Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tijdlijn NU (A) 1900 _______ Hitler WOII ________________1970 Tijdmachine Je hebt WOII meegemaakt en je hebt alles gezien en daarom maak je het ongedaan door Hitler af te maken. Dan ontstaat nieuwe tijdlijn. Dat hitler niet bestond is daar altijd al zo geweest 1900 ________jij-A dood Hitler____________ 1970 __jedoetniks Gevolg. Omdat Hitler niet heeft bestaan en je die ellende neit meemaakte is er geen vaagste reden om terug te gaan. Wat zou jou er toe aanzetten terug te reizen in de tijd en iemand te doden waarvan je niet eens van bestaan wist? Gevolg ervanis is dat je dus neit terug bent gegaan. Hitler is niet gedood... - dus ga je terug om hem te doden. Daardoor bestaat Hitler weer neit, geen ellende, je gaat niet terug... en daardoor bestaat hitler, en ga je terug, maakt je hem dood, bestaat hij niet meer, ga je niet terug... - enz...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik Hitler dood (waarom zou ik , ik ben tegen het doden van mensen) kom ik terecht in een toekomst waar ik nooit terug had hóeven gaan om hitler te doden. Waarom zou het heelal onderscheidt blijven maken tussen mensen die uit de toekomst zijn gekomen en mensen die dat niet hebben gedaan. Even een 'tekeningetje' Persoonlijke tijdlijn voor de tijdreiziger 1900_____Hitler_____1970_*discontinuiteit*___Hitler gedood_____alternatief 1970
||
Citaat:
||
Citaat:
Het zou anders zijn als je Hitler uit het verleden hierheen zou halen en doden. (of niet, klinkt ook wel paradoxaal...) Dan geldt het wel voor iedereen.
|
Verwijderd
|
eerst in tussenpozes van 50 jaar tot 500 jaar verder de toekomst in, tot aan het eind van de wereld. dan in tussenpozes van 100 tot 1000 jaar terug het verleden in. en als er dan niets is wat me bevalt, en mijn nieuwschierigheid omtrent de toekomst gedoofd is, naar de jaren vijftig om mee te protesteren met de hippies.
*zucht* onze generatie is saai. |
![]() |
|
Tijd van de grieken zonder twijfel ene keer in athene andere keer in Delphi!! weet niet waarom maar ik voel me ZEER STERK aangetrokken tot die tijd en er zijn nog andere factoren waroom maja das ter zijde.
En naar het jaar 2004 om te zien als Charmed dan nog bestaat ![]()
||
Citaat:
logisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ow en eh, ik wil niet naar een ander jaar (alleen hoogstens voor een dag ofzo)... ik wil gewoon hier blijven, in deze tijd. Ik kan niet zonder mn ouders, zus en vrienden
![]()
||
Citaat:
lijkt me leuk :/
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
naar het jaar 0, en dan jezus volgen ---> beelden van hem maken, me digitale camera mee dus foto's van ehm maken
![]() ![]() ![]()
|
Terug naar 1990.
Om wat recht te zetten. En daarna naar 1700/1800. En dan naar de jaren 60/70 én 80. De jaren 80 heb ik op een jaar na wel mee gemaakt, maar ik wil graag weten hoe het zou zijn op de leeftijd die ik nu heb. En daarna nog naar de toekomst. Niet te dichtbij, maar ook niet te ver weg. 4000 of 5000...daar ergens in de buurt.
||
Citaat:
![]() je kunt ook niet naar de toekomst, tenminste niet sneller dan 1s/1s maar daar ging deze topic nie om ontopic : ik zou telkens truggaan naar 20 april jl. ![]()
Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 08:13. |
![]() |
|
leuk om te horen hoe iedereen hierover speculeert en zijn eigen ideeen heeft.
Natuurlijk weet iedereen dat ik lekker al een tijdmachine heb... Als ik nou ook die verd*mde austin Powers nog uit weet te schakelen... ![]() Ik zou btw naar 2004 gaan, een boekje kopen met alle uitslagen van de lotto/paardenraces/voetbal/ noem maar op uit 2003 en dan terug gaan en strax in 2003 geld innen met wedden $$$ (ik weet dat dit idee gejat is uit 'Back to the Future' maar t is wel een goed idee) ![]()
||
Citaat:
Nog iets, het V-teken staat voor Victory en niet voor vrede :/
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik denk dat ik de eerste aap 15.000 jaar voor Christus die een gereedschap gebruikt dood maak. dat zou een hoop ellende besparen... Maar dan besta ik ook niet. Bah, teruggaan in de tijd is gewoon onmogelijk! REIE
||
Citaat:
Kort gezegd..je gaat terug in de tijd, je verkloot het niet, je gaat weer terug naar het heden..maar in het heden kom je erachter dat je nooit bent teruggegaan om het recht te zetten, omdat je het niet hebt verkloot..MAAR..waarom ga jij er dan vanuit dat je het WEL hebt verkloot ? In jou visie zijn er zeg maar 2 versies van het verleden, 1 waarin je het wel verkloot, en 1 waarin je niet verkloot..dus versie 1...je gaat terug..je maakt versie 2..en je gaat weer terug naar het heden..daar kom je erachter dat je nooit versie 2 hebt gemaakt..en op dat moment ga jij ervan uit dat je dan automatisch op versie 1 terugvalt.. waarom ga je er vanuit dat het stuk tussne het moment van je verandering en het moment dat je terug gaat in het verleden word beinvloed door je verandering..word je 'toekomst' herschapen ten gevolge van je verandering op het moment dat jij weer naar je 'toekomst' reist ? Pff..wat ik hier precies mee wil zeggen weet ik niet alleen dat je het niet zo simpel kan beredeneren omdat je gewoon te weinig van zulke dingen af weet.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in Amerika DragonBalt | 10 | 03-03-2013 15:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Interview voor ANW, wie wil deze vragen ff beantwoorden?? Verwijderd | 5 | 06-12-2003 12:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allochtonen terug-emigreren. Doki | 14 | 30-05-2002 21:37 | |
ARTistiek |
~ Liefde ~ * "hij is twintig jaar ouder" * ~ ! ~ Anne | 9 | 21-03-2002 08:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
wie wil even onze enquete invullen over economie ? pluimie | 8 | 11-11-2001 12:59 |