Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2007, 12:01
Verwijderd
Stappen :')

Gisteren party bij mij thuis was hard maar nu het gezeik des ouders doorstaan!
Advertentie
Oud 29-04-2007, 17:52
Verwijderd
Ik heb mijn internet gesloopt door uit gewoonte naar een nimp.org domein te gaan, omdat er iets voor stond wat me bekend voorkwam Laat iemand mij een even de n00baward geven plz
Oud 29-04-2007, 17:54
Verwijderd

Alsjeblieft.
Oud 29-04-2007, 18:16
Verwijderd
Dat is toch geen award
Oud 29-04-2007, 18:23
TommY_
TommY_ is offline
Ik heb mijn halve oog uitgekrabt. en gefietst.
Oud 29-04-2007, 20:08
Verwijderd
ik ben nogal lusteloos en dat is naar want vanavond zou ik feest moeten vieren maar daar heb ik helemaal geen zin in ik wil slapen!
Oud 29-04-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 29-04-2007 @ 03:23 :
Gisteren was er gaafheid en vannacht sliep ik maar 3 uur want ik moest om half acht opstaan voor de SYNAGOGE. Het meisje waar ik vroeger op paste is opeens 12 en ze is Joods dus moest ze een bat mitswa, euh. Het was wel grappig, want er liepen allemaal stereotype smiechtenjoden die tegen iedereen gniffelden van 'shalom aleikum'. Waarop ik de hele tijd dingen zei als 'euh ja wat je zegt ' en 'euh ja van hetzelfde ' en dat vonden ze grappig. Ze gingen ook allemaal dingen zingen en roepen en dansjes doen en mijn vader is een nepjood, dus hij kende de tekst niet en hij had z'n rare ceremoniele doekje verkeerd om gehangen en z'n keppel zat scheef. Maar hij wilde wel meezingen dus hij zong de hele tijd 'ooooeee oee oeeeee aa oee' en ik kreeg er de slappe lach van. Hij moest ook zo'n gordijn opentrekken voor een of andere heilige kast waar de Thora in ligt, alleen snapte hij niet aan welk touw je daarvoor moest trekken. Hihi grappig en onze hele groep van nepjoden en mensen die alleen voor dat meisje kwamen ging de hele tijd op de verkeerde momenten zitten en staan. OJA er was ook een jongen met een keppeltje in de vorm van een lekke voetbal, nou vraag ik je.
We kregen wel gave smoothies en gave brownies en gave bagels met drieduizend soorten beleg er op, yeah. En wijn. Maar het was wel heel weinig wijn. De moeder en ik dronken het maar gelijk op terwijl daar ook nog een ritueel aan zat dus dat mocht helemaal niet en nu denken alle Joden in Buitenveldert dat we godslasteraars zijn. Vooral m'n moeder. Want die is wel van de Jezus en Joden hebben 't daar niet zo op.
Hahahahahaha! Herkenning...
Oud 29-04-2007, 22:06
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Mala schreef op 29-04-2007 @ 21:08 :
ik ben nogal lusteloos en dat is naar want vanavond zou ik feest moeten vieren maar daar heb ik helemaal geen zin in ik wil slapen!
Oud 29-04-2007, 22:48
Verwijderd
Ik heb zojuist de film Leef! gekeken en ik vond hem tof! Nu slapen.
Oud 29-04-2007, 23:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb vandaag de laatste hand gelegd aan een essay van 8 pagina's, aubergines en courgettes geroosterd op de barbecue en koninginnenacht ga ik vieren met de bbc, want die vertonen een film met vincent price.
Oud 30-04-2007, 00:05
vixen
vixen is offline
Het is hier Koninginnenach(t) en aangezien ik in het centrum woon komen er steeds debielen voorbij die schreeuwen en het volkslied zingen. Niet relaxed. Ik heb al wel een boek gekocht op de vrijmarkt voor 0,75,- (maar ik betaalde 1,- met het oog op de 'winst'). Nu ga ik slapen want ik hou niet van schreeuwende dronken mensen.
Oud 30-04-2007, 00:29
Verwijderd
Ik heb net Rise Against in de Melkweg gezien, en dat was enorm gaaf Nu ben ik dronken, en ga ik de stad in.
Oud 30-04-2007, 02:18
kuik
kuik is offline
ik ging eten met vriendinnen en daarna naar de stad en eerst waren we naar nieuwmarkt, maar nieuwmarkt is voor 30+. daarna naar het spui en we waren in een stom corpscafé en de muziek was nog best oké, alleen de mensen . gadver. daarna wilde ik naar een homobar, maar de rest wilde niet meer, dus nu ben ik weer thuis. zzz.
Oud 30-04-2007, 08:51
Verwijderd
Ik was vannacht aangeschoten, en toen wist ik niet meer waar ik m'n fiets neer had gezet, dus heb ik bij een vriend op de bank geslapen. Vanmorgen liep ik rechtstreeks naar m'n fiets, ehh Ik ben nu eigenlijk nog steeds half aangeschoten, en vandaag ga ik een uur in een hobbelbus zitten, en met STP bandjes kijken
Oud 30-04-2007, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 29-04-2007 @ 19:16 :
Dat is toch geen award
Ik ben een n00b award n00b
Oud 30-04-2007, 09:46
Verwijderd
toch uiteindelijk een leuke nacht gehad alleen ik ging vroeg weg omdat ik vandaag lang moet werken maar het was leuk en leuke mensen
ohja en zometeen hopelijknog even kamer opruimen en dan werken joechei
Oud 30-04-2007, 10:16
capibara
capibara is offline
Gisteren in de willemeen geweest. R&F was weer vet. Nu lamzakken.
Oud 30-04-2007, 10:50
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 30-04-2007 @ 11:16 :
Gisteren in de willemeen geweest.
Oud 30-04-2007, 10:56
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 30-04-2007 @ 11:16 :
Gisteren in de willemeen geweest. R&F was weer vet. Nu lamzakken.
Had er ook best bij willen zijn maar. Voor maar 4 euro, goede prijs
Oud 30-04-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 30-04-2007 @ 10:08 :
Ik ben een n00b award n00b
Het is je vergeven.

Ontopic; Ik ben net een uurtje wakker, dus koffie en roken. Zometeen hardlopen in de hitte (), daarna douchen en een ontbijt improviseren, vervolgens naar Amsterdam met Aep om te zuipen en forten te bouwen van alle gratis troep die mensen daar achterlaten. Daarna naar huis en avondeten, vervolgens word ik opgehaald met een auto, naar een locaal meer. Chillen met een jointje op een semi-strand En dan is er om een uur of 9/10 een feestje in de buurt van dat meer, georganiseerd door een vriend die speciaal voor mij een sloot Duvel in huis heeft gehaald. Mm, Duvel. <3 Nja, daar chillen dus en dan 's nachts terug naar het meer en nachtelijk zwemmen, althans, als de filmhomie meewerkt want hij is mijn ride terug naar huis.

Zo, planning.

Nu maar eens hardlopen. WARRRM.
Oud 30-04-2007, 14:33
capibara
capibara is offline
Citaat:
K-pax schreef op 30-04-2007 @ 11:56 :
En Grolsch van de tap
Oud 30-04-2007, 14:55
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend heel vroeg ging m'n vriendje op vakantie en toen besloot ik nog even door te slapen, ondanks dat ik eigenlijk klaarwakker was . Om half 9 gooische vrouwen gaan kijken, daarna aangekleed en ontbeten en toen opgehaald door m'n moeder om door het centrum van blaricum te lopen en ijs te eten. Daarna weer naar huis gegaan en toen heb ik de hele tijd in de zon mn boek gelezen en half geslapen en nu heb ik honger.
Oud 30-04-2007, 14:58
Jones
Ik lag gisteren uiteindelijk om 6 uur in bed en werd om 10 uur gewekt door een of andere fanfare onder mijn raam. Dat resulteerde in een van de ergste katers die ik ooit heb gehad. Net heb ik zeker 2 uur door Delft heen gesjokt met een huisgenoot wat eigenlijk wel gezellig was.
Oud 30-04-2007, 15:12
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 30-04-2007 @ 15:33 :
En Grolsch van de tap
Klinkt goed , door een misverstand dachten we eerst dat het op koninginnendag was, zonde.....

