Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2007, 13:29
Girrll*
Girrll* is offline
situatie:
ik heb echt ontiegelijk veel gewerkt deze week en heb mijn vriend al langer dan een week nie gezien.. hij flipt helemaal uit op mij en vind dat ik maar vrij had moeten vragen (wat ik ook heb gedaan maar niet gekregen!!) dit kan ik hem nie duidelijk maken. hij is echt kwaad op me..ik ben ook liever bij hem als op mn werk, en alleen omdat hij me een weekje nie kan zien issie kwaad. hij heeft nu 2 dagen nisk laten horen en reageert niet op smsjes of bellen en als ik langs ga is hij ''nie thuis''... wat moet ik nou doen om um duidelijk te maken dat ik er niks aan kan doen en hem niet kwijt wil door zoiets onnozels? of beter wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2007, 13:33
Verwijderd
Hij is obsessief jaloers en bezitterig. Dumpen dus.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 13:35
Verwijderd
Ik snap nooit waarom mensen uberhaupt bij andere mensen willen blijven die zo raar doen..?

Maar goed, het is begrijpelijk dat hij je graag wil zien, en jij kan vast wel beter je best doen om daar tijd voor te maken (zo veel werken dat je niet eens tijd hebt om je vriendje te zien is niet normaal en ik betwijfel of het zelfs wettelijk toegestaan is).

Dat hij boos is omdat hij je niet kan zien, en je daarom niet wil zien, vind ik bizar. Als hij weer in de grotemensenwereld is beland, kun je hem misschien de idiote tegenstelling van dat gedrag duidelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 14:11
WolterB
WolterB is offline
Hij doet vreemd, bezitterig en als je moeite voor hem doet, ziet hij dat niet.

Dumpen
Oud 22-05-2007, 14:13
Verwijderd
omg zeg.. hij is ook 19? :')
Verder ben ik het met de rest eens.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 14:13
Volk
Volk is offline
Wil je wel echt bij zo'n kleuter blijven?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 14:27
@Moon
@Moon is offline
Jeetje, is ie 15 ofzo? Of een vrouw? Wat een aansteller zeg. Zo'n ramp is het toch niet om elkaar een weekje niet te zien. En ik neem aan dat dit toch niet al te vaak gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 15:09
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
een week? Dat jullie beide niet compleet zijn weggekwijnd.

tja, wat de rest zegt dus.
Oud 22-05-2007, 17:19
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-05-2007 @ 14:35 :
Ik snap nooit waarom mensen uberhaupt bij andere mensen willen blijven die zo raar doen..?
2 woorden:

emotioneel afhankelijk
Oud 22-05-2007, 17:28
Drlove
Drlove is offline
1 woord:

Kansloos
Oud 22-05-2007, 17:31
Verwijderd
Wow, neemt die jongen zichzelf serieus? En neem jij hem nu nog serieus? Ik ben het met de rest eens... finito dr mee.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 17:35
Flijn
Flijn is offline
Jij moet niks doen.
Eerst kan hij niet zonder je en nu wil hij je niet meer zien? Beetje manipulatief he. Laat hem maar naar jou toe komen. En dan kun je hem vertellen dat hij zich belachelijk gedraagt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 17:41
Verwijderd
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of dit het enige is wat er speelt. Ik kan me persoonlijk namelijk totaal niet voorstellen dat je daarom boos zou worden...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 20:41
Drlove
Drlove is offline
Ik vraag me altijd af wie er achter zon post zit en wat voor enorme stakker die vriend wel niet moet zijn. Dat meisjes uberhaupt iets met zon kerel willen vind ik al ongelofelijk. En dan nog denken dat de fout bij jezelf ligt. Waar gaat het heen met de wereld....
Oud 22-05-2007, 20:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ben het met veel van mijn voorgangers wel eens, maar vooral ook met dit:

Citaat:
Nala schreef op 22-05-2007 @ 18:41 :
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af of dit het enige is wat er speelt. Ik kan me persoonlijk namelijk totaal niet voorstellen dat je daarom boos zou worden...
Daar zat ik dus ook al aan te denken. Kan het niet zijn dat er in de afgelopen week iets is voorgevallen, waardoor hij nu de confrontatie met jou niet aandurft en het probleem daarom maar heel laf op jou afschuift?
Oud 23-05-2007, 01:03
bamiPoep
bamiPoep is offline
hij gaat vreemd en legt zo de schuld bij jou als hij het wilt uitmaken.
Oud 23-05-2007, 06:54
Verwijderd
Hem uitschelden voor werkloze en het vervolgens uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 07:02
me... just me
me... just me is offline
Het even afwachten... Laat hem maar naar jou komen! Hij zit fout, niet jij!
Oud 23-05-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Girrll* schreef op 22-05-2007 @ 14:29 :
ik heb echt ontiegelijk veel gewerkt deze week en heb mijn vriend al langer dan een week nie gezien..
Je hebt het denk ik wel zelf in de hand of je tijd voor hem hebt of niet. Je kan elkaar best een uurtje zien ofzo, bij elkaar slapen, etc. Werken betekent niet meteen dat je diegene niet kan zien.

Citaat:
hij flipt helemaal uit op mij en vind dat ik maar vrij had moeten vragen
Ik zou het ook niet leuk vinden als ik mijn vriendin een hele week niet zou zien. Dat je vrij moet vragen vind ik echter onzin.

Citaat:
alleen omdat hij me een weekje nie kan zien issie kwaad. hij heeft nu 2 dagen nisk laten horen en reageert niet op smsjes of bellen en als ik langs ga is hij ''nie thuis''...
Waarschijnlijk omdat hij zich verwaarloosd voelt. Hoe vaak zien jullie elkaar normaal gesproken?

Citaat:
wat moet ik nou doen om um duidelijk te maken dat ik er niks aan kan doen en hem niet kwijt wil door zoiets onnozels? of beter wat moet ik doen?
Tijd voor hem maken naast je werk. Zeggen dat je hem 's avonds wil zien bijvoorbeeld.

Dan heb je toch een compromis.

Dat hij 2 dagen lang expres niks laat horen is trouwens wel een beetje teveel van het goede en je kan jezelf afvragen of je dat wel acceptabel vindt.

Hij reageert alsof je hem iets aangedaan hebt. Zolang je niet hebt gelogen tegen hem ofzo is zijn reactie wel overdreven en moet je misschien niet teveel moeite doen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 18:15
Faerie
Faerie is offline
Nou eh ik zou helemaal geen contact meer opnemen met die jongen, wat een sukkel. Weg ermee.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 20:18
I C U
I C U is offline
Mwah, een week elkaar niet zien is geen reden om te flippen en gelijk twee dagen niets meer van 'm te horen. Belachelijk. Soms komt het gewoon niet uit om elkaar te zien, so be it.
Zoals ik het nu zie heb jij je best gedaan als het om contact zoeken gaat...

Maar zoals eerder opgemerkt, speelt er niet meer?
Reageren

Regels voor berichten