Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2007, 20:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 10-05-2007 @ 20:09 :
ja he
maar het is wel heel comfortabel he, dus ik weet niet of ik er mee op zal houden
Jamaar..! Het is wel stout!
Oud 10-05-2007, 20:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
kunst schreef op 10-05-2007 @ 20:10 :
Hoe gebruik je ze? Weten ze het zelf ook?
Ik vraag een van hen wel eens waarom ze het pikt dat ik zo lullig doe en waarom ze me nog aardig vindt, en dan zegt ze 'keep your enemies close...'
mja ik vind het best om haar vijand te zijn zolang ze mijn drankjes betaalt en me laat afkijken
Oud 10-05-2007, 20:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 10-05-2007 @ 20:19 :
Jamaar..! Het is wel stout!
yes I've been very naughty. I really think you need to punish me.
Oud 10-05-2007, 20:48
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 10-05-2007 @ 20:43 :
yes I've been very naughty. I really think you need to punish me.
Naughty girl A punishment is in place. Een week op water en brood

ot: Ik beken dat ik niet elke dag fruit heb gegeten toen mijn ouders op vakantie waren
Oud 10-05-2007, 20:52
Verwijderd
Ik voel me schuldig als rijke nederlander als ik kijk naar arme kindjes in Afrika, Azie, Oost-Europa en Amerika
Oud 10-05-2007, 21:43
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 10-05-2007 @ 12:35 :
Waarom?

OT: ik heb leekahs primeur gestolen en door mij (???) zijn de sleutels kwijt, maar ik mag de verantwoordelijkheid niet nemen.
Waar heb je mijn primeur gestolen?
Oud 10-05-2007, 21:46
__
__ is offline
Citaat:
kunst schreef op 10-05-2007 @ 12:48 :
Wie wat waar en waarom, heb je wel een vriendje?
een studiegenoot
'samenwonen'
rotterdam
omdat hij op kamers wil, en mijn huisgenootje per 1 juni vertrekt
en ik heb een vriendje ja

maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet zoveel uitmaakt dat ie nou toevallig een piemel heeft. alleen moet ik nou beter oppassen met snel even in een onderbroekje naar de wc gaan enzo.
Oud 10-05-2007, 22:38
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
leekah schreef op 10-05-2007 @ 21:43 :
Waar heb je mijn primeur gestolen?
Ik heb als eerste gezegd dat jij naar de meet kunt komen
Oud 10-05-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 10-05-2007 @ 22:38 :
Ik heb als eerste gezegd dat jij naar de meet kunt komen
Niet waar
Oud 10-05-2007, 22:41
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
leekah schreef op 10-05-2007 @ 22:39 :
Niet waar
IK wilde het wel als eerste
OT: Als ik 22 ben kom ik een jongen tegen met middelblond haar, daar ga ik later mee trouwen.
Oud 10-05-2007, 22:47
Trass
Trass is offline
Oh, dat was wat die paragnost allemaal zat te vertellen.. Ik dacht al, je kijkt uit naar je 22e en 25e, dan moet je nog zo lang wachten

Wat gebeurt er op je 25e dan?
Oud 10-05-2007, 22:51
Bongalientje
Bongalientje is offline
Op mijn 25ste weet ik precies wat ik met mijn leven wil. *zweeft weg op haar wolkje*
Oud 10-05-2007, 22:57
Trass
Trass is offline
Lekker vaag

Om ook maar weer 's ontopic te gaan
Ik nam mijn rekensommen op de basisschool soms mee naar huis en rekende ze daar stiekem met een 'kassa' voor kinderen (bij gebrek aan een rekenmachine ) uit, om ze vervolgens de volgende dag over te schrijven in mijn schrift en weer een 10 voor rekenen binnen te slepen.

Ook al zoiets stoms dus
Oud 10-05-2007, 23:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Trass schreef op 10-05-2007 @ 22:57 :
Lekker vaag

Om ook maar weer 's ontopic te gaan
Ik nam mijn rekensommen op de basisschool soms mee naar huis en rekende ze daar stiekem met een 'kassa' voor kinderen (bij gebrek aan een rekenmachine ) uit, om ze vervolgens de volgende dag over te schrijven in mijn schrift en weer een 10 voor rekenen binnen te slepen.

