![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat is er mis met mijn antwoord? |
![]() |
||
Citaat:
Punt 2 - Ik heb geen flauw idee of dat groot of klein is. Maakt ook geen donder uit Punt 3 - Nee, en ik zou het je ook niet aanraden. Hij groeit het meest als je em in je hoofd laat groeien. Net zoals je er groot en klein uit kan zien aan de hand van je houding.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik moest onzettend lachen toen een ex-vriendinnetje van een vriend van mij heel trots zei (en hij dat beaamde) "Maar ik kan echt deepthroaten tot aan zijn balzak" ("Jaaa dat kan ze echt"). Ik was onder de indruk, totdat ik me plotseling herinnerde dat ik zijn lul eens heb gezien toen hij zich in een dronken bui stond af te trekken op het moment dat ik voorbij liep... Na wat flashbacks zei ik: "Ja maar als mijn vriend zo'n minimaal formaatje had gehad, was deepthroaten ook dat voor mij geen enkel probleem geweest" En een trotse glimlach verdween, en een eenzame stilte volgde... ![]() Och het is voor hem als klein geschapen persoon, vast een hemelse ervaring geweest. Het heeft dus best voordelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mischien eot ik dan toch maar naar korea |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik geef toe ben mislukt als man ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() spelling is zo verot omdat dit een draadloos toetsenbord is(haalt soms toeten door enlkaar/slaat over en ja ben 18 zelfs bijna 19 als y nog zou groeien zou ik blij zijn maar dat it er denk ik niet in |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het niet pijn hoeven doen is een punt waar je gelijk in hebt + punt maar bang wezen dat het niet genoeg is voor plezier van haar in mijn geval dus is en groot - punt |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk ook dat dit een hopeloos geval is. Er hebben nu een stuk of vijftig meisjes tegen hem gezegd dat een iets-ondergemiddelde penis geen enkel probleem is en hij lijkt dat niet eens te lézen, laat staan het tot zich door te laten dringen. Kennelijk wil hij het niet weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry voor het door dramen maar dit is namelijk een heel gevoelig onderwerp bij mij ja ik kan berijpen dat somige mensen zoiets hebben van hou je bek sorry voor het verkeerde taal gebruik p.s vind het heel opvallend dat veel meisjes hier op reageren van is niet erg . en dat de jongens zoiets hebben van dat meen je niet. nogmaals excus voor door dramen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(dit is dan ongeacht dikte en ongeacht het feit dat er wel meisjes/vrouwen zijn die een grote penis er gewoon opwindender uit vinden zien) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij, het gaat erom dat die fucking onzekerheid over een verdomde penis echt onnodig is in dit geval. Hij is bang dat de meisjes hem zullen uitlachen, en ik (en velen met mij) beweren dat meisjes over het algemeen waarschijnlijk liever een klein geschapen jongen hebben die weet hoe hij moet neuken, dan een groot geschapen jongen die meer is van het 'in-uit-in-uit-saaaaaaaai', want op die manier is het weinig bevredigend en word ook ik op den duur echt niet meer heet van wat extra lengte- en/of breedte.
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarnaast is het ook onzin dat vrouwen geen voorkeur voor een 'grotere' hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Om even wat meer op de materie in te gaan... Stel dat we er vanuit gaan dat sex voor vrouwen onder meer aangenaam is omdat zenuwuiteinden in/bij de vagina geprikkeld worden. Dan is het aannemelijk dat hierbij twee factoren een rol spelen; I) de manier waarop de man zijn penis inbrengt(snelheid, hoek) en II) de dikte van de penis. Het lijkt mij plausibel dat een redelijke dikke penis een beter stimulatie kan verzorgen dan een penis met de dikte van een vuplen(aangenomen dat deze bestaan).
Dan zijn er natuurlijk nog allerlei andere factoren die een rol spelen. Zo vermoed ik dat er ook gewoon 'grote' vagina's bestaan. Deze zijn ruimer en 'flubberiger' dan andere, meer strakke vagina's. Ook dit zal een rol spelen in hoe de sex ervaren word. Kijk ook hier eens..als je je echt zorgen maakt om de grote van je penis.. http://www.youtube.com/watch?v=TfHqv8YAA9w serieus erg grappig.. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar het is bullshit om je zo druk te maken over je penislengte, als je weet dat menig meisje/vrouw met een maatje minder ook wel genoegen neemt. Het aantal meisjes dat in lachen uitbarst bij het aanschouwen van 13cm is denk ik toch vrij beperkt. Die onzekerheid zou mij persoonlijk nog eerder afschrikken. Citaat:
Ik heb ook mijn VOORKEUR liggen bij een groter geschapen man, maar een ONS zal ik echt mijn bed niet uitjagen zodra ik ontdek dat de persoon in kwestie wat aan de kleine kant is. En als ik een leuke jongen leer kennen kan me de maat van zijn onderbroek echt gestolen worden. Ja, jammer dan.
Laatst gewijzigd op 06-06-2007 om 17:48. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Is myn lengte penis te groot oelekeboeleke | 5 | 20-07-2007 20:48 |