Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 15:49
Verwijderd
amy winehouse kwam het vliegtuig naar NL niet in omdat ze te dronken was
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2007, 15:50
DeadNation
DeadNation is offline
Vorig jaar ATP. Ik sla mezelf nog steeds voor m'n kop dat ik daar niet bij was. Anyway ik heb uiteindelijk The Stooges, Negative Approach en the melvins/big business alsnog gezien dus vooruit.

Die Whinehouse. Goed image, slechte tatts, ordinaire kop en ditto kleding. De muziek geen idee.
Oud 29-05-2007, 15:54
Verwijderd
Ben alleen maandag geweest.
Ik ging mee voor de lol en verwachtte er niet al te veel van maar het is best een leuk festival en volgens mij nog leuker als het zonnig is. Misschien voelde ik me er zo thuis door alle eetkraampjes uit belgie .
Het was uitverkocht maar echt niet druk.
Anyway, geluid was meestal bagger behalve als je helemaal vooraan stond. Dus ik vond alles bagger (arctic monkeys, blegh saaaaai) alleen bij Pumpkins stond ik in het voorste vak (ja ik heb je gezien trimm trabb!) en daarom was dat het beste optreden omdat ik er iets van kon verstaan.
Zal niet snel nog een keer gaan denk ik maar heb me wel vermaakt.
Heb nog wat forumers gespot: Cherry Me en Choclot (je bent net zo wit in het echt als op je fotos )
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 15:55
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-05-2007 @ 16:48 :
En een ATP party. (hoe briljant was dat mars volta feest/weekend?!) Sowieso mooiste concept ooit zowat.
Ja, ik wil ook naar All Tomorrow's Parties, liefst die van Portishead. Die van Modest Mouse en Mars Volta idd waren ook gruwelijk.
Oud 29-05-2007, 16:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben een festivalgroentje. Alleen op maandag geweest, en ben nou al doodmoe en zo goed als kreupel.
Maar ik vond het wel erg cool.
The fratellis heb ik jammer genoeg gemist. 30 seconds to mars was redelijk mager, Jared Leto leek de noten niet te kunnen halen en daarom liet hij het publiek maar zingen. Los van het feit dat hij in het echt héét is. Die opmerking over dat hij naar Kopenhagen was geweest en dat hij verliefd was geworden op ónze stad was ook wel achterlijk, trouwens.
Stone sour is saai.
De Scissor Sisters waren wel goed, vond ik. Die heb ik vooral gezien zodat mijn vrienden en ik dan daarna bij de arctic monkeys in het voorvak zouden kunnen gaan staan. En dat is, met de nodige geplette borstkassen, ook gelukt. Ze speelden erg goed, en ik vond het niet zo erg dat ze redelijk nonchalant bezig waren.
We zijn in het voorvak gebleven voor Linkin Park die echt heel goed speelden en ook echt levendig enzo waren. Dat was erg goed te doen.
De Kooks waren wel vet, alleen stonden we helemaal achteraan, dat was wel jammer. Een pilaar en een doos met een ballon ontnamen ons het zicht.
Oud 29-05-2007, 16:10
DeadNation
DeadNation is offline
Scissor Sisters. De muzikale aids award van het jaar mag naar die flikkers gaan wat mij betreft. Bloed onder de nagels vandaan materiaal van de bovenste plank.
Oud 29-05-2007, 16:11
mandark
mandark is offline
was amy winhouse eigenlijk goed?

edit: nevermind
Oud 29-05-2007, 16:19
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
viciousgame schreef op 29-05-2007 @ 17:11 :
was amy winhouse eigenlijk goed?

edit: nevermind
Krezip was wel okee ja

Grootste aanfluiting vond ik 30 seconds to mars. Die gast heeft volgens mij 30 minuten gepraat, 15 gespeeld, en dacht dat Kopenhagen in Nederland lag.

En ik ben verdorie flink verbrand in mijn gezicht van dat ene beetje zon dit weekend.
Oud 29-05-2007, 16:22
DeadNation
DeadNation is offline
Da's met die gaye clip toch ook, krijg je eerst een half uur een onsamenhangend verhaal en dan 2 min een matig nummer. Die dude knap? Hij ziet eruit als een ondervoede male prostitute van begin 20.
Oud 29-05-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 29-05-2007 @ 17:10 :
Scissor Sisters. De muzikale aids award van het jaar mag naar die flikkers gaan wat mij betreft. Bloed onder de nagels vandaan materiaal van de bovenste plank.
ook t zielige dat die bouwvakster t meest mannelijke is van die hele kutgroep
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 16:25
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hij vind zichzelf vooral geweldig volgens mij.
Dan had hij beter acteur kunnen blijven.
Oud 29-05-2007, 16:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Danique schreef op 29-05-2007 @ 16:54 :
(ja ik heb je gezien trimm trabb!)

Oh ja, nog even iets over Linkin Park: De ergste 75 minuten uit m'n concert leven. De muziek deed me ten eerste al helemaal niks, en ten tweede was de muziek zo hard en zo slecht afgesteld dat ik bij elke beat een helse pijn in m'n oren voelde. En ik had nog oordoppen in ook.
Ik ben blijven staan om dat m'n homies 't geweldig vonden, maar ik heb geen een keer bewogen en geen een keer geklapt. Echt een drama.
Oud 29-05-2007, 17:38
Jochemska
Jochemska is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 29-05-2007 @ 17:04 :
Ze speelden erg goed, en ik vond het niet zo erg dat ze redelijk nonchalant bezig waren.
[/B]
Volgens mij doen ze dat altijd, het heeft wel wat, al zie ik liever een band die zelf ook uit zijn dak gaat. maar aangezien de monkeys belachelijk strak spelen maakt het niet uit.

ik heb thuis alles een beetje gevolgd via 3voor12, en ik moet zeggen, overall viel het me zwaar tegen voor de prijs van minimaal 120 euro.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 21:08
Kujatochi
Kujatochi is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 29-05-2007 @ 17:26 :

Oh ja, nog even iets over Linkin Park: De ergste 75 minuten uit m'n concert leven. De muziek deed me ten eerste al helemaal niks, en ten tweede was de muziek zo hard en zo slecht afgesteld dat ik bij elke beat een helse pijn in m'n oren voelde. En ik had nog oordoppen in ook.
Ik ben blijven staan om dat m'n homies 't geweldig vonden, maar ik heb geen een keer bewogen en geen een keer geklapt. Echt een drama.
Buh jij verwendt nest man. Iedereen zong met volle borst mee! Het was zeker een van de mooiste 75 minuten uit me leven. Ook de nieuwe liedjes waren prachtig. Dat het niet je smaak is kunnen de mensen die het wel op prijs stellen niets aan doen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 21:15
mandark
mandark is offline
als ik jou bij een bzn concert drop heb je ook mooi de kutste 250 minuten van je leven terwijl je opa naar de wc rent voor een nieuwe lijn van blijdschap..
Oud 29-05-2007, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Kujatochi schreef op 29-05-2007 @ 22:08 :
Buh jij verwendt nest man. Iedereen zong met volle borst mee! Het was zeker een van de mooiste 75 minuten uit me leven. Ook de nieuwe liedjes waren prachtig. Dat het niet je smaak is kunnen de mensen die het wel op prijs stellen niets aan doen
Ok dus het komt er op neer dat omdat JIJ met je onderontwikkelde smaak (en spelling) het geweldig vond iemand met een betere kijk op kwaliteit dat niet mag uiten? Ga lekker op je zolderkamertje jezelf zielig vinden op Linkin Park.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 21:23
idontcare
idontcare is offline
haha zz

ik vond de hitjes wel grappig maar die langzame shit kon mij echt niet boeien. arctic monkeys waren strakkk
Oud 29-05-2007, 22:45
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Jochemska schreef op 29-05-2007 @ 18:38 :
Volgens mij doen ze dat altijd, het heeft wel wat, al zie ik liever een band die zelf ook uit zijn dak gaat. maar aangezien de monkeys belachelijk strak spelen maakt het niet uit.
Oh, ik vond dat ze hun strakheid, of liever het gebrek daar aan, wel wat konden compenseren met presentatie. Wat een kutband zeg.

En kom op, hoe hard zijn de Scissor Sisters! \m/
Oud 29-05-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 29-05-2007 @ 23:45 :
Oh, ik vond dat ze hun strakheid, of liever het gebrek daar aan, wel wat konden compenseren met presentatie. Wat een kutband zeg.