Ook al zoiets stoms dus

Ik vond rekenen juist vet simpel op de basisschool. Ik werd er een keer uitgestuurd toen we schooltv zaten te kijken, en er kinderen waren met zown afstandsbedieninghorloge en ze dachten dat ik dat was ofzo. Anyway, ik moest een hoofdstuk staartdelingen doen, en dat had ik nogal snel af. En toen we de volgende dag dat hoofdstuk moesten maken in de klas raakte de juf in de stress omdat ik dat al had gemaakt

Basisschool was te simpel. En ik snapte niet dat er kinderen waren die het na 4x indiviuele uitleg door de juf nog niet snapten.
Oud 10-05-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 10-05-2007 @ 23:02 :

Basisschool was te simpel. En ik snapte niet dat er kinderen waren die het na 4x indiviuele uitleg door de juf nog niet snapten.
Ik snapte dat op de middelbare school ook niet en nu nog steeds niet als ik naar collega's kijk etc eerlijk gezegd.

ot: Ik heb niet zo heel veel schokkends te vertellen momenteel. Behalve dat ik soms best een bitch kan zijn in mijn gedachten maar ik dan weer te lief ben om het ook daadwerkelijk te uiten
Oud 10-05-2007, 23:07
TopDrop
TopDrop is offline
In bepaalde situaties denk ik aan heel veel, en twijfel ik aan wat ik moet zeggen, en omdat ik zo snel niks weet, zeg ik maar niks.

En dan heb ik dus niet gezegd wat ik had willen zeggen, en daar loop ik dan weer een tijd mee rond
Oud 10-05-2007, 23:24
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 10-05-2007 @ 23:07 :
In bepaalde situaties denk ik aan heel veel, en twijfel ik aan wat ik moet zeggen, en omdat ik zo snel niks weet, zeg ik maar niks.

En dan heb ik dus niet gezegd wat ik had willen zeggen, en daar loop ik dan weer een tijd mee rond
Dan mag je het altijd hier posten Of ergens anders op het forum Of je mailt stiekem mij. Want (OT) Ik hou van mailtjes
Oud 10-05-2007, 23:26
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kunst schreef op 10-05-2007 @ 23:24 :
Dan mag je het altijd hier posten Of ergens anders op het forum Of je mailt stiekem mij. Want (OT) Ik hou van mailtjes
Ik zal aan je denken.

of ot: Ik denk soms aan je in die bepaalde situaties
Oud 10-05-2007, 23:28
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 10-05-2007 @ 23:26 :
Ik zal aan je denken.

of ot: Ik denk soms aan je in die bepaalde situaties
haha das wel heel schokkerend
Oud 11-05-2007, 00:31
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
kunst schreef op 10-05-2007 @ 20:07 :
Ik was bij een neppe, ze deed echt bijna alles fout. Ze had het over dingen die niet klopte.
Dat is wel jammer, je moet van tevoren wel een goede hebben idd. Ik had ook advies gevraagd enzo daar aan mensen die vaker kwamen en die ook al veel mensen die er dan zaten vaker gezien hadden. Maar het is toch heel persoonlijk, ook wat voor persoon je zelf aanspreekt ofzo. Waar je een goed gevoel bij hebt.

En Daboman, ik kan het je echt aanraden. Ik heb er veel inzichten door gekregen op de één of andere manier.
Oud 11-05-2007, 11:45
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Ben hopeloos verliefd ...
Oud 11-05-2007, 14:51
Trass
Trass is offline
Citaat:

Ik vond rekenen juist vet simpel op de basisschool. Ik werd er een keer uitgestuurd toen we schooltv zaten te kijken, en er kinderen waren met zown afstandsbedieninghorloge en ze dachten dat ik dat was ofzo. Anyway, ik moest een hoofdstuk staartdelingen doen, en dat had ik nogal snel af. En toen we de volgende dag dat hoofdstuk moesten maken in de klas raakte de juf in de stress omdat ik dat al had gemaakt

Niet dat ik het zo moeilijk vond, maar ik wou gewoon alles goed hebben En ik was lui, toen al

Met de weektaak hetzelfde. Ik was een van de enigen die de nakijkboekjes van rekenen uit de kast durfde te pakken om alles over te schrijven, en dan ruilde ik mijn schrift tegen bijvoorbeeld spelling van iemand anders, want van mij durfden ze het dan weer wel over te schrijven. En als ik spelling dan overgeschreven had, ruilde ik dat, en rekenen weer voor andere vakken

Daarom had ik mijn weektaak ook altijd binnen twee dagen af
Oud 11-05-2007, 16:36
Verwijderd
Ik ben 1.5 kilo aangekomen
Oud 11-05-2007, 19:07
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:

Ik ben niet de enige! Bij mij was het ook zo. Het werd zo erg dat ik, toen we nog 3 maanden ofzo hadden voor het einde van het schooljaar, niets meer kon doen op rekengebied dus ging ik maar lesgeven terwijl anderen gingen rekenen.
Oud 13-05-2007, 01:01
Tink*
Tink* is offline
Ik heb een jurkje gekocht.
Oud 13-05-2007, 01:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 11-05-2007 @ 19:07 :
Ik ben niet de enige! Bij mij was het ook zo. Het werd zo erg dat ik, toen we nog 3 maanden ofzo hadden voor het einde van het schooljaar, niets meer kon doen op rekengebied dus ging ik maar lesgeven terwijl anderen gingen rekenen.
Het scheelde niet veel, maar bij mij was dat ook bijna zo.. Had je ook van dat zelfstandig werken. Dat je een aantal opdrachten op maandag krijgt, en daar krijg je dan tijd voor op school, en dan moet je alles vrijdag afhebben. Meestal had ik dat dan al dinsdag of woensdag af Terwijl anderen het mee naar huis moesten nemen omdat ze het anders niet af hadden.
Citaat:
Tink* schreef op 13-05-2007 @ 01:01 :
Ik heb een jurkje gekocht.

ot: Ik ben net naar een mini playbackshow geweest
Oud 13-05-2007, 12:49
Verwijderd
Ik hou het lekker voor mezelf
Oud 13-05-2007, 14:27
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 13-05-2007 @ 01:05 :
Het scheelde niet veel, maar bij mij was dat ook bijna zo.. Had je ook van dat zelfstandig werken. Dat je een aantal opdrachten op maandag krijgt, en daar krijg je dan tijd voor op school, en dan moet je alles vrijdag afhebben. Meestal had ik dat dan al dinsdag of woensdag af Terwijl anderen het mee naar huis moesten nemen omdat ze het anders niet af hadden.
Dat hadden wij ook. Was ik op woensdag al klaar dus ging ik maar wat kloten in de klas.
Oud 13-05-2007, 14:33
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 11-05-2007 @ 19:07 :
Ik was ook vaak als een van de eersten klaar. Maarjah, ik zat altijd dingen voor mezelf te doen als ik klaar was tot de rest ook klaar was.

En ontopic: ik ben verslaafd aan het weerwolfspel
Oud 13-05-2007, 15:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb meermalen verloren van Daboman met een spelletje.

Ik wil wraak.
Oud 13-05-2007, 20:31
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 05-05-2007 @ 12:58 :
oh, met 1 april heb ik een relatie geveinsd en omdat we pas anderhalve week geleden beken maakten dat het nep was, was een aantal niet geamuseerd
Oud 13-05-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 13-05-2007 @ 20:31 :
Oud 14-05-2007, 00:35
Skilly
Skilly is offline
Ik heb een ontzettende zin om gewoon met iemand (willekeurig persoon) te gaan vechten.
Oud 14-05-2007, 00:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Skilly schreef op 14-05-2007 @ 00:35 :
Ik heb een ontzettende zin om gewoon met iemand (willekeurig persoon) te gaan vechten.
Hoi
Oud 14-05-2007, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 13-05-2007 @ 14:27 :
Dat hadden wij ook. Was ik op woensdag al klaar dus ging ik maar wat kloten in de klas.
Ik moest op de gang of in een hoekje van de klas gaan zitten lezen. Schept een hechte band met je klasgenoten, hebben ze over nagedacht
Oud 14-05-2007, 02:09
Verwijderd
Ik heb best honger, maar ik heb buiten wat harde broodsneden helemaal niets in huis wat ik zo kan eten zonder het te moeten koken ofzo.
Oud 14-05-2007, 06:40
Verwijderd
Woensdag 2 kiezen laten trekken, dus vanaf die datum zal ik niet meer kunnen lachen of praten zonder eruit te zien als Cletus, the slack jawed yokel.
Oud 14-05-2007, 08:18
Verwijderd
als ik dit allemaal lees ben ik erg blij op een montessori school te hebben gezeten
Oud 14-05-2007, 14:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 13-05-2007 @ 12:49 :
Ik hou het lekker voor mezelf
Dat maakt nieuwsgierig?

