Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je hebt 3 soorten Stollingsgesteente (graniet en basalt) Afzettingsgesteente, volgens mij ook wel sedimentgesteente genoemt, sedimenten worden door druk gesteentes metamorfgesteente, een bestaand gesteente verandert door bijv. een goe temperatuur van samenstelling |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Een zorgvuldig beheer van energie, grondstoffen en biodiversiteit." Yes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
resource is dat gedoe van economisch, geologisch en technisch winbare grondstoffen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en daarbij horen die 3 soorten, zovan, is het technisch wel winbaar, is het economisch wel winbaar.. om op die manier zo goed mogelijk om te gaan met onze grondstoffen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat technisch/economisch/etc zijn definities van het woord 'grondstoffenvoorraad' oid, resource management is het goed omgaan met die voorraad. (Bladzijde 16 als je Wereldwijs hebt, daar staat het. Allebei in clip 6, trouwens, dus het is ook wel verwarrend.) |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik hoop inderdaad ook op het gezonde verstand en een beetje een tof examen. Die oude examens zijn wel heel makkelijk, jezus. "Waarom zou het zuiden van de Fillipijnen zich kunnen aansluiten bij Maleisië? Noem een geografische reden." "Omdat ze dicht bij elkaar liggen." Kom op! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- kwetsbaar - vereist veel onderhoud Zoiets? Ik kan me niet herinneren dit ooit geleerd te hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wat zijn de nadelen aan een pijpleiding nou? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het verschil tussen hoge en lage drukgebieden, is eh. In hoge drukgebieden heb je een hoge druk en in lage drukgebieden heb je een lage druk. (Een druk van wat? ![]() Zoiets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Langzame stolling Grote kristallen Continentale korst Lichter dan basalt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je mag geen vraag stellen als je de vorige vraag niet hebt beantwooooooord. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|