Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 00:35
Verwijderd
Ik heb even kijken, een jaar of 11 aan Judo gedaan. 1e Dan behaald, gestopt op weg naar mijn 2e. Het lukte niet goed om het allemaal te combineren met de studie. Vooral omdat ik een druk schema had, 6x per week trainen waaronder 1x per week bij jong oranje, en dan zowat elke zondag een wedstrijd. Spijtig allemaal maar het is niet anders, momenteel doe ik maar weinig. Ik beweeg genoeg maar zou graag toch weer een echt een sport gaan beoefenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2007, 08:50
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Zwemmen, squash en muurklimmen. Met enige regelmaat maar niet volgens een vast schema. Ik wacht tot mijn sportbuddy en ik allebei tijd hebben. Verder ben ik niet sportief want ik woon bijna naast mijn collegazalen en ook de supermarkt en andere winkels zijn maar 3 minuten fietsen weg.
Nu tijdens de examens zijn de enige afstanden die ik afleg naar de koelkast en terug. Maar van de zomer ga ik 3 weken golfsurfen (voor het eerst).
Oud 29-05-2007, 08:54
Verwijderd
ik heb 13 jaar op klassiek ballet gezeten, maar dat vond ik ineens niet zo leuk meer dus ben ik er mee gestopt. op dit moment doe ik eigenlijk niets, soms ga ik hardlopen of deponeer ik mezelf op een fitnessapparaat. ik zit er wel over te denken om volgend jaar samen met een vriendinnetje weer iets te gaan doen, zoals squashen oid., vooral om m'n conditie weer wat op te krikken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 12:39
Jones
Van mijn 6de tot mijn 14de op judo gezeten. Daarna gaan werken, sportschool kreeg een andere eigenaar en gestopt. Heel lang niks gedaan en sinds 2 jaar probeer ik 100 km per week te fietsen op mijn racefiets. En dat lukt me tot nu toe aardig. Verder zwem/zwom ik vrij veel (ouders wonen aan het water) en ik kan goed schaatsen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 12:44
innogen
innogen is offline
Citaat:
Escapism schreef op 28-05-2007 @ 21:30 :
eigenlijk zou er gewoon een heel deelforum voor sport moeten komen...
dat ja.
Oud 29-05-2007, 13:00
capibara
capibara is offline
Oja, jaartje of 5 judo gedaan, tussentijds veel bmxen, daarna 3 jaar geboard, maar nu vrij weinig meer. Wellicht maar weer wat meer op de bmx losgaan.
Oud 29-05-2007, 13:11
Verwijderd
Een a twee keer per week joggen, mountainbiken doe ik ook maar helaas veel te weinig.

Besloten volgend seizoen weer eens een poging te gaan doen een vechtsport te volgen. Vroeger ooit judo gedaan, vorig jaar even jiu jitsu maar daar helaas mee gekapt. De gespote filmpjes van metal/carn smaken naar meer. Mannn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:14
Ray
Ray is offline
Zeg dan even sport/lifestyle topic
Oud 29-05-2007, 14:39
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Broeder schreef op 28-05-2007 @ 21:42 :
Ik heb wel betere dingen te doen en zelfs dat niet.
Oud 29-05-2007, 21:10
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 29-05-2007 @ 15:39 :
lazy motherfakaha
Oud 29-05-2007, 23:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 29-05-2007 @ 00:04 :
Sanda ken ik niet, maar Pankras (schrijf ik dat zo goed?) is oo kde shit, vooral Bas Rutten met z'n liver kick was erg leuk om te zien (ik ben een groot Bas liefhebber, maar mijn ultieme held is Mirko Crocop).

Krav Maga demonstratie. Zitten aardig wat kromme dingen in, porbeer ze maar eruit te halen. Ben benieuwd.
Oud 30-05-2007, 11:04
Carn
Carn is offline
gelukkig zijn alle aanvallen lekker overdreven met zwaaibewegingen.
Oud 30-05-2007, 11:09
Escapism
Escapism is offline
nounou dit topic word lekker heen en weer geslingerdtdtdtd
Oud 30-05-2007, 11:31
Verwijderd
heel vroeger ballet en vroeger acro-gym en later voetbal en toen niets en nu voor de laatste week voetbal
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 11:48
Verwijderd
oja, ik zat vroegah ook nog op wedstrijdzwemmen, atletiek, jazz ballet, turnen, voetbal, volleybal en judo. met judo heb ik de blauwe band hehe.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:11
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 30-05-2007 @ 12:04 :
gelukkig zijn alle aanvallen lekker overdreven met zwaaibewegingen.
Er zit gewoon nogal wat interessant doenerij in. Leuk voor UFC ofzo. En dan zal het ze ook niet lukken. Mja, krom, krom, krom.
Oud 30-05-2007, 12:15
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Eh.. ik zwem 2x per week en fiets best veel naar m'n werk & naar m'n ouders. En mijn lovah doet aan shao lin kempo en dat lijkt me stiekem ook wel leuk.
Oud 30-05-2007, 12:18
Moustache
Moustache is offline
Lang geleden op Judo gezeten, nu surf ik en ik ga regelmatig hardlopen. Volgend jaar wil ik erbij gaan zwemmen en/of fitnessen.
Oud 30-05-2007, 13:58
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 29-05-2007 @ 22:10 :
lazy motherfakaha
Doet me niks!
Oud 30-05-2007, 14:06
Verwijderd
Ik ben witte band karateka. Anderhalve maand bezig zoiets.

Deze kata leer ik nu

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 14:20.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:10
palindrome
palindrome is offline
Squash, seks en af en toe hardlopen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:12
Verwijderd

jiu jitsu, hoe ruig

geweldige discussie ook

" scizahands (9 hours ago) marked as spam
I'm not worried about you you probably a white boy. White boys like this wrestling shit 2 men on the floor being as close as you can to someone is WRESTLING!!! So if you can please meet me in Surprise ARIZONA i'm training now. 928-252-6907 thats my number call me. Once you try to grab me your dead. COME FORTH! "
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:15
Verwijderd
Ik heb op drieduizend sporten gezeten tot m'n twaalfde, o.a. badminton, ballet, jiu-jitsu en tafeltennis (). Toen werd ik lui en deed ik wat fulgrim en Broeder zeggen.

Tijdje terug ben ik wel begonnen met hardlopen (EVY) en dat is eigenlijk heel leuk, maar toen kwamen de examens dus moest ik leren en had ik geen ziiiiiiin. Maar overmorgen is m'n laatste examen dus binnenkort ga ik weer beginnen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:33
*oma*
*oma* is offline
Ik heb vijf jaar Tang Soo Do gedaan en vanaf september ga ik beginnen aan Hap Ki Do, tenminste dat is het voornemen...
en ik heb een ACLO kaart...
Oud 30-05-2007, 14:33
Broeder
Broeder is offline
O ja, hardlopen moet ik ook nog steeds mee beginnen Op zich lijkt het me niet eens zo vervelend met wat muziek erbij, maar om dan zomaar in m'n knalblauwe 90's trainingsbroek de stad in te gaan is wel meteen weer een grote stap : (
Ik heb ooit wel op een judo gezeten ook al vond ik dat niet leuk, en op zwemmen (wat wel gaaf is op zich, ware het niet dat ik niet van zwembaden houd) en op SPRINGLES omdat ik een motorische mongool was
Oud 30-05-2007, 14:36
ragdoll
ragdoll is offline
hardlopen tsja, dat vergt discipline en daar ontbreekt het me nou net aan.
Ik heb wel op ballet gezeten vroeger en ik wilde heel graag beroemd worden, alleen dat is dus niet gelukt. Oja en ik heb nog getennist maar dat was ook geen succes.
Oud 30-05-2007, 14:42
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Broeder schreef op 30-05-2007 @ 15:33 :
O ja, hardlopen moet ik ook nog steeds mee beginnen Op zich lijkt het me niet eens zo vervelend met wat muziek erbij, maar om dan zomaar in m'n knalblauwe 90's trainingsbroek de stad in te gaan is wel meteen weer een grote stap : (
Ik heb ooit wel op een judo gezeten ook al vond ik dat niet leuk, en op zwemmen (wat wel gaaf is op zich, ware het niet dat ik niet van zwembaden houd) en op SPRINGLES omdat ik een motorische mongool was
Gaaf, ik was ook een motorische mongool en moest op balvangles en penvasthoudles en ik kon ook niet zwemmen tot mijn elfde dus toen heb ik ook zwemles gedaan. Verder heb ik in mijn jeugd o.a. basketbal, karate en hockey (!) gedaan. Maar tekenles en keyboardles vond ik vele malen gaver.
Oud 30-05-2007, 14:42
Verwijderd
Toen ik 4 was mocht op Jazz-Ballet Daarna zo'n 6 jaar gedanst (Streetdance! ) Daarna nog een jaar of 2 gekickbokst, en nu doe ik niks. Ik fiets wel 100 km per week, en ik doe aan hardlopen zo'n 3 of 4 dagen in de week.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:47
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
botulismf schreef op 30-05-2007 @ 15:42 :
Gaaf, ik was ook een motorische mongool en moest op balvangles en penvasthoudles en ik kon ook niet zwemmen tot mijn elfde dus toen heb ik ook zwemles gedaan. Verder heb ik in mijn jeugd o.a. basketbal, karate en hockey (!) gedaan. Maar tekenles en keyboardles vond ik vele malen gaver.
Ik moest over een bal rollen. Vangen en evenwicht zijn nog steeds niet echt mijn ding, maar springen kan ik nu wel. YES.
Oud 30-05-2007, 14:49
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Broeder schreef op 30-05-2007 @ 15:47 :
Ik moest over een bal rollen. Vangen en evenwicht zijn nog steeds niet echt mijn ding, maar springen kan ik nu wel. YES.
Ik kan nog steeds nauwelijks zwemmen. Drie baantjes en ik ben bekaf. En ik moest iets met pittenzakjes en driehoekige potloden enzo maar ik weet het niet zo goed meer, ik was vijf of zes. Ik werd er wel behoorlijk depressief van.

En springen is toch gaver dan vangen dus ehhh ja.
Oud 30-05-2007, 15:04
Metal
Metal is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 30-05-2007 @ 15:12 :
[filmpje]

jiu jitsu, hoe ruig

geweldige discussie ook

" scizahands (9 hours ago) marked as spam
I'm not worried about you you probably a white boy. White boys like this wrestling shit 2 men on the floor being as close as you can to someone is WRESTLING!!! So if you can please meet me in Surprise ARIZONA i'm training now. 928-252-6907 thats my number call me. Once you try to grab me your dead. COME FORTH! "
Haha. Discussies op youtube zijn sowieso prachtig. Een filmpje waarop een amerikaans jongetje valt dat leert fietsen kan binnen een paar uur uitlopen op een massale flamewar over 9/11 en de oorlog in irak ofzo. Kostelijk.

-

Vet filmpje. Is ook die Gracie ja. Als die je vastheeft kun je niets meer.
Oud 30-05-2007, 15:18
Luna
Luna is offline
ik fiets veel, gemiddeld 4 keer per week halfuur naar school en terug. binnen de stad ga ik overal op de fiets heen. verder sport ik niet maar na mn tentamen ga ik naar de sportschool voor mn conditie.
ik heb wel een paar jaar op tennis gezeten vroeger.
ik ben de minst spotieve van mn familie
Oud 30-05-2007, 15:20
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Luna schreef op 30-05-2007 @ 16:18 :

ik ben de minst spotieve van mn familie
Ik heb dat met mijn moeder. Zij is derde dan Kyudo en bijna eerste dan Tang Soo Do en ik niet .
Oud 30-05-2007, 15:34
chaostar
chaostar is offline
Ik snowboard, mountainbike en squash. Ik wil in september met een freestylecursus beginnen voor snowboarden, want in Nederland zijn die binnenbanen op zich niet heel veel aan, maar om freestyle te leren is het prima.

Vroeger heb ik op turnen en tennis gezeten, en ik wilde altijd op voetbal maar dat mocht ik niet. Waarschijnlijk omdat ik al zo veel blauwe plekken had, en als dat voetballen er dan nog bij kwam zouden mensen misschien denken dat ik thuis mishandeld werd ofzo.
Oud 30-05-2007, 16:02
capibara
capibara is offline
Oja, ik deed altijd fervent mee aan schoolvolleybal, alleen al om gymleraren eruit te bateren. Helaas 2 keer gedisqualificeerd vanwege het ontbreken van schoeisel, en het slammen op tieten en hoofden van de tegenpartij.
Oud 30-05-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
fulgrim schreef op 30-05-2007 @ 17:02 :
(..) Helaas 2 keer gedisqualificeerd vanwege het ontbreken van schoeisel (..)
Haha wát?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 17:38
capibara
capibara is offline
De helft van mijn "team" was dat hele tournooi vergeten, en had geen fatsoenlijke zaalschoenen. Dus de helft had niets aan qua shoes, terwijl een andere malloot op zijn kisten de zaal in banjerde. Schijnt tegen de regels in te zijn ofzo .
Oud 30-05-2007, 17:45
Verwijderd
Ik gymde tijdens LO buiten altijd op m'n kisten, want ik vergat m'n schoenen altijd mee te nemen. Ging heel goed, vooral bij voetbal
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 17:52
Teun
Teun is offline
Ik voetbal in clubverband, fiets 3 á 4 keer per week (tochtjes van 60/70 km met enkele uitschieters naar boven), tennis geregeld, zwem als het mooi weer is en basketbal zo nu en dan.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 18:27
capibara
capibara is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 30-05-2007 @ 18:45 :
Ik gymde tijdens LO buiten altijd op m'n kisten, want ik vergat m'n schoenen altijd mee te nemen. Ging heel goed, vooral bij voetbal
Duidelijk, sommige mensen voelen zich nu eenmaal snel op hun teentjes getrapt.

Edit: Ik ben ook een keer gebanned van een honkbaltoernooi omdat ik de pitcher een halfuur durende bloedneus sloeg. Maarja, een lage bal meteen onderhands terugvangen met een nogal kromme handschoen is vragen om moeilijkheden.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 18:33.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 19:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 30-05-2007 @ 15:06 :

Deze kata leer ik nu [filmpje]
..en de ITF variant ;D

Oud 31-05-2007, 02:44
BendeBen
BendeBen is offline
hockey tennis hardlopen en ik wil in de nabije toekomst nog gaan golfen en zeilen.

misschien een keer een vechtsport voor de verandering. zat al een tijdje te kijken naar krav maga. ziet er wel zinvol uit en volgens mij is het niet bijzonder moeilijk om te leren in tegenstelling tot die gekke aziatische shit
Oud 31-05-2007, 09:49
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 30-05-2007 @ 15:06 :

Deze kata leer ik nu [filmpje]
Wat leuk, bij Tang Soo Do (Koreaans karate) is de eerste hyung precies hetzelfde, dat wist ik helemaal niet .
Oud 31-05-2007, 11:09
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 31-05-2007 @ 10:49 :
Wat leuk, bij Tang Soo Do (Koreaans karate) is de eerste hyung precies hetzelfde, dat wist ik helemaal niet .
Ligt er volgens mij ook weer aan waar je karate doet (bij welke bond ze aangesloten zijn) en welke stijl (ik doe shotokan).
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 14:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 31-05-2007 @ 12:09 :
Ligt er volgens mij ook weer aan waar je karate doet (bij welke bond ze aangesloten zijn) en welke stijl (ik doe shotokan).
Shotokan is ook de grootste/breedste stijl; Funakoshi heeft deze stijl ook verspreid vanuit Okinawa.

Overeenkomsten met Koreaanse vechtsporten zijn makkelijk te verklaren; Tang Soo Do / Taekwondo zijn beiden gebasseerd op Karate (mede dankzij de japanse bezetting in Wo2), maar met invloeden van traditionele koreaanse kunsten zoals Taekyon en invloeden uit kungfu uit de grensstreken (met als resultaat relatief meer benenwerk).
Oud 01-06-2007, 13:35
innogen
innogen is offline
Citaat:
Escapism schreef op 30-05-2007 @ 12:09 :
nounou dit topic word lekker heen en weer geslingerdtdtdtd
ja en nu gaat het weer terug want het hoort gewoon op sport.
Oud 01-06-2007, 17:48
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 01-06-2007 @ 14:35 :
ja en nu gaat het weer terug want het hoort gewoon op sport.
Ik ben het er niet mee eens, sporten hoort ook bij lifestyle. Als je een gesprek/discussie over 1 bepaalde sport wil hebben, wedstrijden discusiëren, enz. dan ga je naar Sport. Maar melden wat voor sport je doet, enz, vind ik zeker niet misplaatst in lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 19:10
malle pietje
malle pietje is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 01-06-2007 @ 18:48 :
Ik ben het er niet mee eens, sporten hoort ook bij lifestyle. Als je een gesprek/discussie over 1 bepaalde sport wil hebben, wedstrijden discusiëren, enz. dan ga je naar Sport. Maar melden wat voor sport je doet, enz, vind ik zeker niet misplaatst in lifestyle, in tegenstelling tot bijvoorbeeld zo'n extreem foute topic over jumpstyle
Reageren

Regels voor berichten