![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
geachte MENSEN, hiero kan je zien wat ik bedoel, je moet de link kopieeren en in je witte balkie plakken (voor de mensen die dat niet snapte)
http://www.theforumisdown.com/upload...masturbeer.jpg dat is de Linkkkk, mooie tekening he? misschien snappen jullie 't nu beter EDIT!: hij doe 't ni goed, je moet rechtermuisknop op de link doen, dan naar eigenschappen, dan die link die daar staat kopieeren en in het witte balkie doen, anders doet ie 't niet
Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 11:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als jij het echt zo doet als op het plaatje zal je wel een sterke neus hebben
![]() Maar ff seri... Jij bent dus gewoon aan het "rijen" op je hand nix geks aan... Zo deed ik het ten ik klein was en nog niet wist wat ik deeden waarom ik het lekker vond ![]() Ik doe het dus al lang niet meer zow... Ik zou zeggen probeer jij maar ns normaal te rukken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik masturbeer ook lekker hoor, daar hoef ik het niet vaag voor te doen ![]() *grinnik* maar als jij je er prettig mee voelt waarom zou je het dan niet doen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb 't toenet nog met de vuist gedaan, 't lukte nog wel, maar 'rijen op je hand' heeft eigenlijk alleen maar voordelen heb ik ontdekt, want je komt net zo lekker klaar, maar het sperma blijft bij rijen op je hand meer aan de binnenkant van je lul zitten, toen ik toenet rukkend klaar kwam kon ik het niet voorkomen dat er een kwakkie op m'n tapijt kwam en op m'n broek, laten we met z'n allen gaan rijden op onze handen ![]()
|
het valt me wel op dat bij een nieuwe techniek bij de vrouwen iedereen is van oh jah dat ga ik ook proberen en dat bij de mannen toch iedereen wat 'verlegener' is en het niet durft of wil proberen... waarom met proberen is toch niks mis.. is juist goed omdat je dan misschien nog wat ontdekt wat je fijner vind...
|
hmm... nou, zoiets deed ik ook, toen ik nog maar net masturbeerde (2,5 jaar geleden...
![]() ![]() ![]()
|
Voor het gehele topic:
Ik kom tot de conclusie dat er in dit topic meer "domme" opmerkingen staan, en Man pis = back wat heeft dit topic voor nut, waarom zou je willen weten of je niet de enige bent die zo rukt, open dan een topic van hoe ruk jij en heb je het wel eens zo .... geprobeert, dan heeft het topic tenminste nog inhoud
||
Citaat:
Iedereen zegt steeds "dit topic" maar volgens mij is het "deze topic". En nee ik ben geen buitenlander ![]() Dit is geen commentaar trouwens maar wil het nu gewoon ff weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij moet gewoon altijd wat te zeiken hebben. Maar je maakt een fout door te denken dat het intelligent is om alles stees af te zeiken |
![]() |
||
Citaat:
neej een topic Hoe ruk jij is ook niet relevant, maar als er 1 gezamelijk niet relevant topic is dan heb ik niets te zeiken, het is alleen maar dat mensen niet zoeken maar gewoon openen, desnoods leest de topic starter een oud topic, upt deze met zijn eigen mening of manier zodat het in 1 topic blijft
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er een oud topic wordt ge-upt zitten mensen te zeiken dat iemand oude topic omhoog haalt. Maar als er een nieuw topic wordt geopend, dan is het ook niet goed.. Make up your mind.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|