Citaat:
Skilly schreef op 14-05-2007 @ 00:35 :
Ik bied me aan, ik was gister heel aggressief. Niet echt natuurlijk maar had best even willen vechten

OT: Ik heb eindelijk verteld dat ik ben gestopt met Duits1,2!
OT2: Ik ben niet opzoek naar mijn ouders dus die mevrouw die ik aan de telefoon hebt wacht voor niets. Dan moet ze maar niet zo stom doen, dat stomme callcentermens met iritante stem!
Oud 14-05-2007, 14:39
Bongalientje
Bongalientje is offline
Mijn ex heeft al weer een vriendin! Al de 2e in 3 weken . Zo leuk is hij nou ook weer niet
Oud 14-05-2007, 14:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
kunst schreef op 14-05-2007 @ 14:18 :
OT2: Ik ben niet opzoek naar mijn ouders dus die mevrouw die ik aan de telefoon hebt wacht voor niets. Dan moet ze maar niet zo stom doen, dat stomme callcentermens met iritante stem!
Hahaha, dat wil ik ook wel eens doen, maar helaas bellen ze nooit...

Omtopic: Ik heb het konijn nog geen eten gegeven...
Oud 14-05-2007, 14:53
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik heb moordneigingen jegens wiskunde en ik zou het liefst nu alles uit het raam smijten.
Oud 14-05-2007, 14:55
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 14-05-2007 @ 14:53 :
Ik heb moordneigingen jegens wiskunde en ik zou het liefst nu alles uit het raam smijten.
Hmm.
Oud 14-05-2007, 16:30
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
En ik heb ook moordneigingen jegens Ziek en Zeur die lopen te stampen waardoor ik me nog slechter op wiskunde kan focussen.
Oud 14-05-2007, 16:40
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ik liet vandaag bijna een traantje bij de sopranos vanwege chrissy
Oud 14-05-2007, 18:05
ook hallo
ook hallo is offline
Ik loog net tegen een enqueteur dat ik 17 was!
Oud 14-05-2007, 18:49
gurl19
gurl19 is offline
Mijn ex wil mij terug en heeft een spijkerjurk voor mij gekocht die ik super graag wou hebben! Hij kwam met het kadootje en een roos mij verrassen. Hij was super lief voor me etc etc...

Daardoor ben ik de war en weet ik niet meer wat ik wil met mijn vriendje. Iedereen denkt dat ik denk 'helaas pindakaas' Maar stiekem denk ik dat niet, en dat weet niemand!
Oud 14-05-2007, 20:33
infrasoft
infrasoft is offline
ikleef eigenlijk helemaal niet
Oud 14-05-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 14-05-2007 @ 18:49 :
Mijn ex wil mij terug en heeft een spijkerjurk voor mij gekocht die ik super graag wou hebben! Hij kwam met het kadootje en een roos mij verrassen. Hij was super lief voor me etc etc...

Daardoor ben ik de war en weet ik niet meer wat ik wil met mijn vriendje. Iedereen denkt dat ik denk 'helaas pindakaas' Maar stiekem denk ik dat niet, en dat weet niemand!

Alsof die ex de rest van je leven zulke dingen voor je gaat kopen Er zal vast een goede reden zijn dat het uit is.

*bemoeit zich iets teveel*
Oud 14-05-2007, 21:38
Verwijderd
Me telefoon viel uit tijdens het bellen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten