Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het iig heel tof dat je dat doet en ik hoop dat je je niet teveel van anderen aantrekt. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik snap wel dat zij ook graag willen feesten, maar als het je vrienden zijn, laten ze jou toch niet alleen?
||
Citaat:
Ik wil ook kijken... maar ik moet trainen van half 9 tot 10.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga het er straks eens met een paar over hebben en duidelijk zeggen dat als ze niet met mij meegaan ik gewoon niet uitga. Hopelijk is de keuze dan snel gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
Oh ik ben benieuwd naar dat programma. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ave en IcedEarth, knuffel. Oooh, hij is bruin geworden, en zijn gezicht niet zo grauw, en zijn haar is leuk. Ooh hij was zo lief en keek zo lief en deed zo lief en wilde met me mee naar huis en kon niet van me afblijven en ik werd weer ontzettend verliefd op hem, zoals het was in het begin. We hebben eerst even gezeten, toen gepraat met de psycholoog en de eigenaar van de kliniek, toen wat gewandeld, hij, zijn moeder, broertje en ik. Daarna nog wat buiten gezeten, op zitzakken. En ik lag zo lekker met mijn hoofd op zijn buik en ik viel steeds bijna in slaap en voelde me zielsgelukkig. Hij was zo lief, zo ontzettend verschrikkelijk lief, volgens mij hebben we bijna nooit zo lief gedaan. We lagen zo lekker en hij speelde met me haar en gaf me duizenden kusjes en bleef maar zeggen dat hij met me mee wilde en van me houdt en me zo mist. Ik snap niet waarom ik heb nauwelijks gemist heb. Zaterdag komt hij thuis, ik hoop dat het supersnel zaterdag is. Ooh ik hou zou van hem, waarom twijfelde ik toch? Tuurlijk komt het goed als hij thuis komt, we voelen ons allebei zo goed. Net lekker met wat huisgenoten voor het huis gezeten. H. draaide een jointje. Ik rook het, ik zag het, maar ik hoef die shit niet meer. Ik voel me zo goed, kijk nou naar H., je ziet dat hij zich niet goed voelt. Ik wel, ik heb die troep niet meer nodig. En we mogen de andere slaapkamer hebben. Het is zo'n lief klein kamertje in ons grote huis. Ik ga hem zo uitruimen. Hopen dat ik alles kan fixen voor J. thuis komt, dat zal een leuke verassing zijn. H. moet me wel helpen,. want er moet nog een deur in. Ooh ik ben zo verliefd en het duurt nog maar een paar dagen voor hij thuis komt en dan kunnen we superlang tegen elkaar aan liggen. <333333
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Morgen of dinsdag toch maar naar de dokter. Ngh. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben voorlopig nog niet vrij van mn werk op dagen dat de kledingwinkels open zijn, maar nu ik het geld heb kan ik de kledingstijl zeker betalen. want, ik heb LOONSVERHOGING gekregen ![]() na een hálfjaar fulltime gewerkt te hebben dus al promotie. een mooier compliment kan ik van mn baas niet krijgen ![]() ik kán nu iig kleding kopen. nu leef ik niet meer van €5 per week ![]() want van de belasting krijg ik ook minstens €1200 ![]() ![]() ![]() waarom zie je tegen t doktersbezoek op? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |