Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2007, 18:16
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
wegens jumpen op het postkantoor
Oud 09-05-2007, 18:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
Het veroorzaken van een verkeersongeluk.
Oud 09-05-2007, 19:40
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Voor uileballen braken in een vol restaurant.
Oud 09-05-2007, 19:50
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
voor het nadoen van pim fortuyn
Oud 09-05-2007, 21:52
The*Ghostgrrrl
The*Ghostgrrrl is offline
voor het verstrekken van persoonlijke gegevens op het internet
Oud 09-05-2007, 21:53
Verwijderd
Voor het hebben van een lay-outverpestende nick!
Oud 09-05-2007, 21:56
The*Ghostgrrrl
The*Ghostgrrrl is offline
Citaat:
leekah schreef op 09-05-2007 @ 22:53 :
Voor het hebben van een lay-outverpestende nick!
Voor wederzijdse affectie.
Oud 10-05-2007, 11:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
Het verwisselen van medicijnen voor zoetjes in het bejaarde tehuis, waardoor er op één dag 30 mensen sterven!
Oud 10-05-2007, 19:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
iemand overrijden met opzet en vervolgens hem achter het stuur zetten om zijn DNA er aan te krijgen, alvorens hem weer voor de auto te leggen; zo lijkt het op zelfmoord denkt ze.
Oud 10-05-2007, 19:08
Bongalientje
Bongalientje is offline
Want ik ben dom!?

Belastingfraude.
Oud 10-05-2007, 19:11
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 10-05-2007 @ 20:07 :
iemand overrijden met opzet en vervolgens hem achter het stuur zetten om zijn DNA er aan te krijgen, alvorens hem weer voor de auto te leggen; zo lijkt het op zelfmoord denkt ze.
Citaat:
TopDrop schreef op 08-05-2007 @ 17:20 :
Voor het verleiden van mooie jongens met haar stralende beugelloze glimlach, om ze vervolgens te vermoorden en in stukjes te hakken en te verkopen als varkensvlees bij de lokale supermarkt.
Je verleidt wel mensen met de intentie om ze te gebruiken. Dus ik zat eng goed bij jou

ot: @kunst: Het stelen van perenijsjes bij de supermarkt
Oud 10-05-2007, 19:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
engert

Ont: Voor spioneren en gevoelige informatie doorspelen via teh int0rnets.
Oud 10-05-2007, 19:45
TopDrop
TopDrop is offline
Streaken tijdens een midgetgolftoernooi voor kleuters.
Oud 10-05-2007, 20:29
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Het skieen op een roltrap in 1 van de Londense metrostations....
Oud 10-05-2007, 20:37
Verwijderd
Voor het tegenhouden van een trein
Oud 10-05-2007, 22:16
P-apple
P-apple is offline
Bezetten van het binnenhof op haar verjaardag, samen met Trass, die de volgende dag jarig is.
Oud 10-05-2007, 22:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
P-apple schreef op 10-05-2007 @ 23:16 :
Bezetten van het binnenhof op haar verjaardag, samen met Trass, die de volgende dag jarig is.
Voor het niet naar de meet komen
Oud 10-05-2007, 23:22
Bongalientje
Bongalientje is offline
Het versieren van 14 jarige meisjes
Oud 10-05-2007, 23:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kunst schreef op 11-05-2007 @ 00:22 :
Het versieren van 14 jarige meisjes
Sinds wanneer staat daar een straf op
Oud 10-05-2007, 23:25
Verwijderd
Voor het stellen van vraagtekens bij de straf die je door kunst is toegekend
Oud 10-05-2007, 23:26
Bongalientje
Bongalientje is offline
Corruptie!
Oud 10-05-2007, 23:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
leekah schreef op 11-05-2007 @ 00:25 :
Voor het stellen van vraagtekens bij de straf die je door kunst is toegekend
Vraagtekens kun je niet stellen. En kunst heeft me geen straf toegekend, ze heeft me alleen beschuldigd van een niet-strafbaar feit. Zo, nu jij weer.

oh, ot: Voor het samenspannen met kunst om mij vals te beschuldigen.

edit: Mij vals beschuldigen.
Oud 10-05-2007, 23:28
Verwijderd
pff, niet zo moeilijk doen hoor het is laat en ik ben emotioneel enzo

Voor het niet reageren op pms
Oud 10-05-2007, 23:29
Bongalientje
Bongalientje is offline
Meerdere klachten:
1)Het niet ingaan op een arrestatie!
2) het belemmeren van een onderzoek
3) het beledigen van leekah op het forum (ambtenaar in functie)
4) het versieren van meisjes onder de 16 terwijl hij zelf boven de 18 is!
5) het niet snel genoeg reageren op fanclub uitnodigingen.
Nou TopDropje, dat wordt flink straf:

Leekah gaat natuurlijk naar de gevangenis omdat ze zo goed is om TopDrop uit te kopen.
Oud 10-05-2007, 23:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kunst schreef op 11-05-2007 @ 00:29 :
Meerdere klachten:
1)Het niet ingaan op een arrestatie!
2) het belemmeren van een onderzoek
3) het beledigen van leekah op het forum (ambtenaar in functie)
4) het versieren van meisjes onder de 16 terwijl hij zelf boven de 18 is!
5) het niet snel genoeg reageren op fanclub uitnodigingen.
Nou TopDropje, dat wordt flink straf:

Leekah gaat natuurlijk naar de gevangenis omdat ze zo goed is om TopDrop uit te kopen.
Ik mag toch minderjarige meisjes versieren als ik dat wil?

ot: Voor dinges ofzo.
Oud 11-05-2007, 11:23
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Daar zit eigenlijk best wel een grappige anekdote achter…

Er was eens een tovenaar die in een huisje diep in het bos woonde. Dat deed hij omdat ie niet gestoord wilde worden. Hij had namelijk een jonge, knappe assistente die ook nog eens een C-cup had en die regelmatig ‘diensten’ voor hem verrichtte, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nou, op een dag zaten ze met z’n tweeën op een bankje in de tuin te vozen toen er ineens een vreemdeling de tuin inliep. De tovenaar vroeg zich geïrriteerd af wat ie kwam doen toen de vreemdeling, een grote, zwarte neger, zich voorstelde. ‘Hallo man, ik ben Soija. Mr Soija’ zei hij met een zwaar Antilliaans accent. ‘Ik heb een probleem en nou heb ik gehoord dat jij tovenaar bent dus wellicht kun jij me helpen.’ De tovenaar dacht: ‘Als ik hem help dan is ie het snelst weer opgerot’ dus hij zei: ‘Wat is het probleem?’
Mr Soija begon uit te leggen: ‘Kijk het zit zo. Ik verveel me te pletter in dit kikkerlandje. Kun je er niet voor zorgen dat ik verliefd word op iemand. En diegene ook op mij uiteraard. Dan heb ik tenminste iets te doen hier.’ De tovenaar wreef door zijn baard. ‘Verliefd huh? Heb je nog speciale voorkeuren?’ Maar Soija schudde zijn hoofd. ‘Helemaal niet’ De tovenaar wees naar zijn appelboom. ‘Pluk daar maar een appel van en eet hem op. Dan word je verliefd op een willekeurig iemand en hij of zij ook op jou.’ Soija liep naar de boom en plukte een appel. Op dat moment fluisterde de assistente iets in het oor van de tovenaar. ‘Wat? Honderd euro? Wat bedoel je? Hah! Oh ja, de appel kost honderd euro!’ ‘Afzetter’ mompelde Soija. Maar hij gaf toch een briefje van 100. Toen ging hij weg met een appel.
De tovenaar en de assistente gingen weer verder waar ze mee bezig waren. Maar de volgende dag werd er wéér op de deur geklopt. Er stond een dikke boerin voor de deur. ‘Hoi, mijn naam is Hanneke’ zei de vrouw toen de tovenaar de deur opendeed. ‘Ik heb gehoord dat jij liefdesdrankjes verkoopt. Kun je zorgen dat Dukko verliefd wordt op mij?’ De tovenaar keek even verbaasd en vloekte toen. Soija had anderen over hem verteld. Dat was niet de bedoeling! Maar zijn assistente zocht een speciale appel voor Hanneke uit en gaf die aan haar. ‘Tweehonderd euro’ zei ze. Hanneke fronste. ‘Soija zei dat het honderd kostte’ ‘Nooit van inflatie gehoord?’ zei het meisje glimlachend. Hanneke mompelde iets maar gaf toch twee briefjes van 100.
Toen Hanneke weg was zei de tovenaar. ‘We moeten gaan verhuizen schat. Als er de hele tijd mensen aan de deur komen hebben we helemaal geen tijd meer om te seksen.’ Maar de meisje schudde haar hoofd. ‘Maar we hebben al wel driehonderd euro verdiend! Als we zo doorgaan kunnen we in een villa gaan wonen met een tuin van drie hectare en een groot elektrisch hek eromheen. Dan worden we nooit meer gestoord!’ De tovenaar liet zich overhalen en al snel kwamen er nog meer mensen. Uiteindelijk kwamen ze met busladingen tegelijkertijd! En toen gebeurde het: de appels raakten op. ‘Pas volgend seizoen heb ik weer nieuwe appels!’ zei de tovenaar. Nou oprotten allemaal!’ De mensen dropen teleurgesteld af. De tovenaar maakte zijn kluis open om zijn honderdjes te tellen. Maar de kluis bleek helemaal leeg te zijn. ‘Waar is al het geld gebleven?’ vroeg hij verbaasd aan zijn assistente. ‘Ik heb er een Gucci tasje van gekocht’ zei ze terwijl ze een tasje omhoog hield. ‘En deze Prada laarsjes. En ook nog dit jurkje trouwens. Oh ja, en een makeup setje.’ De tovenaar zuchtte ‘vrouwen ’ zei hij hoofdschuddend.
‘Maar goed, alle vreemdelingen zijn weer opgerot’ dacht hij toen. Hij liep naar zijn assistente toe en begon haar te zoenen terwijl hij het jurkje uittrok. 'Wat heb je mooie tieten' zei hij likkebaardend terwijl hij haar borsten betastte. Maar toen werd er wéér gebeld. Er stond een man met een Harry Potter-bril en een playmobil-kapsel voor de deur. ‘Mijn naam is Jan-Peter Balkenende. Ik heb gehoord dat jij hier geld verdient met het verkopen van liefdesappels?’ ‘Ja’ zei de tovenaar geïrriteerd. ‘Maar ze zijn nu op. Kom volgend jaar maar terug, mislukte Harry Potter!’ Maar de man schudde zijn hoofd. ‘Daar kom ik niet voor. Ik heb geen liefdesappels nodig, ik kan iedere vrouw krijgen omdat ik minister-president ben. Nee, ik kom voor de inkomstenbelasting.’ ‘Inkomstenbelasting?’ zei de tovenaar stotterend. ‘Maar al het geld is al uitgegeven.’ ‘Dan moet je de gevangenis is!’ zei Jan-Peter. Meteen kwamen er een paar politieagenten binnen die de arme tovenaar beetpakten en naar buiten sleurden.
Zoals jullie vast wel geraden hebben was de tovenaar de persoon boven me, Topdrop.
En zijn assistente? Wel, sommige mensen zeggen dat macht erotiseert. Ik zeg dat ze gelijk hebben, want het meisje begon nog diezelfde week een relatie met Jan-Peter Balkenende…
Oud 11-05-2007, 11:30
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 11-05-2007 @ 12:23 :
*knip het verhaaltje*
Waar komt dat nou weer vandaan
Oud 11-05-2007, 12:35
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
kunst schreef op 11-05-2007 @ 12:30 :
Waar komt dat nou weer vandaan
Had ineens inspiratie. Alleen nog vergeten te vermelden dat de assistente Kunst heette...
Oud 11-05-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 11-05-2007 @ 13:35 :
Had ineens inspiratie. Alleen nog vergeten te vermelden dat de assistente Kunst heette...
Frodo vermoorden.
Oud 11-05-2007, 17:01
Martiño
Martiño is offline
Banontduiking
Oud 11-05-2007, 17:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
een fb+ in burger aanranden
Oud 11-05-2007, 17:07
Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
Gepoept in het openbaar
Oud 11-05-2007, 17:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
over een politieagent heengepoept
Oud 11-05-2007, 17:12
Martiño
Martiño is offline
Over een fb+ gepoept!
Oud 11-05-2007, 17:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
over Jon gepoept!!!

morgen doodstraf, je zit in de cel omdat de galg nog niet klaar is.
Oud 11-05-2007, 20:24
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
wegens openbare dronkenschap. De straf word verdubbeld omdat je nog te jong bent om te drinken. (en dat geldt ook voor breezers!!!)
Oud 12-05-2007, 09:49
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 11-05-2007 @ 13:35 :
Ohw, ik dacht fizzlemeisje Ik ben wel een slet in jouw verhaal .

OT: Hij maakt ruzie met corrupte agenten.
Oud 14-05-2007, 10:16
gaming champion
gaming champion is offline
overtredingen:
1)een ferrari enzo jatten
2)politie wagen rammen (arme ferrari)
3) schade aan eigendommen
4)snelheidsovertreding
5)verzet tegen arrestatie
Oud 14-05-2007, 10:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
tijdens het wii-en raakt hij met de remote een toevallige voorbijganger. Helaas blijkt het de burgemeester van de stad waar ie woont te zijn...
Oud 14-05-2007, 12:10
gaming champion
imiteren van pim en zo 1 miljard aan belastinggeld verduisteren
Oud 14-05-2007, 13:09
Bongalientje
Bongalientje is offline
Voor het kapotslaan van autospiegeltjes in een dronkenbui en daarna het slaan van de agent die jou wilde arresteren.. Je had voor het eerst gedronken en niet verwacht dat je zo snel dronken was.
Oud 15-05-2007, 10:12
gaming champion
voor het zijn van de politieagent die mij arresteerde omdat ik dronken was
Oud 15-05-2007, 10:23
Bongalientje
Bongalientje is offline
Voor woedeuitbarstingen waarbij hij mensen neer slaat.
Oud 15-05-2007, 10:24
TopDrop
TopDrop is offline
Ze is te lief. Tot ergernis van de agent die haar arresteert. Want hij houdt niet van lieve mensen.
Oud 15-05-2007, 10:25
Bongalientje
Bongalientje is offline
Voor het frauderen tijdens zijn examens.
Oud 15-05-2007, 10:26
snoopy
snoopy is offline
Kunstkraak
Oud 15-05-2007, 10:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
Je snoopy obsessie neemt drastische vormen aan, je kon niet stoppen met het spuiten van een graftiti snoopy en spoot daardoor verschillende agenten onder, voordat ze je konden overmeesteren.
Oud 15-05-2007, 10:33
TopDrop
TopDrop is offline
Bontjas
Oud 15-05-2007, 10:34
Bongalientje
Bongalientje is offline
Openbaar dronkenschap!
Oud 15-05-2007, 10:39
TopDrop
TopDrop is offline
Inbraakpoging bij een gevangenis..