En kom op, hoe hard zijn de Scissor Sisters! \m/
jij bent vast en zeker het vrouwtje
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kujatochi schreef op 29-05-2007 @ 22:08 :
Ik weet niet of je ooit begrijpend lezen hebt gehad op school, maar ik heb nergens gezegd dat de mensen die het wel goed vinden er iets aan kunnen doen. Het zou wel erg dom zijn om zoiets te beweren, want de fans veranderen geen hol aan de muziek.
Mijn punt was eigenlijk dat de muziek gewoon belachelijk hard stond en dat ik dus echt pijn had. Dat had niets met de (ontbrekende) kwaliteit van de liedjes te maken, maar met de overgevoeligheid van mijn trommelvliezen.
Zoals ik al tegen een vriend van me zei: Linkin Park doet me zo weinig dat ik 't nog geneens kan opbrengen om ze te haten.

Oh en trouwens, het is Mevrouw verwend nest voor jou.

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 23:10.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 10:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 29-05-2007 @ 22:19 :
Ok dus het komt er op neer dat omdat JIJ met je onderontwikkelde smaak (en spelling) het geweldig vond iemand met een betere kijk op kwaliteit dat niet mag uiten? Ga lekker op je zolderkamertje jezelf zielig vinden op Linkin Park.
ieder zijn smaak niet waar
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 10:36
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Crimson schreef op 30-05-2007 @ 11:14 :
idd dus die gast met een nick dat snel leest als 'kutjochie' moet niet beginnen met zeiken.
Oud 30-05-2007, 11:37
Verwijderd
Tja, ik probeerde eigenlijk in een post te verwerken

1) Dat iemand die een ander beticht van het alleen oog hebben voor eigen smaak terwijl die persoon als argument geeft "Ik vond het geweldig" zijn/haar bek moet houden.

en onlosmakelijk

2) Linkin Park is honds kut.

en dan óók nog

3) "verwendT nest"

Tja dat gaat niet altijd.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 11:42.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ik zal nooit begrijpen dat mensen dit serieus kunnen denken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:28
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
BZN \o/
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:59
Sacrilege
Sacrilege is offline
Alles wat ik op 3voor 12 heb gezien was op het minst "een beetje jammer" te noemen. Met Korn als hoogtepunt, god allemachtig wat was dat kut. Beetje jammer van het geld.
Oud 30-05-2007, 13:00
Verwijderd
Sowieso snap ik niet dat er nog steeds mensen zijn die uit hun bed komen om Korn "Got The Life" te horen spelen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 13:21
grandaddy
grandaddy is offline
Citaat:
Oud 30-05-2007, 13:38
Verwijderd
poep
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 15:51
Lady Jane
Lady Jane is offline
Pff, ik heb me anders prima vermaakt. Paolo Nutini & Muse waren geweldig.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 30-05-2007 @ 16:51 :
Pff, ik heb me anders prima vermaakt. Paolo Nutini & Muse waren geweldig.
Owja, dat moest ik nog vragen. Hoe was Muse?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 15:59
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Champ-00 schreef op 30-05-2007 @ 16:58 :
Owja, dat moest ik nog vragen. Hoe was Muse?
muse vond ze helemaal klote, dat blijkt wel uit haar post!
Oud 30-05-2007, 16:17
Verwijderd
Ik zag Trimm de tent uitlopen bijn C-Mon & Kypski geloof ik. En verder heb ik een fantastisch festival gehad.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 30-05-2007 @ 16:59 :
muse vond ze helemaal klote, dat blijkt wel uit haar post!
Ik moest het toch even vragen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 19:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Paulo nutini heb ik op internet gezien, die stond erbij en zong echt als een vent van 80 ofzo, bizar.
Oud 30-05-2007, 23:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 30-05-2007 @ 17:17 :
Ik zag Trimm de tent uitlopen bijn C-Mon & Kypski geloof ik. En verder heb ik een fantastisch festival gehad.
Ja dat kan wel kloppen. Gave show was dat. Lekker mee 'papapa'en. En Pete Philly.
Oud 31-05-2007, 14:50
Verwijderd
C-Mon & Kypski kon me op dat moment eigenlijk niet echt boeien.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 16:13
MabdeS
MabdeS is offline
Pinkpop was super dit jaar. Vooral de Sisscor Sisters, MUSE en natuurlijk The Smashing Pumpkens, wel heel slecht dat maar zo weinig mense ze kende, ik kende bijna alle liedjes.
Ik was er gratis en voor niks, beter gezegd ik kreeg zelfs nog beltaald ook. mischien heb je me wel gezien. Ik was een van de mensen met een blauw petje op en een blauw CREW shirt aan en ik liep vuilniszakken leeg te gooien in een kliko. Nou denk je misschien dat is kut. Maar dat was het niet, we hadden super veel vrije tijd en konden zien wat we wilde zien!!!
Volgend jaar zal ik dit werk waarschijnlijk niet doen want dat doe ik examen, maar het jaar daarop ben ik er weer...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 17:09
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Oh jíj was dat dus!
Oud 31-05-2007, 19:30
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 29-05-2007 @ 08:01 :
Ohja en die Tom Morello cq. the nightwatchman was echt een aanfluiting met z'n beginner-gitaarskills en z'n zogenaamde politiek beladen teksten.
The nightwatchman was juist een goede show, je hebt geen goede gitaar skills nodig om een goede show neer te zetten. Jij bent gewoon een cultuurbarbaar.
Oud 31-05-2007, 19:32
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 29-05-2007 @ 17:10 :
geweldige show juist, en je weet wat ze zeggen homofoob = homo

linkin park was de grootste bagger die ik ooit heb gezien

pumpkins waren fantastisch
Oud 31-05-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
MabdeS schreef op 31-05-2007 @ 17:13 :
Pinkpop was super dit jaar. Vooral de Sisscor Sisters, MUSE en natuurlijk The Smashing Pumpkens, wel heel slecht dat maar zo weinig mense ze kende, ik kende bijna alle liedjes.
Ik was er gratis en voor niks, beter gezegd ik kreeg zelfs nog beltaald ook. mischien heb je me wel gezien. Ik was een van de mensen met een blauw petje op en een blauw CREW shirt aan en ik liep vuilniszakken leeg te gooien in een kliko. Nou denk je misschien dat is kut. Maar dat was het niet, we hadden super veel vrije tijd en konden zien wat we wilde zien!!!
Volgend jaar zal ik dit werk waarschijnlijk niet doen want dat doe ik examen, maar het jaar daarop ben ik er weer...
had jij ff kutwerk, een vriendin van mij mocht bandjes omdoen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 22:27
Nienna*
Nienna* is offline
Eerlijk gezegd vond ik Smashing Pumpkins sáái. Nog erger dan saai, eigenlijk. Ik heb het niet eens afgekeken.
En anders dan de rest hier vond ik Linkin Park geweldig. Maar dat is dan ook jeugdsentiment en nostalgie.

edit: Ik vond Dave Matthews Band ook best leuk eigenlijk.

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 31-05-2007 @ 20:30 :
The nightwatchman was juist een goede show, je hebt geen goede gitaar skills nodig om een goede show neer te zetten. Jij bent gewoon een cultuurbarbaar.
Vertel me maar eens exact wat er zo goed was aan dat mannetje dat vroeger heel wat betere shows heeft neergezet en nu moet teren op z'n naam.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Geen goede gitaar skills? Pardon?

Morello is bijna een half-God op gitaar gebied. Dat ik nog veel van die man mag leren

Overigens begrijp ik je wel, de dude himself legt als Nightwatchman de nadruk op de zang, met de gitaar ter begeleiding.

Toch wou ik dit ff uit de wereld helpen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 00:22
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
en jij moet eens ondervinden wat goede muziek is.
Oud 01-06-2007, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Droomvlucht schreef op 29-05-2007 @ 17:25 :
Hij vind zichzelf vooral geweldig volgens mij.
Dan had hij beter acteur kunnen blijven.
Hij had ook acteur moeten blijven.
In Requiem for a dream vond ik hem zeer prima.
Maar wat 'ie nu doet... beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 08:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 01-06-2007 @ 01:34 :
Hij had ook acteur moeten blijven.
In Requiem for a dream vond ik hem zeer prima.
Maar wat 'ie nu doet... beetje jammer.
eh hij is nogsteeds acteur?
Oud 01-06-2007, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 01-06-2007 @ 09:59 :
eh hij is nogsteeds acteur?
Vast wel.
Maar dat 'ie deze theatrale ongein dan gewoon voor zichzelf houdt!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 18:21
Luna
Luna is offline
ik was onverwacht maandag ook gegaan en heb niet veel gezien, allemaal dingen voor de helft ofzo.
scissorsisters was leuk maar het publiek saai dus daar ging het feestje. ik denk dat ze leuker in een zaaltje zijn.
macy gray vond ik geweldig maar ik heb maar 3 nummers gezien ofzo dus representatief is dat misschien niet.
the kooks, leuk gespeeld, ik had alleen koppijn.
linkin park, 2 nummers jeugdsentiment en toen was ik er klaar mee.
five o'clock heroes, had ik al eerder gezien, nog steeds leuk
verder weet ik het niet meer.
Reageren

Regels voor berichten