Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2007, 22:26
rare kwast
rare kwast is offline
blegh, ik voel me kut, leeg en weet ik veel wat allemaal.
ik wil slapen maar ben niet echt moe. ik wil dat de dagen stoppen.
dat de aarde stopt met draaien..
gewoon stilte..

en waarom moet ik die ongelofelijke drang nog/weer hebben? ik heb t al zo een tijd niet gedaan.. niet laten verpesten. ik moet het niet laten verpesten.
ik moet...
Oud 02-06-2007, 23:36
Verwijderd
ik gá van kledingstyle wisselen
& loving it
Oud 03-06-2007, 00:15
Verwijderd
Pfff. Iedereen was moe en lam, terwijl ik nog uit wilde gaan. En nou zit ik hier, niemand te bereiken, alleen thuis. Bah. Maar ff gamen dan, en dan slapen.
Oud 03-06-2007, 09:01
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 02-06-2007 @ 11:11 :
Ik heb niet dagelijks de beschikking over internet, dus vandaar mijn wat late reactie

Ik doe de master oudheidkunde, dus een brede opleiding op het gebied van de Griekse, Romeinse en oosterse oudheid. Ik vind het echt heel leuk, maar je kunt vrij weinig direct met de studie. Het enige dat echt direct aansluit, is in een museum gaan werken, niks voor mij. Ik vind het zelf geen probleem, ik zal uiteindelijk wel ergens terecht komen, desnoods op mijn academisch niveau. Maar m'n vriend en zijn vrienden (en met hen iedereen die ik vertel wat ik studeer) vragen constant wat ik met die studie wil en kan en dat ik daar toch eens over na moet gaan denken enzo. Terwijl ik zoiets heb van, eerst maar eens afstuderen dan zien we wel verder.

Maar die vriendin van die vriend studeert dus rechten en ze waren helemaal lovend over haar toen ze dat hoorden en dat ze in een rechtbank stage liep enzo...(Heb je dat gehoord, goed hè?) En dan constant die vragen aan mij...ik vat dat dan op dat ze mijn studie minderwaardig vinden, niet qua niveau, want zelf hebben ze allemaal HBO gedaan, maar qua maatschappelijk nut.

Edit: ze komen pas volgende week en dat meisje komt niet eens mee vanwege tentamens. Vanmiddag verjaardag schoonzusje, zal wel lukken. Hoop dat ze mijn superoriginele boekenbon leuk vindt, heb echt lang gezocht naar iets leukers, maar alles wat ik bedacht, nam wat moeilijk mee 3 uur in de trein.
Vreemd... Maar als ze van het HBO komen, dan snap ik wel waarom ze zo doen, HBO is tenslotte een beroepsopleiding, universiteit niet. Misschien hebben ze dat verschil nog niet helemaal in de gaten?

Ik vind het iig heel tof dat je dat doet en ik hoop dat je je niet teveel van anderen aantrekt.
Oud 03-06-2007, 10:26
Redhair
Redhair is offline
Argh, ik heb een kater. Dat wilde ik voorkomen, maar het is toch zo. Mja, ik ben tenminste op tijd uit bed. Zo even lekker ontbijten, veel water drinken en een douche nemen.
Gisteravond was mijn ratje kwijt, ik kon wel janken. Hij loopt bijna altijd los door de kamer, als je z'n naam roept komt hij naar je toe. Op een gegeven moment had ik hem al erg lang niet voorbij zijn huppelen. D. en ik gingen hem roepen, maar hij kwam niet. We bleven hem roepen, maar hij kwam gewoon niet terug. Ik was zo bang dat hij de deur uitgeglipt was toen wij even naar de wc gingen, of dat hij een gat in de muur had gevonden. In dit grote huis, met alle kieren en gaten en spouwmuren en kamertjes en hokjes en holletjes vind je zo'n ratje nooit terug.
Het is echt de tofste rat die ik ken. Juist toen ik moedeloos de zoektocht had opgegeven, zag ik hem op het bureau zitten. Ik riep zijn naam en hij keek een beetje suffig. Blijkbaar had hij gewoon liggen slapen, iets wat hij normaal nooit buiten zijn kooi doet. Stom beest, beetje mij bang maken.

Over paar uurtjes naar J., mijn kater zal dan wel verdwenen zijn, hoop ik.
Oud 03-06-2007, 10:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga de komende tijd dus echt niet meer uit. Het is zo vervelend dat ik in de enige van m'n vriendengroep ben die nog geen 18 is en daarom overal wordt geweigerd. En ze willen ook niet steeds voor mij in een cafeetje hangen, wat ik me wel voor kan stellen. Maar dan zit ik in een cafe met mensen die ik amper ken of fiets ik weer gezellig naar huis.

Sinds kort is het allemaal zo streng geworden en waar ik al ruim 2,5 jaar kon, mag ik nu opeens niet meer naar binnen. Echt, verdrietig word ik erom en ik zadel m'n vrienden er alleen maar mee op. Ze kunnen ook feesten zonder mij en dat doen ze dan ook maar.
Oud 03-06-2007, 10:57
Nebel
Nebel is offline
Ik voel me echt zwaar verrot.

En ik word helemaal gek van de chaos in mijn hoofd. Ik wil niet meer voelen. Ik wil niemand nodig hebben, dan zou ik me ook niet eenzaam voelen .
Oud 03-06-2007, 11:18
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-06-2007 @ 11:52 :
Ik ga de komende tijd dus echt niet meer uit. Het is zo vervelend dat ik in de enige van m'n vriendengroep ben die nog geen 18 is en daarom overal wordt geweigerd. En ze willen ook niet steeds voor mij in een cafeetje hangen, wat ik me wel voor kan stellen. Maar dan zit ik in een cafe met mensen die ik amper ken of fiets ik weer gezellig naar huis.

Sinds kort is het allemaal zo streng geworden en waar ik al ruim 2,5 jaar kon, mag ik nu opeens niet meer naar binnen. Echt, verdrietig word ik erom en ik zadel m'n vrienden er alleen maar mee op. Ze kunnen ook feesten zonder mij en dat doen ze dan ook maar.
Jeetje wat vervelend. Kun je niet afspreken dat ze een beetje rekening houden met jou? Dat iemand wel met jou mee gaat als je niet naar binnen mag oid?

Ik snap wel dat zij ook graag willen feesten, maar als het je vrienden zijn, laten ze jou toch niet alleen?
Oud 03-06-2007, 11:21
Miracle
Miracle is offline
Jeetje, waarom is het zo moeilijk om even rekening met iemand te houden.

M'n ouders willen dat ik hoge cijfers haal en m'n studie succesvol doorloop. Alleen in huis rekening met me houden als ik wil studeren is teveel gevraagd en qua tijden rekening met me houden is al helemaal niet mogelijk. Net of ik op elk door hun bepaalde moment kan studeren. Sukkels!

Thuis komen om te studeren, ga ik dus nooit meer doen.
Oud 03-06-2007, 11:27
Verwijderd
Aargh. En dan belt íe dat ie nú pas thuis is en eigenlijk wel heel erg moe, en dat ie eigenlijk niet langs kan komen. En ggrrr, :boos:. Kan ik schoolwerk in mn uppie gaan doen, dat zie ik ook niet zitten.

En ik erger me dood aan het feit dat ik al 1,5 maand verkouden ben. Ik ga even buiten rondjes lopen ofzo, afkoelen.
Oud 03-06-2007, 11:33
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben onrustig. Ik slaap slecht. Vannacht werd ik om half vijf wakker, nauwelijks geslapen en moest om zeven uur al op. Gisteren werd ik om half drie wakker en daarna nauwelijks geslapen, en moest nog in de ochtend werken ook. Ik weet ook niet goed waar ik wakker van wordt. Ik kan wel zeggen dat het komt doordat mijn zusjes uitgaan en op die tijden terug kwamen, maar ik werd wakker en vijf minuten later hoorde ik ze thuis komen. Alsof ik een wekkertje heb die afgaat als ze de straat in rijden.

Ik voel me heel onrustig. Ik heb soms het gevoel dat ik wil huilen of met dingen wil smijten (dat had ik ook toen ik Latijn moest leren. Ik heb mijn spullen soms echt uit frustratie weggesmeten ). Maar ik heb geen reden om dit te voelen. De examens zijn voorbij, ik zou me nu toch rustig moeten voelen, opgelucht?
Ik maak mezelf gek als ik wakker lig. Heb ik wel goed nagekeken? Heb ik mezelf niet te veel punten gegeven? Heb ik het cijfer wel goed berekend? Wat als de normen lager zijn dan je denkt? Heel soms iets positiefs: wat als de norm van bio hoger is dan ik denk, en ik nog een paar punten erbij krijg? Dan heb je wel die zeven die je nodig hebt. Maar meteen erachteraan: dat gebeurd toch niet.
Ga ik mezelf nu twee weken lang gek lopen maken?

Ik zie op tegen dingen die leuk zouden moeten zijn. Ik zie elke keer onwijs op tegen werken, terwijl ik zelf elke keer ja zeg. Ik zie heel erg op tegen vandaag, en ik tel de uren af tot ik weg moet. Ik ga met een groepje (waarvan drie geen vriendinnen van mij zijn, maar de rest wel) eten enzo. En zij willen allemaal uit. Ik niet. Maar eentje heeft maar bepaald dat we allemaal meegaan. En degene met wie ik fiets willen wel allemaal. Ik kan niet alleen fietsen, ik weet de weg niet en het is bijna uur fietsen - dat doe ik niet alleen. Maar ik moet wel mee uit, want anders moeten mensen terug omdat ik niet wil en ik wil ze niet tot last zijn. Ik zie op tegen vanmiddag omdat ik het gevoel heb dat ik moet doen wat anderen willen. Dat ik aan verwachtigen moet voldoen.

Ik wil geen verplichtingen hebben. Ik wil thuis zijn, ik wil alleen zijn. Ik wil de examenuitslag hebben. Ik wil me gewoon rustig en normaal voelen. Ik wil gewoon slapen en niet meer denken.
Oud 03-06-2007, 11:38
Redhair
Redhair is offline
Haa ik voel me weer fris en fruitig, heb heerlijke douchegel van een huisgenootje mogen lenen, met meloen. Hmm, ik ruik lekker.

Zal Filemon er straks ook zijn? Waarschijnlijk niet, hij is er vaak 's avonds. Zal wel grappig zijn, als hij er bij is. Hihihi, ik heb er zin in. Ben benieuwd hoe de kazerne eruit ziet, ben benieuwd hoe J. eruit ziet, hoe zal hij zijn haar geknipt hebben? Ik vond het juist mooi hoe het was, maar ach, een keer wat anders is ook leuk.
Ooee en morgen kom ik waarschijnlijk op tv. Als ze ook het stukje uitzenden waar ik snuif, hoop ik niet dat het te moeilijk is voor mijn moeder. Ik heb het haar wel verteld, maar toch. Spannend spannend spannend.
Oud 03-06-2007, 11:46
IcedEarth
IcedEarth is offline
Veel succes en plezier redhair! Ik las het in de tvgids, ga zeker kijken.

ot: o, hier ook enorm brak. werd dus 's ochtends wakker bij mijn nunietmeer vriendje op de grond. Normaal gaan we altijd samen thee drinken en broodjes eten als ik er logeer, maar heb nu snel mijn spullen gepakt een glas water gedronken en een kale boterham meegepikt voor op de fiets. Zo raar allemaal he, hij op de bank ik op de grond want zn bed was te veel zooi. Op het feestje ging hij even een uurtje weg thuis iets halen en naar de shop ofzo, hij zij geen doei, ik wist niet eens dat ie weg was. Terwijl we normaal altijd weten van elkaar waar we uithangen. Rrr, het is ook allemaal wel een beetje eng zo zonder hem. Gelukkig heb ik lieve vrienden, familie, huisgenootjes en studiegenootjes en ben ik gelukkig van aard.
Oud 03-06-2007, 11:47
rare kwast
rare kwast is offline
*vloekt alles bij elkaar*
klote rug
Oud 03-06-2007, 12:08
moon
moon is offline
Ik moet over 3 kwartier kennis maken met de moeder van b. stresssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ik vind het echt dood en doodeng.
Oud 03-06-2007, 12:08
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Redhair schreef op 03-06-2007 @ 12:38 :
Haa ik voel me weer fris en fruitig, heb heerlijke douchegel van een huisgenootje mogen lenen, met meloen. Hmm, ik ruik lekker.

Zal Filemon er straks ook zijn? Waarschijnlijk niet, hij is er vaak 's avonds. Zal wel grappig zijn, als hij er bij is. Hihihi, ik heb er zin in. Ben benieuwd hoe de kazerne eruit ziet, ben benieuwd hoe J. eruit ziet, hoe zal hij zijn haar geknipt hebben? Ik vond het juist mooi hoe het was, maar ach, een keer wat anders is ook leuk.
Ooee en morgen kom ik waarschijnlijk op tv. Als ze ook het stukje uitzenden waar ik snuif, hoop ik niet dat het te moeilijk is voor mijn moeder. Ik heb het haar wel verteld, maar toch. Spannend spannend spannend.
echt wel spannend!
Ik wil ook kijken... maar ik moet trainen van half 9 tot 10.. Tegen de tijd dat ik thuis ben is het afgelopen...Wordt het ook herhaald of komt t op uitzending gemist?
Oud 03-06-2007, 12:19
moon
moon is offline
Mushu: Heb je je kat al terug gevonden?
Oud 03-06-2007, 12:34
Verwijderd
Ik weetn iet waar onze hond last van heeft. Ik ben alleen thuis, mijn ouders zijn op vakantie, en volgens mij heeft ze last van heimwee ofzo, want ze staat nu al 2 dagen lang aan mijn slaapkamerdeur te krabben en te piepen. Terwijl t beest helemaal nog nooit boven geweest is! T is niet echt logisch

Verder ben ik moe, zie ik op tegen volgende week, 5 dagdiensten in die schuur waar ze denken dat ikachterlijk ben. Hopen op nieuw werk binnenkort met beter loon en iets wat ook nog mooi op mijn CV staat.

En het wil niet zo met Weight Watcheren. Misschien omdat ik alleen thuis ben en dus snel uit verveling naar de koelkast loop. Het gaat goed, tot savonds als het wat later is. Dan voel ik me eenzaam en ga ik snaaien. En trouw rondjes van een uur lopen wil ook nog niet zo lukken. Ook omdat ik alsmaar alleen ben. Dat is gewoon niet leuk. Maar vanaf morgen zijn mijn ouders er weer, en dan wil het allemaal vast wel goedkomen. De kilo's die eraan zitten zijn 'gelukkige'' kilos, dus met een beetje geluk gaan ze er gelukkig ook weer af.

En ja, dat is hard nodig, want mijn buik valt nu een beetje over mijn broek. En dat is jammer.
Oud 03-06-2007, 12:49
Verwijderd
ik ben al die opmerkingen zat. Ja, ik weet dat ik vlekkerige bleke benen heb. En nee, ik weet niet wat ik er aan kan doen. En ja, als ik het wist zou ik er wat aan doen.
ik durf niet eens meer met korte broek rond te banjeren. Eigenlijk zou ik er gewoon schijt aan moeten hebben. maar dan kom je buiten, en op het laatste moment ren ik weer naar binnen. Ff broek wisselen.
Oud 03-06-2007, 12:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-06-2007 @ 12:18 :
Jeetje wat vervelend. Kun je niet afspreken dat ze een beetje rekening houden met jou? Dat iemand wel met jou mee gaat als je niet naar binnen mag oid?

Ik snap wel dat zij ook graag willen feesten, maar als het je vrienden zijn, laten ze jou toch niet alleen?
Ja, dat doen ze ook wel, maar dan zijn ze toch een beetje ongedurig of wordt het een soort aflossen van de wacht. Dan gaat de één weer naar binnen en dan komt de ander naar me toe. En dat voelt zo stom... Wat dat betreft zijn ze soms vrij egoïstisch.

Ik ga het er straks eens met een paar over hebben en duidelijk zeggen dat als ze niet met mij meegaan ik gewoon niet uitga. Hopelijk is de keuze dan snel gemaakt.
Oud 03-06-2007, 12:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 03-06-2007 @ 13:08 :
echt wel spannend!
Ik wil ook kijken... maar ik moet trainen van half 9 tot 10.. Tegen de tijd dat ik thuis ben is het afgelopen...Wordt het ook herhaald of komt t op uitzending gemist?
Ja, die 'series' komen meestal op uitzending gemist en ik geloof ook op zo'n site voor/over drugsverslaafden.

Oh ik ben benieuwd naar dat programma.
Oud 03-06-2007, 13:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is gek dat ik op zo'n moment altijd denk dat ik het liefst zou gillen of schreeuwen of iets anders explosiefs, maar dat werkt eigenlijk helemaal niet bij mij, want het liefst zwijg ik en wacht ik tot het overgaat. Maar écht, eventjes had ik toch dat vervloekte verlangen om vijf kilo af te vallen om mijn gelijk te bewijzen. Maar ik besef dat ik mijn gelijk net zo goed kan bewijzen door tien kilo aan te komen, op een bepaalde manier. Alleen is dat zo ontzettend veel moeilijker.

Ik verlang niet dat iedereen me steunt en aanmoedigt, maar ik kan gewoon geen tegenwerking aan. Negeer het dan gewoon, zeg dan neutrale dingen, maar niet zoiets.

En o ja, mijn oorbellen zitten er weer in, maar wat een hel zeg. Ik doe ze nooit meer uit
Oud 03-06-2007, 13:11
Verwijderd
zwaar zenuwachtig.. woensdag dag van de waarheid...
Oud 03-06-2007, 13:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, wat een heerlijk weekend. Het geluk straalt er vanaf. M'n kamer is zo mooi in het zonnetje, m'n balkon is zo heerlijk met dit weer en m'n wasje hangt vrolijk te wapperen aan de waslijn. M'n kamer is weer lekker schoon, vanavond komt m'n vriendin eten, morgen komt een vriend hier slapen. M'n vriend kan de pot op, als hij ziet hoe gelukkig ik hier allemaal van wordt dan is het hem allemaal vast wel waard en snapt hij het hopelijk een stuk beter. Het geluk straalt van me af en ik wou dat dat altijd zo kon blijven. Ik snap echt niet hoe ik nu ineens overloop van geluk terwijl ik vorig jaar nog niet kon voorstellen dat ik ooit zou zeggen dat ik gelukkig was. Heerlijke muziek op de radio, lekker nachtbraken en uitslapen, bijkletsen met m'n moeder, leuke weekenden plannen, van de week weer werken en aan m'n verslag werken. Het is heel cliche maar ik kan het niet anders verwoorden. Het is zo zonde om het jezelf zo moeilijk te maken in het leven en ik weet echt dat iedereen die dat doet het absoluut niet expres doet. Kan me nog zo goed herinneren hoe ik dat zelf deed. Ik weet niet of het komt door dat ik therapie gevolgd heb maar ik voel me nu zo goed en het leven is verdomme veel te kort om niet van te genieten.

Speciaal voor Thoughtful die een tijd geleden vond dat ik niet genoeg poste dat het ook wel eens goed met me gaat
Oud 03-06-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 03-06-2007 @ 13:19 :
Mushu: Heb je je kat al terug gevonden?
Nee
Oud 03-06-2007, 15:29
rare kwast
rare kwast is offline
vannacht smste een goede vriendin.. zoals vroeger, als het niet ging of als we uit waren smste we altijd elkaar.
maar het voelde niet meer zoals vroeger.
ze heeft nu ook nog steeds niet terug gesmst terwijl het gister heel plots stopte..
Oud 03-06-2007, 15:29
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mushu schreef op 03-06-2007 @ 15:58 :
Nee
*geeft knuffel*
Oud 03-06-2007, 17:17
Verwijderd
En ja hoor, ik kan weer opnieuw beginnen
Oud 03-06-2007, 17:49
IcedEarth
IcedEarth is offline
Toch weer even een "zwak moment". nobody said it was easy, op mijzelf na dan. Het is echt wel lastig, ik denk dat dit zoiets is waar ik even bij stil moet staan, en nu even niet melig en vrolijk meteen verder moet. Hij vind het vreselijk moeilijk om mij als gewone vriendin te zien ipv vriendinnetje, dat hij me nu liever niet te veel ziet. Dat doet wel zeer, maar ik had het kunnen weten. Iedereen is ook zo vreselijk verbaasd, jullie? uitelkaar? nee? echt ? waarom? Na 2,5 jaar? Jup, ja, jep, hm, inderdaad, ja, veel zinnigs kan ik er ook niet over kwijt. Ik hoop dat het lukt om toch een beetje vrienden te blijven. Hij is echt de liefste beste vriend die een mens zich kan wensen. Ik moet even voor mezelf opschrijven waarom ik het ook weer had uitgemaakt, voor ik het vergeet. We hebben het ook zo vreselijk leuk gehad, zo veel gelachen, genoten. We kennen elkaar door en door, waren echt onafscheidelijk. Een paar jaar geleden. Een paar jaar geleden, dat was de shit. Oh, wat waren we gruwelijk gelukkig met z'n tweeën de hele wereld aan. De vrolijkheid zelve, nooit enige strubbeling of geouwehoer. En dan word je ouder en serieuzer, dat is ook helemaal niet goed voor mensen. Groeien betekent soms uit elkaar groeien. Lovers always come and lovers always go. Ik mag best even huilen. Ik mag best een paar dagen down zijn. Maar ja, heb 3 deadlines staan voor school. Misschien besef ik over een paar weken hoe gruwelijk ik 'm mis, en komt alles weer goed. Maar aan de andere kant is het ook een goed idee om 'ns wat onafhankelijker te worden qua gevoel. Áltijd als er iets was belde ik hem méteen. En dan was het méteen goed.
Oud 03-06-2007, 17:59
Verwijderd
Knuf IcedEarth. ik herken heel erg wat je schrijft, alleen is het bij ons nog net niet uit. En dit weekend was het weer heel gezellig waardoor ik weer ga twijfelen of we echt uit elkaar moeten, of ik dat wel echt wil. Bah ik weet het niet en ik hoop maar dat er een moment komt dat ik het wél weet.
Oud 03-06-2007, 18:26
IcedEarth
IcedEarth is offline
dankje Ave. Ik heb er zelf ook maanden en maanden over getwijfeld, weet nog steeds niet of het wel of geen juiste beslissing was.
Oud 03-06-2007, 18:54
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-06-2007 @ 13:55 :
Ja, die 'series' komen meestal op uitzending gemist en ik geloof ook op zo'n site voor/over drugsverslaafden.

Oh ik ben benieuwd naar dat programma.
www.cascadeverslavingszorg.com

Ave en IcedEarth, knuffel.

Oooh, hij is bruin geworden, en zijn gezicht niet zo grauw, en zijn haar is leuk. Ooh hij was zo lief en keek zo lief en deed zo lief en wilde met me mee naar huis en kon niet van me afblijven en ik werd weer ontzettend verliefd op hem, zoals het was in het begin. We hebben eerst even gezeten, toen gepraat met de psycholoog en de eigenaar van de kliniek, toen wat gewandeld, hij, zijn moeder, broertje en ik. Daarna nog wat buiten gezeten, op zitzakken. En ik lag zo lekker met mijn hoofd op zijn buik en ik viel steeds bijna in slaap en voelde me zielsgelukkig. Hij was zo lief, zo ontzettend verschrikkelijk lief, volgens mij hebben we bijna nooit zo lief gedaan. We lagen zo lekker en hij speelde met me haar en gaf me duizenden kusjes en bleef maar zeggen dat hij met me mee wilde en van me houdt en me zo mist. Ik snap niet waarom ik heb nauwelijks gemist heb. Zaterdag komt hij thuis, ik hoop dat het supersnel zaterdag is. Ooh ik hou zou van hem, waarom twijfelde ik toch? Tuurlijk komt het goed als hij thuis komt, we voelen ons allebei zo goed.

Net lekker met wat huisgenoten voor het huis gezeten. H. draaide een jointje. Ik rook het, ik zag het, maar ik hoef die shit niet meer. Ik voel me zo goed, kijk nou naar H., je ziet dat hij zich niet goed voelt. Ik wel, ik heb die troep niet meer nodig. En we mogen de andere slaapkamer hebben. Het is zo'n lief klein kamertje in ons grote huis. Ik ga hem zo uitruimen. Hopen dat ik alles kan fixen voor J. thuis komt, dat zal een leuke verassing zijn. H. moet me wel helpen,. want er moet nog een deur in.

Ooh ik ben zo verliefd en het duurt nog maar een paar dagen voor hij thuis komt en dan kunnen we superlang tegen elkaar aan liggen. <333333
Oud 03-06-2007, 19:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ah lievig Redhair!

Ik ga het ook maar in de uitzendinggemist zien. Een slachtoffer gevonden die met me mee wil naar Pirates, morgenavond. Whoej!
Oud 03-06-2007, 19:37
Lilium
Lilium is offline
Dit is een gefrusteerde post. Zo ben ik niet in het echt.
Ik mis mijn vriendje, en mijn sociale contacten in het algemeen. Alleen wat kletsen met huisgenoten helpt niet meer. Dan ben ik veel te blij dat er iemand tegen me praat en ga ik sterke verhalen doen en stomme grapjes maken. Ik zit al te lang alleen hier. Ik leer en leer en leer en leer en het is nog niet genoeg. Want voor drie tentamens volgende week heb ik nog niks geleerd en dat is vervelend. Ik vind het stomvervelend om een tentamen onvoorbereid te maken. Ok, ok, ik hoef ze dan wel niet te halen om mijn diploma te halen, maar toch. Waar je aan begint, moet je ook afmaken. Ten tweede vind ik het tentamen wat ik wel leer zwaar oninteressant. En die moet ik wel halen, want anders ben ik student-af. Dan hoef ik niet meer terug te komen.
Ik wou dat het vrijdag was, want dan mag ik van mezelf een dagje rust houden. Daarna weer door met leren voor de herkansingen.
Ik zie zo uit naar de zomervakantie. En daarna, want dan wordt het tijd voor minder studie en hopelijk een sociaal leven opbouwen.
Oud 03-06-2007, 20:09
Little_lady
Little_lady is offline
Het was gezellig vandaag, heel gezellig. Ik heb echt weer eventjes genoten. We zaten elkaar lekker te plagen en op te jutten zoals we dat altijd deden, iets wat al veel te lang geleden was. Maar het maakt het er allemaal niet makkelijker op...

Zodra ik er binnen kwam, ging meteen alles aan kant zodat ik kon zitten. Naar haar idee had ze namelijk een onuitstaanbaar grote troep gemaakt van d'r zithoekje.. Ach, dat zie ik maar als een teken dat ze mijn slaapkamer duidelijk nog nooit van binnen gezien heeft Maar het lieve, het zorgzame, het af en toe waarschuwende en soms zelfs bijna boze (overigens altijd volkomen terecht) gedrag van d'r ga ik allemaal zo missen en dat wordt op dagen als vandaag steeds weer duidelijk. En dat doet pijn...

Verder ging het niet zo goed met haar vandaag, zitten we in meer onzekerheid dan ooit tevoren over al het gedoe en ben ik mezelf weer eens finaal voorbij gerend wat m'n heup betreft. En echt, waarom snappen sommige mensen niet dat ik even rust nodig heb en dus geen gejammer wil horen over hun on-interessante mislukte puber-liefdesleventjes? Gatver, wat een stomme dag ondanks dat ik zoveel leuke dingen gedaan heb en de verwachte uitbarsting er nog steeds niet is geweest.

Oh en ik mag op mezelf, als ik maar niet hier in de buurt blijf. Vent, stik in je treitergedrag en het expres ruïneren van het leven van je dochter. Waarom moet je nou altijd afbreken wat ik met veel moeite opgebouwd heb omdat je het eerst al zo verdomde moeilijk voor me maakt om überhaupt ook maar iets op te bouwen?
Oud 03-06-2007, 20:51
Verwijderd
ayayayayay ik vreet alles op wat ik maar te pakken kan krijgen. Stop mij ik ben al niet mooi meer, en ik maak het alleen maar erger.
Oud 03-06-2007, 21:04
Verwijderd
't Was fijn om weer even 'thuis' te zijn dit weekend, maar ik ben echt veeel te gestresst . Het lijkt toch nu weer veel moeilijker en meer dan ik dacht .
En wat schiet er als eerste bij in? Jawel, de ontspanningsoefeningen . Zometeen dus maar even doen. En nog even naar die ene vraag kijken en daarna hopelijk even ontspannen ofzo...
Oud 03-06-2007, 21:05
Redhair
Redhair is offline
Little_lady, als je op jezelf gaat kan je toch helemaal zelf bepalen waar je wilt wonen, daar heeft je vader toch niets over te zeggen?

Ik was bezig met het kamertje uitruimen, toen H. me kwam halen. Hij en een andere huisgenoot gingen naar de kermis, of ik mee wilde. Uiteindelijk ging nog een huisgenote mee. We hebben echt gelachen. Zijn maar in een paar dingen geweest, maar het was zo super gezellig. Ik vind het zo kut als we hier in september uit moeten. H. gaat waarschijnlijk naar leeuwarden, die andere huisgenoot naar Mexico, het is hier zo fijn, ik vind alle mensen zo leuk, ik wil niet uit elkaar.

J. belde ook nog, hij zei dat hij het echt super vond dat we er waren, dat hij echt alleen nog maar naar mij wil. Hij vond het jammer dat zijn moeder en broertje erbij waren, anders konden we even met z'n tweeen in het bos liggen.

Op de kermis zijn nog drie jointjes gerookt en het kan me echt geen zak boeien. De tijd dat het moeilijk wordt komt nog wel, maar nu is alles zo super en relax en ik heb me nog nooit zo goed gevoelt, dagen lang zo gelukkig. Wat een leven, de warme lente, nuchter zijn, mijn mooie huis, mijn lieve huisgenoten, mijn lieve vriendje, alle shit kan me niets boeien.

Er is een probleem, een ding wat knaagt. Ik mag meedoen met het nazorg traject van J., maar dan moet ik wel een levensverhaal schrijven. Ik zei al tegen J. dat ik dat niet kan. Tegen mijn psychiater zeg ik al niet alles, sommige dingen kan ik niet zeggen, wil ik niet zeggen, en je moet je levensverhaal voorlezen aan de groep. J. zei dat ik gewoon open moest zijn, een meisje uit zijn groep was veel erger misbruikt. Het maakt niet uit wat erger is, het maakt helemaal niet uit. Ik kan er niet over praten, ik wil er niet over praten, niemand hoeft alles te weten. Ik vind het al erg genoeg dat J. het weet. Wat moet ik zeggen dan? Ik ben als kind misbruikt? Wat hebben ze eraan om het te weten. Waarom zou je het kunnen verwerken als je het uitspreekt? Zoiets valt toch niet te verwerken? De pijn zal toch altijd aan je vreten? Moet ik in details gaan vertellen wat er is gebeurd? Wie boeit het wat? Wie kan me helpen? Niemand toch. Shitzooi. Gewoon weer vergeten, alles weer vergeten.

Zo en nu ga ik nog lekker wat eten en straks lekker slapen, hopen dat Harry vannacht ook stil op zolder is. Oja, ik moet D. ook nog te pakken krijgen, we moeten een tijd afspreken voor walibi morgen.
Oud 03-06-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 03-06-2007 @ 22:05 :
Little_lady, als je op jezelf gaat kan je toch helemaal zelf bepalen waar je wilt wonen, daar heeft je vader toch niets over te zeggen?

Ik was bezig met het kamertje uitruimen, toen H. me kwam halen. Hij en een andere huisgenoot gingen naar de kermis, of ik mee wilde. Uiteindelijk ging nog een huisgenote mee. We hebben echt gelachen. Zijn maar in een paar dingen geweest, maar het was zo super gezellig. Ik vind het zo kut als we hier in september uit moeten. H. gaat waarschijnlijk naar leeuwarden, die andere huisgenoot naar Mexico, het is hier zo fijn, ik vind alle mensen zo leuk, ik wil niet uit elkaar.

J. belde ook nog, hij zei dat hij het echt super vond dat we er waren, dat hij echt alleen nog maar naar mij wil. Hij vond het jammer dat zijn moeder en broertje erbij waren, anders konden we even met z'n tweeen in het bos liggen.

Op de kermis zijn nog drie jointjes gerookt en het kan me echt geen zak boeien. De tijd dat het moeilijk wordt komt nog wel, maar nu is alles zo super en relax en ik heb me nog nooit zo goed gevoelt, dagen lang zo gelukkig. Wat een leven, de warme lente, nuchter zijn, mijn mooie huis, mijn lieve huisgenoten, mijn lieve vriendje, alle shit kan me niets boeien.

Er is een probleem, een ding wat knaagt. Ik mag meedoen met het nazorg traject van J., maar dan moet ik wel een levensverhaal schrijven. Ik zei al tegen J. dat ik dat niet kan. Tegen mijn psychiater zeg ik al niet alles, sommige dingen kan ik niet zeggen, wil ik niet zeggen, en je moet je levensverhaal voorlezen aan de groep. J. zei dat ik gewoon open moest zijn, een meisje uit zijn groep was veel erger misbruikt. Het maakt niet uit wat erger is, het maakt helemaal niet uit. Ik kan er niet over praten, ik wil er niet over praten, niemand hoeft alles te weten. Ik vind het al erg genoeg dat J. het weet. Wat moet ik zeggen dan? Ik ben als kind misbruikt? Wat hebben ze eraan om het te weten. Waarom zou je het kunnen verwerken als je het uitspreekt? Zoiets valt toch niet te verwerken? De pijn zal toch altijd aan je vreten? Moet ik in details gaan vertellen wat er is gebeurd? Wie boeit het wat? Wie kan me helpen? Niemand toch. Shitzooi. Gewoon weer vergeten, alles weer vergeten.

Zo en nu ga ik nog lekker wat eten en straks lekker slapen, hopen dat Harry vannacht ook stil op zolder is. Oja, ik moet D. ook nog te pakken krijgen, we moeten een tijd afspreken voor walibi morgen.
Kun je niet wegkomen met iets als "...en toen zijn er bepaalde dingen gebeurd die ik liever niet bij naam wil noemen," of zoiets? Een suggestie wordt wel begrepen en dan hoef jij het niet te benoemen, en als je aangeeft dat je er verder niet over wilt praten en dat binnen deze context ook niet nodig vindt, denk ik dat ze dat toch wel zullen respecteren.
Oud 03-06-2007, 21:17
Redhair
Redhair is offline
Ze willen juist dat je alles verteld, niet specifiek in details, maar wel alles benoemd, zodat je geen shit in je hoofd heb die je weer weg wil drukken met drugs. Het moet er van hun uit. Maar ik wacht wel met dat levensverhaal schrijven tot J. terug is, hij helpt me daar maar me.
Heb ook nog ander huiswerk die ik voor het nazorgtraject moet maken, allemaal vragen over de gevolgen van mijn verslaving, begin daar maar gewoon mee.
Oud 03-06-2007, 21:32
Little_lady
Little_lady is offline
Ja Redhair, als ik al 18 was geweest dan zou het lukken. Alleen word ik dat maart volgend jaar 'pas' en ik zou het liefste augustus dit jaar al op mezelf gaan. Zolang ik nog 17 ben heeft m'n vader daar helaas nog wel iets over te zeggen, volgens mij. Of heb ik dat verkeerd en mag je dat tegenwoordig vanaf je 16e zelf bepalen? Ik lees af en toe zulke tegenstrijdige dingen daarover...
Oud 03-06-2007, 22:20
Verwijderd
Hij zit nu inmiddels voor of bij het raam, kan ik vanaf hier niet zien, mijn moeder en ik hebben net geprobeerd hem te grijpen, maar het lukte niet. Hij heeft wel scheurende honger, want net toen ik hem riep kwam hij, daardoor wist ik ook waar hij zat.
Net zat hij voor het open raam, probeerde ik hem in zijn nekvel te grijpen, maar hij is zo mager dat hij geen nekvel heeft, lijkt wel. Dus dat mislukte.
Oud 03-06-2007, 22:46
Verwijderd
haha, jaja, repelsteel going gothic and loving it

en als ik groot ben en veel geld heb, en een rijbewijs, ga ik zo'n volkswagenbusje kopen, en dan allemaal kleurtjes erop graffity'-en. En dan heel nederland rondgaan enzo.

ja, dat zou ik wel willen
Ik ben verliefd op mijn vrijheid en leeftijd. ik geniet
Oud 03-06-2007, 22:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
En daar zit ik weer. Nog al het printwerk indelen in mijn stagemap en dan ga ik slapen. Om 6.15u gaat de wekker weer. Er zitten echt te weinig uren in een dag, want ik had beloofd om ook nog wat aan de groepsopdracht te doen dit weekend, maar dat is er dus niet van gekomen. Helaas. Morgenavond na school dan maar.
Oud 03-06-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 03-06-2007 @ 23:46 :
haha, jaja, repelsteel going gothic and loving it
Pics or it didn't happen

Morgen of dinsdag toch maar naar de dokter. Ngh.
Oud 03-06-2007, 23:19
Tink*
Tink* is offline
Deadlines, stress, bleh. Ik wil best mijn scriptie verbeteren, maar waarom vindt iedereen mijn scriptie dan juist goed en heb ik geen idee hoe ik het moet verbeteren. Stomme deadline! Andere dossier is gelukkig bijna af, maar omdat domme ik opdrachten op mijn kamer heb laten liggen moet ik morgen vroeger heen en dat daar nog doen. ;x Ik wil die stomme vakken gewoon halen! Ik denk dat ik dinsdag maar naar de letterenbieb moet om nog meer info in te winnen dan. Ik weet het anders ook niet meer.

En aargh opdringerige mensen. Ik meet mensen niet meer één op één als ik ze nog niet eerder heb gemeet in een groep, omdat ik niet weet of het klikt, uit principe en dingen van vroeger. Maar sommige mensen respecteren dat niet en ik kan het nog zo vaak zeggen, ze blijven maar zeuren. En als ik dan niet wil weer pissig reageren zodat ik me schuldig voel. Echt, nee is nee.

Oh en ik heb per ongeluk iets ontdekt. En nu voel ik me schuldig omdat ik dat niet zou mogen weten, die persoon weet wel dat ik het weet en vindt het ook niet erg als het maar bij mij alleen blijft. En natuurlijk zou ik nooit dingen gaan rondstrooien als iemand dat zelf niet zou willen, maar toch voelt het stom omdat ik het niet hoor te weten.

De laatste loodjes. Nu nog even keihard ervoor gaan. Het is echt typisch zondagavond. Alles gaat best goed en ik ben heel positief, maar op de één of andere manier zakt dat zondags altijd weer in. Ach ja, gaat goedkomen gaat goedkomen gaat goedkomen.
Oud 03-06-2007, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 04-06-2007 @ 00:01 :
Pics or it didn't happen

Morgen of dinsdag toch maar naar de dokter. Ngh.
'going' he
ik ben voorlopig nog niet vrij van mn werk op dagen dat de kledingwinkels open zijn, maar nu ik het geld heb kan ik de kledingstijl zeker betalen.

want, ik heb LOONSVERHOGING gekregen 1.80 bruto per uur erbij.
na een hálfjaar fulltime gewerkt te hebben dus al promotie. een mooier compliment kan ik van mn baas niet krijgen

ik kán nu iig kleding kopen. nu leef ik niet meer van €5 per week
want van de belasting krijg ik ook minstens €1200

waarom zie je tegen t doktersbezoek op?
Oud 03-06-2007, 23:30
Verwijderd
Mn eigen schuld dat ik nu nog aan het ontwikkelingsbeeld van de provincie noord holland zit, ik had het veel eerder moeten doen, bijvoorbeeld vrijdag. Maar toen had ik andere dingen te doen die ik belangrijker vond, dus dan gaat het maar ten koste van mn nachtrust. Typisch anneke .
Oud 03-06-2007, 23:31
Verwijderd
Oke

Euh, omdat ik gewoon niet van dokters hou Ga erheen omdat ik al een maand non-stop ontzéttend verkouden ben en het verdacht veel op hooikoorts lijkt - voor zover ik als leek kan zeggen, natuurlijk. Dus ff kijken of hij iets van een neusspray of whatever heeft. Maar ik vind dokters gewoon stom
Oud 03-06-2007, 23:54
Verwijderd
hm sterkte. *kent het*
met mn stofmijtallergie schaal4vande5
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten