| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en vind sabrina eigenlijk wel heel goed lopen, christa was echt slecht ik sta eigenlijk nog steeds voor bodil maar als ik dan toch moet kiezen dan maar kim (ookal vind ik sabrina stiekem beter)
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het trouwens ook jammer dat ze de andere enveloppen niet open maakten |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
niet dat ik voor sabrina was hoor. Kim jeej |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik was wel blij dat Kim won, had het ook eigenlijk wel verwacht omdat het publiek zoveel mocht bepalen. Ik wist toen al dat Sabrina niet ging winnen...
Op de catwalk vond ik Sabrina eigenlijk het beste, ik zag nu pas dat ze eigenlijk wel mooi is, zo met dat strakke haar naar achter. Christa vond ik echt veruit de minste dus ik snapte ook echt niet waarom twee juryleden in haar de meeste potentie zagen , ze wilden blijkbaar echt weer een tweede Sanne en derde Yfke. Kim vond ik idd te veel met haar hoofd bewegen maar over het algemeen gezien denk ik idd dat zij er wel iets van gaat maken. Yfke vond ik weer vervelend, vooral bij Jensen toen ze zichzelf echt als de moeder en 'het grote voorbeeld' van Kim ging presenteren. En als Jensen te lang met Kim bezig was, probeerde ze snel de aandacht weer op haar te richten. Laat Renate het volgend jaar maar presenteren ofzo. Oja, de covers voor de Glamour vond ik allemaal mooi Foto's van Sabrina
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|