Daar zit eigenlijk best wel een grappige anekdote achter…
Er was eens een tovenaar die in een huisje diep in het bos woonde. Dat deed hij omdat ie niet gestoord wilde worden. Hij had namelijk een jonge, knappe assistente die ook nog eens een C-cup had en die regelmatig ‘diensten’ voor hem verrichtte, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nou, op een dag zaten ze met z’n tweeën op een bankje in de tuin te vozen toen er ineens een vreemdeling de tuin inliep. De tovenaar vroeg zich geïrriteerd af wat ie kwam doen toen de vreemdeling, een grote, zwarte neger, zich voorstelde. ‘Hallo man, ik ben Soija. Mr Soija’ zei hij met een zwaar Antilliaans accent. ‘Ik heb een probleem en nou heb ik gehoord dat jij tovenaar bent dus wellicht kun jij me helpen.’ De tovenaar dacht: ‘Als ik hem help dan is ie het snelst weer opgerot’ dus hij zei: ‘Wat is het probleem?’
Mr Soija begon uit te leggen: ‘Kijk het zit zo. Ik verveel me te pletter in dit kikkerlandje. Kun je er niet voor zorgen dat ik verliefd word op iemand. En diegene ook op mij uiteraard. Dan heb ik tenminste iets te doen hier.’ De tovenaar wreef door zijn baard. ‘Verliefd huh? Heb je nog speciale voorkeuren?’ Maar Soija schudde zijn hoofd. ‘Helemaal niet’ De tovenaar wees naar zijn appelboom. ‘Pluk daar maar een appel van en eet hem op. Dan word je verliefd op een willekeurig iemand en hij of zij ook op jou.’ Soija liep naar de boom en plukte een appel. Op dat moment fluisterde de assistente iets in het oor van de tovenaar. ‘Wat? Honderd euro? Wat bedoel je? Hah! Oh ja, de appel kost honderd euro!’ ‘Afzetter’ mompelde Soija. Maar hij gaf toch een briefje van 100. Toen ging hij weg met een appel.
De tovenaar en de assistente gingen weer verder waar ze mee bezig waren. Maar de volgende dag werd er wéér op de deur geklopt. Er stond een dikke boerin voor de deur. ‘Hoi, mijn naam is Hanneke’ zei de vrouw toen de tovenaar de deur opendeed. ‘Ik heb gehoord dat jij liefdesdrankjes verkoopt. Kun je zorgen dat Dukko verliefd wordt op mij?’ De tovenaar keek even verbaasd en vloekte toen. Soija had anderen over hem verteld. Dat was niet de bedoeling! Maar zijn assistente zocht een speciale appel voor Hanneke uit en gaf die aan haar. ‘Tweehonderd euro’ zei ze. Hanneke fronste. ‘Soija zei dat het honderd kostte’ ‘Nooit van inflatie gehoord?’ zei het meisje glimlachend. Hanneke mompelde iets maar gaf toch twee briefjes van 100.
Toen Hanneke weg was zei de tovenaar. ‘We moeten gaan verhuizen schat. Als er de hele tijd mensen aan de deur komen hebben we helemaal geen tijd meer om te seksen.’ Maar de meisje schudde haar hoofd. ‘Maar we hebben al wel driehonderd euro verdiend! Als we zo doorgaan kunnen we in een villa gaan wonen met een tuin van drie hectare en een groot elektrisch hek eromheen. Dan worden we nooit meer gestoord!’ De tovenaar liet zich overhalen en al snel kwamen er nog meer mensen. Uiteindelijk kwamen ze met busladingen tegelijkertijd! En toen gebeurde het: de appels raakten op. ‘Pas volgend seizoen heb ik weer nieuwe appels!’ zei de tovenaar. Nou oprotten allemaal!’ De mensen dropen teleurgesteld af. De tovenaar maakte zijn kluis open om zijn honderdjes te tellen. Maar de kluis bleek helemaal leeg te zijn. ‘Waar is al het geld gebleven?’ vroeg hij verbaasd aan zijn assistente. ‘Ik heb er een Gucci tasje van gekocht’ zei ze terwijl ze een tasje omhoog hield. ‘En deze Prada laarsjes. En ook nog dit jurkje trouwens. Oh ja, en een makeup setje.’ De tovenaar zuchtte ‘vrouwen

’ zei hij hoofdschuddend.
‘Maar goed, alle vreemdelingen zijn weer opgerot’ dacht hij toen. Hij liep naar zijn assistente toe en begon haar te zoenen terwijl hij het jurkje uittrok. 'Wat heb je mooie tieten' zei hij likkebaardend terwijl hij haar borsten betastte. Maar toen werd er wéér gebeld. Er stond een man met een Harry Potter-bril en een playmobil-kapsel voor de deur. ‘Mijn naam is Jan-Peter Balkenende. Ik heb gehoord dat jij hier geld verdient met het verkopen van liefdesappels?’ ‘Ja’ zei de tovenaar geïrriteerd. ‘Maar ze zijn nu op. Kom volgend jaar maar terug, mislukte Harry Potter!’ Maar de man schudde zijn hoofd. ‘Daar kom ik niet voor. Ik heb geen liefdesappels nodig, ik kan iedere vrouw krijgen omdat ik minister-president ben. Nee, ik kom voor de inkomstenbelasting.’ ‘Inkomstenbelasting?’ zei de tovenaar stotterend. ‘Maar al het geld is al uitgegeven.’ ‘Dan moet je de gevangenis is!’ zei Jan-Peter. Meteen kwamen er een paar politieagenten binnen die de arme tovenaar beetpakten en naar buiten sleurden.
Zoals jullie vast wel geraden hebben was de tovenaar de persoon boven me, Topdrop.
En zijn assistente? Wel, sommige mensen zeggen dat macht erotiseert. Ik zeg dat ze gelijk hebben, want het meisje begon nog diezelfde week een relatie met Jan-Peter Balkenende…