ach, neutraal terrein... zo groot is Nederland ook weer niet, en dat betekent volgens mij nog minder supporters.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 13:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind het geen gek idee om halve finales (net als in Engeland) op neutraal terrein te laten verlopen. Ik zie er weinig nadelen aan vast hangen
Oud 18-04-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-04-2007 @ 14:51 :
Ik vind het geen gek idee om halve finales (net als in Engeland) op neutraal terrein te laten verlopen. Ik zie er weinig nadelen aan vast hangen
Ik denk oprecht dat het nog minder supporters zal trekken. Maar goed, dat is misschien geen nadeel.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 23:33
Tofke_H
Tofke_H is offline
Wat een slechte scheids in de wedstrijd van Ajax... Niet te snappen dat zoiemand een halve finale mag leiden!

3-1 winst voor Ajax.
Oud 19-04-2007, 00:19
Master of Puppets
Nouja, inderdaad wel een aantal discutabele beslissingen maar er is mij niet echt meer opgevallen dan "normaal".

Wel aardige wedstrijd verder. Gabri was weer belangrijk en Ogararu speelde ook een verdienstelijke pot. Ik hoop alleen dat ten Cate de volgende wedstrijd Perez eens de voorkeur geeft boven Babel want die liep weer niet te zuinig te prutsen vandaag.

En de sfeer in het stadion was zowaar ook weer redelijk goed, voor de 2e wedstrijd op rij maar liefst al. hehe.
Oud 19-04-2007, 11:19
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vond ten eerste Vink helemaal niet zo slecht en Ogararu de minste man van Ajax, goh wat had die een ruimte steeds zeg, hij deed er werkelijks niks mee. Kan het niveau (en met name het soort spel dat ze spelen) niet aan. RKC speelde hun beste wedstrijd van het seizoen, vooral het centrale duo achterin
Oud 19-04-2007, 11:22
baas
baas is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 19-04-2007 @ 01:19 :

En de sfeer in het stadion was zowaar ook weer redelijk goed, voor de 2e wedstrijd op rij maar liefst al. hehe.
Tsja, ze zijn weer dicht bij prijzen he.
Oud 19-04-2007, 22:31
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
baas schreef op 19-04-2007 @ 12:22 :
Tsja, ze zijn weer dicht bij prijzen he.
das in 9/10 stadia zo. Zodra een publiek aanvoelt dat de speelrs hun 'nodig hebben' beginnen ze ziech te roeren. Al gebeurt dat in de Arena wat minder avak dan bv ergens anders.
Oud 19-04-2007, 23:52
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nac helemaal weggespeeld...

Drie wedstrijden tegen nac dit seizoen: 18 goals voor, 2 goals tegen.

Na de 2-0 was het enige wat uit het nac vak kwam: "Kanker AZ" (als reactie op ons "Come on AZ") en "Ajax publiek". Beetje jammer...
Oud 21-04-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-04-2007 @ 00:52 :
Nac helemaal weggespeeld...

Drie wedstrijden tegen nac dit seizoen: 18 goals voor, 2 goals tegen.

Na de 2-0 was het enige wat uit het nac vak kwam: "Kanker AZ" (als reactie op ons "Come on AZ") en "Ajax publiek". Beetje jammer...
Ik vond er toch ook anders behoorlijk wat joden zitten hoor. Konden niks anders doen als uitdagen en met die debiele kartonnekes nepsfeer kweken. Serieus in al die jaren heb ik nog nóóít zulk dramatisch publiek meegemaakt. Zelfs (!!!) Willem 2 heeft nog beter publiek..

Pfff topclub, komen met 3 bussen naar Breda in de competitie, terwijl het een belangrijke wedstrijd was voor een evt. kampioenschap voor az.
Donderdag was het AZ Stadion zelfs niet uitverkocht!!!
De halve finale!!

Zo dat was ff mijn frustratie m.b.t. de AZ-dagjesmensentoeschouwers.

AZ Zéér dik verdiend geworden, ze overklasten NAC totaal. (na de 1-0, en vooral na de 2-0 dan) Vandaar ook het applaus vanuit het uitvak voor de AZ-spelers toen ze daar langs liepen, zo kan het ook...

Ooh en om één ding recht te zetten, wij zingen niet KK Az, (of welke club dan ook) maar schijt aan AZ, is heel wat anders

Laatst gewijzigd op 21-04-2007 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 19:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Maak jij je maar lekker druk over de AZ supporters hoor...

Ik zat tussen de nakkers in Breda 2 weken terug, nou dat is allemaal zo fanatiek... Wat een ongelovelijk geweldig publiek, nog nooit vertoond. Echt super. Of niet? Nee, eigenlijk was ik totaal niet onder de indruk... Maar dat vind ik ook niet zo boeiend.
Oud 23-04-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-04-2007 @ 20:15 :
Maak jij je maar lekker druk over de AZ supporters hoor...

Ik zat tussen de nakkers in Breda 2 weken terug, nou dat is allemaal zo fanatiek... Wat een ongelovelijk geweldig publiek, nog nooit vertoond. Echt super. Of niet? Nee, eigenlijk was ik totaal niet onder de indruk... Maar dat vind ik ook niet zo boeiend.
Laat mij lekker ff gefrustreerd zijn joh, maak je niet druk en natuurlijk is niet het hele Rat Verlegh Stadion superfanatiek, (zeker niet als je weer met 4-0 afgedroogd wordt) maar wel de twee korte zijdes.. en op de lange zijden de vakken F6 t/m 9.. Ze zijn iig geen klapvee!

Ik zag dat ze tegen Heerenveen de klappapiertjes weer hadden meegenomen trouwens!

Maar goed, AZ blij, Ajax blij en natuurlijk Tien en de K(ut)NVB ook, want die hebben de finale die ze wilden.

Laatst gewijzigd op 23-04-2007 om 10:52.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 11:28
Master of Puppets
Citaat:
vijf schreef op 23-04-2007 @ 11:48 :
Maar goed, AZ blij, Ajax blij en natuurlijk Tien en de K(ut)NVB ook, want die hebben de finale die ze wilden.
Goh, nog meer frustratie zie ik.
Oud 23-04-2007, 11:41
Gimme more beer
En terecht.
Oud 23-04-2007, 12:13
Verwijderd
Ja die loting is gewoon niet helemaal zuiver geweest, half Nederland weet het, de knvb en tien ontkennen het. Ach ja, volgend seizoen beter
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 12:53
Escapism
Escapism is offline
alles leuk en aardig, maar bewijzen kan je het niet. dus je kan er wel hard over blijven roepen, maar meer dan een verdachtmaking is het niet.
Oud 23-04-2007, 17:31
Verwijderd
Een NAC in deze vorm had ook in eigen huis kansloos van Ajax dan wel AZ verloren. Alleen tegen RKC hadden ze een kans gehad.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Acromega schreef op 23-04-2007 @ 18:31 :
Een NAC in deze vorm had ook in eigen huis kansloos van Ajax dan wel AZ verloren. Alleen tegen RKC hadden ze een kans gehad.
Jij hebt NAC - Ajax (voor de competitie) dit seizoen zeker niet gezien?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 10:46
kalinho
kalinho is offline
^die wedstrijd waarin Nac de enige kans die het kreeg benutte en KJH een penalty miste bedoel je?
Oud 24-04-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 24-04-2007 @ 11:20 :
Jij hebt NAC - Ajax (voor de competitie) dit seizoen zeker niet gezien?
Ik vind NAC wel een aardig team hebben maar ze zijn gewoon totaal uit vorm.

Van VI: " 'Jammer. De pijp lijkt leeg.'
Coach Ernie Brandts baalt want zijn NAC Breda heeft sinds 28 februari niet meer gewonnen (website NAC) "

Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:04
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 24-04-2007 @ 11:46 :
^die wedstrijd waarin Nac de enige kans die het kreeg benutte en KJH een penalty miste bedoel je?
jij hebt alleen de samenvatting gezien zeker?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Acromega schreef op 24-04-2007 @ 14:32 :
Ik vind NAC wel een aardig team hebben maar ze zijn gewoon totaal uit vorm.

Van VI: " 'Jammer. De pijp lijkt leeg.'
Coach Ernie Brandts baalt want zijn NAC Breda heeft sinds 28 februari niet meer gewonnen (website NAC) "
Klopt, het is op.. maar ach, vergeleken met vorig seizoen een prima seizoen gedraaid

Gewonnen van Feyenerd, PSV, Willem 2
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:13
Gimme more beer
Mjah, uiteindelijk hebben NAC en NEC over het gehele seizoen genomen ongeveer hetzelfde resultaat behaald (met een grote kans op vrijwel hetzelfde aantal punten). NEC heeft de goede wedstrijden alleen wat beter over het seizoen weten te verspreiden, in tegenstelling tot vorig jaar. Maar ze hebben ook van PSV en Feyenoord weten te winnen en gelijkgespeeld tegen AZ en Ajax. Dat zijn toch 12 verliespunten voor de top 4 tegen NEC.

Ik ben alvast klaar voor de anticlimax tegen vitesse
Oud 26-04-2007, 10:16
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
vijf schreef op 26-04-2007 @ 11:04 :
jij hebt alleen de samenvatting gezien zeker?
nee. Ik weet nl. nog goed dat Ajax kans op kans kreeg in die wedstrijd maar dat de bal er maar gewoon niet in wilde
Reageren

Regels voor berichten