Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik kan mezelf gelukkig noemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En we moeten dus elk jaar examens doen en op 't einde van het jaar een A-attest behalen (dat attest hangt dus af van je punten) om naar het volgende jaar te halen. Heb je een B-attest, mag je wel naar het volgende jaar overgaan, maar moet je een andere (lagere dus) richting kiezen. Met een C-attest moet je het jaar overdoen. ![]() Lastige situatie met je zus. Hopelijk komt alles in orde. ![]() En nu ga ik een grote opdracht voor wiskunde maken die maandag af moet zijn, en voc leren voor Duits (ook tegen maandag). *Zet zich aan het werk*
Laatst gewijzigd op 10-05-2007 om 19:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wil toch nog even reageren, het is denk ik idd een soort van zelfbescherming. Ik heb 't met 'm erover gehad (vond het wel doodeng maar voelde me toch wel een beetje schuldig ![]() ![]() En het masker, inderdaad. Nou gaat het meestal ook gewoon goed (behalve die kutbui waar ik vorige week in zat) maar als het niet goed gaat ben ik ook niet degene die zal zeggen dat het niet goed is. Ik hou niet zoveel van die vragen. Ben daar ook niet zo heel open in (zelfbescherming?)..
||
Citaat:
werk nu in een verpleeg/verzorghuis ja
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Afgelopen maand zat ik in de bus..de propvolle bus die van de Uithof naar Utrecht centraal rijdt. Het was zo laaiend vol, maar toch leek niemand op elkaar te letten.. Ik zag een meisje zitten bij het raam dat steeds maar tranen bleef wegvegen. Het meisje naast haar merkte het niet eens op en bleef maar in haar krant lezen ![]() De vraag is of ze er op zat te wachten dat iemand haar tranen zag, of dat iemand zich er mee bemoeide.. maar dat risico is het wel waard als ik daarmee, misschien, iemand het idee kan geven dat ze "gezien" worden. OT: Ik voel me moe, maar ook wel een beetje voldaan. Ik vind het erg om te zeggen, maar eigenlijk vond ik het werk vooral zo leuk omdat ik de hele dag omringd werd door eten.. en omdat ik de hele dag bezig was met dozen sjouwen en zwaar lichamelijk werk. Ik heb acht uur lang gelopen met karren en dozen, en ik moest ook nog eens 2x een half uur fietsen.. en véél te weinig gegeten natuurlijk.. Nog minder dan normaal.. maar ik moest dan ook nog "compenseren" ![]()
||
Citaat:
volgens mij is dat gewoon de natuur van de mens ofzo.. iedereen wil alles weten maar je wil je nergens in mengen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||