| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zodra we een 2e spelleider hebben?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kun je gewoon meedoen (wat een hele groep heel belangrijk vindt) en dan kun je niet ruzie maken of spammen of wat dan ook. Bovendien is het wel fijn voor Soija niet alleen spelleider te zijn. Ah toe? Edit: En eenmaal erin kunnen ze je niet massaal wegstemmen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Tevens hoop ik dat het de frictie tussen jou en mij zal wegnemen. Ik heb eerder veel te lomp gereageerd en ik hoop dat we dat achter ons kunnen laten. Ik heb geen enkel probleem met jou en ik hoop dat dat ook wederzijds is...
|
|
||
|
Citaat:
Soija's mening wil ik natuurlijk ook.
|
|
||
|
Citaat:
noujah, als DP spelleider wordt, miss idd kan die dan zijn wrok eens laten varen tegen EoS en mij en ziet hij hoe lastig het is om spelleider soms te zijn.
|
|
||
|
Citaat:
Als ik het topic tenminste op tijd zie
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
'Dit zuigt echt, jongens.' De dikke Eye of Sauron zat op een bankje naast zijn drie vrienden. Vandaag was de klas op een uitje gegaan naar de Colorado Zoo. EoS verveelde zich echter dood. 'Er gebeurt hier nooit iets spannends. In Europa ontsnapt er nog een gorilla op regelmatige basis. Wat een kutdierentuin is dit zeg!' Darkiekurd had ook moeite om zich te vermaken. 'Je hebt gelijk EoS. Het is hier oersaai. De hele tijd maar naar luie dieren staren, die die geen vin verroeren.' 'Ik weet het, we zouden naar Nederland moeten reizen, om daar Bokito te ontmoeten.' Ray was het hier niet mee eens 'Zeur niet, EoS! Naar Holland gaan voor Bokito is een slecht idee.' 'Houd je bek, jij stomme jood! Het idee is wreed!' 'Neen! Dat is het niet, vetzak!' 'IK BEN NIET DIK, IK HEB ZWARE BOTTEN!'. 'Wat jij wilt, dikzak.' Darkiekurd kwam tussenbeide: 'Ophouden jongens, ik heb honger. Laten we wat gaan eten.' 'Dat is een goed plan,' zei EoS 'ik heb ook trek.' De vier jongens liepen het restaurant binnen.
Binnen zaten de vier vrienden naar een tv-quiz te kijken. '...weet jij het antwoord hierop, mail dan naar tvquiz@colorado.com en win een reis voor vier personen naar Holland...' EoS zag zijn kans 'Oh mijn God, jongens! Dat is het! We geven antwoord op de vraag, mailen het antwoord naar het tv programma, winnen vier tickets naar Nederland en we bezoeken daar de gorilla Bokito.' Ray had er als enige problemen mee 'Denken jullie niet dat het idioot is om een gevaarlijke aap te gaan bezoeken? Die aap heeft net iemand halfdood gebeten. En nu willen jullie die aap gaan aanstaren, zodat ie zich aan ons gaat ergeren? Ik bedoel, kom op zeg.' 'Wat kan er nou gebeuren?' vroeg Darkiekurd 'de gorilla zit vast.' EoS viel hem bij 'Inderdaad. En het is heus niet of we gaan provoceren. We maken gewoon een leerzaam uitje.' Ray geloofde hem niet 'Vast. Jou kennende ga je er alles aan doen om de aap uit de tent te lokken.' 'Nee, hoor. Ik zou dat arme dier niks aan doen. Maar goed als jij als enige achter wilt blijven, mij best.' 'Ok, ok, ok. Ik ga wel mee. Als je wint, dat is.' 'Jeej!' riep Biertank 52, het vierde lid van het jonge kwartet. De volgende dag kwam Eye of Sauron roepend aanrennen. De andere drie vrienden stonden al te wachten bij de bushalte. 'Hé, jongens! Hé, jongens! Je raadt het nooit!' 'Aliens hebben vannacht een anale sonde bij je ingebracht' vroeg Ray op Sarcastische toon. 'Haha, heel grappig, Ray. Ik heb gewonnen! We gaan naar Nederland!' 'Oh echt?! Cool!' zei Darkiekurd. Ray was iets minder enthousiast 'Verdomme!' Biertank mompelde er nog iets achteraan. 01. Wind's Embrace 02. Darkiekurd 03. Maxwell 04. Trass 05. Eye of Sauron 06. Severus 07. Zoemzoem 08. Biertank 52 09. Skilly 10. Elpida 11. Hanneke 12. Lisaaah 13. kunst 14. sterrenmeisje 15. Twinkebel 16. Femic 17. Ray 18. Misti 19. Sherco 20. Heksjuh 21. Juffrouw Jansen 22. flyaway 23. Bokito Spelleiders: Dark Phoenix, Mr Soija Stemmen kan tot morgenavond (maandag) 20.30.
Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 13:20. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar doet Bokito nu ook mee aan dit spel, of was dat gewoon een grapje (vanwege de smiley)?
|
|
||
|
Citaat:
Oké sorry voor Sherco, als ze nog gaat posten stem ik mss niet op haar. MAar ik wil iig alle stille mensen weg! Ik vind het wel zielig om een nieuweling weg te stemmen.
Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 14:01. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk dat stille mensen slecht zijn en stem dus nu op iemand die mij stil lijkt. Als ze ineens heel veel gaat posten, stem ik iemand anders. Waarom random stemmen als je al een reden kunt bedenken om te stemmen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|