Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2007, 16:09
maxwell
maxwell is offline
Random zegt:
14 dus ik ga voor sterrenmeisje.
Oud 27-05-2007, 16:10
Biertank 52
Biertank 52 is offline
OMG Soija, wat een geniaal gruwelijk heerlijk magnifiek verhaal. Diep respect.
Oud 27-05-2007, 16:13
twinkebel
twinkebel is offline
bij mij zegt de random: 8 ... biertank 52. Sorry.
Oud 27-05-2007, 16:14
Swlabr
Swlabr is offline
Biertank 52. Sorry.
Oud 27-05-2007, 16:15
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 27-05-2007 @ 16:09 :
Random zegt:
14 dus ik ga voor sterrenmeisje.
Ik kom eerst op mezelf uit En daarna op nr 22, flyaway
Oud 27-05-2007, 16:18
maxwell
maxwell is offline
dat kan gebeuren ehh met random :')
Oud 27-05-2007, 16:24
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Misschien op zich wel beter. Zaterdag ben ik op vakantie, en ik denk niet dat het spel dan al afgelopen is. Al had ik graag nog een tijdje in het verhaal willen zijn om te kijken wat Soija in petto had voor mijn personage.
Oud 27-05-2007, 16:27
Severus
Severus is offline
Goed, momenteel ziet alles er als volgt uit:

- Sherco

Severus (onder voorbehoud)
Kunst (onder voorbehoud)

- Biertank 52

Elpida
Twinkebel
Darkiekurd

- Femic

Zoemzoem

- Sterrenmeisje

Maxwell

- Flyaway

Lisaaah

Tot nu toe lijkt het tussen Sherco en Biertank 52 te gaan. Eigenlijk stem ik liever niet op Biertank, omdat ik hem altijd wel leuk vind in het spel - maar aan de andere kant is gelijkspel ook weer niet de bedoeling.

Ik wacht het nog maar even af, ik heb tenslotte nog een paar uurtjes.
Oud 27-05-2007, 16:36
Bongalientje
Bongalientje is offline
We hoeven morgen toch pas te stemmen? Anders moet ik snel stemmen want ik moet vanavond werken.

Ik twijfel of ik ook op biertank wil stemmen, maar hij is zo'n actief personage, maar aan de andere kant gaat hij bijna op vakantie en ik wil absoluut geen gelijkspel in de eerste ronde.
Oud 27-05-2007, 16:49
Severus
Severus is offline
Citaat:
kunst schreef op 27-05-2007 @ 16:36 :
We hoeven morgen toch pas te stemmen? Anders moet ik snel stemmen want ik moet vanavond werken.
Oh, ik zie dat het inderdaad maandagavond is, sorry. Ik heb weer eens te snel gelezen.

Ik vind de stemkwestie nu anders liggen, nu Biertank gezegd heeft op vakantie te gaan (en er verder niet echt problemen mee lijkt te hebben om vroegtijdig uit het spel te gaan). Dan lijkt het me inderdaad beter om op hem te stemmen en Sherco voor tenminste deze ronde te sparen. Zo voorkomen we gelijkspel én zitten we straks tenminste niet opgescheept met een afwezige speler.
Oud 27-05-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 27-05-2007 @ 16:24 :
Misschien op zich wel beter. Zaterdag ben ik op vakantie, en ik denk niet dat het spel dan al afgelopen is. Al had ik graag nog een tijdje in het verhaal willen zijn om te kijken wat Soija in petto had voor mijn personage.
het spijt me Biertank, maar dan ga ik denk ik ook voor jou...
Oud 27-05-2007, 17:20
Sherco
Sherco is offline
Woah zeg, je doet de eerste keer mee en wordt bijna eruit gestemd omdat je nog niks gezegd hebt
Zoals ik al zei bij mijn inschrijving; ik heb de laatste paar (4 oid) weerwolfspellen wel meegelezen, maar was telkens te laat voor inschrijven. En mja, ik ben niet echt een fervent DK poster, maar wat niet is, kan nog komen!
En aangezien we nog tot morgenavond hebben om te stemmen, ga ik eerst eens kijken wat iedereen te melden heeft voor ik een keuze maak
Oud 27-05-2007, 17:43
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik stem in ieder geval op Sherco, om mijn eigen hachje misschien nog te kunnen redden.

Edit: Als Severus en kunst wel op Sherco stemmen, is het 4-3 voor mij. Dan hoeven er in principe nog maar 2 spelers (of 1, als de wolven mij niet kiezen bij gelijkspel) op Sherco te stemmen.

Please mensen, gun mij 1 ronde alsjeblieft. De volgende ronde mag je dan wel op mij stemmen.

Edit 2:
Citaat:
Severus schreef op 27-05-2007 @ 16:49 :
Oh, ik zie dat het inderdaad maandagavond is, sorry. Ik heb weer eens te snel gelezen.

Ik vind de stemkwestie nu anders liggen, nu Biertank gezegd heeft op vakantie te gaan (en er verder niet echt problemen mee lijkt te hebben om vroegtijdig uit het spel te gaan). Dan lijkt het me inderdaad beter om op hem te stemmen en Sherco voor tenminste deze ronde te sparen. Zo voorkomen we gelijkspel én zitten we straks tenminste niet opgescheept met een afwezige speler.
Mijn functie zou dan sowieso overgedragen worden aan de eerste reserve.

Zo, ik heb die 3 posts even samengevoegd tot 1.

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 17:49.
Oud 27-05-2007, 17:51
Verwijderd
dus jouw functie gaat dan naar zoemzoem (toch??)

dan ga ik lekker ook random stemmen
Oud 27-05-2007, 17:52
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Als dat de eerste reserve is, dan zoemzoem ja.

En please, stem op Sherco, gun mij 1 ronde alsjeblieft!
Oud 27-05-2007, 17:54
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-05-2007 @ 17:51 :
dus jouw functie gaat dan naar zoemzoem (toch??)

dan ga ik lekker ook random stemmen
Nee, omdat Soija spelleider is geworden, heb ik zijn plaats over genomen. Ik ben nu nr. 7. Er is momenteel GEEN reserve.
Oud 27-05-2007, 17:57
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 27-05-2007 @ 17:52 :
Als dat de eerste reserve is, dan zoemzoem ja.

En please, stem op Sherco, gun mij 1 ronde alsjeblieft!
Dus mij er in mijn aller eerste spel waarbij ik eindelijk op tijd was om mee te spelen uit gooien! Neem dan iemand die het vorige spel heel ver is gekomen (of zelfs gewonnen heeft) als het jou eigenlijk toch niet uit maakt op wie men stemt!

Trouwens, ik las in een topic hier (misschien zelfs wel het vorige weerwolfspel) een verhaal van Kunst over dat als je op DK er een beetje "tussen" wilt komen, je gewoon mee moet doen enz. Dit komt op mij niet echt over als een welkomstgebaar naar een nieuwe poster...

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 18:00.
Oud 27-05-2007, 18:03
Ray
Ray is offline
Hoeveel ik ook van m'n tankje hou, d'r is nu geloof ik geen reserve en hij gaat op vakantie. Ik stem dus op hem.
Oud 27-05-2007, 18:04
Ray
Ray is offline
Citaat:
Sherco schreef op 27-05-2007 @ 17:57 :
Dus mij er in mijn aller eerste spel waarbij ik eindelijk op tijd was om mee te spelen uit gooien! Neem dan iemand die het vorige spel heel ver is gekomen (of zelfs gewonnen heeft) als het jou eigenlijk toch niet uit maakt op wie men stemt!

Trouwens, ik las in een topic hier (misschien zelfs wel het vorige weerwolfspel) een verhaal van Kunst over dat als je op DK er een beetje "tussen" wilt komen, je gewoon mee moet doen enz. Dit komt op mij niet echt over als een welkomstgebaar naar een nieuwe poster...
Jezus, je bent 21, zeik niet zo.
Oud 27-05-2007, 18:06
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Dan leg ik me er bij neer en hoop dat Soija een grandioos afscheid voor me organiseert.
Oud 27-05-2007, 18:34
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ray schreef op 27-05-2007 @ 18:04 :
Jezus, je bent 21, zeik niet zo.
Jij bent wel het zonnetje in huis he?
Oud 27-05-2007, 18:50
Ray
Ray is offline
Ja hoor
Oud 27-05-2007, 19:21
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Goed, ik ga denk ik maar mee met biertank. Ik vind hem niet erg verdacht, maar nu al gelijkspel lijkt me ook weer niet zo fijn. Sorry biertank.
Oud 27-05-2007, 19:35
flyaway
flyaway is offline
Ik stem op Lisaaah omdat ze op mij stemt
Oud 27-05-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
flyaway schreef op 27-05-2007 @ 19:35 :
Ik stem op Lisaaah omdat ze op mij stemt
Haha ik wilde net mijn stem gaan veranderen in biertank om zekerder van de zaak te zij, maar als je zo gaat beginnen
Oud 27-05-2007, 22:15
Femic
Femic is offline
Ik heb op Juffrouw Jansen gestemd, omdat ik ook Jansen heet.
Oud 27-05-2007, 22:18
***ailá***
***ailá*** is offline
ik wil ook meedoen zijn er nog reserveplaatsen ofzo?
Oud 27-05-2007, 22:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee. Volgende spel weer.
Oud 27-05-2007, 23:38
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik moet helaas ook voor Biertank gaan. Ik vind het wel jammer want hij doet altijd wel actief mee en zo, maar:

1) ik wil geen gelijkspel.
2) ik stem principieel niet op een nieuwkomer de eerste ronde. En aangezien het tussen Biertank en Sherco gaat heb ik niet veel andere keuze...
3) Biertank is Kenny in het verhaal, en wel... ach jullie begrijpen vast wat ik bedoel.
Oud 28-05-2007, 00:02
Femic
Femic is offline
Ohja hulde aan dit thema trouwens.
Oud 28-05-2007, 00:03
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Ik stem op Biertank52 (Sorry BierTank) Ondanks dat ik denk dat hij een bijzondere functie heeft. Maar hij gaat zaterdag weg en dus hebben we niet zo veel aan hem.

Lieve mevrouw Sherco, ik heb eerder gezegd dat ik jou stem omdat ik jou niet kende. Het is pas mijn 2e spel, dus weten dat je nieuw bent deed ik niet echt. Don't be offended.

Ga nou niet ruzie zoeken door te zeggen dat ik nare dingen schrijf over nieuwe dk'ers. IK wordt door iedereen aangezien als een slijmerd. . Het spijt me als ik niet lief genoeg overkwam, ik ben opzich wel aardig meestal.
Oud 28-05-2007, 09:35
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
kunst schreef op 28-05-2007 @ 00:03 :
Lieve mevrouw Sherco, ik heb eerder gezegd dat ik jou stem omdat ik jou niet kende. Het is pas mijn 2e spel, dus weten dat je nieuw bent deed ik niet echt. Don't be offended.
Ik ben niet offended
En aangezien het mijn eerste spel is en ik totaal nog geen ideen heb, laat ik ook de random stemmen: 9. Dat is Skilly.
Oud 28-05-2007, 11:17
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Sherco schreef op 28-05-2007 @ 09:35 :
Ik ben niet offended
En aangezien het mijn eerste spel is en ik totaal nog geen ideen heb, laat ik ook de random stemmen: 9. Dat is Skilly.

Nou ik stem op Sherco omdat ik vind dat ze teveel praat over dat ze nieuw is enzo blablabla. Dus voor mij is ze gewoon bij heden verdacht omdat ze meteen aanvallend reageerde. Bij de reactie van Biertank.

So mevrouw Sherco aan voor jouw is mijn stem.

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 11:20.
Oud 28-05-2007, 11:48
Misti
Misti is offline
Ik vond Sherco's reacties ook zo bluh Mijn neiging om op haar te stemmen is dan ook vrij groot Maar ik wil geen gelijkspel veroorzaken, dus ik denk dat ik toch op Biertank zal stemmen.
Oud 28-05-2007, 12:14
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik stem ook op Biertank.
Oud 28-05-2007, 12:16
Severus
Severus is offline
Hier weer een update van het stemoverzicht:

- Sherco

Biertank 52
Skilly

- Biertank 52

Elpida
Twinkebel
Darkiekurd
Sterrenmeisje
Ray
Wind's Embrace
Eye of Sauron
Kunst
Misti (onder voorbehoud)
Heksjuh
Severus

- Femic

Zoemzoem

- Sterrenmeisje

Maxwell

- Flyaway

Lisaaah

- Lisaaah

Flyaway

- Juffrouw Jansen

Femic

- Skilly

Sherco

Een heel diverse lijst, moet ik zeggen. Maar voor mij is het duidelijk wie er vanavond helaas moet uitgaan, dus heb ik ook maar op diegene gestemd (al had ik ook op Sherco kunnen stemmen, maar dat maakt toch geen zier meer uit en dan vind ik er niks aan). Sorry, Biertank.
Oud 28-05-2007, 12:58
Wind's Embrace
Citaat:

Jeetje, wat een zinloze reactie? Misschien ben je wel een wolf, en is het goed dat we jou er meteen uitgooien? Kijk, ik doe dit spel ook voor het eerst mee, en ik zou het dus ook niet leuk vinden als ik er meteen uitgegooid wordt. Maar zo geirriteerd hoef je ook weer niet te doen.

Ik vind dat je erg offensief en overdreven reageert. Ik heb de neiging om direct op je te stemmen, maar ik heb liever geen gelijkspel.

De volgende ronde heb je mijn stem, tenzij ik spontaan iemand anders als wolf zie
Oud 28-05-2007, 14:06
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 28-05-2007 @ 12:58 :
Jeetje, wat een zinloze reactie? Misschien ben je wel een wolf, en is het goed dat we jou er meteen uitgooien? Kijk, ik doe dit spel ook voor het eerst mee, en ik zou het dus ook niet leuk vinden als ik er meteen uitgegooid wordt. Maar zo geirriteerd hoef je ook weer niet te doen.
Ik vind dat je erg offensief en overdreven reageert. Ik heb de neiging om direct op je te stemmen, maar ik heb liever geen gelijkspel.
Tjee zeg, ik had niet verwacht dat iedereen zo overdreven zou reageren. Een tikje humor wordt blijkbaar niet gewaardeerd...
Kweenie, ik speel dit spel regelmatig IRL (gewoon met de kaarten), en daarbij verdenken we juist de mensen die niet reageren op verdenkingen. Terwijl het hier lijkt alsof je het spel alleen kunt overleven door gewoon niet te posten, iedereen die reageert op mensen die hem beschuldigen wordt gelijk afgeslacht
Goede leer voor de volgende keer, dan hou ik mijn mond wel
Oud 28-05-2007, 14:11
Wind's Embrace
Citaat:
Sherco schreef op 28-05-2007 @ 14:06 :
Tjee zeg, ik had niet verwacht dat iedereen zo overdreven zou reageren. Een tikje humor wordt blijkbaar niet gewaardeerd...
Kweenie, ik speel dit spel regelmatig IRL (gewoon met de kaarten), en daarbij verdenken we juist de mensen die niet reageren op verdenkingen. Terwijl het hier lijkt alsof je het spel alleen kunt overleven door gewoon niet te posten, iedereen die reageert op mensen die hem beschuldigen wordt gelijk afgeslacht
Goede leer voor de volgende keer, dan hou ik mijn mond wel
We zitten in de eerste ronde, je kan totaal nog niet beslissen wie stil is en wie niet. Ik ben er bijvoorbeeld gister de hele dag niet geweest, en heb nu 2 dingen gepost. Relatief stil dus, maar ik was er gewoon niet eerder.

Veel gezeik is gewoon irritant, dat is alles.
Oud 28-05-2007, 15:47
Verwijderd
- Sherco

Biertank 52
Skilly

- Biertank 52

Elpida
Twinkebel
Darkiekurd
Ray
Wind's Embrace
Eye of Sauron
Kunst
Misti (onder voorbehoud)
Heksjuh
Severus

- Femic

Zoemzoem

- Sterrenmeisje

Maxwell

- Flyaway

Lisaaah

- Lisaaah

Flyaway

- Juffrouw Jansen

Femic

- Skilly

Sherco

even mezelf uit de lijst gehaald, ik ga voor de random en dat is nr 4: Trass (sorry, al loop je ws toch geen gevaar)
Oud 28-05-2007, 18:05
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-05-2007 @ 15:47 :
- Sherco

Biertank 52
Skilly

- Biertank 52

Elpida
Twinkebel
Darkiekurd
Ray
Wind's Embrace
Eye of Sauron
Kunst
Misti (onder voorbehoud)
Heksjuh
Severus

even mezelf uit de lijst gehaald, ik ga voor de random en dat is nr 4: Trass (sorry, al loop je ws toch geen gevaar)
Hmm, dat vind ik nou verdacht. Ik weet wel dat er al 9 mensen volgens de lijst zeker op Biertank gaan stemmen, maar misschien zitten daar wel de 4 weerwolven en nog de verrader bij. Dan zijn er nog maar vier over. Misschien dat Misti en de verrader op Sherco stemmen en dan hebben we gelijkspel!
Oftewel: hierbij mijn eerste theorie en mijn stem gaat dus naar sterrenmeisje En nee, ik wil niet voor de zekerheid (gelijkspelvoorkomend) op Biertank stemmen, omdat hij hoogstwaarschijnlijk toch gewoon dorpeling is met het gemak dat ie zijn functie op wil offeren.
Oud 28-05-2007, 18:11
Trass
Trass is offline
Ik stem op Biertank. Er moet toch iemand als eerste uit, de meerderheid gaat al voor hem en ik vind het stom op Sherco te stemmen omdat ze nieuw is.

En ik denk ook dat ik dit spel minder zal posten, maar dat is alleen omdat ik het nu iets drukker heb.
Oud 28-05-2007, 18:16
zoemzoem
zoemzoem is offline
Momenteel hebben alleen Hanneke en Juffrouw Jansen nog niet gezegd op wie ze gaan stemmen...
Oud 28-05-2007, 18:22
Misti
Misti is offline
Ik heb net de pm verstuurd en ik heb op Biertank gestemd
Oud 28-05-2007, 19:22
Verwijderd
Citaat:
zoemzoem schreef op 28-05-2007 @ 18:05 :
Hmm, dat vind ik nou verdacht. Ik weet wel dat er al 9 mensen volgens de lijst zeker op Biertank gaan stemmen, maar misschien zitten daar wel de 4 weerwolven en nog de verrader bij. Dan zijn er nog maar vier over. Misschien dat Misti en de verrader op Sherco stemmen en dan hebben we gelijkspel!
Oftewel: hierbij mijn eerste theorie en mijn stem gaat dus naar sterrenmeisje En nee, ik wil niet voor de zekerheid (gelijkspelvoorkomend) op Biertank stemmen, omdat hij hoogstwaarschijnlijk toch gewoon dorpeling is met het gemak dat ie zijn functie op wil offeren.
Als dat zo is, verander ik wel naar biertank Ik had toch nog niet gepmd. Zijn we van dat hele gezeur af.
Oud 28-05-2007, 19:55
twinkebel
twinkebel is offline
ZoemZoem, hoe kom je erbij dat Biertank zijn functie makkelijk opgeeft? Ik heb hem een paar keer zien posten dat hij er nog 1 dagje in wil blijven. *aantekening maakt*
Oud 28-05-2007, 20:00
zoemzoem
zoemzoem is offline
Zijn laatste post:
Citaat:
Biertank 52 schreef op 27-05-2007 @ 18:06 :
Dan leg ik me er bij neer en hoop dat Soija een grandioos afscheid voor me organiseert.
Maar hij wilde idd nog graag 1 ronde mee, ben ik met je eens.
Oud 28-05-2007, 20:07
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik heb zojuist mijn stem veranderd in mezelf, omdat dit volgens mij de grootste uitslag tegen een bepaald persoon is.

Leve het weerwolfspel, en Biertank, wees dood.
Oud 28-05-2007, 20:09
Biertank 52
Biertank 52 is offline
- Sherco
Skilly

- Biertank 52

Biertank 52
Elpida
Twinkebel
Darkiekurd
Ray
Wind's Embrace
Eye of Sauron
Kunst
Misti (onder voorbehoud)
Heksjuh
Severus

- Femic

Zoemzoem

- Sterrenmeisje

Maxwell

- Flyaway

Lisaaah

- Lisaaah

Flyaway

- Juffrouw Jansen

Femic

- Skilly

Sherco

Oud 28-05-2007, 20:10
Wind's Embrace
Citaat:
Biertank 52 schreef op 28-05-2007 @ 20:07 :
Ik heb zojuist mijn stem veranderd in mezelf, omdat dit volgens mij de grootste uitslag tegen een bepaald persoon is.

Leve het weerwolfspel, en Biertank, wees dood.
Hahaha

Biertankje, verdenk jij nog mensen? Altijd wel interessant om te weten natuurlijk

Regels voor berichten