Ik was zelf bij een verjaardag en we zijn een disco in geweest. Het was echt stervens druk op de korenmarkt, volgend jaar kom ik daar echt niet meer.
Oud 30-04-2007, 15:45
Verwijderd
Ahhh kut vannacht is op een after mijn rugzak gejat met mijn paspoort, 2 appels mijn aftershave en mijn lievelingstrui. Ook was mijn fiets in elkaar getrapt en heb ik gekust met een vrouw van 83 geloof ik
Oud 30-04-2007, 16:22
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Gisterenavond ben ik met zusjelief naar Rise Against geweest en we vonden het om te janken. Vanmorgen gewerkt van 8-13u en nu ontloop ik Koninginnedag bij mijn ouders thuis, waar ik boeken lees in de tuin. (het ontlopen lukt niet heel goed, aangezien er in een weiland vlakbij allemaal LEUKE spelletjes zijn en een man met een microfoon staat te schreeuwen wie wat gewonnen heeft. )
Oud 30-04-2007, 17:44
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
K-pax schreef op 30-04-2007 @ 11:56 :
Ik heb een crust nog een euro gegeven om binnen te komen Hij had wel bier bij though...
Oud 30-04-2007, 19:24
Dith
Dith is offline
Gisteravond naar Eindhoven geweest, Extrema; dr. Lektroluv en vandaag naar Antwerpen.
Oud 30-04-2007, 20:35
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 30-04-2007 @ 18:44 :
Ik heb een crust nog een euro gegeven om binnen te komen Hij had wel bier bij though...
Eigen blikken meenemen, zo'n goed concept.
Vandaag deed ik niks, brak.
Oud 30-04-2007, 20:38
wup
wup is offline
Afgelopen nacht gewerkt, en alles ging fout ongeveer. En ik had ook nog een lekke band, maar ik kreeg de fiets van broer (L)! Om 6 uur thuis en toen ging er een alarm af ofzo in de buurt. Na een kwartier ofzo ben ik erdoor heen geslapen, maar jezus wat kut.
Vandaag Groningen ingeweest met een vriendin. We gingen wijntjes drinken en rijst met stokjes eten. En nu heb ik enorm keelpijn en luister ik Nick drake(L)
Oud 30-04-2007, 20:45
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 30-04-2007 @ 18:44 :
Hij had wel bier bij though...
Halve liters in het glas van het ene biertje dat je kocht dumpen
Oud 30-04-2007, 20:49
first eror
first eror is offline
Citaat:
Dith schreef op 30-04-2007 @ 20:24 :
Gisteravond naar Eindhoven geweest, Extrema; dr. Lektroluv en vandaag naar Antwerpen.
Mhah, die heb ik ook nog gezien. Alleen dan in Amsterdam, thutz.
Wel kort, want een helft van Tiefschwarz draaide in de andere zaal.
Feest was tof, mensen waren kut. Iedereen was chagrijnig in Amsterdam; ik kreeg ruzie, werd ook chagrijnig. Is nog nooit gebeurd in Amsterdam. Vandaag moemsie 60 geworden, verder niks gedaan. Beetje laf HNTM gekeken net. Bodil is eruit
Oud 30-04-2007, 21:06
vixen
vixen is offline
Ik werd vannacht wakker omdat mijn vriendje belde of ie me even een kusje kon komen geven, hij was toch in de buurt. Aw.
Vandaag op de vrijmarkt schoenen gekocht en op de kade naar een bandje zitten kijken. Nu is mijn neus verbrand en dat is absoluut niet sexy. Nu ga ik evelien kijken en dan slapen.
Oud 01-05-2007, 00:01
Haligh
Haligh is offline
gister opgetreden met july knives en dat was !

en vandaag met fifth column en two dead cats uit spanje en dat was nog gaver.
vette spaanstalige new wave/indie/noise en super energiek.

en daarna gevraagd door otis om op hun cd release te spelen de 19de en dat is helemaal !
Oud 01-05-2007, 00:42
thunder110
thunder110 is offline
Ik ging al aangeschoten de deur uit, moest me manoeuvreren door de massa die het nodig vond hamburgers te eten op mijn stoepje. Geweldig gedanst bij TWSTD, daarna naar de Apekooi, en geeindigd bij Saskia's huiskamerrestaurant.
Het was geweldig
Oud 01-05-2007, 10:28
Ceespop
Ceespop is offline
Ik ben net wakker, ga even wat post rondbrengen, en daarna pokeren bij vrienden. en ik hoop dat ik nog even naar mijn vriendin kan dan
Oud 01-05-2007, 10:31
*oma*
*oma* is offline
Eergisteren dronken geworden en gisteren over de vrijmarkt gestruind en een Ken gekocht. Vanavond werken en daarna bingo in de Cult .
Oud 01-05-2007, 11:25
Verwijderd
Gisteren Queensdayfest in Hoogeveen. Ik was aan het eind vna de avond harder naar de tering dan eigenlijk de bedoeling was. Harde bands, leuke mensen en gewoon gezellig enzo. Oja, ik heb Blenderhead gespot, hell yeah! Haha.
Oud 01-05-2007, 11:38
idontcare
idontcare is offline
gister hele dag in de zon op een superchille bank gezeten met bier, kijkend naar bandjes en gezellig mensen om me heen koninginnedag was tof

vandaag brak, ga zo maar eens naar buiten.
Oud 01-05-2007, 12:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben gister Boris gezien in Arnhem en dat was best om te huilen. Rare kerel, een beetje als een neger praten terwijl je Nederlands bent en uit Limburg komt (ofzo). En haha, hij vroeg zich af waarom wij als publiek niet zo aan het dansen waren (vind je het gek met zijn maffe vertoning): "Jullie komen toch ook net als ik uit het Zuiden?" Hij heeft zeker nooit topografie gehad, Arnhem is helemaal geen zuiden, hihi.
Oud 01-05-2007, 12:13
capibara
capibara is offline
Ik was in mijn stamkroeg. Rond 12 uur werd de eigenaar, wat overigens echt een toffe kerel is, op zijn muil geslagen omdat hij wat vervelende mensen eerder die avond de tent uit had gezet. Ambulance en alles erbij. Openbare penetratie door een bdsm-neger en nekschot voor de kneusjes die zoiets flikken.
Oud 01-05-2007, 12:40
Verwijderd
Met koninginnenach(t) gingen we naar de Ekko en dat was wel gaaf, 's middags heel brak wakker geworden en we waren heel non-communicatief en dat vonden onze medemensen heel gezellig
Na wat rose ging dat overigens stukken beter en zijn we even naar het Domplein geweest waar we een dansje deden en toen zijn we aan de werf gaan liggen bij een willekeurige forumster en er kwamen allemaal boten langs en we hadden wijn en pizza en wiet en dat was reuzegezellig. Nu kijk ik hoe dezelfde willekeurige forumster haar haar stijlt en moet ik zo werken.
Wat een enerverende dagen zeg.
Oud 01-05-2007, 12:48
Blenderhead
Blenderhead is offline
Gisteren Queensdayfest in Hoogeveen. Ik was aan het eind vna de avond harder naar de tering dan eigenlijk de bedoeling was. Harde bands, leuke mensen en gewoon gezellig enzo. Oja, ik heb Uuuf gespot, hell yeah! Haha.
Oud 01-05-2007, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 01-05-2007 @ 13:48 :
Gisteren Queensdayfest in Hoogeveen. Ik was aan het eind vna de avond harder naar de tering dan eigenlijk de bedoeling was. Harde bands, leuke mensen en gewoon gezellig enzo. Oja, ik heb Uuuf gespot, hell yeah! Haha.
Jij hebt ook geen eigen mening
Oud 01-05-2007, 13:25
Verwijderd
Njaaaa gaaf feestje gisteren en nu ben ik fakking brak van op een brakke bank slapen. Om halfzeven 's ochtends toch maar m'n eigen bed ingekropen, om half elf weer wakker gemaakt door de filmhomie, retard die hij is Toen Bottom en Cartoon Network kijken, en nu is 'ie opgetiefd om iemands pc te maken en zit ik brak voor me uit te staren. Over een uurtje komt 'ie terug en dan gaan we naar het kringloopcentrum om te checken wat voor meubilair daar allemaal rondhangt en daarna dingen leren voor de examens. Examens. Bollocks.
Oud 01-05-2007, 13:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
uuuf schreef op 01-05-2007 @ 14:08 :
Jij hebt ook geen eigen mening
Jawel hoor. Maar mijn luiheid wint op dit moment.
Oud 01-05-2007, 13:40
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
gisteren naar de minds geweest alwaar gewapend beton en de bakfietsboys speelden. tijdens de bakfietsboys ontstond er een vechtpartij met een groep nazis die aardig hard geowned zijn. het was verder hartstikke gezllig en weer goed lam. straks moet ik werken.
Oud 01-05-2007, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 01-05-2007 @ 14:33 :
Jawel hoor. Maar mijn luiheid wint op dit moment.
Haha. Ik ben nu trouwens ook ontiegelijk GAAR. Gatverdamme
Oud 01-05-2007, 13:45
Verwijderd
beetje uitgeslapen, naar tattoo boer gefietst, door de stad gelopen, nu niks doen tot ik ga slapen want ik ben saai.
Oud 01-05-2007, 14:06
__
__ is offline
gister en eergister koninginnenach/-dag (en psv kampioenschap ook een beetje natuurlijk) in eindhoven gevierd, en dat was super nu moe van het slapen op een kut luchtbed en dus helemaal niks doen vandaag. zo maar eens filmpje kijken ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten