Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) Ik ben sowieso niet spontaan ![]() 2) Mijn emoties compleet wegdrukken is 1 ding, maar het werkt maar tijdelijk. Nu is het wel zo dat ik via internet sneller geneigd ben mijn twijfels en ideeën te uiten, waardoor er sneller problemen ontstaan dan in realiteit (waar de gedachten er ook zijn, maar ik meestal weer tot rust kom voordat ik de persoon zie). Al met al ben ik wel tot de conclusie gekomen dat afstandsrelaties niets voor mij zijn. Misschien dat het beter gaat als ik gewoon zo een meisje tegenkom.. *zal nu vaker uitgaan en proberen daarbij zo open minded mogelijk te zijn* |
![]() |
|
Ik zou je niet compleet op 1 persoon storten. Ik zou het langzaamaan doen, want als je je zo compleet op een bepaald persoon stort, kan dat die persoon afschrikken....
Je moet er alleen niet voor zorgen dat zij jou als goede vriend gaat zien, want dan zal ze nooit verliefd op je worden ![]()
|
ik zou het alleen kunnen met de zekerheid dat diegene net zoveel geeft om mij als ik om diegene... ik ben altijd te voorzichtig en vertrouw praktisch niemand...
||
Citaat:
|
Leuk topic trouwens....klinkt bekend in de oren...oh...wacht...'t gaat ook over mij.
![]() Het nare is dat je niet van te voren wéét of het goed zit of niet. Voor mij was/is dat het beste, 'k vond/vind het fijn om haar te kunnen helpen, 't geeft me meer een waarde gevoel over het leven. Dát klinkt misschien heel dramatisch zo... Maar voordat ik haar kende, dat weet jij ook goed, voelde ik me gewoon behoorlijk k*t. Dat kwam weer door het 1 en ander dat in het verleden is gebeurd... Maar, toen ik háár onmoette keerde heel dat gevoel om. Ik begon weer om iemand te geven, en als ik om iemand geef, dan doe ik dat met heel m'n hart. En daar dacht ik niet bij na of het nou wel goed was of niet. Voor mij was het gewoon het beste dat ik kon doen. En ik zou het nog steeds gedaan hebben als ik de tijd terug zou kunnen draaien. Als ik niet voor school bezig was, dan was ik wel bezig voor haar met iets. 't was een soort van 'bezigheidstherapie'. ![]() 'k vocht voor haar, ik zag dat zij het waard was. Uiteindelijk denk ik nog steeds dat zij het waard was/is. En dat het nu gelopen is, zoals het gelopen is, dat moet ik dan maar op de 1 of andere manier zien te accepteren. Hoe, dat weet ik nog niet precies. Maar een andere keus is er niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |