| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() @Caps: Als je zelf goede samenvattingen (of samengevat) hebt gemaakt hoef je de boeken alleen nog maar door te bladeren. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad flauw, vorig jaar vielen er complete domeinen weg, dit jaar alleen maar een minidomeintje En @ Lyne: Dan ben je inderdaad flink genaaid! Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze die impulsenzooi zouden weglaten, doe mij maar ecologie en genetica enzo, dat hele menskunde gedeelte vind ik niet zo interessant. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Denk niet dat je niets over soorten en populatie moet weten. Want daarbij hoort ook gewoon standaard kennis die ik in elk examen wel tegenkom. |
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Als dat er echt uit gaat ben ik zo blij! Toen ik dat moest leren voor m'n SE kon het me al geen reet boeien. En trouwens: hoe meer je moet leren hoe meer ze moeten toetsen, hoe minder diep ze erop in kunnen gaan dus hoe makkelijker het examen is. Vorig jaar vielen er duizendzestig dingen weg en 2006 is een van de moeilijkste examens ooit geweest (naar ik vernomen heb).
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb het zo geleerd: - Je vangt op een dag 10 konijntjes -> rode stip - Je vangt de dag erop 12 konijntjes -> 5 met rode stip 10 : x 5 : 12 En dan x berekenen met kruistabel. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
in het voorbeeldsommetje vang je 5/12 deel van de populatie terug in je tweede vangst. dus: 10 konijnen in je eerste vangst = 5/12 deel van je populatie = 0,42 dus de gehele populatie 10 / 0,42 = 24 konijnen. --> je kunt het dus ook beredeneren. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moeten we het nou wel of niet kennen (: ? |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Populatie zit er opzich niet in, dus zal dit ook wel niet in het examen zit. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.
Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 13:15. |
||
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
Biologie halen buiten standaard school om Stam | 2 | 22-08-2016 09:23 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] PTA Biologie (Hulp antwoorden nodig van vragen) Haron555 | 2 | 06-06-2012 21:36 | |
[BIO] Vraag over biologie annoniempjes | 1 | 14-05-2011 22:39 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
biologie in het engels puelle | 0 | 26-09-2001 05:02 | |
Wie heeft er een verslag over tuinkersen/watervlooien in GIF?!! MusicMasterK | 0 | 29-03-2001 21:25 | |
Heeft iemand een werkstuk van biologie???????????????? DJ_Minik | 6 | 10-03-2001 14:42 | |