|
|
||
|
Citaat:
Heb je ook Zapitalism? Die is nog genialer! Heb ook ergens Profitania liggen, maar daar vond ik weinig aan... |
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Alleen van gehoord hoe leuk het is en zo. Ach ja
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meesten hebben nu al regelmatig verzucht "Ik wil wat jij hebt! Heeft ie geen broer?" (Ja, die heeft ie.. maar die is al 10 jaar getrouwd en met kind, helaasch )We're lucky ladies! |
|
|
|
||
|
Citaat:
Als ik hem was en ik las dit, dan wist ik het wel (en die kans is blijkbaar groot). Ben ik ouderwets dat ik het een rare gang van zaken vind dat je op het internet zet dat je het eigenlijk wil uitmaken en dat je vriend het dan zo moet lezen?
|
|
||
|
Citaat:
OT: Ik kreeg gisteren te horen dat ik een goed vriendje ben |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en hij zegt toch regelmatig zo iets van "maar ik blijf gewoon bij je, hoor."
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dus nee je bent niet ouderwets
|
|
||
|
Citaat:
Vandaag wel een verhelderend gesprek gehad met een vriendin over mijn ex-relatie. Die bevestigde wat andere vriendinnen en mijn ouders ook al hadden gezegd. Stom dat je dat soort dingen zelf niet ziet
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar het scheelt wel gewoon echt dat we elkaar niet bepaald vaak zien, als we dan een keertje iets gaan doen wil ik eigenlijk dat het gewoon helemaal perfect en superleuk is, maar op de een of andere manier krijgen we het toch (bijna) altijd voor mekaar om weer ruzie/gezeik te krijgen en boos uit elkaar te gaan.. dat is dan gewoon nogal ja, kut gewoon eigenlijk, want dan blijven er dus bijna geen leuke momenten over.
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|