Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2007, 19:55
Verwijderd
Hm, ik weet alleen niet of ik voor vandaag nog tijd heb voor ene verhaal.
Advertentie
Oud 26-05-2007, 19:58
Daboman
Daboman is offline
ach misschien mogen jullie nu wel 3 topics omdat die andere in 1 topic is afgerond
Oud 26-05-2007, 20:15
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Daboman schreef op 26-05-2007 @ 19:58 :
ach misschien mogen jullie nu wel 3 topics omdat die andere in 1 topic is afgerond
Jij moet meedoen..
Oud 26-05-2007, 20:16
Swlabr
Swlabr is offline
Wanneer moeten we stemmen?
Oud 26-05-2007, 20:29
Verwijderd
Dat weet ik niet. Ik heb het wachtwoord nog niet, en ook geen proloog.
Oud 26-05-2007, 20:41
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 26-05-2007 @ 19:44 :

Als men dat goed vindt?
Perfect
Oud 26-05-2007, 21:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oke, om toch nog maar even een kleine reactie te geven.

Dank aan alle mensen die hebben gevraagd of ik alsjeblieft toch mee wil doen. Ik waardeer het erg, en ben blij dat jullie willen dat ik meedoe.

Ik heb besloten dit niet te doen, omdat een aantal mensen mijn deelname duidelijk minder op prijs stelt. Ik wil niet tot last zijn, en dat ben ik voor een deel van de mensen blijkbaar wel.

Met betrekking daartoe, de opmerking van de spelleiders dat ik de sfeer zou verpesten vond ik erg onprettig, en totaal niet leuk om te horen. Ik speel dit spel voor de lol, en voor de lol van anderen. Als ik blijkbaar de sfeer verpest, dan speel ik liever niet meer mee.

Met deze woorden wil ik graag alle spelers veel succes wensen, en Mr soija veel plezier wensen als spelleider.

Maak er een leuk spel van!
Oud 26-05-2007, 21:36
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ohw DaramaQueen doe gewoon mee!
Waarom hebben we maar 1 spelleider en niet 2?

Ik vind Soija als spelleider een goed plan

Niets tegen de oude spelleiders verder.
Oud 26-05-2007, 22:00
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Ik heb 2 vragen.

Is dit spel met 3 of met 4 wolven? Dat is in de regels niet helemaal duidelijk vind ik.

En wanneer worden de functies bekend?
Oud 26-05-2007, 22:01
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 26-05-2007 @ 22:00 :
Ik heb 2 vragen.

Is dit spel met 3 of met 4 wolven? Dat is in de regels niet helemaal duidelijk vind ik.

En wanneer worden de functies bekend?
4 wolven!

Zodra we een 2e spelleider hebben?
Oud 26-05-2007, 22:08
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Oke, dankjewel
Oud 26-05-2007, 23:38
Verwijderd
DP for spelleider
Oud 26-05-2007, 23:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline

Ik geloof niet dat veel mensen het dŕŕr mee eens zijn, en er zijn waarschijnlijk wel betere mensen voor
Oud 26-05-2007, 23:39
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 26-05-2007 @ 23:38 :
DP for spelleider
YEAh
Oud 26-05-2007, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 26-05-2007 @ 23:39 :

Ik geloof niet dat veel mensen het dŕŕr mee eens zijn, en er zijn waarschijnlijk wel betere mensen voor
Maar ik meen het wel serieus.

Dan kun je gewoon meedoen (wat een hele groep heel belangrijk vindt) en dan kun je niet ruzie maken of spammen of wat dan ook. Bovendien is het wel fijn voor Soija niet alleen spelleider te zijn. Ah toe?

Edit: En eenmaal erin kunnen ze je niet massaal wegstemmen
Oud 26-05-2007, 23:43
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb besloten om dit keer geen spelleider te zijn, ivm mijn verslaving aan LOTR online. Daarom doe ik nu gewoon mee. (maar verwacht geen diepgaande theorieën van mij, daarvoor ben ik te druk met het redden van Midden-aarde )

01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus
07. Zoemzoem
08. Biertank 52
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke!
12. Lisaaah
13. kunst
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel (Onder voorbehoud)
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen
22. flyaway

Spelleider(s)
01. Mr soija
Oud 26-05-2007, 23:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 26-05-2007 @ 23:43 :
Maar ik meen het wel serieus.

Dan kun je gewoon meedoen (wat een hele groep heel belangrijk vindt) en dan kun je niet ruzie maken of spammen of wat dan ook. Bovendien is het wel fijn voor Soija niet alleen spelleider te zijn. Ah toe?

Edit: En eenmaal erin kunnen ze je niet massaal wegstemmen
Ik wil de meningen van anderen. Ik weet het niet echt. En ik wil de meningen van Twinkebel + EOS.
Oud 26-05-2007, 23:49
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 26-05-2007 @ 23:45 :
Ik wil de meningen van anderen. Ik weet het niet echt. En ik wil de meningen van Twinkebel + EOS.
Ik ben dit keer geen spelleider, dus het zou fijn zijn als jij het met Soija zou willen doen. Volgens mij speelt Twinkebel ook liever mee namelijk.
Tevens hoop ik dat het de frictie tussen jou en mij zal wegnemen. Ik heb eerder veel te lomp gereageerd en ik hoop dat we dat achter ons kunnen laten. Ik heb geen enkel probleem met jou en ik hoop dat dat ook wederzijds is...
Oud 26-05-2007, 23:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 26-05-2007 @ 23:49 :
Ik ben dit keer geen spelleider, dus het zou fijn zijn als jij het met Soija zou willen doen. Volgens mij speelt Twinkebel ook liever mee namelijk.
Tevens hoop ik dat het de frictie tussen jou en mij zal wegnemen. Ik heb eerder veel te lomp gereageerd en ik hoop dat we dat achter ons kunnen laten. Ik heb geen enkel probleem met jou en ik hoop dat dat ook wederzijds is...
Ik heb een paar keer te offensief gereageerd, zoveel geef ik toe. Ik vond de regelmaat waarmee er fouten werden gemaakt best irritant, vandaar mijn reactie. Verder heb ik niks tegen je, heb ik altijd een zeker respect voor je gehad, en vind ik je een goede verhaalschrijven. Veel beter dan ik ben, vermoed ik, dus houdt daar rekening mee.

Soija's mening wil ik natuurlijk ook.
Oud 27-05-2007, 01:32
Daboman
Daboman is offline
Nou DP, we hadden het er vanmiddag nog over, maar er zijn duidelijk mensen die je steunen. Ik denk dus dat deze mensen je inzet zonder meer zullen waarderen en dat je dus gewoon een poging kan wagen.
Oud 27-05-2007, 04:39
Ray
Ray is offline
Jezus wat een geslijm over dat fucking spelletje.
Oud 27-05-2007, 09:10
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ray schreef op 27-05-2007 @ 04:39 :
Jezus wat een geslijm over dat fucking spelletje.
Ik ben het eens met je eens.
noujah, als DP spelleider wordt, miss idd kan die dan zijn wrok eens laten varen tegen EoS en mij en ziet hij hoe lastig het is om spelleider soms te zijn.
Oud 27-05-2007, 09:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb geen wrok tegen EoS, hoor

Maar goed, als Soija het ook goed vindt zal ik wel een poging wagen, dan.
Oud 27-05-2007, 09:35
Verwijderd
Oud 27-05-2007, 10:00
Spelleider
Spelleider is offline
Het verhaal en de functies komen later. Maar kan vast zeggen dat stemmen tot morgenavond 20:30 kan.

01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus
07. Zoemzoem
08. Biertank 52
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke
12. Lisaaah
13. kunst
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen
22. flyaway
Oud 27-05-2007, 12:09
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 26-05-2007 @ 20:15 :
Jij moet meedoen..
Volgende keer doe ik weer mee Als ik het topic tenminste op tijd zie
Oud 27-05-2007, 12:51
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ohw daboman was je te laat? *schuldig voelt*
@spelleider, kun je voortaan zeggen welke dag we moeten stemmen en niet morgen? Want ik zit er steeds naast *domdom*

OT: Ik ga stemmen om sheric denk ik. Omdat ik die nog noooit heb zien posten en me dus niet schuldig voel als die er uit moet. Maar als anderen een bijna meerderheid hebben met stemmen, stem ik met hen mee.
Oud 27-05-2007, 12:56
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
kunst schreef op 27-05-2007 @ 12:51 :
Ohw daboman was je te laat? *schuldig voelt*
@spelleider, kun je voortaan zeggen welke dag we moeten stemmen en niet morgen? Want ik zit er steeds naast *domdom*

OT: Ik ga stemmen om sheric denk ik. Omdat ik die nog noooit heb zien posten en me dus niet schuldig voel als die er uit moet. Maar als anderen een bijna meerderheid hebben met stemmen, stem ik met hen mee.
Nee nee, ik bedoel, als het weerwolfspel na dit weerwolfspel start, dat ik dan niet te laat ben
Oud 27-05-2007, 13:05
Verwijderd
functie ontvangen!!

wie zijn nou de spelleiders? DP, het lijkt me wel echt cool als jij spelleider bent!
Oud 27-05-2007, 13:10
Ray
Ray is offline
Soija is toch gewoon spelleider? Ik heb geen flauw idee wat ik ga stemmen, waarschijnlijk iemand die weinig actief is.
Oud 27-05-2007, 13:11
Verwijderd
Soija én DP zijn spelleider!
Oud 27-05-2007, 13:17
Spelleider
Spelleider is offline
'Dit zuigt echt, jongens.' De dikke Eye of Sauron zat op een bankje naast zijn drie vrienden. Vandaag was de klas op een uitje gegaan naar de Colorado Zoo. EoS verveelde zich echter dood. 'Er gebeurt hier nooit iets spannends. In Europa ontsnapt er nog een gorilla op regelmatige basis. Wat een kutdierentuin is dit zeg!' Darkiekurd had ook moeite om zich te vermaken. 'Je hebt gelijk EoS. Het is hier oersaai. De hele tijd maar naar luie dieren staren, die die geen vin verroeren.' 'Ik weet het, we zouden naar Nederland moeten reizen, om daar Bokito te ontmoeten.' Ray was het hier niet mee eens 'Zeur niet, EoS! Naar Holland gaan voor Bokito is een slecht idee.' 'Houd je bek, jij stomme jood! Het idee is wreed!' 'Neen! Dat is het niet, vetzak!' 'IK BEN NIET DIK, IK HEB ZWARE BOTTEN!'. 'Wat jij wilt, dikzak.' Darkiekurd kwam tussenbeide: 'Ophouden jongens, ik heb honger. Laten we wat gaan eten.' 'Dat is een goed plan,' zei EoS 'ik heb ook trek.' De vier jongens liepen het restaurant binnen.
Binnen zaten de vier vrienden naar een tv-quiz te kijken. '...weet jij het antwoord hierop, mail dan naar tvquiz@colorado.com en win een reis voor vier personen naar Holland...' EoS zag zijn kans 'Oh mijn God, jongens! Dat is het! We geven antwoord op de vraag, mailen het antwoord naar het tv programma, winnen vier tickets naar Nederland en we bezoeken daar de gorilla Bokito.' Ray had er als enige problemen mee 'Denken jullie niet dat het idioot is om een gevaarlijke aap te gaan bezoeken? Die aap heeft net iemand halfdood gebeten. En nu willen jullie die aap gaan aanstaren, zodat ie zich aan ons gaat ergeren? Ik bedoel, kom op zeg.' 'Wat kan er nou gebeuren?' vroeg Darkiekurd 'de gorilla zit vast.' EoS viel hem bij 'Inderdaad. En het is heus niet of we gaan provoceren. We maken gewoon een leerzaam uitje.' Ray geloofde hem niet 'Vast. Jou kennende ga je er alles aan doen om de aap uit de tent te lokken.' 'Nee, hoor. Ik zou dat arme dier niks aan doen. Maar goed als jij als enige achter wilt blijven, mij best.' 'Ok, ok, ok. Ik ga wel mee. Als je wint, dat is.' 'Jeej!' riep Biertank 52, het vierde lid van het jonge kwartet.
De volgende dag kwam Eye of Sauron roepend aanrennen. De andere drie vrienden stonden al te wachten bij de bushalte. 'Hé, jongens! Hé, jongens! Je raadt het nooit!' 'Aliens hebben vannacht een anale sonde bij je ingebracht' vroeg Ray op Sarcastische toon. 'Haha, heel grappig, Ray. Ik heb gewonnen! We gaan naar Nederland!' 'Oh echt?! Cool!' zei Darkiekurd. Ray was iets minder enthousiast 'Verdomme!' Biertank mompelde er nog iets achteraan.

01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus
07. Zoemzoem
08. Biertank 52
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke
12. Lisaaah
13. kunst
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen
22. flyaway
23. Bokito

Spelleiders:
Dark Phoenix, Mr Soija

Stemmen kan tot morgenavond (maandag) 20.30.

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 13:20.
Oud 27-05-2007, 13:18
Bokito
Bokito is offline
Oud 27-05-2007, 13:20
Bongalientje
Bongalientje is offline
Haha, grappig verhaal!
Soija's verhaal?
Oud 27-05-2007, 13:20
Skilly
Skilly is offline
Bokito ga terug naar je dierentuin wat doe je nog hier
Oud 27-05-2007, 13:22
Ray
Ray is offline
'Aliens hebben vannacht een anale sonde bij je ingebracht' vroeg Ray op sarcastische toon'

Lallerz south park, ik ben zo een beetje een combinatie van cartman en kyle
Oud 27-05-2007, 13:49
twinkebel
twinkebel is offline
South Park.

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 13:56.
Oud 27-05-2007, 13:52
Severus
Severus is offline
Citaat:
kunst schreef op 27-05-2007 @ 12:51 :
OT: Ik ga stemmen om sheric denk ik.
Ik vind Sherco wel een goed idee. Ik ken haar niet en heb haar verder nog nooit meegemaakt in dit spel, dus ik vind het wel best als zij er als eerste uitgaat.

Maar doet Bokito nu ook mee aan dit spel, of was dat gewoon een grapje (vanwege de smiley)?
Oud 27-05-2007, 13:58
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Severus schreef op 27-05-2007 @ 13:52 :
Ik vind Sherco wel een goed idee. Ik ken haar niet en heb haar verder nog nooit meegemaakt in dit spel, dus ik vind het wel best als zij er als eerste uitgaat.

Maar doet Bokito nu ook mee aan dit spel, of was dat gewoon een grapje (vanwege de smiley)?
BOkito staat niet correct in de lijst dus doet niet mee.

Oké sorry voor Sherco, als ze nog gaat posten stem ik mss niet op haar. MAar ik wil iig alle stille mensen weg! Ik vind het wel zielig om een nieuweling weg te stemmen.

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 14:01.
Oud 27-05-2007, 14:00
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
kunst schreef op 27-05-2007 @ 13:58 :
BOkito staat niet in de lijst dus doet niet mee.

Oké sorry voor Sherco, als ze nog gaat posten stem ik mss niet op haar. MAar ik wil iig alle stille mensen weg! Ik vind het wel zielig om een nieuweling weg te stemmen.
Bokito staat wel op de lijst, maar met nr 23. én een smiley... dus ik neem aan dat ze niet meedoet? Anders is het wel vreemd...?
Oud 27-05-2007, 14:14
Verwijderd
Ik vind het nog wat te vroeg in het spel om mensen stil te gaan noemen , maar ik stem op nr. 8 - Biertank.
Oud 27-05-2007, 14:15
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Vet.

South Park
Ik ben Cartman
Bokito zit ook in het verhaal
Oud 27-05-2007, 14:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
Elpida? Waarom stem je op Biertank52? Hij hield in het vorige spel nog een beetje leven. Persoonlijk ben ik het bangste voor de stille mensen, omdat je er niets aan hebt.

Er hoort toch geen nummer 23 in? Volgens mij doet hij niet mee, ik wacht wel op de spelleiders. Want daarover discussieren heeft geen zin.
Oud 27-05-2007, 14:29
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Die Bokito is een grapje, dat zie ik zo al. De verwarring word veroorzaakt omdat er ineens een lid de naam bokito heeft..
Toch Soija?
Oud 27-05-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 27-05-2007 @ 14:18 :
Elpida? Waarom stem je op Biertank52? Hij hield in het vorige spel nog een beetje leven. Persoonlijk ben ik het bangste voor de stille mensen, omdat je er niets aan hebt.
Ik kies iemand random. In de eerste ronde maakt het toch geen zak uit op je stemt, omdat iedereen meestal op iemand anders stemt.
Oud 27-05-2007, 14:37
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Elpida schreef op 27-05-2007 @ 14:35 :
Ik kies iemand random. In de eerste ronde maakt het toch geen zak uit op je stemt, omdat iedereen meestal op iemand anders stemt.
Je hebt gezien hoe het vorige spel ging? Ik denk dat de dorpelingen deze keer moeten samenwerken. Omdat we nu niet mensen er uit kunnen stemmen op verdenkingen moeten we kijken wie er goed of slecht zijn voor het spel.
Ik denk dat stille mensen slecht zijn en stem dus nu op iemand die mij stil lijkt.
Als ze ineens heel veel gaat posten, stem ik iemand anders.

Waarom random stemmen als je al een reden kunt bedenken om te stemmen.
Oud 27-05-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 27-05-2007 @ 14:37 :
Je hebt gezien hoe het vorige spel ging? Ik denk dat de dorpelingen deze keer moeten samenwerken. Omdat we nu niet mensen er uit kunnen stemmen op verdenkingen moeten we kijken wie er goed of slecht zijn voor het spel.
Ik denk dat stille mensen slecht zijn en stem dus nu op iemand die mij stil lijkt.
Als ze ineens heel veel gaat posten, stem ik iemand anders.

Waarom random stemmen als je al een reden kunt bedenken om te stemmen.
Zoals ik al zei, ik vind het nu nog wat te vroeg om te zeggen wie er stil zijn. En uit het vorige spel bleek dat de stille mensen zeker niet altijd slecht waren. Vaak zijn het dorpelingen. Ik vind het ook nog wat te vroeg om nu al allemaal op dezelfde persoon te gaan stemmen. Er is toch nog niemand verdacht? En als ik zo kijk naar de lijst met namen zijn het allemaal wel actieve posters, hoewel ik over Wind's Embrace en Sherco nog niets kan zeggen. Maar ik vind het ook geen reden om gelijk de nieuwelingen(?) in het spel er uit te stemmen.
Oud 27-05-2007, 15:17
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben het met Elpida eens: het is nog te vroeg om te zeggen wie er stil zijn. En ik ben het met Kunst eens dat we dit keer moeten samenwerken.
Verder weet ik nog niet op wie ik ga stemmen. Tot nu toe zijn volgens mij alleen Sherco en Biertank genoemd, en deze ronde zal toch een gok worden omdat nog niemand echt verdacht is. Maar we hebben tot morgenavond, dus ik kan er nog een nachtje over slapen
Oud 27-05-2007, 15:18
zoemzoem
zoemzoem is offline
16. Femic
Omdat ik het met Elpida eens ben dat je nu nog niet kunt zeggen wie stil is, en random dus het beste is.
Oud 27-05-2007, 15:28
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 27-05-2007 @ 14:29 :
Die Bokito is een grapje, dat zie ik zo al. De verwarring word veroorzaakt omdat er ineens een lid de naam bokito heeft..
Toch Soija?
Idd, een grapje.

Regels voor berichten