Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Is het bij meer mensen opgevallen dat ze dit examen eindelijk eens wel consequent waren met wel/niet en geen juist/onjuist zooi tussendoor! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laten we hopen op N=1,5 want dan hebben we die 9 binnen ![]() Anyway, heb ff gekeken naar normeringen van vorige examens, die zijn altijd vet laag! hoogste was 1.1 ![]() Maar vond deze opzich wel moeiijker dan anders..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
edit: Oh, nu heb je opeens alles goed ![]()
|
Verwijderd
|
Hier een lijst om te kijken wat je hebt bij welk aantal punten (met een norm van 0 tot 2):
http://www.eindexamen.nu/eindexamens...te=51&x=15&y=7 Geldt alleen voor Engels, want heb het aantal punten in moeten voeren (voor mensen het straks voor alle vakken gaan gebruiken). Vraag me dan inderdaad ook af of alleen de mensen die het goed gemaakt hebben hier posten, want op school vond iedereen het nogal moeilijk. Ik vond m mwa. Zaten veel lange teksten in, normaal zijn er veel meer kortere. Gatentekst ben ik slecht in, maar heb ik erg goed gemaakt. Verder is mijn 7 gemiddeld binnen en betwijfel ik of het een 8 zal worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar een 10 is wel heel netjes ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja, je hebt ook mensen die na 1,5 uur al weg zijn... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de vragen/teksten van Engels niet meegenomen dus ik kan de vraag nu niet zien.. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vertaler Engels - welke studierichting??? VincentFernande | 12 | 27-03-2012 19:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Engels (jeweetwel, met vleugeltjes) tacidvs | 16 | 04-11-2002 09:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me" star9 | 3 | 03-02-2002 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld.. star9 | 7 | 17-01-2002 21:08 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |