Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij hebben ze bij beide examens van vandaag(geschiedenis en engels) al een fout ontdekt...
http://ncrv.eindexamen.nu/eindexamen.../geschiedenis/ Dr staat al zo'n Errata bij, dat is toch als er fouten instaan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets wordt het idd. Een onderwerp dat dus nauw bij het hoofdonderwerp ligt, maar waar over je niks hebt geleerd, maar die je met de kennis van t hoofdonderwerp dus wel kan beantwoorden. Bij aardrijkskunde zie je dat bv terug in vragen met bv vulkanisme. Je hebt geleerd dat Hawaii Hot-Spot vulkanisme vertoond en hoe dat er op een kaart uitziet en uit een tekst over Hot Spot vulkanisme herken je bepaalde fragmenten die bij dat soort vulkanisme horen. Alleen krijg je op je CSE niet Hawaii te zien, maar een ander deel van de wereld waar het ook voorkomt en dan moet jij t herkennen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoezo zak je? Was je niet degene met de dik hoge cijfers? Met 1 onvoldoende zak je niet hoor, je mag er 3 halen want je mag er 2 staan en 1 herkansen. Bovendien kun je heel zware onvoldoendes halen voor je examens als je gemiddeldes verder wel hoog zijn. Als het geen ongefundeerde stresstalk is van jouw kant dan heb ik overigens niks gezegd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic trouwens, ik vond 'm ook tyfuslang en ook echt bovengemiddeld moeilijk. Geen idee hoe ik 'm gemaakt heb, ik had ook geen tijd om antwoorden op te schrijven natuurlijk. De laatste 4 of 5 vragen maakte ik in de laatste 15 minuten, dus die zal ik wel allemaal fout hebben en de rest ging wel. Vooral vKtB ging wel aardig op zich, Indië niet zo.. Maar ik denk dat ik wel heel veel verkeerde verbanden heb zitten leggen. Hopelijk heb ik wel hoger dan de 4,1 die ik minimaal moest halen, anders ben ik de lul want dan mag ik geen andere onvoldoendes meer halen omdat ik er al één sta door Frans (afgesloten in de vierde lal). Beter doen ze die norm flink hoog, paupers. Haha trouwens, het examen is pas net geweest en er zijn nou al 520 klachten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder: Ik kon overal wel antwoord op geven maar heb lang niet alles goed, ik ben ergggg bang voor de uitslag. Vond het ook erg pittig, en vooral veeeel te lang! Gelukkig staat bij het antwoordmodel vaak "een VOORBEELD van een goed antwoord is.." dus ik hoop dat ik wel minstens een 5.5 haal want dan sta ik een 7 maar ik hoopte eigenlijk op de 7.5 ![]() Hopen op hoge normering + dat er een HEEEELE brede strekking is van wat een goed antwoord is.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
www.laks.nl mijn favoriete site van het moment
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
KLAGEN! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk -> Engeland. Dus ik allemaal dingen bedenken met Engeland een voorbeeld voor Nederland of andersom. And then it hit me ;x. En voor de rest ben ik t met je eens. Dat regeltje 'een voorbeeld' gaat me denk ik echt redden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En inderdaad, alle hoop op "een voorbeeld" ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond hem moeilijk, en veel meer mensen ook, dus de norm is hopelijk wel hoger dan 1 ^^ |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Waar geschiedenis studeren? miramichi | 16 | 06-11-2011 13:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 1 turtlez | 2 | 16-04-2008 14:09 | |
Studeren |
Geschiedenis UVA/VU Verwijderd | 2 | 06-07-2007 11:39 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete over vakken Duits en Geschiedenis Nishu | 24 | 05-05-2007 20:07 | |
Studeren |
geschiedenis (alweer) universitair of hbo? Verwijderd | 5 | 02-12-2004 23:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |