Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lucifer van connie palmen. geheime kamers van jeroen brouwers. indische duinen van adriaan van dis.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb nieuw: De schaduw van de wind - Carlos Ruiz Zafón, ga er nu in beginnen ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb 'insect' van claire castillon het laatst gekocht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
JRR Tolkien - The children of Húrin...nieuw gekocht zelfs, dat doe ik bijna nooit
![]() Als je Unfinished tales en de Silmarillion hebt gelezen is er weinig nieuws in te vinden...maar het is wel een erg mooi uitgevoerd boek ![]() Citaat:
(omdat elke medewerker bij de Slegte zo z'n eigen ideeën heeft over wat logisch ordenen is....soepzooi rules! ![]()
Laatst gewijzigd op 07-05-2007 om 18:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Flutschrijver ![]() En voor mijzelf Zaterdag van Ian McEwan (niet in het Engels want het was voor de leeskring). Viel me eigenlijk tegen; ik vond het meer richting Stephen King of Maeve Binchy ofzo gaan dan "echte literatuur". Maar ik ben er nog steeds niet achter wanneer ik iets nou wel of niet literatuur vind. Oh en Ze Sliepen Nog van Toon Tellegen voor mijn vertaalminor. Wat blijft dat toch leuk <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Lelieblank, scharlakenrood van Michel Faber. Ik heb de vreemde gewoonte om - als ik lang op mijn bus moet wachten - de Bruna in te lopen en boeken te kopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-06-2007 om 15:50. |
![]() |