![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien dat je 1 of de helft van de punten krijgt, maar zeker niet de volle, lijkt me.
|
![]() |
||
Citaat:
Vanavond nog één samenvatting en morgen nog één tekstverklaring, en dan vind ik het wel goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Fijn topic trouwens! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat gaat mij ook nog niet zo goed af. Ik had veel zinnen maar half overgenomen, of zelfs compleet weggestreept toen ik teveel woorden had. Twee keer liep ik zo haast vier punten mis. ![]() Voor die van 2005-II had ik maar 14 van de 23. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik loop gezien; dus: ik word gezien. Hij loopt gezien; dus: hij wordt gezien. Loop jij gezien?; dus: word jij gezien? Loop = word Loopt = wordt
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het antwoord staat altijd letterlijk in de tekst. Bij open vragen voor meer punten (3 of 4) staat het antwoord vaak over meerdere zinnen verspreid, maar dat kun je door eerst goed zoeken, dan opschrijven en dán pas in eigen woorden opschrijven wel goed voor elkaar krijgen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er een hele tijd geleden 2 gemaakt en vandaag nog eentje. Maargoed, mij kan het dan ook niks schelen wat voor cijfer ik ervoor haal |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland! evelienevdboer | 42 | 01-06-2016 15:41 | |
Nederland belastingparadijs? Love & Peace | 15 | 08-05-2009 11:50 | |
'Nederland discrimineert met integratie-examen' Gatara | 81 | 17-05-2008 23:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Nederlands] Betoog over monarchie/republiek. OceanEye | 3 | 02-12-2004 20:25 | |
[betoog] Verdient Nederland wel beter??? b-z | 23 | 22-10-2004 13:36 | |
Vrije tijd |
Nederlands wordt Europees Kampioen voetbal! Martjin | 44 | 24-04-2004 19:17 |